kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Takže jsem ani nikam neodjel...motorka je už v prdeli prodaná...a už na to seru ...
Co to mělo být?
z dlouhodobejsi absence Franty na bazaru strach nemam
ja garaz ani technickou fotit nebudu bo tam mam strasny bordel a mam toho ve vysledku nicnerikajicne metrove trosku vic takze u mne se moc inspirovat nejde ale urcite nacpat minimalne kola nebo pradlo pod strop. ja kdybych veril zavesum povesil bych tam aj monstera.
Frennky píše: Já vím, ale teď jsem neskutečně nasranej, dodávku jsem měl už před barákem... No naštěstí jsem se nemusel odnikud vracet. Ale možná to je znamení, že mám být spokojený s tím co mám, ono to přejde...a nějakou chvíli teď na žádný bazar nepolezu .
To nejde. Já tam lozim několikrát denně. A furt...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Ne ne, byla to vymazlená 916ka z Německa za velice slušnou cenu. A opravdu si dám nějakou chvíli voraz, protože od včerejška u mě začíná převládat pocit, že dvě motorky jsou pro mě opravdu zbytečný luxus a že to bylo nějaké znamení. Jedině jako investice a to zase tolik prašulí nazbyt není a jsou pořád kam dávat... No jo no, asi stárnu, dostávám rozum a nezastírám, že v tom má prsty i teta .
......ale známe to všichni. Vrtá to v hlavě a vrtá.
Naposledy editováno 17.01.2016 15:09:08
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Mě se kapoty oproti naháčům asi tolik nelíběj...ale pochopil jsem, že ten motocykl je něco úplně jinýho... jinak drží stopu, jinak se vodí, člověk je v jiný pozici, která dává smysl k efektivnějšímu brždění a jízdě. Problém je právě ten fakt, že v rychlostech, kde naháče smysl mít přestávaj tak kapota teprve začíná ... a to je prostě hrozně rychle... pod ty rychlosti je kapota nesmysl a člověk se na tom spíš trápí. Nevěřím že by někdo na běžný silnici se zmrzlinou ujel naháči ...
Jóóó... tak zkus tohle napsat na japonském fóru hustokrutostřelců co drtí rychlé rejže. Tam se nechytá ani 1198. Někdy mám pocit, že ti kluci mají nějaký komplex.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jojo, rovinky to bylo jejich, byl jsem poslední s mojí maximálkou 212 kmh, ale pak přišly zatáčky a stačily 3 a byl jsem první..
Na rychlostce mi tu křivdu pak vrátili 260 kmh jízdou, abych věděl, kdo je tu šéf..
Dneska jsem se pobavil na Motodeníku. Je tam test SF 848 a dozvěděl jsem se, že má závodní ABS. Ok, překlep může být, ale pak jsem se ještě dočetl,
že neotravuje zbytečně brzy a dokonce nechává přizvednout zadní kolo!
Uvidím, jestli odpoví na mou otázku pod článkem..
každej začne operovat výkonama a maximálkama... a ve finále může mít ten naháče na zadním kole větší sílu než zmrzlina ...jen naháč skončí ve 245km/h a zmrzlina jede dál...
A na silnici je to zejména o jezdci...a jeho pudu senezáchovi... nějakejch 20-40HP rozdílu se vůbec neprojeví