globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
 
23.10.2008 v 19:01
Zajímalo by me jaký je rozdil mezi dvou a čtyř hrnkem...jak se na tom jede. Proste klady a zapory a tak...

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.9.2009 v 12:38 | Nahoru | #871

Mileek>NejsemVrah22> co mám odvolat?? asi jsem zabržděný jak TL-S



Ty jo, teď se bude jmenovat JsemVrah22, tos neměl psát, to bude nasr..ej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.9.2009 v 12:58 | Nahoru | #872

Mileek>NejsemVrah22> co mám odvolat?? asi jsem zabržděný jak TL-S



Sifoe!Asi tady budu muset napsat něco o tom jak kdosi neumí brzdit na mokru a pak se válí v kačeru

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.9.2009 v 14:38 | Nahoru | #873
NejsemVrah22> tak o tom já nic nevím asi si mě s někým pleteš každopádně pořád nevím, co mám odvolat..

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

1.10.2009 v 21:53 | Nahoru | #874
boze boze, chlapy. jednoduchou dedukci zijstite, ze japonskej 4T V4 ma stejne cykly jako jawa 350 a proto si kupte jawu

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

2.10.2009 v 07:24 | Nahoru | #875
Nazdárek.Měl jsem SV1000 a mužu říct že 2válcová motorka na výlety moc neni.Pořád řadit,po městě na 1 a 2 kvalt.Jinak super zvuk a pro střelce který závodí po silnicích dobrý.Na sprintech jezdí dvouválcoví litry mezi 750ccm takže výkonem se rovná 2V 1000ccm = 4V 750ccm.

Naposledy editováno 16.11.2009 13:56:00

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

5.10.2009 v 07:24 | Nahoru | #876
V2 mňam,butální zátah v necelých třech tisících, to je paráda...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

5.10.2009 v 11:09 | Nahoru | #877

Tysa>V2 mňam,butální zátah v necelých třech tisících, to je paráda...


Zaspal jsi dobu nebo žiješ v 90 letech.Moderní V4 mají spodek srovnatelný a k tomu aspoň jedou i nahoře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

5.10.2009 v 14:01 | Nahoru | #878

DaliboRR>Zaspal jsi dobu nebo žiješ v 90 letech.Moderní V4 mají spodek srovnatelný a k tomu aspoň jedou i nahoře.



U chopperů není potřeba vršku ,jinak souhlasím

Naposledy editováno 05.10.2009 14:05:02

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

5.10.2009 v 14:20 | Nahoru | #879

Tysa>U chopperů není potřeba vršku ,jinak souhlasím


To máš pravdu

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

5.10.2009 v 17:34 | Nahoru | #880
Rozdíl je znát jen na rovinkách...co jsem tak čekoval na okruhu, jel jsem dycky plnej kotel, v zatáčkách mě nikdo nepředjel, spíš mě brzdili, pak přišla rovinka a hen hééén už mě bral jeden 4vál za druhym. To jako docela nasere, ale na silnici je to jedno, tam mě stejnak nikdo nepředjel:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

5.10.2009 v 17:41 | Nahoru | #881

Sefo>...co jsem tak čekoval na okruhu, jel jsem dycky plnej kotel, v zatáčkách mě nikdo nepředjel, spíš mě brzdili, pak přišla rovinka a hen hééén už mě bral jeden 4vál za druhym.



Rovinka je o vic o vyjezdu nez o absolutnim vykonu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

5.10.2009 v 17:55 | Nahoru | #882
Dawe02> tak to jsem to asi posíral:) každopádně rozmotaná R1 asi pojede na rovince tošku líp..což?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

5.10.2009 v 17:57 | Nahoru | #883
Sefo> pri stejnem vyjezdu bezpochyby ano. Ale ja na SRADovi predjizdel R1/07, CBR1000 08 apod. a 180 koni tam take nebylo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

5.10.2009 v 17:58 | Nahoru | #884
Dawe02> tak ty...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

5.10.2009 v 18:03 | Nahoru | #885

Dawe02>Sefo> pri stejnem vyjezdu bezpochyby ano. Ale ja na SRADovi predjizdel R1/07, CBR1000 08 apod. a 180 koni tam take nebylo



Ale SRADa sis z nejakyho prapodivnyho duvodu nenechal.

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

5.10.2009 v 18:03 | Nahoru | #886
Sefo> nejde o me, ja jen abys nenabyl prehnaneho dojmu z 4 valcu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

5.10.2009 v 18:04 | Nahoru | #887

Bubrak ZX10R>Ale SRADa sis z nejakyho prapodivnyho duvodu nenechal.



Potreboval jsem utratit prachy a uz jsem nevedel za co, znas to ne? Navic jsem chtel vylozene neco cemu po prvnim crashi praskne ram v cene 80 tisicovek

Naposledy editováno 05.10.2009 18:05:06

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

5.10.2009 v 18:06 | Nahoru | #888

Dawe02>Potreboval jsem utratit prachy a uz jsem nevedel za co, znas to ne? Navic jsem chtel vylozene neco cemu po prvnim crashi praskne ram v cene 80 tisicovek



Tak to sem nevedel, proti tomu nemam co rict.

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

5.10.2009 v 21:42 | Nahoru | #889
Tak jsem sem si to přečetl a jednoznačně mi vychází, že nejlepčí je řadovej vodou chlazenej čtyřválec..

Tak jsem vyrazil vyzbrojen novým Know-How nakoupit ostrý enduro. Tam na mně koukali jak na kreténa.

Takže se ty vaše rady strčte dopredele, a naučte se napřed číst. . kolega F.i.s.h.men se neptal na SS ale obecně

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.11.2009 v 16:36 | Nahoru | #890

Bubrak ZX10R>V2 nejede, proc asi maj v SBK vetsi objem??

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.11.2009 v 17:10 | Nahoru | #891

hellax>nevím jestli tyhle stránky zná te je to na vypočet primarního převod.poměru.když budu chtit pojede mi to na jedničku i 200 http://www.gearingcommander.com/

To máš sice pravdu ale 6tku ti to už neutáhne. Je naprosto každýmu jasný že4Vmá daleko lepší akceleraci i vod spodu jde líp 4V. Skus 2V na 6stku z 60 KM za to vzít tak ti to nepobere ale se to rozklepe jako Pražskej krisařík,kdežto 4V to veme jakoby nic.Ale kluci nic si z toho nedělejte.Mě se taky líběj 2v i když mám doma oboje,podle toho na co mám momentálně chuť.

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

9.1.2010 v 22:37 | Nahoru | #892
Ahoj vím že je to stará diskuze a možná se už někdo ptal ale jak je to u 1254t4v ? dá se to brát stejně jako u litru ?

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

9.1.2010 v 22:51 | Nahoru | #893
co je 1254t4v?

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

9.1.2010 v 22:53 | Nahoru | #894
třeba mz 125rt/sm/sx jsou 4v >>> motor rotax

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

9.1.2010 v 22:56 | Nahoru | #895
Michal94> Ajo tak to ti nepomůžu chlapče

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

9.1.2010 v 23:26 | Nahoru | #896
Dvouhrnek je na srandu, co jinýho má 80 NM při 2 a půl tisících? Tam stačí volnoběch na každou 6ku, na litra se musí trošku vytočit.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

18.1.2010 v 22:54 | Nahoru | #897
Vycházim pouze z toho že jsem se párkrát projel na dvou i čtyř válci. dvouválec je živější odspoda, jde ihned do otáček oproti tomu čtyřválec jde do otáček pomaleji. Z mé zkušenosti s kámošem, pokud neměl baterku pořádně nabitou tak nenastartoval. Měl SV 650... tedy dvouválec (docela ostrej stroj)

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

19.1.2010 v 21:07 | Nahoru | #898
Hans46> SV650 je docela ostrej stroj? To si děláš srandu, ne? Není ani ostrej, a ani docela
SVéčko> ty jezdíš s dvouválem na volnoběh? A jede to dobře, co? Vůbec to nekope, že?

ty voe, že já tu zas šel.. co příspěvek, to perla

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.1.2010 v 18:19 | Nahoru | #899
No nejlepší je si to otestovat na vlastní kůži
Já mohu jen říct že u 2V na nic nečekám.. od 2000ot to jede jak se říká na full
No a druhej postřeh, že se nemusí tak řadit.. větší spektrum použitelných otáček.
4V Tam jsou zase jiné srandy a celkově jinej pocit z jízdy a člověk vůbec změní styl jízdy... je to jen o tom jak chceš jezdit atd...

Prostě číst od každého jeho subjektivní pocity nemá moc pro Tebe cenu...
Osedlej si 2V a 4V o stejném ccm a uvidíš sám co se bude dít

Naposledy editováno 07.02.2010 17:41:46

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

14.2.2010 v 18:51 | Nahoru | #900
tak v týhle debatě by jste se tady chlapy asi mohli hádat do nekonečna,prostě kdo má 2V tak si stojí za krouťákem v nížších otáčkách a kdo 4v tak ten brutální zátah,když se ta bestie roztočí,podle mě je každýho věc co od motorky očekává,já jsem ulítlej na ty dvouválce proto jsem si koupil SV1000S,prostě je to takový divočejší ze začátku,a hlavně ten zvuk:)ale každopádně 4álce jsou brutality to když se roztočí,tak to nikdo neví kde to má konce,prostě jen jsem chtěl říct,že to je nekonečná diskuze tohle,na tom se nikdy nikdo nedomluví jak to přesně je přeju všem ještě pevný nervy teď přes zimu a pak plno kilometrů bez nehod ať uř na dvouválu nebo na 4ce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist