1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Mileek>NejsemVrah22> co mám odvolat?? asi jsem zabržděný jak TL-S
Sifoe!Asi tady budu muset napsat něco o tom jak kdosi neumí brzdit na mokru a pak se válí v kačeru
Naposledy editováno 16.11.2009 13:56:00
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Tysa>V2 mňam,butální zátah v necelých třech tisících, to je paráda...
Zaspal jsi dobu nebo žiješ v 90 letech.Moderní V4 mají spodek srovnatelný a k tomu aspoň jedou i nahoře.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
DaliboRR>Zaspal jsi dobu nebo žiješ v 90 letech.Moderní V4 mají spodek srovnatelný a k tomu aspoň jedou i nahoře.
U chopperů není potřeba vršku ,jinak souhlasím
Naposledy editováno 05.10.2009 14:05:02
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Sefo>...co jsem tak čekoval na okruhu, jel jsem dycky plnej kotel, v zatáčkách mě nikdo nepředjel, spíš mě brzdili, pak přišla rovinka a hen hééén už mě bral jeden 4vál za druhym.
Rovinka je o vic o vyjezdu nez o absolutnim vykonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Dawe02>Sefo> pri stejnem vyjezdu bezpochyby ano. Ale ja na SRADovi predjizdel R1/07, CBR1000 08 apod. a 180 koni tam take nebylo
Ale SRADa sis z nejakyho prapodivnyho duvodu nenechal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Bubrak ZX10R>Ale SRADa sis z nejakyho prapodivnyho duvodu nenechal.
Potreboval jsem utratit prachy a uz jsem nevedel za co, znas to ne? Navic jsem chtel vylozene neco cemu po prvnim crashi praskne ram v cene 80 tisicovek
Naposledy editováno 05.10.2009 18:05:06
Tak jsem vyrazil vyzbrojen novým Know-How nakoupit ostrý enduro. Tam na mně koukali jak na kreténa.
Takže se ty vaše rady strčte dopredele, a naučte se napřed číst. . kolega F.i.s.h.men se neptal na SS ale obecně
hellax>nevím jestli tyhle stránky zná te je to na vypočet primarního převod.poměru.když budu chtit pojede mi to na jedničku i 200 http://www.gearingcommander.com/
To máš sice pravdu ale 6tku ti to už neutáhne. Je naprosto každýmu jasný že4Vmá daleko lepší akceleraci i vod spodu jde líp 4V. Skus 2V na 6stku z 60 KM za to vzít tak ti to nepobere ale se to rozklepe jako Pražskej krisařík,kdežto 4V to veme jakoby nic.Ale kluci nic si z toho nedělejte.Mě se taky líběj 2v i když mám doma oboje,podle toho na co mám momentálně chuť.1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Já mohu jen říct že u 2V na nic nečekám.. od 2000ot to jede jak se říká na full
No a druhej postřeh, že se nemusí tak řadit.. větší spektrum použitelných otáček.
4V Tam jsou zase jiné srandy a celkově jinej pocit z jízdy a člověk vůbec změní styl jízdy... je to jen o tom jak chceš jezdit atd...
Prostě číst od každého jeho subjektivní pocity nemá moc pro Tebe cenu...
Osedlej si 2V a 4V o stejném ccm a uvidíš sám co se bude dít
Naposledy editováno 07.02.2010 17:41:46