Má otázka na vás zní, jestli jste příznivcem více strojů JINÉHO TYPU ve své garáži.
Jak sem k tomu došel: Jezdím na své GS500E, která mi přijde malá, šikovná...poměrně obratná vůči svým větším 600+ sourozencům..ale vím, že u ní nezůstanu nadosmrti že.
Lákají mě větší naháče typu GSX750..B12..na kterých se dá pohodlně cestovat s dostatkem výkonu přes půl Alp..atd atd
ALE
obávám se, že až na velkého naháče dojde...bude mi chybět ta obratnost, hravost (kterou GS nemá kdovíjakou, někdo namítne, ale přecejenom nějákou má)...a prostě už to nebude sednout na GS, jet pro rohliky, zaparknout to ve městě na chodník..vlézt se u semafou do mezírky..a zároveň jet odpoledne 250km přes Vsetínské vrchy..to vše v jednom.
A proto by se mi líbilo zároveň i nějaké supermoto nebo prostě něco lehkého, obratného s dostatečným výkonem na lehké zablbnutí..jak na silnici, do města tak ani lehkého terénu by se to nemuselo zaleknout.
Je to ovšem hudba vzdálené budoucnosti. Proto se ptám těch, co už do tohoto stádia dospěli...sedláte někdo supersport a cruiser zároveň? náháče a krosku? Blackbird a MZ251?
...nebo vám více motorek přijde jako rozežranost?
Poté jsem chtěl řešit vyjížďky s ženou.Přeci jen jednovál není na dva udělaný lidi a dlouhou štreku.Šel jsem do dvouválu.Jenže v tom okamžiku si má milá pořídila vlastní mašinu.A já pro změnu tesknil po lehkém a nenáročném jednoválu.Dvouvál jsem vyměnil zpátky za jednovál.Ale už to nebylo jako dřív.Následoval návrat k dvouválu.Pak přišla stavba domu a motorku jsem "vyměnil" za palety s cementem a koupil něco ekonomického.
Výsledek?Mám zase jednovál ale teskním po dvouválu.Momentálně jsou "karty rozdány",na další motorku nejsou prachy a moje je v podstatě neprodejná.Přesto si představuju že časem budu mít mašiny dvě.Ale!Už mám vyzkoušeno(když v garáži stál můj dvouvál a ženin jednovál který moc nepoužívala) že u mě to prostě nefunguje.Dopadne to tak,že jedna z těch mašin mi sedne líp a na druhou už nevlezu.Takže pro mně jsou dvě mašiny zbytečný luxus který nevyužiju.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více jak jedno moto v garáži
PEPAFJR>Tak jsem se zamyslel a v garáži teď stojí
- Babeta
- Jaweta
- Stadion 11 vývozní provedení
- Stadion 11
- Jawa 20
- Jawa 23 Mustang
- Jawa 250 dvouválec
- Rikša 175
- BMW 250 / 23
- Jawa 250 speciál
- ČZ 125 A
- ČZ 125 B
- ČZ 125 T
- Jawa 350/634
- Jawa 350/638
- Jawa 350 Bizon
- Motokolo ESKA -
- Čezeta 175 skůtr
- Simson 50
- Jawa 350 pérák se sajdou
- Jawa robot
- Jawa 250 sport
- Tatran 125 skůtr
- ČZ 175
- Stadion 22
- Stadion 23
- ČZ 250
- Jawa 50 pařez
- Manet dvoupíst
- Jawa 250 pérák
- Jawa 250/353
- Dněpr se sajdou
- ČZ 175 předválečná
- Honda CBF 1000
- Yamaha FJR 1300
- Honda Gold Wing
- Honda CBR 1000
- Honda CBX 1000
- KTM 450 EXC
a k tomu ještě asi deset motorek kompletních ale rozebranejch.
Což ovšem nemění nic na tom,že jedním zadkem dvě motorky najednou neujezdíš.
-
mohu se tedy někdy zajet podívat k tobě do muzea??ZROVNA TOMU SLOŽENÍ CO MÁŠ V GARÁŽI JSEM DOSTI NAKLONĚN
1 reakcí na tento příspěvek Více jak jedno moto v garáži
Raptík>mohu se tedy někdy zajet podívat k tobě do muzea??ZROVNA TOMU SLOŽENÍ CO MÁŠ V GARÁŽI JSEM DOSTI NAKLONĚN
Určitě můžeš ,problém je v tom,že na zimu to je tak zaplněný,že se nikam nevejdeš. Na jaře nebude problém ozvi se tady na foru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více jak jedno moto v garáži
Mileek>tak taky toho mám víc.. ale vesměs jde o jedno a to samé viz. profil..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více jak jedno moto v garáži
Chce to mít naprosto odlišný stroje (i řazení mám naopak). Vše je pak po stý a přesto poprvý Přeju, ať dobře vybereš
Mileek>amazonka> co je na tom k smíchu? je toho málo, co? ještě bych tam snesl VTR SP2 a ZXR750, dorsoduro a nějakou 250 krosku
koukam, ze mas asi slabost pro V2, no ty RSV krasa pro ten nejmladsi model mam slabost Btw a jinak to modre "prase" je paradni
1 reakcí na tento příspěvek Více jak jedno moto v garáži
Takže jsem příznivcem plného hangáru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více jak jedno moto v garáži
Přišlo by mi hodně líto a hloupý prodávat motorku, na který jsem v životě ujel víc než deset kilometrů.
Takže jsem příznivcem plného hangáru
To jsem udelal jednou v zivote, byl to muj prvni Mustang. Dodneska toho lituju. Uz jsem si koupil jinyho, ve stejny barve, ale neni to ono.
Akorat to leze do penez. Nekrestansky prachy za garaz 65m2 a uz zas resim kam s tim. Asi budu lehci stroje veset kladkostrojem na strop.
Davy>To jsem udelal jednou v zivote, byl to muj prvni Mustang. Dodneska toho lituju. Uz jsem si koupil jinyho, ve stejny barve, ale neni to ono.
Přesně tak, jen v mym případě šlo o Pionýra 20 a dalšího už jsem si nepořizoval, protože by to "nebylo ono".