paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
6.7.2010 v 19:31
Zdar, uvažuju v brzké době o koupi starší R6ky, jeden z prvních modelů, asi úplně první.
Máte li s ní nějaké zkušenosti, ať už dobré, nebo špatné, sem s nimi...
Na co si dát při koupi pozor??? Jestli je teda něco speciálního konkrétně u téhle mašiny..
Díky..



Uzavřeno 26.07.2010 v 22:38 uživatelem underworld

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 21:59 | Nahoru | #61

SensationBlaack>c.j.> Mozna jsem zaujatej nevim ale znam dost lidi co ma Ninju at uz 6 nebo 9 nebo nevim co... a vetsina z nich tak 90% to vojebava.... na tom proste neco bude



co ojebává? teď jsem mimo mísu

Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:01 | Nahoru | #62
Mě se krásně jezdí na Fáradu 900RR modelový rok 98-99. Občas se na ně svezu krásný svezení a vypadá pořád pěkně. Jinak jsem Yamahovej zatím...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:02 | Nahoru | #63
c.j.> Proste to vorvávají ten motor... toci do omezovace za studena apod chujoviny a podotykam ze to vetsinou vidim u lidi co maji Ninju nechci je vsechny hazet do jednoho pytle... ale vetsinou to tak je.. Kdyz jsem byl nekde na srazu tak se vzdycky nekdo najde kdo to tam turuje jako kokot a vetsinou to je nekdo kdo ma Ninju takovou ja mam zkusenost.... a to proste neni nahoda... Na takovou nahodu ja neverim...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:04 | Nahoru | #64

Danielos>Jak jsem byl minulý týden u Kubina, tak kámoš se ptal, co tak odchází nejvíce na blackbirdu.. že samozřejmě známý regulátor jako u všech hond.. A Kubin na to, že se to sere na všem stejně, že teď tam má ZX9 na výměnu regulátoru a jak jsem tam byl před dvěmi měsíci, tak tam měl nějakého starého chopra suzuki se špatným regulátorem.



jj, já chtěl vyvrátit fámu o hondích regulátorech, měl jsem teorii, že Hond jezdí nejvíce a proto se nejvíce probírají vady hond.. Tak jsem si dal tu práci, že jsem si spočital počty motorek jednotlivých značek ve zdejší databázi a pak na foru vyhledal kolikrát se řešil regler u hondy a kolikrát u jiných značek.. No statistiku jsem tu nevypsal, protože u Hond odchází skutečně reglér 3x více než u jiných značek..

Podloženo několika tisíci motorkami v databazi a asi 50ti vlákny o nedobíjení.. Něco na tom bude..

Ale zase - reglér jsem koupil náhradní za 1200Kč, když jsem jel k moři, tak v Hondě v kravařích jsme oba současně řekli - VFR s 90tis km vydrží, odejde max. reglér

a odešel hned jak jsme dojeli k moři..

Naposledy editováno 06.07.2010 22:06:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:08 | Nahoru | #65

SensationBlaack>a to proste neni nahoda... Na takovou nahodu ja neverim...



Na tom něco je, asi to, že Ninja byly první fakt ostré sporty, počínaje ZZR, první ZXR 750, ZX6R, ZX9R, tehda to byl vždy vrchol, hlavně šestkové ninji neměly dlouho žádnou konkurenci..

Naposledy editováno 06.07.2010 22:08:48

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:09 | Nahoru | #66
c.j.> Proto rikam ze od Kawy ruce pryc.... neni to tak kvalitne postavenej motor a este kdyz tomu nekdo tohle dela... z 90% to jsou vorvany motory pred smrtí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:10 | Nahoru | #67
c.j.> ale já to zase nechci vyvracet, ale není to tak, že by to na ostatních značkách odcházelo jen vyjímečně..

Ale ten tvůj případ, že ti odešlo tolik regulátorů a to i českých, tak je trochu nepochopitelný. Leda mě napadlo, že to mohl být i špatný stator či co.

Jako teď jak jedem do Alp, tak též uvažujeme, že si vemem jeden náhradní s sebou.

Nebo jsem si říkal, jestli ten regulátor dát aspoň na pastu na elektrosoučástky. Že by to odvádělo víc tepla do podsedlového rámu..

1 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:15 | Nahoru | #68
je třeba dobře vybírat.

Ale nesouhlasím s tím, že to "není to tak kvalitne postavenej motor" Naopak, motory ZX9 vydrží hodně, moc hodně, více než 929, ty už jsou ošizené jak sviňa (stejně jako nové sporty), ZX9 je ještě klasický poctivý motor.. Motor neumře, dříve umře převodovka, tak jako u všech motorek, se kterýma se děkají kraviny po zadním.. Ale na to při projížďce hend příjdeš.. A rozhodně u ZX9R třeba krk řízení vydrží mnohem více než 929/954, ty odchází jen po přístání po jízdě po zadním, nedejbože malý ťukanec.. Krk je strašně poddimenzovaný

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:19 | Nahoru | #69

Danielos>c
Ale ten tvůj případ, že ti odešlo tolik regulátorů a to i českých, tak je trochu nepochopitelný. Leda mě napadlo, že to mohl být i špatný stator či co.



neodešlo mi jich tolik - s vadným Ignitechem jsem to už koupil, dal znova ignitech (nic jiného se v náhradě nedělalo), vydržel 3 roky, pak jsem dal Vape, to vydrželo 2 roky a pak přestala motorka dobíjet, když byly zapojené obě přední světla. Nový reglér nepomohl Vape tam zůstalo,jen jsem odpojil jedno světlo.. Hned ne první ignitech jsem připojil ventilátorek a s tím jezdí dodnes

1 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:20 | Nahoru | #70
nevím jak na CBR, ale na VFR byl podsedlák rozpálen v létě běžně na 85stupňů, ten tomu spíše škodil..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:20 | Nahoru | #71
c.j.> Ale hovno nastartuj starou ninju.... i kdyz bude dobr eudrzovana tak ten motor woe je jak rachta vyrachtanej kafemlejnek,nastartuj stare CBR tak o motoru nevis...

1 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:24 | Nahoru | #72
v Ninji rachtají ty koně, ty v CBR nenajdeš

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:27 | Nahoru | #73
c.j.> Jasny ja radsi motor o 10koní min a neni to masina na zabiti ktera funguje jako celek a neco ten motor vydrzí

Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:27 | Nahoru | #74
a ZX9R nemá třeba žádnou zhovadilou přívěru..

2 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:29 | Nahoru | #75
u kawa těsně po roku 2000 mě vždy překvapí budíky, třeba dneska byla v servise nádherná zelená šestka, rok nevím, 02 asi, mrknu na budíky - a kurwa, to sou furt ty samé 10 let staré budíky

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:30 | Nahoru | #76

c.j.>nevím jak na CBR, ale na VFR byl podsedlák rozpálen v létě běžně na 85stupňů, ten tomu spíše škodil..



No, ani sám nevím, ale je fakt, že rám celkem hřál, když jsem jel v kraťasech. Takže možná rozehřeje i podsedlák. Pak leda větrák, protože tam ani neproudí vzduch.. Nebo rovnou vyměnit za náhradu. A stejně mi pak odejde stator jak se stává na 929. Jen jsem si říkal, jestli za spálení vinutí nemůže třeba i ten hondí regulátor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:30 | Nahoru | #77
c.j.> Jedinne Honda kamarade... Jedinne Honda BlackBird presne receno... Nic jineho por mne neexistuje...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:31 | Nahoru | #78
SensationBlaack> hmm jen honda blackbird? To je ale smutný a nudný příběh

Naposledy editováno 06.07.2010 22:32:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:34 | Nahoru | #79

SensationBlaack>c.j.> Proto rikam ze od Kawy ruce pryc.... neni to tak kvalitne postavenej motor a este kdyz tomu nekdo tohle dela... z 90% to jsou vorvany motory pred smrtí...



Já si tohle myslím o většině šestek starších 5 - 7 let... ale na rovinu - pokud bych měl dělat žebříčky ve spolehlivosti a celkové image značky jako takové, tak:
1. Suzina a Honda,
2. Yamaha,
3. všechny možné mrdky z číny, itálie a indické verze přechozích značek .....
.
.
.
56. Kawasaki.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:35 | Nahoru | #80
trigr> Nudny pribeh je kdyz mi nekdo vypravi o tom ze je Honda BlackBird smutny a nudny pribeh

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:36 | Nahoru | #81
-vodník-> Co se tyce spolehlivosti tak bych to ohodnotil trosku vic soudneji..
1.Honda
2.Yamaha,BMW
3.Suzki,KTM
4.Kawasaki
5.Ducati
Pak uz jen cina... MV-Agustu apod. nehodnotim pac nevim...

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:39 | Nahoru | #82
jasný, byla to nadsázka, ale kawu fakt ani zadarmo.... A Ducati bych dal klidně před ni, ty novější nejsou vůbec špatné stroje...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:40 | Nahoru | #83

trigr>SensationBlaack> hmm jen honda blackbird? To je ale smutný a nudný příběh





Blackbird mě dlouho lákal... Ale po projetí jiných motorek klesl hoooodně dolů, tolik zničeného potenciálu.. Vše super, až na motor, ten je prostě slabý.. Zní to blbě, ale prostě je, motorka je moc těžká (nevádí to nijak menévrovatelnosti), ale motor má s váhou co dělat, takže pěkně plynule zrychluje, ale bez emocí, prostě těch ale je moc..

Na papíru 160 koní a motorka nejde plynem na záda?!! Nic pro mě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:42 | Nahoru | #84
c.j.> A jdi nekam s tema emocema... Ty emoce si musis umet udelat u ty jizdy hele... ten zatah od 7tis woe... a to jak ta cela masina funguje jak funguje na to kolik vazi a jak je velka.... Nic lepsiho nejezdi na silnicich...

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:43 | Nahoru | #85
allle hosi, kazdy ma to svoje, ja do toho zatim nemam co moc kecat, mam prvni silnicni motorku motorku.. Ale je jasne ze kazdy ma svoji srdcovku..
Ja ji ani nebudu zverejnovat..
Kamos ma uz straaasne dlouho zxr 750, a nemuze si vynachvalit. Ted prodava, ale jen z duvodu ze chce dalsi kone.. Je to vec nazoru, krome tech vadnych r6ek teda no..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:43 | Nahoru | #86
.

Naposledy editováno 06.07.2010 22:48:12

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:46 | Nahoru | #87

c.j.

Na papíru 160 koní a motorka nejde plynem na záda?!! Nic pro mě



Kamarádův black jde na záda i při prudkém rozjezdu se zalehnutím.. A já byl s výkonem spokojen..

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:47 | Nahoru | #88
c.j.> Jááááááááááááááááááááá ha háááááááááááááááá
Predjizdi auto jak vocas jen rovinky a na zadni
Na zadni myslis jako ze nejde Black nebo jak to maji byt emoce???
Emoce u me jsou kdyz letim na Blackovi zatacku 240 a beru o zem stupkou woe a ta masina sedi jak pribita... Haya nebo nejaky tvoje GSXR by brecelo na vyjezdu dam plnej a masina me drtí A kdyz predjizdim auto tak si udelam krasnou klicku a lezim u zeme a ne jak on na tom k smichu to video sorry

1 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:48 | Nahoru | #89
Já jel na dvou blacbirdech, oba stříkačky a ani u jednoho se mi nepodařilo plynem odlepit přední kolo od asfaltu..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:49 | Nahoru | #90

SensationBlaack
Emoce u me jsou kdyz letim na Blackovi zatacku 240 a beru o zem stupkou woe a ta masina sedi jak pribita... Haya nebo nejaky tvoje GSXR by brecelo na vyjezdu dam plnej a masina me drtí



Na blackovi mám najeto dost, ale že by v zatáčkcáh drtil sporty, no s tím bych byl hodně opatrný
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 hanssik19 9 30.5.2024 v 12:06 Filipuč
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 ki 7 29.5.2024 v 16:44 zetor
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 Hašlik 11 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow


TOPlist