kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295435_2014ducatihypermotardsp2.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295436_ducati1098s.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428783_1be95ea03b023f11d36d5f4324cc7713.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428784_8024d87bdd0d4ff55af1a2af3e42e596.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428785_eac7527574e8389a41523f5b93b243f5.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428786_75a72fb3d986dc3399cca6f4fb8503eb.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428963_631024bc358eee107b4b6ae4d9c75f1a.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428964_969b64f210732b08b47805d2727ca02b.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428965_61a1b6afd26f5b4267d83535be546827.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2019/04/470397_d0b289b645f422a057c51f00cec946f2.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2020/01/508824_9d706cd591ade0fb20265567265e6744.jpg)
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
P.S, male auto s malym kufrem co nejede za trictvrte mega se spotrebou 8 l, kterou ma diky vypinani valcu, mild hybridu a ja nevim jeste jakym vychytavkam, tak tomu rikam slovy klasika “kauf”
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 10.02.2021 10:56:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A kdybych nahodou mel prachy na novy auto a chtel bych si ho nechat dlouho.. nejspis bych dokonce uvazoval o dieselu...
Naposledy editováno 10.02.2021 10:53:59
Souhlas s turbem.Na velkomotory zvyklej nejsem.Ten 2.0JTS co sem měl jel podobně jako 1.4Tb Multiair potom,jenže to se dalo v případě potřeby obyč oblbovací krabičkou od Novitecu zhruba za 10k snadno “prifouknout” nad 200Ps..
Ze se atmosféra musí víc točit mi zas přijde logický a naopak mě to bavilo.Takovýhle nářky mi zas připadaj taky pitomý.Něco jako když začínaly víceventily..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
na prcání se po okolí bych nejradši elektrosračku,ale cenově zatím nesmysl, tak už jsem koukal i na Dacii s tím LPG
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 10.02.2021 11:13:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: no ty píčo svět se v prdel obrací souhlas
Ne, ne. Toto je v absolutním pořádku. Aspoň s tebou nikdo nevymrdá, pokud mu k tomu nedáš souhlas.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kazdopadne budeš určitě hodně náročnej řidič ..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
E:kdysi sem se svezl prvním “kosmickým” TypeR a par dnů po něm Focus ST220 a i když byl ten Focus asi o drc rychlejší,tak bych bral radši tu Hondu.Prave kuli tomu pocitu jak se to dá super točit apod. Aby těm dvoum HH něco v ty době na okresce ujelo,tak bysme se dostali cenově do úplně jiný dimenze a i tak by to bylo taktak..
Naposledy editováno 10.02.2021 11:36:37
Naposledy editováno 10.02.2021 11:42:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Moje e36 ma v tp napsano 1390kg ... a pri beznem jezdeni to auto pocitove jede srovnatelne s 1.9tdi. Ano, kdyz to zacnes drzet nad 4tis otacek, tak to leti vic, preci jen 200ps vs 115 je dost rozdil... ale to pak jedes vsude 2,3 ... 4ku uz skoro nedas .... a kdo takhle jezdi, nebo chce jezdit v dnesnim provozu?
Ano, na sportovni svezeni na okruhu je stara atmo fajn a je to zabava... ostatne proto jsem si to bawo nechal... ale mam dojem, ze testovana mazda s timhle typem jezdeni nema nic spolecneho a ja bych to dnes v aute na bezne jezdeni nechtel.
Naposledy editováno 10.02.2021 11:44:05
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stejně jako si u ty 1.9 stěžovat,ze ten motor zas nemá cenu točit.Co si ty popelnice pamatuju,tak to stejně jen na chvilicku koplo a pod/nad to vůbec nejelo.Jen to rozmezí asi 400otacek dávalo majitelům obrovskej pocit rychlosti..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja bych urcite dal prednost 1.4 nebo 1.6 s trurbem nez 2.0 atmo
Naposledy editováno 10.02.2021 11:55:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Čtyřválec by mi nevadil,ale Japonci se mi moc nelibej a Agáta je moc malá.Ten už zas bejvá ale při tom zábavným vytáčení tak rychlej,ze z toho mam respekt...
Už ta moje lemra je až dost..
Naposledy editováno 10.02.2021 12:01:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
V dobach kdy jezdila vetsina z nas s nejakou atmo tak jsme vsichni snili o sti, evo, supre, gtr... a najednou je atmosfera ten spravnej zavan starych dobrych casu - pritom ja jsem ten, co potrebuje byt v opozici za kazdou cenu...
Ja jsem o vyse zminenych autech vzdy snil, nevim, proc bych to ted mel poslapat..
Atmosfery mam rad, ale podle me musi mit 4 a vice litru a 6 a vice valcu aby to bylo zajimave svezeni.
Moje 2.8 je takova znouzectnost, na nic lepsiho jsem nemel... neni to spatny, ale zadnej zazrak... 2.8 je proste na atmosferu malej motor...
Treba jeho test fiatu doblo - tam to beru, jednoducha atmosfera bez kurvitek, tam to ma smysl, ale postavit ultraslozitej motor s parametrama horsima nez konkurence a pak ho vychvalovat jen kvuli tomu, ze je to posledni atmosferickej mohykan - me to smrdi marketingovym blabolem...
Naposledy editováno 10.02.2021 12:05:50
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jenze kdyz jsem to napsal o stranku driv nez ty, tak to byl pitomej narek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Naposledy editováno 10.02.2021 12:15:19
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
assassin píše: zmulin> No jo, me taky vadi, ze dvoulitr nema kroutak... a proto se musi tocit, aby trochu jel...
Jenze kdyz jsem to napsal o stranku driv nez ty, tak to byl pitomej narek delam si prdel, je mi to fuk ...
opovrhovanej "nespolehlivej" 2.0 TS byl v tomhle krásněj, do 4000 ot. měkoučkej motor na popojíždění ve městě, nad tím šmrncovní dravec. A s tím podvozkem...mňam. Ale to byla opravdu stará škola
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)