1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sraz majitelů LC 8
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sraz majitelů LC 8
1 reakcí na tento příspěvek Sraz majitelů LC 8
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sraz majitelů LC 8
malakai>No06> pripada mi, ze kazda je trosku z jineho testa. BMW a LC4 jsou dle meho soudu male. To LC8 to je kus motorky A jak rikas qwert lepsi bude si to vyzkouset...
Je to tak. Problem je v tom ze furt nevim na co ji chci posledni 4 sezony sem byl dycky nekde na motodovolene (po silnichci) takze me to cestovani uz zas tak nebere takze bych rad neco do terenu... ale zas ne cisty off...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sraz majitelů LC 8
1 reakcí na tento příspěvek Sraz majitelů LC 8
Takže taky přidám svůj: srovnávat GS650 a KTMLC4Adv. je nesmysl, jsou to naprosto jiné motorky, jak podvozkově, tak motorově... A tvrzení, že je LC4 malá mi taky přijde nepravdivé, neboť z normální LC8 (ne S-ko) dosáhnu oběma nohama plnýma chodidlama na zem, zatímco u mojí LC4A ani náhodou... GS650 je taková, s prominutím, babská motorka, je opravdu menší a je taková hodňoučká, nic moc výkon, podvozek takovej spíš cestovní.LC8 je naproti tomu dospělá motorka s přemírou výkonu, kterou není úplně jednoduché v terénu přenášet na podklad... A srovnávat ji s velkým BMW GS mi také přijde mimo mísu, BMW je už opravdu víceméně cesťák, i když pár lidí s tím dokáže v terénu hodně, ta motorka k tomu není primárně určená. To LC8 má pro terén více dimenzovaný podvozek...
LC4A je dle mého soudu teréní motorka s větší nádrží, se kterou se dá jezdit opravdu hard terén a limitem je jen jezdec... není však na nějaké delší cestování po silnici, tady opravdu jsou hodně cítit velké vibrace toho jednobuchu.
Musíš si ujasnit, na co tu motorku chceš - pokud chceš cestovat a občas se svézt mimo silnici, jdi do LC8, pokud chceš ale jezdit převážně terén tak jdi do LC4. Také jsem minulý rok stál na úplně stejné křižovatce, měl jsem už vyhlídnutou Adv.950 S, ale nakonec jsem šel do LC4Adv. a nelituji. I když se přiznám, že LC8 mne také pořád láká. Nejlepší by bylo, mít v garáži obě...každou na trochu jiné použití...
Ale volba je opravdu jen a jen na Tobě, stejně si to každý musí vyzkoušet sám, co mu nakonec nejvíc vyhovuje...
Ufff, tak to je asi vše, co jsem k tomu chtěl říci a snad mne tu LC8-máci neukamenují...
Naposledy editováno 17.03.2009 15:43:30
2 reakcí na tento příspěvek Sraz majitelů LC 8
Dvě motorky by byla good idea...EXC a LC8...ale nemám na to prostor a ani povahu...prostě vím,že na jednu bych s... kálel a podle toho by vypadala...jsem bohužel monogamní...mohu milovat jen jednu...ale pojezdit jich můžu víc,že...tak proč si je hned brát...
Naposledy editováno 17.03.2009 15:47:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sraz majitelů LC 8
Petr 11>Tady žádnej nasranej osmák degu není...fííííííííííbum...a máš jí...
Dvě motorky by byla good idea...EXC a LC8...ale nemám na to prostor a ani povahu...prostě vím,že na jednu bych s... kálel a podle toho by vypadala...jsem bohužel monogamní...mohu milovat jen jednu...ale pojezdit jich můžu víc,že...tak proč si je hned brát...
Já to věděl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sraz majitelů LC 8
martins>No, tak vidím, že tu je dost protichůdných názorů...
Takže taky přidám svůj: srovnávat GS650 a KTMLC4Adv. je nesmysl, jsou to naprosto jiné motorky, jak podvozkově, tak motorově... A tvrzení, že je LC4 malá mi taky přijde nepravdivé, neboť z normální LC8 (ne S-ko) dosáhnu oběma nohama plnýma chodidlama na zem, zatímco u mojí LC4A ani náhodou... GS650 je taková, s prominutím, babská motorka, je opravdu menší a je taková hodňoučká, nic moc výkon, podvozek takovej spíš cestovní.LC8 je naproti tomu dospělá motorka s přemírou výkonu, kterou není úplně jednoduché v terénu přenášet na podklad... A srovnávat ji s velkým BMW GS mi také přijde mimo mísu, BMW je už opravdu víceméně cesťák, i když pár lidí s tím dokáže v terénu hodně, ta motorka k tomu není primárně určená. To LC8 má pro terén více dimenzovaný podvozek...
LC4A je dle mého soudu teréní motorka s větší nádrží, se kterou se dá jezdit opravdu hard terén a limitem je jen jezdec... není však na nějaké delší cestování po silnici, tady opravdu jsou hodně cítit velké vibrace toho jednobuchu.
Musíš si ujasnit, na co tu motorku chceš - pokud chceš cestovat a občas se svézt mimo silnici, jdi do LC8, pokud chceš ale jezdit převážně terén tak jdi do LC4. Také jsem minulý rok stál na úplně stejné křižovatce, měl jsem už vyhlídnutou Adv.950 S, ale nakonec jsem šel do LC4Adv. a nelituji. I když se přiznám, že LC8 mne také pořád láká. Nejlepší by bylo, mít v garáži obě...každou na trochu jiné použití...
Ale volba je opravdu jen a jen na Tobě, stejně si to každý musí vyzkoušet sám, co mu nakonec nejvíc vyhovuje...
Ufff, tak to je asi vše, co jsem k tomu chtěl říci a snad mne tu LC8-máci neukamenují...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sraz majitelů LC 8
Petr 11>Tady žádnej nasranej osmák degu není...fííííííííííbum...a máš jí...
Dvě motorky by byla good idea...EXC a LC8...ale nemám na to prostor a ani povahu...prostě vím,že na jednu bych s... kálel a podle toho by vypadala...jsem bohužel monogamní...mohu milovat jen jednu...ale pojezdit jich můžu víc,že...tak proč si je hned brát...
no, zajtra si idem domov priviest EXC450, tak ti o tom potom dam vediet.
Dufam ze LCosma nebude zavidiet...
matuS>Petr 11>Tady žádnej nasranej osmák degu není...fííííííííííbum...a máš jí...
Dvě motorky by byla good idea...EXC a LC8...ale nemám na to prostor a ani povahu...prostě vím,že na jednu bych s... kálel a podle toho by vypadala...jsem bohužel monogamní...mohu milovat jen jednu...ale pojezdit jich můžu víc,že...tak proč si je hned brát...
no, zajtra si idem domov priviest EXC450, tak ti o tom potom dam vediet.
Dufam ze LCosma nebude zavidiet...
...jdeš na to od lesa!!!-:)...
...už si také mohl vzít HusíBrčko-:)...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sraz majitelů LC 8
qwert>o lc8 mluví někdo kdo na ni nejezdí..
Hele Qwerte, sice na ní nejezdím, ale měl jsem tu čest na orange dni a naposledy jsem se svezl na 950 včera, má ji kolega z práce...
Je to super motorka, ale na dovádění v těžkém a hlavně techničtějším terénu je limitem její váha a velikost (možná, že třeba jen pro mne).
Nebo by sis na ní troufnul jet závod v enduru nebo crosscountry? Asi ne...
Sice na BMW ani LC8 jsem nenajezdil tisíce, ani stovky km, ale jen něco málo km, ale myslím, že člověk pozná, jestli by se mu s tím dobře jezdilo v terénu nebo ne...
Nemyslel jsem svým příspěvkem nic špatného, jen jsem napsal svůj názor, tak to prostě vidím já...
A doufám, že to tak bereš...
3 reakcí na tento příspěvek Sraz majitelů LC 8
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sraz majitelů LC 8
PS- vrátili mě řidičák ,tak už se tolik nebojím (policistů)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sraz majitelů LC 8
1 reakcí na tento příspěvek Sraz majitelů LC 8
Qwert-hmmm nový eSko 04,že by????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sraz majitelů LC 8
2 reakcí na tento příspěvek Sraz majitelů LC 8
1 reakcí na tento příspěvek Sraz majitelů LC 8
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure | Doubi8 | 37 | 29.4.2021 v 19:11 Doubi8 |
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S | brožík. | 9 | 30.1.2021 v 16:28 xxxx1 |
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 4 | 8.12.2019 v 18:14 Brůča. |
Mazání motoru KTM LC8 950 Adventure | sira | 29 | 26.11.2019 v 21:47 kipo |