paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 10:45 | Nahoru | #110251
assassin> Souhlas, mel jsem dvoulitr v Mazde a Volvu, 2,4 atmo ve Volvu a jsou to bezduche motory proti tem oturbenym. Myslim ze i tim dnesnim turbomotorem se da najet hafo kilaku, ja to teda nemel jak porovnat pac jsem na tech atmo vic nez 120000 km nenajel. Chvalit auto ze je jako ze stare skoly a proto ho chtit je jako brecet proc neprodavaji Wartburgy, si pamatuji jak si to kdysi majitele chvalili

P.S, male auto s malym kufrem co nejede za trictvrte mega se spotrebou 8 l, kterou ma diky vypinani valcu, mild hybridu a ja nevim jeste jakym vychytavkam, tak tomu rikam slovy klasika “kauf”

Naposledy editováno 10.02.2021 10:56:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 10:53 | Nahoru | #110252
NP> Ja chapu i tu touhu po stare skole, ale z toho testu jsem videl prvnich deset minut a ten motor se starou skolou nema mnoho spolecneho, maximalne to, ze je zdechlej... jinak je stejne slozitej a plnej kurvitek jako libovolnej jinej motor. Asi bych radeji nejakej vychytanej turbomotor nez tohle.

A kdybych nahodou mel prachy na novy auto a chtel bych si ho nechat dlouho.. nejspis bych dokonce uvazoval o dieselu...

Naposledy editováno 10.02.2021 10:53:59

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 11:10 | Nahoru | #110253
assassin> Když pominu popis motoru,tak se mi ten test líbil.
Souhlas s turbem.Na velkomotory zvyklej nejsem.Ten 2.0JTS co sem měl jel podobně jako 1.4Tb Multiair potom,jenže to se dalo v případě potřeby obyč oblbovací krabičkou od Novitecu zhruba za 10k snadno “prifouknout” nad 200Ps..
Ze se atmosféra musí víc točit mi zas přijde logický a naopak mě to bavilo.Takovýhle nářky mi zas připadaj taky pitomý.Něco jako když začínaly víceventily..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 11:12 | Nahoru | #110254
assassin> do SUV jedině diesel - tak to mám já.
na prcání se po okolí bych nejradši elektrosračku,ale cenově zatím nesmysl, tak už jsem koukal i na Dacii s tím LPG tuším Sandero?

Naposledy editováno 10.02.2021 11:13:12

Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 11:20 | Nahoru | #110255
Zmulin: no asi se opet trochu nechapem. Ale jo, jestli nekomu vyhovuje, jak super jede dvoulitrova atmosfera... tak at si s ni jezdi. Ja rikam, ze me prisla 2.8 slaba.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 11:21 | Nahoru | #110256
Tifone> Dřív si jel v SUV s dieselem kolem 10L/100 stejně jako dneska s benzinem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 11:22 | Nahoru | #110257
Tifone> Ja budu spokojenej, kdyz nejakou dobu nic 4kolovyho nebudu muset kupovat a pokud ano, mazda se skyactivem to urcite nebude....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 11:29 | Nahoru | #110258

Tifone píše: no ty píčo svět se v prdel obrací souhlas



Ne, ne. Toto je v absolutním pořádku. Aspoň s tebou nikdo nevymrdá, pokud mu k tomu nedáš souhlas.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 11:33 | Nahoru | #110259
assassin> Psal sem srovnání co sem měl nejdýl a ne v čem sem se svezl.Nevim kolik ta tvoje 2.8 vážila.Tohle bylo obojí do 1300kg a předpokládám,ze to byla zadokolka,která je většinou precijen taková hladsi,ze to člověku ani tolik nepřijde ..
Kazdopadne budeš určitě hodně náročnej řidič ..

E:kdysi sem se svezl prvním “kosmickým” TypeR a par dnů po něm Focus ST220 a i když byl ten Focus asi o drc rychlejší,tak bych bral radši tu Hondu.Prave kuli tomu pocitu jak se to dá super točit apod. Aby těm dvoum HH něco v ty době na okresce ujelo,tak bysme se dostali cenově do úplně jiný dimenze a i tak by to bylo taktak..

Naposledy editováno 10.02.2021 11:36:37

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 11:33 | Nahoru | #110260

cibus píše: Ne, ne. Toto je v absolutním pořádku. Aspoň s tebou nikdo nevymrdá, pokud mu k tomu nedáš souhlas.


(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 11:36 | Nahoru | #110261

Tifone píše: no ty píčo svět se v prdel obrací souhlas



V pořádku!!!Já souhlasím

Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 11:38 | Nahoru | #110262

Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 11:42 | Nahoru | #110263
Jen pro porovnani, tento test je trochu komplexnejsi a rekl bych informacne zajimavejsi, pobavilo jak si uplne stejne vsima netradicniho reseni zadni napravy. Motor sice nema turbo ale ma kompresor a docela narocny management rizeni bohatosti smesi takze to opravdu neni zadna stara skola a je docela na povazenou jestli ta cela namaha Mazdy curat proti vetru je tak zasluzny cin jak to tvrdi marketing. Tim nerikam ze je to spatny auto jen bych tohle reseni nevidel tak vyhodne jak se prezentuje a ja bych ho teda nechtel urcite.


Naposledy editováno 10.02.2021 11:42:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 11:42 | Nahoru | #110264
zmulin> Ja jsem nijak nerozporoval nic co jsi psal, ja reaguju jen na to, ze muj postesk nad tim ze dvoulitr atmo nejede ti prijde jako pitome narky...

Moje e36 ma v tp napsano 1390kg ... a pri beznem jezdeni to auto pocitove jede srovnatelne s 1.9tdi. Ano, kdyz to zacnes drzet nad 4tis otacek, tak to leti vic, preci jen 200ps vs 115 je dost rozdil... ale to pak jedes vsude 2,3 ... 4ku uz skoro nedas .... a kdo takhle jezdi, nebo chce jezdit v dnesnim provozu?

Ano, na sportovni svezeni na okruhu je stara atmo fajn a je to zabava... ostatne proto jsem si to bawo nechal... ale mam dojem, ze testovana mazda s timhle typem jezdeni nema nic spolecneho a ja bych to dnes v aute na bezne jezdeni nechtel.

Naposledy editováno 10.02.2021 11:44:05

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 11:50 | Nahoru | #110265
assassin> Mě přišlo jako pitomý naříkat nad tím,ze se motor musí točit.To přeci k tomu patří.
Stejně jako si u ty 1.9 stěžovat,ze ten motor zas nemá cenu točit.Co si ty popelnice pamatuju,tak to stejně jen na chvilicku koplo a pod/nad to vůbec nejelo.Jen to rozmezí asi 400otacek dávalo majitelům obrovskej pocit rychlosti..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 11:55 | Nahoru | #110266
zmulin> Me to treba u auta na bezne jezdeni prijde otravne.

Ja bych urcite dal prednost 1.4 nebo 1.6 s trurbem nez 2.0 atmo

Naposledy editováno 10.02.2021 11:55:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 11:55 | Nahoru | #110267
zmulin> Hele, je na tom kus pravdy, že to nechceš pořád drtit ve vrchu při běžném užívání. To je jak s R6. Na dromu paráda ale držet to na silnici pořád +10k rpm je trochu opruz.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 11:58 | Nahoru | #110268

assassin píše: zmulin> Me to treba u auta na bezne jezdeni prijde otravne.

Ja bych urcite dal prednost 1.4 nebo 1.6 s trurbem nez 2.0 atmo



+1

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 11:59 | Nahoru | #110269
assassin> Atmo už nikdo ani netuní a tb je vytlačily.Stejně jak sem nikdy nechtěl automat,tak stejně bude příští auto asi turbo s automatem Giulia/Stelvio..Ostatně mě turba neurazely nikdy.Jen se s tím trochu jinak jezdí..
Čtyřválec by mi nevadil,ale Japonci se mi moc nelibej a Agáta je moc malá.Ten už zas bejvá ale při tom zábavným vytáčení tak rychlej,ze z toho mam respekt...
Už ta moje lemra je až dost..

Naposledy editováno 10.02.2021 12:01:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 12:02 | Nahoru | #110270
cibus> Tak si kup litr a při běžným používání to nebudeš muset drtit...teda záleží na tom co je běžný

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 12:03 | Nahoru | #110271
Proste mi jen unika smysl tohodle motoru, nebo spis adorovani tohodle motoru z duvodu, ze nema preplnovani....

V dobach kdy jezdila vetsina z nas s nejakou atmo tak jsme vsichni snili o sti, evo, supre, gtr... a najednou je atmosfera ten spravnej zavan starych dobrych casu - pritom ja jsem ten, co potrebuje byt v opozici za kazdou cenu...

Ja jsem o vyse zminenych autech vzdy snil, nevim, proc bych to ted mel poslapat..
Atmosfery mam rad, ale podle me musi mit 4 a vice litru a 6 a vice valcu aby to bylo zajimave svezeni.

Moje 2.8 je takova znouzectnost, na nic lepsiho jsem nemel... neni to spatny, ale zadnej zazrak... 2.8 je proste na atmosferu malej motor...

Treba jeho test fiatu doblo - tam to beru, jednoducha atmosfera bez kurvitek, tam to ma smysl, ale postavit ultraslozitej motor s parametrama horsima nez konkurence a pak ho vychvalovat jen kvuli tomu, ze je to posledni atmosferickej mohykan - me to smrdi marketingovym blabolem...

Naposledy editováno 10.02.2021 12:05:50

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 12:09 | Nahoru | #110272
Mě ani nevadej ty technologie vypínání a částečný el. v tom motoru,ale ze to má malej kroutak a je to blbě zprevodovany + na to všechno celkem vyšší spotřeba ..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 12:14 | Nahoru | #110273
zmulin> No jo, me taky vadi, ze dvoulitr nema kroutak... a proto se musi tocit, aby trochu jel...

Jenze kdyz jsem to napsal o stranku driv nez ty, tak to byl pitomej narek delam si prdel, je mi to fuk ...

Naposledy editováno 10.02.2021 12:15:19

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 12:20 | Nahoru | #110274
ty mild hybridy jsou dobre jen na to, ze maji to slovo hybrid v nazvu, jinak je to zbytecnost, ktera nic neprinasi, u nekterych modelu dokonce vyrobci komplikuji vypnuti start stopu protoze predstira ze to je tak rychle ze to neni potreba vypinat a pak motor pri cukani zapina a vypina jako pomateny. Pri akceleraci taky neni poznat, ze motoru neco pomaha, zkousel jsem to i na Evoque a tam to je uplna marnost a evidentne ani v teto Mazde to pri akceleraci nic nedela.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 12:22 | Nahoru | #110275

assassin píše: zmulin> No jo, me taky vadi, ze dvoulitr nema kroutak... a proto se musi tocit, aby trochu jel...

Jenze kdyz jsem to napsal o stranku driv nez ty, tak to byl pitomej narek delam si prdel, je mi to fuk ...



opovrhovanej "nespolehlivej" 2.0 TS byl v tomhle krásněj, do 4000 ot. měkoučkej motor na popojíždění ve městě, nad tím šmrncovní dravec. A s tím podvozkem...mňam. Ale to byla opravdu stará škola

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 12:26 | Nahoru | #110276
NP> Souhlas, mel jsem pujcenou rav4 s hybridem a variatorem /vlastne preplastovanej lexus/ a z meho pohoedu vsechno spatne...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 12:26 | Nahoru | #110277
assassin> Když tohle nejede ani když to tocis

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 12:34 | Nahoru | #110278

zmulin píše: cibus> Tak si kup litr a při běžným používání to nebudeš muset drtit...teda záleží na tom co je běžný



Dyť na tom makám.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 12:36 | Nahoru | #110279
Souhlas, 2500ccm v6 atmo v e90 pocitově vůbec nejela pod cca 5000ot. To moje e90 3l nafta po chipu na hlinach v zadokolce a manuálu byla raketa. A dalo by se říct, že pocitově jela mnohem více než 340i. Dokud se u ní raficka neprehoupla přes cca 4tis ot. To potom letělo vcelku slušně, ale zas už jsi všude rychlý. Taky bych to přirovnal ke sportovní šestce. Se vším jsem najezdil dost, meli jsme to v rodině. Já řeším dilema jestli 340i nebo 340d. Přes to vše, to vypadá na benzín, ikdyz ten diesel bude v normál provozu určitě mnohem rychlejší a příjemnější...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2021 v 12:39 | Nahoru | #110280
DoktorARO> 40i je pro me nej soucasnej motor, aspon teda z uzivatelskeho hlediska. Na servis jsou vsechny tyhle slozity motory drahy, s tim uz se neda moc delat...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist