globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 929 vs 1000rr protože?..
14.6.2010 v 17:47
Ahoj všem, po 3 letech se super moto cbr 600f se divam po nove a bud chci 929 a nebo 1000rr. Jezdim na motorce kazdy den do prace, vikendu na vylety ročně najedu kolem 13000. Ovšem rad si zajezdim pořadně zazavodit s kamošema rad jezdim po zadnim atd..
pro 929- cena, dily, spolehliva..?
1000rr- vzhled, sila motoru( to že pro nekoho nejede mi nevadi na každou moto upravuju převody)
je to muj sen rok 04, 05 krasne moto, tlumič řizeni a vlastně vše.. minus je cena vykon oproti konkurenci

Otazka co bude spolehlivějši? slyšel sem na 929 že maji převodovku z masla, maji nejake decke nemoci ty moto? o regulatorech nemluvim to je prvni co vymenim.. jaky mate na ty moto nazor? chci si koupit moto třeba už na 10 let.. jake nejčastejši poruchy ma 1000rr?

ostatni sem vyřadil-954 poddimenzované ( převrtaná929 přidiraji se prostředni valce), gsxr 1000 určitě super motorka ale už je to jak to měla honda ma ji upe každej a když nekam přijedete je to samy gsxr.. ri pičovoe bych se bal že při dopadu z wheelie se mi utrhne podsedlak a praskne rafek.. a ZX 10r nechci menit brzdy a podvozek atd.. a ta reklama tady.. Prosim komentaře k vyběru díky, na cbr 1000 se již jezdim divat koupit bych chtěl do podzimu

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 09:13 | Nahoru | #61

Ghost.33>assassin> ne oni maji cestovni tempo kolem 190+, ale na tom vtr bych jim stihal ne kdyby nejeli kudlu? se prave bojim že by me za chvili omrzelo ten dvouval vykonem a zase bych kupoval neco jineho.. ja si chci ted už koupit moto na dlouho 10let nee ale na dlouho



no nevim ta sestka CBR ma kolem 100koni ne? ta SP bude mit tak o 10-15 vic? myslim ze v tomhle nebude prilis rozdil. na tom litru se da jet vic vklidu, nemusis tolik resit razeni atd... ale vicemene kdyz tu sestku tocis tak to jede stejne. jezdil sem s klukama co meli fazery, hornety, cbr600 a vicemene sme nikde nemeli problem s rozdilem rychlosti.

929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 09:16 | Nahoru | #62
Prodávat bude až jse s toho litra posere,oproti te tve šestce pojede všechno,jo a vtr žere jak prase

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 09:16 | Nahoru | #63
To jezdíte jen po dálnicích? Nebo na běžných silnicích tempo 190+?? Ještě napiš, že na ekcáči máš průměr 190 a já hned smažu svůj profil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 09:18 | Nahoru | #64

Ghost.33>štve me že nestiham kamošum s litrama, a chci novějši motorku a 6ku už nee.. něco co mi už vydrži

To mas ale zajimavy kamose kdyz te vezmou na vyjizdku a nasadej tempo kterymu ty nemuzes stacit. To my kdyz jedem tak jedem tak max kolem tech 120 po rovinkach protoze je nam nas ridicak docela milej a kdyz se nekdo utrhne v zatackach aby si to uzil co mu vyhled dovoli tak za zatackama zase jede chvili 80 aby ho ty dalsi dojeli. Proste zadnej stres ale pohoda.

929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 09:19 | Nahoru | #65
no papirove ma 100koni coč v realu nemá a sp ma myslim na papiře 130 koni což taky mit nebude ale bude tam ten rozdil kolem 30k. Do zadu bych dal o 2 zuby věči rozetu a taky by to tahalo lip.. maximalku nevyuživam-.. Jen mi jde o to jaky to je.. ucukany splašeny.. musim si to někde vyzkoušet

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 09:21 | Nahoru | #66
Camča_v> nevím jak ostatní ale mi když jedem plzen orlik tak na kazdej sebemensi rovine jedeme 200-280. vsichni co tady hani 929 bych chtel nekdy potkat na silnici na tich jejich litrech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 09:23 | Nahoru | #67
pylot> tak ty si v pohode k cemu mas moto radsi to prodej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 09:25 | Nahoru | #68
BambiSpP> Protoze si rad uzivam vyjezdy ze zatacek. Jeste nejaky otazky rovinkari?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 09:26 | Nahoru | #69

BambiSpP>Camča_v> nevím jak ostatní ale mi když jedem plzen orlik tak na kazdej sebemensi rovine jedeme 200-280. vsichni co tady hani 929 bych chtel nekdy potkat na silnici na tich jejich litrech



to jste ale hodne dobry.. to nikdo jinej nedokaze

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 09:32 | Nahoru | #70

assassin>to jste ale hodne dobry.. to nikdo jinej nedokaze



Jsem téhož názoru, kolego

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 09:33 | Nahoru | #71
[quote]BambiSpP>Camča_v> tak na kazdej sebemensi rovine jedeme 200-280.

Tak ted jsem si musel promnout oči a utřít monitor jastli dobře vidim.
Hele jak to sakra děláte?? V dnešním provozu, na záplatovanejch silnicích, se šterkem, s cyklistama, traktorama bez světel...

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 09:37 | Nahoru | #72
pylot> jo a jaky vyjezd v zatacce 80 a za ni 120

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 09:37 | Nahoru | #73
pila2> Jak to dělají? Normálně přece - levá na koleno, výjezd, plnej 280, brzdy, pravá na koleno, výjezd, plnej 280 ... a tak furt pryč z zesPlzně až na Orlík. A pak samo z5 nemlich to samý

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 09:38 | Nahoru | #74
Camča_v> Hmmm. Holt dobrej oddíl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 09:39 | Nahoru | #75
pila2> já jsem nepsal že všude napsal jsem kde a ze by tam byli naky zaplaty se sterkem tak o tom nevim

2 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 09:44 | Nahoru | #76
Tak jsi holt kupte litrovy kapoty a jezdete na nich 120 po rovine jak pise pylot zrejme se hodne vyzna a poradi.zdar

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 09:49 | Nahoru | #77

BambiSpP>Tak jsi holt kupte litrovy kapoty a jezdete na nich 120 po rovine jak pise pylot zrejme se hodne vyzna a poradi.zdar



mno 120nejezdim, ale trasa co si psal je za trest v jakekoliv rychlosti, tam je to o tom ze jen drzis plnej a modlis se at to tam nikdo z tech aut nehodi.. a ze uz takovejch bylo dost. kdyz jedu tuhle trasu tak me to fakt xtremne nebavi a cekam az to bude za mnou.
rovinky jezdime kolem 160 ... kvuli motardum... je to tak nejak fifty-fifty.. oni pak zas v zatackach cekaj na nas..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 09:50 | Nahoru | #78
BambiSpP> Kde v naší republice nejsou rozbitý silnice?? Kde nejezdí důchodci s feliciema?? Kde se nespravují silnice asfaltoštěrkovou polevou?? Kde nejezdí traktory z nichž odpadává bláto?
Jestli tou dokonalou silnicí kde výše uvedené neplatí je trasa Plzeň - Orlík tak já tam co nejdřív vyrážím. A to jako vážně.
Hele a ještě dotaz. kdy tak jako obvykle jezdíte?? myslím jako čas. Protože podle mě je provoz na našich silnicích pořád. Leda snad v noci.

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 09:56 | Nahoru | #79
Napíšu jen takový postřeh, jo.
Možná nebudeš souhlasit, ale je to taky názor.

V partě jezdíme s 954, RSV, SP2, R1 a právě ono CBR600. Modely z let 2002 až 2007.
Kamarád co jezdí to CBR je úplně spokojenej a ani nemá potřebu se hnát do koupě litra.
To CBR ztrácí jen při přímém zrychlování nad 200 km/h. Když s ním jede první a vede
"peloton", tak naopak třeba já, jako poslední jezdec, vlivem Marfiho zákona ,
jedu kolena a nemůžu ho vpředu dojet, ikdyž na rovinkách drtím 280 (dle tacho .

Pokud to vezmu rovinkářsky, tak samozřejmě CBR odpadá první a potom odpadají postupně
SP2, RSV a moje 954. R1 z roku 2007 je samozřejmě jiná kapitola

Tím jsem chtěl naznačit, že dobrý jezdec na šestce není oproti litrům vůbec ztracený
a že pokud jste drtiči rychlostí nad +250 km/h, tak ti bude SP1 stejně k ničemu.
Takže za mě tedy rada, abys se svým rozpočtem a požadavky na rychlosti +250 km/h
vybíral 4 válcové litry v letech výroby 02-04.
Je úplně jedno jakou značku, protože vyložený šmejd, nebo držák, není žádná značka.
Šťastné rozhodování a výběr!

Mimochodem poladěná 929 (svody+koncovka, PCM+filtr), která se už dá sehnat za super
peníze by taky hezky ostatní povodila a ty se alespoň moc nezadlužíš!
Čus Aleš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 09:56 | Nahoru | #80

pila2>BambiSpP> Kde v naší republice nejsou rozbitý silnice?? Kde nejezdí důchodci s feliciema?? Kde se nespravují silnice asfaltoštěrkovou polevou?? Kde nejezdí traktory z nichž odpadává bláto?
Jestli tou dokonalou silnicí kde výše uvedené neplatí je trasa Plzeň - Orlík tak já tam co nejdřív vyrážím. A to jako vážně.
Hele a ještě dotaz. kdy tak jako obvykle jezdíte?? myslím jako čas. Protože podle mě je provoz na našich silnicích pořád. Leda snad v noci.



no jako tohle tempo se da jet skoro kdekoliv, kdyz trasu znas a ses ochotnej dost riskovat, kdyz sem na to mel stroj jezdil sem taky tak...znam dost lidi co tak jezdi... ale uz proste tolik riskovat ochotnej nejsem a da se lip svezt v mensich rychlostech no...

929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 09:58 | Nahoru | #81
aaronek: souhlas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 10:09 | Nahoru | #82
assassin> Asi mám silnej pud sebezáchovy ale přijde mi že v tom dnešním provozu a stravu silnic je to riziko sakra sakra vysoký...

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 10:28 | Nahoru | #83

pila2>assassin> Asi mám silnej pud sebezáchovy ale přijde mi že v tom dnešním provozu a stravu silnic je to riziko sakra sakra vysoký...



no provoz.. vzdy neni auto na aute.. stav silnic.. na rovince kde letis 250+ je naka ta dira semtam celkem sumak.. do ty nestaci kola spadnout.. sterk te v primem smeru taky netrapi,kdyz teda nahle nepotrebujes brzdit.. jo obvykle se pri tomhle stylu jizdy pud sebezachovy vypina no

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 11:06 | Nahoru | #84

prackarr>U té 929 jsem nikdy nic podobného neslyšel. Měl jsem ji,50tis.km a nic.U 04,05 s tou řídíci jednotkou to je pravda,s převodem taky. 06ka je více do pomala. Tlumič řízení je velká devíza.
Co se týče designu,tak to je věc názoru,mě se nejvíce líbil 02,03,pak 06,07.
pokud bych si vybíral motorku,tak asi podle toho,jak mě sedí celkově a ne podle toho,s kterou se dobře lítá po zádech. No nevím...doba je divná..



to bych si dovolil podepsat, taky beru motorku podle toho co mi nejvíc vyhovuje a kolik nastřádám plusů

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 11:21 | Nahoru | #85

Ghost.33>GRASSEL> ne o věku ale o zkušenostech.. třeba to moje cbr vzadu o 2 vic a v předu o jeden min zubu a co to dělalo když sem dal plnej prostě zatah, řiditka začaly fackovat i na 3ku cely se to vlnilo jak to nestihalo a to byl lepši zažitek jak tom gsxr 1000K2 to sice tahlo jak svina ale v klidu a pohoda ale tam to byl adrenalin to ukočirovat



roky za řidítkama ti daj zkušenosti někomu je nedaj nikdy a někomu dřív ale vždycky je to i o rokách za řidítkama.......
Zajímavý ovšem je že každej v tvým věku odkazuje na zkušenosti a že to není jen o věku, ano trochu souhlasím ale to je jen opravdu málo kluků 20-21.....
Dovolil bych si souhlasit s Prackarrem, možná tady budem za vrchní prudiče těhle kluků (vás) ale vy jste pořád přesvědčeni o svojí pravdě a zkušenostech ale bohužel jen vy.....

929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 11:24 | Nahoru | #86
co se týče převodů tak já toho moc zastáncem nejsem, v tom případě když ti to tak vyhovovalo proč chceš litra?! Dej tam zas jiný převody ne?! Nevím ale příjde mi že melete pátý přes devátý, řekneš že to bylo větší maso jak se to kroutilo a kdesi cosi a jak se ti to líbilo a já nevím co a že stejně měníš převody, no trochu mi to nedává ¨smysl.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 11:32 | Nahoru | #87

BambiSpP>Camča_v> nevím jak ostatní ale mi když jedem plzen orlik tak na kazdej sebemensi rovine jedeme 200-280. vsichni co tady hani 929 bych chtel nekdy potkat na silnici na tich jejich litrech



kdykoliv

929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 11:34 | Nahoru | #88
Jinak stim výkonem bych to nějak neřešil co si budem nalhávat jede všechno a když za to člověk bude umět tahat tak ani se šestkou ti litr neujede ,ale nebavím se o těch dálkařích co umí se rozjet jen na rovině .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 11:38 | Nahoru | #89

BambiSpP>Tak jsi holt kupte litrovy kapoty a jezdete na nich 120 po rovine jak pise pylot zrejme se hodne vyzna a poradi.zdar



jelikož jsem fakt expert přes zadní gumy tak na tý tvojí je vidět že taháš jen rovinky
Přijeď někdy sem na Jih kde jsou uzounký silničky s dobrým asfaltem a uvidíme jak se činíš

929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 11:46 | Nahoru | #90
Jnak ujede mě jen jeden človíček , muj kamarád na R1 r.v.01 , ale on je asi nejviší liga u nás v kraji a jezdí fakt jak Vale A když ho to drapne tak fak sním odmítam držet krok To už se ho plno střelců ptalo jak na tom muže jet takovou bombu , prej buď seš tak dobrej nebo uplnej magor
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist