kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ale beru, ze mam jinej vkus nez ostatni a malicko i profesni deformaci, takze se na automobilovej/motocyklovej design divam jinak.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ivos: podle me je to tam soucasti designu, stejne jak na mh. Je fakt, ze mh a tuhle partii multisrandy jsem jeste uplne nechroupnul, ale vsechny ty ostatni tam zapadaj jeste min nez original.
Ale beru, ze mam jinej vkus nez ostatni a malicko i profesni deformaci, takze se na automobilovej/motocyklovej design divam jinak.
A vše je to dobře Kdyby jsi měl stejnou krasavicu a stejné třeba jen laufy tak by to nebylo ono
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
https://www.motorkar...cr=538.6666870117188
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ale bezne nahace nebo dokonce cestovni motorky musi jako zavodak hlucet proc? Je to podobny jako kdyz si brutalni rouru da nekdo na golfa, felicii apod auta. Golf je pro me jedno z nejlepsich aut vubec - takze to neni o zesmesneni tehle aut, ale proste zavodaky to nejsou...
Uz jsem to psal vickrat, ale kdyz z dalky slysis rev, pak 10min nic a najednou se ze zatacky vynori okufrovanej fazer predpisovou rychlosti, typek v reflexni veste a kraval jak na mototGP tenhle pribeh je cista fikce a v zadnem pripade to nema nic spolecneho s oxygenem
assassin píše: Dewil: mas peknou motorku takova spravne v punku...
TL je známka punku Práce mám čím dál víc a nestíhám jezdit, letos slabých 4856km Dnes jsem měnil chladič na 1098 Ducati a po projížďce mi vychází TL zábavnější, ta Duc jede až nahoře a je moc user friendly.edit:origo má 85a85.
Naposledy editováno 21.10.2020 20:44:01
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 21.10.2020 20:42:04
assassin píše: Dewwil: me ted uz moc nebavi jezdit na silnici, ale v rámci moznosti me tele taky začlo vic bavit. Asi hlavne kvuli tomu ze jsem sundal dost kilo a konecne mi funguje podvozek. Jeste doladim detail na brzdach a pak uz jen tam vratit původni motor a bude to top. Nedavno jsem presedal z indiana ftr hned na TL a jak se ten indian ridi jako kolo tak tech asi 40kg rozdilu je fakt znat. Mam z TL ted radost. Mam ted na váze nakejch 190kg ready to race a je to fakt dobry
A když si to své TeLe udeláš na vysílačku tak budeš mít radost že váží 65kilo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: Kurňa bych jezdil Ty kurvy zavřou všechno a servisy ne, co bych teď dal za HomeOffice Jak k tomu já příjdu, makám od soumraku do úsvitu a ty kurvy nás nezavřou a nezavřou, a to má být ještě hezky
Tyvole nebreč, víš kolik lidí by s tebou teď měnilo za možnost mít práci?
TLS se mi líbilo taky, už co jsem si u pikny tehdá voblejzal ten modrej rizla šrot, díky bohu že jsem nakonec koupil rsv
dewwil píše: Ivos> Neboj, někdy dojedu na nějakej váš scuk, zachlastáme a budete rádi až odjedu Jinak kola super, ale seženeš jen holý slicky a zadní pouze v zahraničí za 6500,-Kč , daň za R16,5, Slicky Michelin Power One B se vzorkem jsem splašil pouze ve Schweizu a ty neposílají do ČR Tam nejedu, no....
Perfiš Těším a jsem zvědavý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Dewwil: me ted uz moc nebavi jezdit na silnici, ale v rámci moznosti me tele taky začlo vic bavit. Asi hlavne kvuli tomu ze jsem sundal dost kilo a konecne mi funguje podvozek. Jeste doladim detail na brzdach a pak uz jen tam vratit původni motor a bude to top. Nedavno jsem presedal z indiana ftr hned na TL a jak se ten indian ridi jako kolo tak tech asi 40kg rozdilu je fakt znat. Mam z TL ted radost. na váze je ted nakejch 190kg ready to race a je to fakt dobry
190, tos z toho ale vyndal motor, ne? To je proti sérii -30kg ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Dewwil: me ted uz moc nebavi jezdit na silnici, ale v rámci moznosti me tele taky začlo vic bavit. Asi hlavne kvuli tomu ze jsem sundal dost kilo a konecne mi funguje podvozek. Jeste doladim detail na brzdach a pak uz jen tam vratit původni motor a bude to top. Nedavno jsem presedal z indiana ftr hned na TL a jak se ten indian ridi jako kolo tak tech asi 40kg rozdilu je fakt znat. Mam z TL ted radost. na váze je ted nakejch 190kg ready to race a je to fakt dobry
Přesně, jak jde váha dolů tak stoupá zábavnost, a to furt nemám ani BB kit, ani PWCR, jen otevřenej airbox, PipperCross filtr a laufy Gianneli, ještě teď pořídím lehkou baterku od Motobatt a ještě přemýšlím o rámu z Raptora, kyvku z RSV už mám1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
...tak si vem dovolenou dokud je hezky ...tele ani nekomentuju, vim ze to mas paradne udelany
E: vaha 100% souhlas, rikam to furt.. a co se kilometru, nj.. ja mam pres 2,5k jen od 1.9., jen jezdenim prace/domu/a vikendy na zavody.. s takovou te do konce roku v te kilometrazi jeste prdezenu
Naposledy editováno 21.10.2020 20:58:28
dewwil píše: Přesně, jak jde váha dolů tak stoupá zábavnost, a to furt nemám ani BB kit, ani PWCR, jen otevřenej airbox, PipperCross filtr a laufy Gianneli, ještě teď pořídím lehkou baterku od Motobatt a ještě přemýšlím o rámu z Raptora, kyvku z RSV už mám
Baterku jedině JeBatt
Naposledy editováno 21.10.2020 20:56:17
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: 190, tos z toho ale vyndal motor, ne? To je proti sérii -30kg ne
Motor tam jeste je. Papirove to ma 187kg suchou, ale kecaj, ma to vic. Takze jo, sundal jsem mozna i tech 30kg a jeste by to slo, je tam jeste prostor.
Jaskovo tele ma údajně na váze kolem 160kg ... natankovane. To se mi moc nechce verit, ale ma tam porad dost veci lehčích nez ja a tele je i vic derovane :)
Ale chtel bych to jeste sundat 180-185 mi prijde reálných, jen titanove vyfuky lezou do penez
Naposledy editováno 21.10.2020 21:00:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Btw, budu potřebovat lepší baterku, když už je tu o tom řeč. Dej vědět až nějak dobře nakoupíš články
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: assassin> To bude lehčí než ten můj sráč
Btw, budu potřebovat lepší baterku, když už je tu o tom řeč. Dej vědět až nějak dobře nakoupíš články
Na články uz zdroj mam, vygeneroval jsem i “komerční” cenu - 2,5k ale to dyztak proberem osobne.
Jo, myslim, ze v sérii moc lehčích motorek nad 600ccm nebude.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: assassin> Kurva kola z faboritky za šede a laufy jsou drahé? ?
Kery kola myslis? Jestli myslis na motorku tak takhle drahy zadny nemam a jestli myslis horský, tak takhle levny zadny nemam
Dneska sehnat titanovej vyfuk na tele uz neni snadny a kdyz se objeví je to prave za 60 a vic a to uz mi proste za vyfuk prijde jako nesmysl. Navic jsou to racing systémy a delaj hroznej kraval, takze bych tam musel bastlit nejaka tlumitka...
No uvidime, treba mi neco povari Yoshboy, ale neni to priorita. Jsem ted s motorkou spokojenej a zatim budu delat jen veci co zvladnu sam a neni potreba nakupovat drahe dily.
Naposledy editováno 21.10.2020 21:25:05