Téma: EXC 450 Rada
 
13.6.2010 v 10:24
Chlapi tenhle model 08 ma oddeleny mazani(motor+prevodovka), nebo spolecnej ?Vcera jsem se byl na jednu na Ustecku podivat a mela tam 2 vicka.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 450 Rada

15.6.2010 v 14:33 | Nahoru | #61
Carlos.> už googlíš Dolphovu totožnost?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 450 Rada

15.6.2010 v 14:52 | Nahoru | #62

Vespa>Carlos.> už googlíš Dolphovu totožnost?


Na takovy blbosti nemam poslednich ctvrt roku cas... Aktualne se oblikam do chranicu a jdu trenovat, abys byl v obraze vespíku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 450 Rada

15.6.2010 v 16:08 | Nahoru | #63
Carlos.> dobrej pokus, ale já jsem dávno oblečenej a trénuju právě teď! Mám totiž na motorce internet z Powerparts katalogu. Že podle IP adresy nepoznáš kterou lavici zrovna skáču?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 450 Rada

15.6.2010 v 17:01 | Nahoru | #64

Richard>Koprto> Má tři vypoušťáky. Dva zezadu motoru pod převodovkou a jeden pod řadičkou. Jeden olejový filtr a náplň celého motoru je 1,6l.



Moc slozitosti ) Sama dira .Na Husikovi sem mel jedno vicko a dva vypoustaky, z toho jeden s magnetem na spony.Svatej klid.Dal by me zajimalo.Jakej olej a jak casto se meni olej v prevodovce.Jestli muzu nalit plnou syntetiku pro motorsport Q8 do prevodovky.Na Husikovi sem to mel spojeny a po 10mth to slo cely pryc a byl svatej klid, to vsak znate...

1 reakcí na tento příspěvek EXC 450 Rada

15.6.2010 v 17:05 | Nahoru | #65
Nevím,co je na tom složitýho,ale rozhodně je lepší mít oddělené náplně,jak jednu společnou.
Do převodovky dávat drahý olej je zbytečné. tam stačí normální olej za cca 200kč/litr. Lepší bych dal do motoru.

(reakce na) EXC 450 Rada

15.6.2010 v 19:23 | Nahoru | #66

prackarr>Nevím,co je na tom složitýho,ale rozhodně je lepší mít oddělené náplně,jak jednu společnou.
Do převodovky dávat drahý olej je zbytečné. tam stačí normální olej za cca 200kč/litr. Lepší bych dal do motoru.



Jasne ale zajima me jak dlouho v te prevodovce muze zustat, nebo se meni rovnou vsechny naplne po tech cca 10-15mth ?

EXC 450 Rada

15.6.2010 v 19:25 | Nahoru | #67
Já měním u endura po 20MTH a měním vždy obě.

(reakce na) EXC 450 Rada

15.6.2010 v 19:26 | Nahoru | #68

Carlos.>Můžeš mi přesně říct, kde jsem napsal, že všechno vim? Na to sis hrál ty, věděl jsi kulový a házel jsi tu na mojí adresu, že píšu blbosti... Tak konečně zklapni uši,uznej že jsi se unáhlil a odpluj... Nevim co to je novou módu,že lidi, co udělaj chybu kolem sebe kopou jak pominutý...
Tim končim tuhle dizkusi, protože tu nemínim ostatnim otravovat téma offtopicem.



ty vole,to ti stará nedala,nebo co??vždyď jsem o pár přízpěvků výše psal, že klidně uznám,že se můžu plést....

vycházel jsem z jiných typů pamětí a žádná,není citlivá na uv.ostatně pokud jsem zprávně pochopil funkci EPROMU,tak ani její paměť není citlivá na světlo,ale je v jejím obvodu přidaný nějaký bazmek,který na uv citlivý je a ten mazání spustí..-ale možná se zase pletu.
..dále jsem pak hledal paměti EPROM jako zboží a našel jsem takové,co se uv-čkem nemažou-tak nevím co je v tom za bordel..

to jsi potom musel mít zase poslední slovo a začal jsi moralizovat o tom,že když něco nevím na 100%,tak to nemám psát a pod.

tak si to po sobě všechno v klidu přečti a snad poznáš,co mě na tvých reakcích sere!

a vůbec,tohle nemá cenu......,to je asi jediné v čem se shodnem.

EXC 450 Rada

15.6.2010 v 19:33 | Nahoru | #69
Chlapi nechte toho! Buďte rádi,že to je za nama!

(reakce na) EXC 450 Rada

15.6.2010 v 21:19 | Nahoru | #70

Vespa>Carlos.> dobrej pokus, ale já jsem dávno oblečenej a trénuju právě teď! Mám totiž na motorce internet z Powerparts katalogu. Že podle IP adresy nepoznáš kterou lavici zrovna skáču?


Dost OT, tohle téma je o něčem jinym, mimochodem koukam že ti ještě leží v žaludku odhalení Mačety (teď očekávam kecy o tom, že to je dobrá blbost apod. tak co kdybysme si tyhle pitomy řeči odpustili a nezasírali tu téma ostatnim - pokaď mi ještě něco chceš -> pošli zprávu )

Naposledy editováno 15.06.2010 21:22:00

EXC 450 Rada

16.6.2010 v 06:41 | Nahoru | #71
vy už jste kluci skoro jako já...

