Máte li s ní nějaké zkušenosti, ať už dobré, nebo špatné, sem s nimi...
Na co si dát při koupi pozor??? Jestli je teda něco speciálního konkrétně u téhle mašiny..
Díky..
Uzavřeno 26.07.2010 v 22:38 uživatelem underworld
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
SensationBlaack>c.j.> Mozna jsem zaujatej nevim ale znam dost lidi co ma Ninju at uz 6 nebo 9 nebo nevim co... a vetsina z nich tak 90% to vojebava.... na tom proste neco bude
co ojebává? teď jsem mimo mísu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
Danielos>Jak jsem byl minulý týden u Kubina, tak kámoš se ptal, co tak odchází nejvíce na blackbirdu.. že samozřejmě známý regulátor jako u všech hond.. A Kubin na to, že se to sere na všem stejně, že teď tam má ZX9 na výměnu regulátoru a jak jsem tam byl před dvěmi měsíci, tak tam měl nějakého starého chopra suzuki se špatným regulátorem.
jj, já chtěl vyvrátit fámu o hondích regulátorech, měl jsem teorii, že Hond jezdí nejvíce a proto se nejvíce probírají vady hond.. Tak jsem si dal tu práci, že jsem si spočital počty motorek jednotlivých značek ve zdejší databázi a pak na foru vyhledal kolikrát se řešil regler u hondy a kolikrát u jiných značek.. No statistiku jsem tu nevypsal, protože u Hond odchází skutečně reglér 3x více než u jiných značek..
Podloženo několika tisíci motorkami v databazi a asi 50ti vlákny o nedobíjení.. Něco na tom bude..
Ale zase - reglér jsem koupil náhradní za 1200Kč, když jsem jel k moři, tak v Hondě v kravařích jsme oba současně řekli - VFR s 90tis km vydrží, odejde max. reglér
a odešel hned jak jsme dojeli k moři..
Naposledy editováno 06.07.2010 22:06:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
SensationBlaack>a to proste neni nahoda... Na takovou nahodu ja neverim...
Na tom něco je, asi to, že Ninja byly první fakt ostré sporty, počínaje ZZR, první ZXR 750, ZX6R, ZX9R, tehda to byl vždy vrchol, hlavně šestkové ninji neměly dlouho žádnou konkurenci..
Naposledy editováno 06.07.2010 22:08:48
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
Ale ten tvůj případ, že ti odešlo tolik regulátorů a to i českých, tak je trochu nepochopitelný. Leda mě napadlo, že to mohl být i špatný stator či co.
Jako teď jak jedem do Alp, tak též uvažujeme, že si vemem jeden náhradní s sebou.
Nebo jsem si říkal, jestli ten regulátor dát aspoň na pastu na elektrosoučástky. Že by to odvádělo víc tepla do podsedlového rámu..
1 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
Ale nesouhlasím s tím, že to "není to tak kvalitne postavenej motor" Naopak, motory ZX9 vydrží hodně, moc hodně, více než 929, ty už jsou ošizené jak sviňa (stejně jako nové sporty), ZX9 je ještě klasický poctivý motor.. Motor neumře, dříve umře převodovka, tak jako u všech motorek, se kterýma se děkají kraviny po zadním.. Ale na to při projížďce hend příjdeš.. A rozhodně u ZX9R třeba krk řízení vydrží mnohem více než 929/954, ty odchází jen po přístání po jízdě po zadním, nedejbože malý ťukanec.. Krk je strašně poddimenzovaný
Danielos>c
Ale ten tvůj případ, že ti odešlo tolik regulátorů a to i českých, tak je trochu nepochopitelný. Leda mě napadlo, že to mohl být i špatný stator či co.
neodešlo mi jich tolik - s vadným Ignitechem jsem to už koupil, dal znova ignitech (nic jiného se v náhradě nedělalo), vydržel 3 roky, pak jsem dal Vape, to vydrželo 2 roky a pak přestala motorka dobíjet, když byly zapojené obě přední světla. Nový reglér nepomohl Vape tam zůstalo,jen jsem odpojil jedno světlo.. Hned ne první ignitech jsem připojil ventilátorek a s tím jezdí dodnes
1 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
1 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
2 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
c.j.>nevím jak na CBR, ale na VFR byl podsedlák rozpálen v létě běžně na 85stupňů, ten tomu spíše škodil..
No, ani sám nevím, ale je fakt, že rám celkem hřál, když jsem jel v kraťasech. Takže možná rozehřeje i podsedlák. Pak leda větrák, protože tam ani neproudí vzduch.. Nebo rovnou vyměnit za náhradu. A stejně mi pak odejde stator jak se stává na 929. Jen jsem si říkal, jestli za spálení vinutí nemůže třeba i ten hondí regulátor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
Naposledy editováno 06.07.2010 22:32:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
SensationBlaack>c.j.> Proto rikam ze od Kawy ruce pryc.... neni to tak kvalitne postavenej motor a este kdyz tomu nekdo tohle dela... z 90% to jsou vorvany motory pred smrtí...
Já si tohle myslím o většině šestek starších 5 - 7 let... ale na rovinu - pokud bych měl dělat žebříčky ve spolehlivosti a celkové image značky jako takové, tak:
1. Suzina a Honda,
2. Yamaha,
3. všechny možné mrdky z číny, itálie a indické verze přechozích značek .....
.
.
.
56. Kawasaki.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
1.Honda
2.Yamaha,BMW
3.Suzki,KTM
4.Kawasaki
5.Ducati
Pak uz jen cina... MV-Agustu apod. nehodnotim pac nevim...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
trigr>SensationBlaack> hmm jen honda blackbird? To je ale smutný a nudný příběh
Blackbird mě dlouho lákal... Ale po projetí jiných motorek klesl hoooodně dolů, tolik zničeného potenciálu.. Vše super, až na motor, ten je prostě slabý.. Zní to blbě, ale prostě je, motorka je moc těžká (nevádí to nijak menévrovatelnosti), ale motor má s váhou co dělat, takže pěkně plynule zrychluje, ale bez emocí, prostě těch ale je moc..
Na papíru 160 koní a motorka nejde plynem na záda?!! Nic pro mě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
Ja ji ani nebudu zverejnovat..
Kamos ma uz straaasne dlouho zxr 750, a nemuze si vynachvalit. Ted prodava, ale jen z duvodu ze chce dalsi kone.. Je to vec nazoru, krome tech vadnych r6ek teda no..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
Naposledy editováno 06.07.2010 22:48:12
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
Predjizdi auto jak vocas jen rovinky a na zadni
Na zadni myslis jako ze nejde Black nebo jak to maji byt emoce???
Emoce u me jsou kdyz letim na Blackovi zatacku 240 a beru o zem stupkou woe a ta masina sedi jak pribita... Haya nebo nejaky tvoje GSXR by brecelo na vyjezdu dam plnej a masina me drtí A kdyz predjizdim auto tak si udelam krasnou klicku a lezim u zeme a ne jak on na tom k smichu to video sorry
1 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
SensationBlaack
Emoce u me jsou kdyz letim na Blackovi zatacku 240 a beru o zem stupkou woe a ta masina sedi jak pribita... Haya nebo nejaky tvoje GSXR by brecelo na vyjezdu dam plnej a masina me drtí
Na blackovi mám najeto dost, ale že by v zatáčkcáh drtil sporty, no s tím bych byl hodně opatrný
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 | hanssik19 | 9 | 30.5.2024 v 12:06 Filipuč |
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 | ki | 7 | 29.5.2024 v 16:44 zetor |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 11 | 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1 |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |