paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI

Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

26.6.2015 v 22:12 | Nahoru | #1021
Sice tam byl kamión moterk BMW, ale jezdilo tam i pár Dukatech..

26.6.2015 v 22:34 | Nahoru | #1022

Tifone píše: Ti nevím ale huska tuším není italka

¨
jedna generace jo... pak to byl nemec a ted rakusan ....teda kdyz pominu ze to vse vlastni zidovskej banker :)

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

27.6.2015 v 08:36 | Nahoru | #1023
Tak ten Street z inzerce už zmizel, tak se asi zadařilo

27.6.2015 v 09:02 | Nahoru | #1024

Naposledy editováno 27.06.2015 09:03:00

4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

27.6.2015 v 21:08 | Nahoru | #1025

Abych to uvedl na pravou míru co jsem teda koupil.....kdyby Vás to teda zajímalo :D

Koupil jsem padnutou Ducati 1199 S Panigale od 60 letého soudruha z NDR. Cena si myslím že vzhledem k poškození férová. Takže teď už jen zbývá si jí ve středu na vozíku přivést.... budu Vás všechny informovat.... ikdyž Vás to třeba nezajímá ale máte smůlu :D Proč jsem koupil takhle? Jednoduše řeknu 3 věci: Cena, Brembo M50 (malá fakt na okruhu nebrzdí a aby brzdila, tak je to investice cca 25-30k a to ještě musíte mít štěstí na dobrej kup rejsové pumpy Brembo) a ve finále komplet "Vohlins". Standardní Showa/Sachs je do provozu výbornej, ale na okruh potřebuje nutně přitáhnout a jelikož se na něj nic nedělá musíte kupovat cartridge apod. Další věci jako kovaná kola a to, že se s ní vejdu do superbike při eventuelním závodu neřeším........ a teď to nejlepší na konec..... je prostě NEJHEZĆÍ a jeto DUCATI!!!! Jsem magor já vím.... hezkej víkend všem!!

27.6.2015 v 21:19 | Nahoru | #1026

Chuďas899 píše: Tak pánové............ jsem totální píííííí,*****,*******,***** atd dnes se to stalo............ koupil jsem, aniž bych ještě prodal 899, takže to bude velmi zajímavé....

A já kam se poděla z inzerátů)

27.6.2015 v 21:30 | Nahoru | #1027
Chuďas899> Boží a já si to myslel.. Majitel panigale si přece nekoupí CBRo... Doufám že nebyla moc řachlá ... Jinak totální závist a doufám že se v brně někdy potkáme abych ti ji mohl aspoň poslintat..

27.6.2015 v 21:40 | Nahoru | #1028
Chuďas899> Jako, když prostě musíš, tak musíš! To bude mazec, až to zprovozníš.

27.6.2015 v 21:43 | Nahoru | #1029

Jsem vocas :D

V zásadě se jedná dle prohlídky i "amatérského" ohledání vidlic atd o věci, který mě na okruhu nebudou zajímat. Uhádal jsem i menší slevu a do smlouvy klauzuly, že pokud budou vidlice ohnuté, tak doložím zprávu z autorizovaného Ohlins centra, že tomu tak skutečně je a oni mi pošlou kompenzaci.... tak snad se dá soudruhům věřit. Jinak motorově je to OK, běží to, jde to normálně do otáček, na palubce sice svítí Engine, ale to je prý díky tomu, že jsou přesekaný hadice od brzd a senzor sání.... no držte palce!!!! Jo a zapomněl jsem na koplé kolo, ale to jsem posílal fotku a jelikož je to "jen" límec neměl by to být problém.

Naposledy editováno 27.06.2015 21:44:18

27.6.2015 v 21:48 | Nahoru | #1030
sejrac> Co je to za mrdala :D Tak se zase uklidníme no :D
Btw tohle je taky por.....o:

27.6.2015 v 21:52 | Nahoru | #1031
Chuďas899> Kam tak spěchá, dyť jezdí pořád dokola

27.6.2015 v 22:14 | Nahoru | #1032
Chuďas899> Jo nevypadá špatně.. Plasty se opraví (stejně tam budou okruhový) a budíky taky, ale ty budou trochu dražší no.. Jinak vidím že předek kola je trochu poskákanej a není uplně kulatej... Ale vidím tam tu skrytou krásu, která se z toho za chvíli vyklube jen to co se mi na panigale líbí nejvíc (světla, a detaily) tak kvůli okruhovejm kapotám zmizí ále i tak je to boží. Jinak 899 ještě není prodaná?

Naposledy editováno 27.06.2015 22:33:11

27.6.2015 v 22:26 | Nahoru | #1033
Gratuluju Chuďas.. Hned bych tě tý tvojí zbavil, nebýt novýho SPčka, co jsem nedávno pořídil..
Budeš to rovnou dávat do laminátů?

27.6.2015 v 22:34 | Nahoru | #1034
Hoši ten letmák vám tak závidím..

28.6.2015 v 00:36 | Nahoru | #1035
Chuďas899> Prej "malý je mi líto na okruh", tak si koupím velkou Blázen jak má být, tady na tom vlákně vlastně nikdo normální není, super, držím palce při skládání

28.6.2015 v 12:07 | Nahoru | #1037
strakon> Pěkná je,ale radši bych tenhle motor v DB6 Deliriu.Takhle je to do provozu nepohodlný a na okruh slabý bych řek

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.6.2015 v 15:54 | Nahoru | #1038

Petta: No hele z finančních důvodů a taky hlavně časovejch (musim to stihnout do 30.7 kdy mám okruh) vyměním jen to poškozené zatím.

28.6.2015 v 16:32 | Nahoru | #1039
Chuďas899> Z Estonska? to si děláš prdel .. No každopádně prachy na ruku a smlouvu.. Moc bych tomu nevěřil, ale dneska nemá každej u nás 300 na moto. Spíš ten převoz bude drahej, ale to není tvoje věc. Jinak že jsou budíky ok sem si později všiml. No pak pošli foto jak bude vypadat než pojede na okruh..

28.6.2015 v 17:19 | Nahoru | #1040
Chuďas899> To bude podvůdek, prachy jen na ruku

28.6.2015 v 18:15 | Nahoru | #1041
strakon> Přesně tak.. Borec ti to pošle přes pay pal a pak motorku odveze.. No jenže většina neví že přes pay pal jde tzv. refund kdy si poslané peníze vezmeš jakoby z5.. Takže z ruky do ruky prostě a přes to nejede vlak..

28.6.2015 v 18:44 | Nahoru | #1042
[quote=Chuďas899]Skresa> Budíky jsou OK chlape, jen ten držák je po stranách polámanej ALE to nevadí protože bikesplast dělá vlastní hliníkovej asi za 3000.-. Takže tohle je v cajku, největší riziko jsou ty vidle ale i ty jsem viděl na ebay zánovní s papírem za 1300 euro. Jinak co se týče 899 tak mám zájemce.... je z Estonska, pošle platbu předem nechce nic vidět a ani slovo o ceně (to ještě v čechcách jde ? :D ) a chce ji prej co nejdřív......... přijede pro ní maník s plnou mocí.... tak jsem z toho takovej zaskočenej a uvidíme jak to celé dopadne, každopádně by to byla petelice.

ZAJOCH: Hele přesně tak :D neříkám ani popel proto jsem od začátku říkal, že jsem šílenec :D taky mi mechanik říká že jsem ******* že jsem od něj měl vzít RRo, to je prej dalekovíc user friendly a vůbec me ukrutně přemlouval atd no a já mu řekl: Vojto..... ale neni to Ducati panigale :D no a bylo to :D[/quote

Tak tenhle "Lotyš" mi taky psal, když jsem prodával na podzim S2R a byla to docela sranda...ten ti určitě nic na ruku nezaplatí a osobní jednání nepreferuje....😊😞

28.6.2015 v 20:01 | Nahoru | #1043
mně psal taky, klidně to pusť z hlavy

28.6.2015 v 20:05 | Nahoru | #1044
No pánové presne tohle na me zkousi vam to sem prekopiruju :D je zajimavy ze na paypal se dostane ale na online banking account se nedostane. Jinak se jmenuje Andrus Brendaso

"Thank you for the information on the motorbike, the price is right with my budget. I want to buy as earliest as possible,I could come and see the motorbike but i can't make trip abroad now because of work commitment but I am certain we can make our arrangement through email and after I send my full advance payment to you for the bike,I can send a carrier who will collect the bike from your location and deliver it to me.

I suggested to the carrier to bring cash for me and pay you on the spot but the carrier have a policy of not interfering in purchase and payment of goods,their only service is to pick up the items after it has been paid for,So we have to fix the payment issue ourselves.

I can make payment for the bike through PayPal online payment service or PayPal bank direct deposit to your bank account as I do not have access to my online banking but my bank account is linked to my PayPal and it is enabled to send payment directly to bank account for international payments. Once you have received my payment, we will discuss with the carrier on the best time to come and receive the bike at your location. He will also come with all necessary identification and document to complete the unsubscribe of the bike and also with power of attorney.

If you agree with my terms, Please provide information to send my Payment."

28.6.2015 v 20:28 | Nahoru | #1045
To bych ani nečekal... Hele každej nemá 300 na bajk (ikdyž na tak boží bajk) takže to možná bude chvilku trvat, ale určitě se prodá toho se neboj..

28.6.2015 v 20:52 | Nahoru | #1046
Ale jo beruto sportovně jinak bych se už z toho zbláznil, podvodníků je všude bohužel spousta. Hele já to asi udělám tak že pár věci si z 899 necham na velkou a tudíž dosti snizim cenu...laufy, race plexi....

28.6.2015 v 21:12 | Nahoru | #1047
Chuďas899> dej to tam spíš jako doplněk.. Dopiš tam cenu bez toho příslušenství.. Když tam bude zajímavá cena tak letím do banky..

28.6.2015 v 22:26 | Nahoru | #1048
To bude jen dalsi podvod. Dal bych ho do spamu....

29.6.2015 v 07:13 | Nahoru | #1049
strakon> asi jo protože zmizela nabídka a poptávka

Uvidíme jestli se někdo pochlubí

29.6.2015 v 09:05 | Nahoru | #1050
Koho jsem vcera odpoledne potkal na multikrave 1200? Jeden ve Svitavach (s xenonama) a druhej v Policce?