Téma: Tuareg Rallye
 
1.9.2010 v 19:34
Letosni Tuareg Rallye me nadchla a tak jsem se prihlasil znova.
Vsem, koho by to zajimalo, tady rad zodpovim dotazy a poradim jak na to.
www.touaregrallye.com
vypraveni

(reakce na) Tuareg Rallye

5.12.2010 v 22:06 | Nahoru | #61
KTMatěj>Asi se na Tebe obracím s křížkem po funuse,ale velice mě zaujala ta debata tady ohledně dálkových rally a hlavně ta Hungarian baja. Nemohl by jsi podat bližší informace. Jestli se to jezdí každý rok a popřípadě kde se přihlásit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye

5.12.2010 v 22:31 | Nahoru | #62
beba> Můžu se Tě zeptat jak je to na třeba na takové Albánie rally s doprovodem.Jaké je zapotřebí mít na tyto závody zabezpečení. Jde mi o to,že jak jsem koukal na Tvé odkazy na Tuareg rally tak jsi měl doprovod offroud vozidlo. Někde jsem koukal,že jsou tam i jen nákladní vozy tak mě zajímá co mám schánět a jak vybavit. Plánuji se od roku 2012 účasnit taky těchto dálkových rally. Pro závody stavím Suzuki DR800 Big v jistých úpravách tak aby byl závodů schopný.

Tuareg Rallye

5.12.2010 v 23:21 | Nahoru | #63
no.... masakr. klobouk dolů

(reakce na) Tuareg Rallye

7.12.2010 v 15:09 | Nahoru | #64
cipro>
já to plánuju na 2011 a moc se tesim. Byt tebou tak bych zvazil tu motorku. S DR se natrapis, protoze je to mastodont a ne motorka na rallye. Uvazuj radsi o necem lehcim, 450, 530, 640, 690 takove obsahy a co nejlehci konstrukce. Je to trend posledni doby, ktery potvrzuje startovni listina vsech takovych rallye. Jo jsou strelci na Superenduru, nebo Advikovi, kteri tomu davaji na zadek i s temi vsemi kily. Ale prodi gustu, zadny disputat mej se.
D

Tuareg Rallye

7.12.2010 v 17:37 | Nahoru | #65
Však on až tě bude Cipro předjíždět tak ti i zamává !!

1 reakcí na tento příspěvek Tuareg Rallye

7.12.2010 v 18:35 | Nahoru | #66
Kdybych nemel prestavenou LC4 a bavilo me furt menit olej, tak jezdim na EXC 450. Big je dle meho nazoru naprosta blbost, zejmena v dunach nebo na klikatych cestach v Alb.
Doprovodne vozidlo staci jakakoliv dodavka. Ja dodavku nemam, tak me holt musi jezdit terenak.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye

7.12.2010 v 23:08 | Nahoru | #67
beba>
Štěpo>
Rozumím Vašim názorům ohledně motorky a musím říci,že nejste jediný kteří si to myslí. Já jsem prostě po dlouhé pouze od motokrosu čuchnul mastodontu a ten mě nadchnul natolik,že jsem rozhodnut se pokusit o nějaké vysledky s ním. Třeba Vám dám časem všem za pravdu a půjdu do něčeho takového co preferujete.

Jen pro upřesnění - na závody stavím speciál tak doufám,že bude šlapat podle mých představ.

1.Přední vidlice HONDA CRF450 - SHOWA
2.Zadní tlumič - od HESSLERA (specialista na Bigy)
3.Odlechčení rámu - hliníková sedlovka
4.Celkové odlechčení (plasty-výměna za kevlarové díly,kovové doplňkové díly - výměna za hliníkové)
5.Úprava brzdové soustavy - výměna brzdových třmenů
6.Zadní kolo - změna velikosti 17" na 18"
7.Úprava motoru - Vačka,úpravy válce a hlavy,sání a další a další úpravy dle rad od HESSLERA

První úpravy na stavbě - musí se vyměnit horní miska pro ložisko na krku
[img]

Naposledy editováno 07.12.2010 23:19:14

(reakce na) Tuareg Rallye

7.12.2010 v 23:50 | Nahoru | #68
cipro>Klobouk dolu, jen aby tě to nevyšlo na prachy za které by se dala pořídit třeba starší "Replika KTM Rallye"?

Tuareg Rallye

8.12.2010 v 08:38 | Nahoru | #69
Jen aby ti po prestavbe jeste zbyly penize na startovne.

Tuareg Rallye

8.12.2010 v 09:03 | Nahoru | #70
Cipro držím pěsti v tvé šílenosti. Viděl jsem tě lítat na Bigovi v Oldřichově a klobouk dolů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye

8.12.2010 v 11:46 | Nahoru | #71
cipro> proč si myslíš, že vidle z motorky, která váží X budou dobré na motorce, která váží 2X???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye

8.12.2010 v 12:44 | Nahoru | #72
sqwer> s dovolením odpovím...
a) protože 2X motorka má jen pumpičky a ne tlumiče - takže každý tlumiče jsou o level výš
b) je to několikrát vyzkoušený a s drobnejma úpravama fungují tlumiče z 1X výborně i na 2X moto

...letos jsem překopal BMW Dakar - kayaby 2komory....1a + druhá sada kol 18/21 - po doladění naprostá spokojenost jak při cestování tak při hrubým zacházení OFF

Cipro: fandím... určitě se vyblbneš hlavně protože i cesta je cíl - máš dvojtou zábavu, doma a pak i na trati
- motor je to jediný o jsem zatím moc neladil protože nechci ztratit to hlavní - solehlivost a odolnost - ale na to si asi myslel než si začal.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye

8.12.2010 v 12:57 | Nahoru | #73
cipro> moc fandím. Ty Showy budou super, já hádám že bude stačit vyměnit pružiny? Možná přeplanžetovat na enduro, z motokrosu to bude možná zbytečně tvrdý - na na dvakrát tak těžký motorce třeba ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye

8.12.2010 v 13:22 | Nahoru | #74
MikiberG> OuKej-:)...

(reakce na) Tuareg Rallye

8.12.2010 v 13:33 | Nahoru | #75
sqwer>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye

8.12.2010 v 13:43 | Nahoru | #76
Vespa> Planžety jsou právě ok rotože ta motorka je 2x těžší - zbytek s docvaká (já jsem jen o 2 přidal na útlumu) ale péra se řešit musí - resp. tvrdost pérování pořešit i jinak - já to mám na vzduchem seřizovací i za jízdy ručně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye

8.12.2010 v 14:43 | Nahoru | #77
Ja jsem taky toho nazoru ze Big je moc Big ...
Ale znam jednoho co se zamiloval do Bigu a dela opravy a tuning vyhradne na tyhle motorky.

Hessler Motorsport

Uz nekolikrat na svem predelanem Big vyhral Rallye Dalmatia (ve sve tride nad 180 Kg,) a celkove se vetsinou vejde do prvni desitky.

Takze i na tom se da jezdit, ja bych sel do neceho lehciho, ale to je kazdeho vec

Naposledy editováno 08.12.2010 18:33:25

3 reakcí na tento příspěvek Tuareg Rallye

8.12.2010 v 15:15 | Nahoru | #78
Trochu mi to propomina moji prestavbu BMW Dakar.
Technologicky postup byl nasledujici:
- vymena vidli a tlumice za WP
- vymena zadniho kola za 18"
- otestovani v Libyi
- prodej BMW a zakoupeni LC4

(reakce na) Tuareg Rallye

8.12.2010 v 18:07 | Nahoru | #79
beba>

(reakce na) Tuareg Rallye

8.12.2010 v 18:29 | Nahoru | #80
beba> Tak to koukám,že mám pěkné vyhlídky. Nejdříve mraky práce a řešení problémů a pak tohle Já jen stále doufám,že to k něčemu bude a bude to fungovat tak jak si představuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye

8.12.2010 v 18:33 | Nahoru | #81
Rob1> Ano to je ten pán co mě přesvědčil,že ta motorka není jen projíždky po silnicích. Koukal jsem na spoustu videí od něj a opravdu jede a proto se budu držet plánu a uvidí se.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye

8.12.2010 v 18:42 | Nahoru | #82
cipro> Tak vyškrtej drahý věci jako karbonový kapotáže (podle mě nesmysl odlehčovat motorku s tak obřím motorem) a nech jen podvozek.. z toho bude těžit i motorka jako Big.

(reakce na) Tuareg Rallye

8.12.2010 v 18:57 | Nahoru | #83
Vespa> No víš zrovna pro mě ty karbonové kapoty je to nejmenší protože já se laminátem živím
a tak mě to vyjde na pakatel. Běžně dělám tuning věci a kapotáže třeba na Afriky.

Největší položky zatím dělají ty tlumiče. Přední jsem sehnal za 10.000,-Kč a zadní tlumič od Hesslera 850,- Eur a další darda je ta hliníková sedlovka 15.000,- no a pak to skáče dalšímy věcma,ale to neva - JDU DO TOHO PO HLAVĚ už se stejně nedá nic dělat než to dělat.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye

8.12.2010 v 19:49 | Nahoru | #84

Vespa píše: cipro> Tak vyškrtej drahý věci jako karbonový kapotáže (podle mě nesmysl odlehčovat motorku s tak obřím motorem) a nech jen podvozek.. z toho bude těžit i motorka jako Big.



Podvozek YZF450, motor DR800

[img]
[img]

(reakce na) Tuareg Rallye

8.12.2010 v 19:55 | Nahoru | #85
RSWR> Více je někdy více
sbírám čelist

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye

8.12.2010 v 20:13 | Nahoru | #86
RSWR> To je moc pěkný ,jen toho biga tam je víc než motor. Celý rám,kyfka- přijde mi to,že tam je jen sedlovka,odpružení

(reakce na) Tuareg Rallye

8.12.2010 v 20:20 | Nahoru | #87
RSWR> Koukni tady na tohle a porovnej sám

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye

8.12.2010 v 20:23 | Nahoru | #88
RSWR> Žeru,ale ty laufy - to je hukot,já zatím nevím co tam dát a hlavně na toho biga není přímo nic pořádného

(reakce na) Tuareg Rallye

8.12.2010 v 20:30 | Nahoru | #89

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye

8.12.2010 v 20:33 | Nahoru | #90

cipro píše: RSWR> To je moc pěkný ,jen toho biga tam je víc než motor. Celý rám,kyfka- přijde mi to,že tam je jen sedlovka,odpružení



Motor + rám kolem motoru DR Big.

Tlumiče, airbox,kyvná vidlice, přepákování,celá zadní stavba, platy YZF.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist