kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
P_B píše: Tušíš jaká je spotřeba třeba tý kocábky co se teď kousla v Suezu, a kolik takových lodí pluje po světě???? Máš trochu nepoměr mezi spotřebou aut , letadel, náklaďáků a velkých lodí
Nechápem aký to má súvis. Tvrdíš, že lode spotrebúvajú veľmi veľa paliva v pomere k autám alebo veľmi málo? Alebo približne rovnako?(Mimochodom lodí je o niečo viac než 50 000, každá z nich pri nepretržitej plavbe cestovnou rýchlosťou 20 - 25 uzlov spotrebuje 63 000 galónov paliva denne, osobných áut je asi miliarda, ak to rozrátam, výjde to na 3,2 gal alebo 11,7 l na auto a deň.)
A potom ešte napíš, ako by to malo vyvrátiť môj argument.
kokonhead píše: Metric> kvůli nehodě kdesi v Japonsku, páč v DE těch tsunami a zemětřesení bude určo hodně (alespoň za dobu životnosti těch "jaderek"...:)
To je ďaľšia vec. Ale osobne si myslím, že aj rozsah tej katastrofy v Japonsku je preceňovaný.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Metric> Tady o Elona vůbec nejde.Oni by to dělali i bez nej
Lebo je to pre tie firmy ekonomicky najvýhodnejší spôsob, ako nasadiť novú technológiu, ktorou elektrický pohon je.1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Metric píše: Lebo je to pre tie firmy ekonomicky najvýhodnejší spôsob, ako nasadiť novú technológiu, ktorou elektrický pohon je.
Tyvoleee co to meleš za nesouvislosti?Poslední pokus.Výrobu elektřiny atomem,nebo uhlím nahrazujou ekologicky neekologickym palivem dosaženým zbytečně prez půl světa a výsledek ? Smradlavá doprava z Kanady a ekologická katastrofa v zemích třetího světa s lánama palmovejch plantáží plus vlastně násobné větší produkce CO2 na vyrobenou MWH,než “atomová” Francie.Hlavně,ze to doladěj na zeleno nákupem emisních odpustků z Norska,nebo Itálie.
Elektromobilita je za tímhle v dalekým závěsu..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Tak ať žije pseudoekologie
E: a vůbec jdu si natočit další PÍVO
Naposledy editováno 26.03.2021 16:09:56
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
jinak si nedelam iluze o tom, ze v tomto pripade jezdec prevysuje kvality pneu . Sundal jsem z toho M7RR a tahle kategorie pneu by mi bohate stacila, ale dvakrat mi klouznula zadni v mistech kde bych to necekal a ve stope nejspis nic nebylo, protoze jsem se snazil kopirovat attima a tudiz uz jsem od te doby nemel dostatecnou duveru.
Driv jsem jezdil KR106/108 sliky z okruhu a byl jsem z nich nadsenej, tak jsem se ted vratil k dunlopu a doufam ze nebudu zklamanej.
btw, neumi tu nekdo Dunlop pneu na auto? jestli teda ma smysl resit cenu pneu za 3000/kus … na tom stejne bude tak 100-200kc na gume coz? jo a pneu ktery asi musi nekde lezet skladem, chci sportovni, ale mam na aute maly kola - novy sportovni pneu uz se na sestnactky nedelaj
Naposledy editováno 26.03.2021 20:00:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 26.03.2021 20:18:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zase to nejsou zadny R888
oioi> ja musim nedostatek vykonu dohanet zhovadilosti v zatackach
Naposledy editováno 26.03.2021 20:32:53
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Ja jezdim na aute uz asi 4rokem nejake zimni matadory (i v lete) a taky good..
a resil jsi na nich v lete nejakou krizovku? zajimave ze na motorku se resi stale jake gumy jsou ty nejlepsi a na aute, ve kterem se veze casto rodina s detma, se v klidu dojizdi ruzne slupky, ktere se samozrejme muzou tvarit jako ze jsou v pohode do doby nez je potreba neco resit. Vyzkousel jsem si to kdysi v Mytu ve skole smyku a je to ku.va rozdil ubrzdit to nebo se dostatecne rychle vyhnout.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: a resil jsi na nich v lete nejakou krizovku? zajimave ze na motorku se resi stale jake gumy jsou ty nejlepsi a na aute, ve kterem se veze casto rodina s detma, se v klidu dojizdi ruzne slupky, ktere se samozrejme muzou tvarit jako ze jsou v pohode do doby nez je potreba neco resit. Vyzkousel jsem si to kdysi v Mytu ve skole smyku a je to ku.va rozdil ubrzdit to nebo se dostatecne rychle vyhnout.
na aute mi horsi gumy nevadej, pokud nestacej prizpusobim tempo a styl jizdy. Ale na motorce bych tim prizpusobenim tempa nebo stylu jizdy prisel o duvod vubec vyjet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Někde mám fotku,jak jsem obtisknul vzorek pneu Toyo kámošovi na dlažbu před barákem.
Naposledy editováno 26.03.2021 21:26:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Budem ted od nej brát i slicky.
Ted uz tohle nejezdim, ale rozdíl mezi gumama na aute poznám a rad si priplatim za ty lepsi.
Jinak na lehkým aute jsem nemel s pneu problem ani kdyz to byly naky savy .. i zimaky na golfu Mk1 gti drzely v lete neskutečne, na dube jsem tlačil motorky jak nic
Na těžkým aute mam zkušenost, ze se ty rozdíly projeví výrazněji.