1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
CRF1000 píše: firmě techgear se obloukem vyhněte, vede to člověk kterého práce nebaví a klient je pro něj okrajová záležitost....
Poděl se o zkušenost...?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1. váha 230 kg v terénu nezvládnutelná
2. těžíště příliš vysoko
3. příliš mnoho plastů, které při lehkém pádu nic nevydrží a ničí další komponenty
4. nedal jsem za Afriku 350,- tis. abych jí zrušil někde v terénu
5. prostě se mi líbí tak jsem si jí koupil
6. pořád jsme v kategorii CESTOVNÍ enduro
7. když se rozhodnu jí prodat nebudu lhát když napíšu, NIKDY NEJETÁ V TERÉNU
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe




Naposledy editováno 27.05.2020 23:20:54
Naposledy editováno 28.05.2020 00:17:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Naposledy editováno 28.05.2020 09:12:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
3 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Naposledy editováno 14.08.2020 10:23:51
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

Oldag píše: Český národ dokáže jen nadávat a kritizovat, ale pochválit moc ne.
Skôr naopak, ľudia majú tendenciu zamieňať príčinu s následkou: Nevybrali si motorku preto, že je dobrá, ale je dobrá, lebo si ju vybrali - a predsa si nemohli vybrať zle? Nespravili by takú chybu... Keď som sem napísal recenzie 7 motoriek, ktoré som skúšal, veľa ľudí komentovalo aj moju negativitu - každému z nich sa to páčilo, že všetci len chvália a prišiel niekto, kto nie.
V každom prípade dokonalá motorka neexistuje, Afrika v začiatkoch trpela na problémy so spoľahlivosťou (to už je asi vyriešené), k pohodliu by som mal tiež veľké výhrady (na druhej strane Ténéré tiež nie je príliš pohodlná) atď., ale ja som si vybral napr. KTM napriek tomu, že som vedel, že to je veľmi malá motorka a bol som si vedomý aj "reklamace-gate", ktorá bola na fóre veľkou témou pred pár rokmi. Nech si Zdeněk kúpi čokoľvek, bude sa musieť zmieriť s tým, že tá motorka bude mať svoje chyby. Ale existencia chýb a nedostatkov nebráni pôžitku z jazdy.

Osobne by som si ju - teda ak ju už niekto má v testovacej flotile, keď som pred 3 mesiacmi volal obom miestnym dealerom, mali iba Adventure Sports - vyskúšal a rozhodol sa. Kvalita je vždy skok do neznáma, môže to byť horšie, môže to byť lepšie, ale 100% istotu nemáš nikdy.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Jinak já mám ATAS, asi jednu z posledních vyrobených, tak by to mělo být vychytané, ale nebudu tvrdit, že je nejlepší, každému sedne něco jiného, samozřejmě asi každý bude projíždět diskuze, ale když narazí jen na negativa, tak asi ten produkt nekoupí, což je škoda, proto jsem to tak napsal
Oldag píše: ... ať se podíváš na jakoukoli diskuzi, tak je všechno špatně, ale nikdo nechce nic udělat pro to, aby to bylo dobře, to je můj názor, se kterým samozřejmě nebude mraky lidí souhlasit...
Co ma clovek udelat, aby to bylo dobre? Na novou AT byla fura clanku ohledne chyb v konstrukci i vyrobe, presto se na ni staly poradniky. Lide, co si dovolili napsat negativni hodnoceni, byli obvinovani z kacirstvi. Proc by vyrobce menil taktiku, kdyz nestaci ani vyrabet, jaka je poptavka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
MirSe píše: Na DCT jsem se ptal technika v Hondě v ČB a tvrdil mi, že s tou převodovkou ještě žádný problém za léta prodeje neřešili, tak mu věřím. Někde na YT je možné dohledat borce, co s tím najel bez problému 200 tis. km, tak si myslím, že 50 tisíc je tak akorát zajetá...
www.varahannes.at/afrika%20twin-b.htm
www.varahannes.at/index_htm_files/Fahrtenbuch-2019.pdf
Poslední záznam 2019 cca 257 000....takže letos 300 bude. DCT drží....
Naposledy editováno 18.08.2020 10:44:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
překódování zámků kufrů Honda CRF1000L Africa Twin | Hopppy | 7 | 15.4.2025 v 20:34 MMARTINK |
Kosovo - typy na trasy, místa k náv... Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 18 | 5.4.2025 v 12:09 -MP- |
Sedlo Africa Twin 2016 Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Twin | korela | 18 | 4.4.2025 v 21:17 Ivos |
Kódy v TP Honda CRF1000L Africa Twin | Hůlis | 11 | 4.4.2025 v 12:15 TomasRA |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 70 | 14.3.2025 v 20:10 tom_nesquik |