kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1.podložka pro šroub M8 ale vnější průměr 14mm a široká 2,5mm.
2.podložka (váleček) taky pro šroub M8 ale vnější průměr a délku teprve upřesním.Ale délka bude asi cca 10až 15mm a ten vnější průměr taky cca 14mm.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Italska nabijecka ?
Twoe,ty už si s těmahle hláškama zacyklenej jak servisáci koncernu.....zaměstnanci....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zda to má smysl, cenu, za ty prachy...
kolik, že stojí ten "rozvoj dovedností"? na netu jsem nic nenašel
a celkově pocity atd...
a vím, vše bude záležet, jak nás tu prime minister zaklekne...
předpokládám, že pak budu jezdit každou zatáčku kolenem, od benzínky vyjíždět po zadní a zastavovat zásadně se zadním kolem ve vzduchu...a milevsko dám s prstem v nose...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: no já bych točivej třívál s obráceně se točící klikou náhodou bral, kdyby to bylo spolehlivý pořád se mi ty 800 líběj, i když od první F4 a Brutale se MV 20 let držela v zaběhnutejch kolejích, co se designu týká, jen vymyslela tři píšťaly nad sebou u tříhrnků a hrála si s barvama, což se jí teda ve většině případů daří... a ta nová 1000 ani Rush se mi extra nelíbí, to píšu už od začátku, myslim že jsem si tudo ní rejpnul jako vůbec první, i do Veloce, ale tak zatim jsem to neviděl naživo
Kdyby to bylo spolehlivý, tak to v životě nedám z ruky Sice už je to oproti starším čtyřválům rozpočtovka (komponenty i vizuálně), ale jízdně a takovým tím vnitřním pocitem se jim to povedlo tak že to asi ani sami nečekali.
Bojim se, že až sednu na něco jinýho, budu zase pomalej . Tahle motorka mě posunula fakt hodně dopředu, jezdecky i montérsky
Naposledy editováno 04.11.2020 14:44:02
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: strakon> 4kusy jako obyčejná podložky a 4skoro.
1.podložka pro šroub M8 ale vnější průměr 14mm a široká 2,5mm.
2.podložka (váleček) taky pro šroub M8 ale vnější průměr a délku teprve upřesním.Ale délka bude asi cca 10až 15mm a ten vnější průměr taky cca 14mm.
to sem vůbec nepatří, dej mu Honzo prosím ban...nějaký podložky..pche...
PS: ještě jsem našel vlajku Ducati, možná bych ji též daroval...ale to už by mě nezbylo nic, jen vzpomínky...
E: bít jako bidlyt přecy
Naposledy editováno 04.11.2020 14:47:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A pro vás ostatní-úplně nejvíc nejlepší dizaaajn má Raptor a Tuňák
Chuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Adresu furt máš???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: strakon> 4kusy jako obyčejná podložky a 4skoro.
1.podložka pro šroub M8 ale vnější průměr 14mm a široká 2,5mm.
2.podložka (váleček) taky pro šroub M8 ale vnější průměr a délku teprve upřesním.Ale délka bude asi cca 10až 15mm a ten vnější průměr taky cca 14mm.
Já jsem myslel, že tady za tu jateční pistoli vletíš jak koule mezi kuželky a ty se tady doprošuješ nějakých podložek. Dnes jsi je měl všecky poslat do zadele a zítra poprosit o podložky. A všichni by byli spokojení.
Naposledy editováno 04.11.2020 14:47:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: kokonhead> Zbijou tě leda tak grammar nazis
už jsem si dal jednu sám...:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: kokonhead> Jan mi musí první dát rozpojovač a pak klidně branán
Adresu furt máš???
ano prosím
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: to sem vůbec nepatří, dej mu Honzo prosím ban...nějaký podložky..pche...
PS: ještě jsem našel vlajku Ducati, možná bych ji též daroval...ale to už by mě nezbylo nic, jen vzpomínky...
E: bít jako bidlyt přecy
Tak až se jí budeš chtít zbavit tak bych se hlásil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 04.11.2020 14:52:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: kokonhead> No tak to tady píšeš z pošty? ?
piču jako že adresu ještě mám, ale spíš ji vezmu s sebou...a kdo bude rychlejší, ten ji dostane...beztak je to jen taková malá šmudla, zatím do ní pouze smrkám a utírám si řiť...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Tifone> A do závěti mě nechceš napsat
v závěti je KAMARÁD a ne kurva převlečená za kamaráda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Johnny83> ja nejak nemuzu pobrat ty 3valce. mam takovej pocit, ze je to technicky spatne, ikdyz to asi nedokazu dostatecne vyargumentovat (jako treba ten letmac, tam je to celkem jasny).
určitě je to takovej nevyváženej motor, nebo jak to nazvat. V autě to cejtíš, jak kdyby to prostě drhlo, hádalo se to a moc se tomu nechtělo do otáček (ale třeba jsem měl jen smůlu na blbej motor nebo přímo kus, už ani nevim co přesně to bylo, nějaká podlitrová mrdka), u motorky to ale může být naopak bráno jako určitej charakter a docela by mě lákalo to zkusit, zatim jsem na tom nejel, i když mi to Tomáš v Sosně nabízel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Johnny83> ja nejak nemuzu pobrat ty 3valce. mam takovej pocit, ze je to technicky spatne, ikdyz to asi nedokazu dostatecne vyargumentovat (jako treba ten letmac, tam je to celkem jasny).
Naopak. Technicky (teoreticky) je to z hlediska křivky momentu a vnitřních ztrát ten nejlepší počet válců.
Z lidskýho hlediska je to samozřejmě špatně a nejlepší počet je osm do V