Mileek>mám V2 a je to mrdka.. navíc Honda už ji mám skoro 4 roky, tehda to pro mě byla modla, nic nemohlo být lepší než ona.. ale tuhle sezonu mě nějak přestala bavit :\ nejede, uskakuje, nebrzdí a bolí mě z ní prdel tím chci říct, že ti co tady blijou sračky o tom jak je jejich V2 nebo R4 nej, tak ti samí za pár let budou tvrdit úplně něco jiného
jo, ale stejně.. po ní přijde zase dvouvál a zase od Hondy (SP2)
Tohle je fakt krutá pravda,to musím také zaklepat
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
kaw750>No nejlepší je si to otestovat na vlastní kůži
Já mohu jen říct že u 2V na nic nečekám.. od 2000ot to jede jak se říká na full
No a druhej postřeh, že se nemusí tak řadit.. větší spektrum použitelných otáček.
Vetsi spektrum u V2? To si delas srandu ne? Tam je spektrum tak mezi 4-6tis, dole to kucka a nahore to zdecha.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
jj, máš pravdu - u sportovního dvouválu je nutné řadit skoro jako na stopětadvacítce , ale to mě na tom právě v silničním provozu baví - že je nutné tu motorku aktivně řídit a ne se jen vozit jako na čtyřválu. Na okruhu je to samozřejmě o něčem jiném, tam člověk potřebuje každého koně a taky dobrou dostupnost a cenu dílů, servis atd... Proto bych bral čtyřvál (pokud bych byl echt vatař, tak ducnu )
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Bubrak ZX10R>Vetsi spektrum u V2? To si delas srandu ne? Tam je spektrum tak mezi 4-6tis, dole to kucka a nahore to zdecha.
Píčovina,od 2.5tis. do 9 plynulej zátah,na dálnici nasypeš 6tku a pak už jenom točíš dle potřeby,motor neprotestuje ani při mírnym podtočeni.V 10.5tis poslední kopaneček...
Na 4V je prvních 5tis naprosto k ho..u Přijed at vidíš že nekecam...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Takže při 2,5 tis. ot. dáš na šestku plný a ono to plynule bez protestů zrychlí? To já udělat na RSV, tak mi motor vyskočí z rámu. Na šestku pod 5000 ot (cca 140 kmh) jsem snad nikdy nejel. Kdežto na čtyřválu jedu na šestku klidně padesát.
Petr-RSV>Ďuričko>
Takže při 2,5 tis. ot. dáš na šestku plný a ono to plynule bez protestů zrychlí? To já udělat na RSV, tak mi motor vyskočí z rámu. Na šestku pod 5000 ot (cca 140 kmh) jsem snad nikdy nejel. Kdežto na čtyřválu jedu na šestku klidně padesát.
Plnej souhlas... Mam V2 i R4 a musim rict ze to R4 ma desli spektrum otacek.... A na sestku od dvou tisic faha jak zbesile, ale zato to V2 by v teto situaci vyskocilo z ramu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Petr-RSV>Bubrak ZX10R>
jj, máš pravdu - u sportovního dvouválu je nutné řadit skoro jako na stopětadvacítce , ale to mě na tom právě v silničním provozu baví - že je nutné tu motorku aktivně řídit a ne se jen vozit jako na čtyřválu. Na okruhu je to samozřejmě o něčem jiném, tam člověk potřebuje každého koně a taky dobrou dostupnost a cenu dílů, servis atd... Proto bych bral čtyřvál (pokud bych byl echt vatař, tak ducnu )
s rozumnyma dvouvalistama se evidentne shodnu
jinak na 6ku muzu jet od 40km/h samo prudky pridani plynu je nanic
a kdybych ZX10 zprevodoval aby to na 1ku jelo stejnou maximalku jako TL-S, tak se vsadim, ze do 5tis bude 2x silnejsi nez TL-S a GSXR 4x
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Ďuričko>Píčovina,od 2.5tis. do 9 plynulej zátah,na dálnici nasypeš 6tku a pak už jenom točíš dle potřeby,motor neprotestuje ani při mírnym podtočeni.V 10.5tis poslední kopaneček...
Na 4V je prvních 5tis naprosto k ho..u Přijed at vidíš že nekecam...
v prvních 5tis.ot. mám lepší reakce na plyn a lepší zátah než třeba RSV
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Petr-RSV>Ďuričko>
Takže při 2,5 tis. ot. dáš na šestku plný a ono to plynule bez protestů zrychlí? To já udělat na RSV, tak mi motor vyskočí z rámu.
Máš to rozbitý
samo že se žádná forsáž nekoná, ale když nemáš křeč v zápěstí a otevřeš plynule, tak se rozmotá úplně klidně, stačí jen cit. to samý na čtyrválu, jenom tam ten cit není tak potřeba (4v je pro sraby )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
tak ale uznej sám, že je vždy lepší podřadit a dát klidně plný než přidávat po milimetru plyn a čekat, jestli se ten motor uráčí rozmotat nebo se odporoučí ven z rámu . Co jsem se svezl na K5, tak tam to nemusíš řešit, dáš prostě plný a čekáš, jak se to hned probere do otáček a pak vystřelí.
Tím nechci říct, že je to nějaká extra výhoda - sám bych nikdy motorku nepodtáčel a rád si užívám vyšších otáček a nedělá mi problém řadit. Teď jezdím víceméně na jednobuchu a to je teprve peklo 1,2,3,4,5 - pomalu řadím při každém poklesu rychlosti... jak na motardu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Bubrak ZX10R>Vetsi spektrum u V2? To si delas srandu ne? Tam je spektrum tak mezi 4-6tis, dole to kucka a nahore to zdecha.
No já reagoval na to že má V2 použitelný pásmo 4-6tis,což.může říct jenom nerozumnej majitel ZX10,TL zadřepne v 5,5tis a letí ke 9tis.,pak na chvíli neslyší a v 10,5tis kopne a tahne do omezovače.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Ďuričko>No já reagoval na to že má V2 použitelný pásmo 4-6tis,což.může říct jenom nerozumnej majitel ZX10,TL zadřepne v 5,5tis a letí ke 9tis.,pak na chvíli neslyší a v 10,5tis kopne a tahne do omezovače.
To jo ale když to půjčíš majiteli čtyřválce kterej je na ně zvyklej tak zaznamená jen ten zátah dole, nebo ve středu otáček. Ten vrch bude vnímat tak že to tam chcíplo ať je to jakejkoliv 2V........
Protože to bude nevědomky srovnávat s tím řtyřhrnkem. Tak to prostě je.....
Grassel>Dojmy majitele nějaký píšťaly tu ted ale neřešíme,já jen píšu,že Buba kecá když tvrdí že použitelný pásmo u V2 jsou 2000ot.,což je hovadina bo RSV,TL,VTR,RC a Duc nejsou žádný čopry A ty bys to měl kurva vědět
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
GRASSEL>To jo ale když to půjčíš majiteli čtyřválce kterej je na ně zvyklej tak zaznamená jen ten zátah dole, nebo ve středu otáček. Ten vrch bude vnímat tak že to tam chcíplo ať je to jakejkoliv 2V........
Protože to bude nevědomky srovnávat s tím řtyřhrnkem. Tak to prostě je.....
no, on taky hodně dělá ten psychologickej efekt zvuku motoru... když to víc ječí, tak máš taky pocit že to víc jede... jinak ty motory, když se vyladí, tak (pomíjím rozdíl ve výkonu) mají tu křivku cca stejnou bez rozdílu počtu nebo uspořádání válců...
Naposledy editováno 16.08.2010 16:38:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
FiZzeR>no, on taky hodně dělá ten psychologickej efekt zvuku motoru... když to víc ječí, tak máš taky pocit že to víc jede... jinak ty motory, když se vyladí, tak (pomíjím rozdíl ve výkonu) mají tu křivku cca stejnou bez rozdílu počtu nebo uspořádání válců...
bez rozdilu poctu valcu mozna, ale rozdil objemu tam je jako prase
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Bubrak ZX10R>bez rozdilu poctu valcu mozna, ale rozdil objemu tam je jako prase
No a? To je prostě daný konstrukcí motoru. Těch bonusovejch +200, no... Nijak to neobhajuju, jen je třeba si uvědomit, že V2 má jeden zásadní hendikep - oproti 4v točí pomalu o čtvrtinu-co o čtvrtinu, až o třetinu míň, protože prostě není (neříkám možný, ale snadný) postavit V2 motor co bude točit stejně jako 4v. proč se na to nevyserou a nestaví radši konkurenceschopný bajky aby to bylo "fér" nevim, asi tradice no.
Naposledy editováno 16.08.2010 16:45:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
FiZzeR>No a? To je prostě daný konstrukcí motoru. Těch bonusovejch +200, no... Nijak to neobhajuju, jen je třeba si uvědomit, že V2 má jeden zásadní hendikep - oproti 4v točí pomalu o čtvrtinu-co o čtvrtinu, až o třetinu míň, protože prostě není (neříkám možný, ale snadný) postavit V2 motor co bude točit stejně jako 4v. proč se na to nevyserou a nestaví radši konkurenceschopný bajky aby to bylo "fér" nevim, asi tradice no.
Přesně kubíky navíc nejsou handicap,pořád bude V2 umožňovat užší stavbu než 4V...
Ale jak říkám,přijed se svízt Bubo,půjčím ti to a uvidíš že to má fun factor jinde než desina
Ďuričko>... a uvidíš že to má fun factor jinde než desina
a o tom to je... myslim že ty naše dvouvály jsou stavěný na to, aby se na nich dalo vyblbnout aniž bys jezdil nějak moc rychle. ve výsledku vás stejně jako nás pojezdí nějakej vyhryz na 40koňovym motárdu nebo geront na prehistorickym 4v 500ccm dvoutaktu ( - ten dvoutakt, né ten geront )
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
ale říkám že člověku kterej na to není zvyklej tak mu to tak příjde a opravdu to tak oproti čtyřhrnku je
FIZZER> nesouhlasím a je to přesně naopak, právěže 2V tě daleko víc oblbne zvukem a chováním v tom že jedeš hroznou kládu. Když bych jel na 2V se zvukem 4V tak řeknu že je to jak simson
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Tam kde jsem jel s RSV naplno v domnění jakou jedu palici jsem jel se čtyřválcem svižně. Tam kde jsem jel s RSV 200kmh jsem myslel jak jedu hrozně rychle, dneska tam jedu 260+ a vím že motorka chce pořád víc.