kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ...na rozdíl od tunaka
Tuňák je naháč woe.TL se tváří jako závoďák.Pro mrdaly jako já a stejně mam na zadku Daytona 300...asi nějaká verze na počest vítězství RSVéčka teda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Zmínku o tom že novej SF jede na trojku jako hovado a mnohem víc než starý tele a podobný werky, vyhlašuji myšlenkou dne
ta zmínka se v podstatě ale netýkala starejch verků na kterejch tu někteří jezdíme a žes nepochopil myšlenku je vlastně fuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tuňák je naháč woe.TL se tváří jako závoďák.Pro mrdaly jako já a stejně mam na zadku Daytona 300...asi nějaká verze na počest vítězství RSVéčka teda
Nepletes si TLS a TLR ze ne?
assassin píše: Nepletes si TLS a TLR ze ne?
To je klidně možný
E: teď sem ti na ní kouknul a vlaštovky máš,tak se to jasně tváří jako závoďák.Jenom polokapotovanej,že asi měli problémy s chlazenim..
Naposledy editováno 21.09.2020 14:43:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: ta zmínka se v podstatě ale netýkala starejch verků na kterejch tu někteří jezdíme a žes nepochopil myšlenku je vlastně fuk
pochopil sem že jsi protáhnul freedomovo s4r až k omezovači a že tohle assassin v provozu neumí
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Kazdopadne ja to myslel tak, ze na okreskach toho moc nenaradim ani na tak podradne motorce jako je tele.
Ale vlastne jsem se tu dnes dozvěděl, ze u ducati ve fabrice ty motory naladili na hovno, aby se majitele naučili radit Me teda by vubec nevadilo, kdybych na motorce nemusel radit vubec.
Naposledy editováno 21.09.2020 14:44:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: pochopil sem že jsi protáhnul freedomovo s4r až k omezovači a že tohle assassin v provozu neumí
Né,hlavně mi šlo o tu menší řadu motorů od Ducati,co dávaj do HM,Supersport a MTS950.Že je to zábavný a jedou moc pěkně.Teda soudě podle Špájovo HM SP.
Samozřejmě i ty naše starý verky jako frídovo S4RS,můj Tuňák,nebo to zbytečný TLS ti to dotočení pár rychlostí v pohodě dopřejou,ale ty nový překoňovaný bestie,který se daj v dolním pásmu krásně řídit skoro kýmkoliv už ti to tak často za den prostě nedopřejou jak jsou strašně schopný a rychlý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: A rsv a nakej vysledek vs tunak, to je asi jako kdybych tu psal o Gobertovi na bimote
Kazdopadne ja to myslel tak, ze na okreskach toho moc nenařadím ani na tak podradne motorce jako je tele.
Ale vlastne jsem se tu dnes dozvěděl, ze u ducati ve fabrice ty motory naladili na hovno, aby se majitele naučili řádit Me teda by vubec nevadilo, kdybych na motorce nemusel radit vubec.
no však i pro trakové jedince už se něco vyrábí ne? Honda s DCT třeba
Naposledy editováno 21.09.2020 14:57:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Né,hlavně mi šlo o tu menší řadu motorů od Ducati,co dávaj do HM,Supersport a MTS950.Že je to zábavný a jedou moc pěkně.Teda soudě podle Špájovo HM SP.
Samozřejmě i ty naše starý verky jako frídovo S4RS,můj Tuňák,nebo to zbytečný TLS ti to dotočení pár rychlostí v pohodě dopřejou,ale ty nový překoňovaný bestie,který se daj v dolním pásmu krásně řídit skoro kýmkoliv už ti to tak často za den prostě nedopřejou jak jsou strašně schopný a rychlý
jo, proto si myslím že kdybych chtěl novou motorku na silnici, bavila by mě sportovní šestka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: no však i pro trakové jedince už se něco vyrábí ne? Honda s DCT třeba
No ale ti to nemají jeste v zadnem sportu. A ja fakt nepotrebuju cestovatelskou motorku, kdyz ujedu max 100km
Tuňák je jen RSV bez kapot s rovnejma řidítkama... Jinak všechno zaměnitelný a v dnešní době už samozřejmě stejně jako všechno z tý doby nekonkurenceschopný.Ve svý době aspoň něco málo s tim krámem jako fabrika dokázali.
TL S/R jaký rozdíly má nevim a je mi to vlastně jedno,bo se mi nikdy na rozdíl od GSXR nelíbila a jak je pro mě gixero slavná motorka,tak TL tak nějak vůbec..
Dotáčení rychlostí a řazení je součást zábavy za řídítkama.Stejně tak se i do některejch sportovních aut vracej řadící páky,páč cílovejm majitelům nejde o absolutní rychlost,ale o zábavu.
Ty si kup GTR1400,nebo rovnou elektrickýho Harleye
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: No ale ti to nemají jeste v zadnem sportu. A ja fakt nepotrebuju cestovatelskou motorku, kdyz ujedu max 100km
v tom případě ti stačí skůtr
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: v tom případě ti stačí skůtr
Na to mam auto. Pro me je motorka spis sportovni náčiní, vec na zabavu a ne dopravní prostředek.
Jasně,svezl sem se i ve F430 a Gallardu a za automat sem byl samozřejmě rád,ale za chvíli mě spíš bavilo jet po svym a zkoušet si řadit,jak se to chová,čímž automaty rozhodně nezatracuju,ale jsem taky rád za možnost výběru...i když mi na tyhle vozítka chyběj prachy
Na hajzlu sem zas naopak nedávno v chytrym časopise čet,jak na hovno fungujou sportovní deriváty jako třeba to malý AMG,kdy to v losim testu dokáže jet jen o 1km/h rychlejc,než uplně základní verze...To je smutný docela...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Na to mam auto. Pro me je motorka spis sportovni náčiní, vec na zabavu a ne dopravní prostředek.
no a proč ,když to je sportovní náčiní ,se na tom bojíš vytočit kvalt ? nechápu
NP píše: Dik! Myslel jsem si protoze na rozdil od skepyse, co se tam taky motal a snazil se uprchnout tahle potvurka se srolovala v utocnemu vypadu
Slepejs je blbej,ten zdrha furt,mam jich plnou zahradu a taham je z pod sekacky nebo kockam z huby Zmije se spis stoci a dela,ze tam neni,nez aby zautocila..To uz na ni musis vylozene slapnout nebo dloubnout klacikem Na mobilu to vidim blbe,ale podle souvisly cary na zadech je to ona,uzovka ji ma prerusovanou..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: jo, proto si myslím že kdybych chtěl novou motorku na silnici, bavila by mě sportovní šestka.
Hmm. Koupil jsem R6 a dobry. Ale zacinam mit dojem, ze bych par koni vic snesl. Na rovinach si te s tou 6kou namaze na chleba kdejaky nahac. Ta 7pade rikam si. Litr je uz zase moc. To je jak s pivem a se schody.
Jawa 350/634 sidecar http://www.motorkar...sidecar-1589256.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Hmm. Koupil jsem R6 a dobry. Ale zacinam mit dojem, ze bych par koni vic snesl. Na rovinach si te s tou 6kou namaze na chleba kdejaky nahac. Ta 7pade rikam si. Litr je uz zase moc. To je jak s pivem a se schody.
jestli dobry tak dobry :) U zbytku si myslim ze nejaky "ale" bys napsal u kazdy svoji motorky. Ta r6 ma hodne podstatnou vyhodu ze mas srovnatelnou konkurenci na okruhu a kdyz se trochu vyjezdis tak si i zazavodis, narozdil od jednorozcu 750 nebo 2v jakykoliv.