EXC 450 Rada

16.6.2010 v 08:29 | Nahoru | #72
Prdte na to berani )
Kdyby nekdo kazdopadne vedel o nejake "chvalitebne" motorce, "vyborne" sou jenom nove , tak mi napiste PM.Muj okruh je bud KTM,HUSABERG od rv 08-09.Predem Dik.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 450 Rada

16.6.2010 v 13:50 | Nahoru | #73
Koprto> Nic složitýho v tom není, prostě máš odděleně mazanou převodovku a zvlášť klikovou skříň, to je motoru jen a jen ku prospěchu. Leje se tam stejný olej a to MOTOREX CROSS POWER 10W50, servisní interval je každých 15mh. Tzn. že měníš po 15mh kompletně celý olej + filtr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 450 Rada

16.6.2010 v 15:00 | Nahoru | #74

Richard>Koprto> Nic složitýho v tom není, prostě máš odděleně mazanou převodovku a zvlášť klikovou skříň, to je motoru jen a jen ku prospěchu. Leje se tam stejný olej a to MOTOREX CROSS POWER 10W50, servisní interval je každých 15mh. Tzn. že měníš po 15mh kompletně celý olej + filtr.


Nemusí dávat motorex a nemusí dávat stejnej olej do obou částí motoru.

1 reakcí na tento příspěvek EXC 450 Rada

16.6.2010 v 20:53 | Nahoru | #75
jak to že nemusíš, vždyť přepady jsou spojené, tudíš by se ti smíchali dva rozdílné oleje

(reakce na) EXC 450 Rada

16.6.2010 v 21:24 | Nahoru | #76

Street013>jak to že nemusíš, vždyť přepady jsou spojené, tudíš by se ti smíchali dva rozdílné oleje


U KTM nevím na 100%,ale u Hondy se nesmíchají.
Já dávám do převodky 5100 MOTUL,do motoru MOTUL 300V. Nesmíchávají se.
Co odemne berou borci oleje do KTM,tak lejí to co já a nikdo nic neříkal.

(reakce na) EXC 450 Rada

17.6.2010 v 17:44 | Nahoru | #77
prackarr> Ale musí a nehádej se čůro........

EXC 450 Rada

17.6.2010 v 21:20 | Nahoru | #78
Já to nevím,tak se ptám. Kdyby se ty oleje měly smíchat,tak proč jsou oddělené náplně?
To pak může být jen jedna,ne?
A jak ta motorka pozná,kolik kam má jít,aby nebylo v převodovce třeba moc,a v motoru málo,nebo naopak?

EXC 450 Rada

19.6.2010 v 20:42 | Nahoru | #79
tam je jen spojený přepad, nějak jinak se namájí jak smíchat a rozdílene náplně jsou tam asi kvůli tomu aby bordel ze spojky a převodovky nezasíral kliku

Naposledy editováno 19.06.2010 20:43:21

EXC 450 Rada

19.6.2010 v 21:45 | Nahoru | #80
Tak sem poridil, po dlouhym rozhodovani mezi HSB 09 a 08, zvitezila 08 s 90mth...Uvidime co to vydrzi, musim nejak postelovat spojku prtz pri prudsim rozjezdu nebo v kratky pasazi se spojkou kvici.Treba by chtel vymenit jenom olej...

EXC 450 Rada

19.6.2010 v 21:49 | Nahoru | #81
když ji dáš za uši-tak kvičí,to je normálka.

EXC 450 Rada

19.6.2010 v 21:59 | Nahoru | #82
No ono i kdyz ji tolik za usi nedavam, ale po chvili stelovani se to zlepsilo, takze zejtra to poradne dosteluju .... Sedel sem na ni asi 15minut takze sem se spis zameroval na motor...

EXC 450 Rada

19.6.2010 v 22:16 | Nahoru | #83
mně to dělá taky-a našel jsem na fóru,že to dělá hromada jiných motorek i cesťáků...

1 reakcí na tento příspěvek EXC 450 Rada

19.6.2010 v 22:55 | Nahoru | #84
Jj, taky mi to jako novej nedělal a teď už dělá... asi je to fakt u Husarů normální...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 450 Rada

20.6.2010 v 08:41 | Nahoru | #85

martin.hsb>Jj, taky mi to jako novej nedělal a teď už dělá... asi je to fakt u Husarů normální...


Co liješ za olej? U husara jsem tento problém spojky vyřešil na radu Vládi Janouše olejem. Teď jsem to dělal u své bývalé RMZ a tam byly v rici lamely.Po konzultaci s Vespíkem a Láďou Faltusem jsem je vyměnil a paráda.

(reakce na) EXC 450 Rada

20.6.2010 v 08:54 | Nahoru | #86

pavlos55>Co liješ za olej? U husara jsem tento problém spojky vyřešil na radu Vládi Janouše olejem. Teď jsem to dělal u své bývalé RMZ a tam byly v rici lamely.Po konzultaci s Vespíkem a Láďou Faltusem jsem je vyměnil a paráda.


Je fakt, že předtím jsem tam měl Castrol a nedělalo to, teď tam leju Motorex a začalo to dělat, tak je možný, že to může dělat ten olej... ale zase ten Motorex je tam doporučovanej, tak nevím...
Co Ti poradil Janouš za olej?

EXC 450 Rada

20.6.2010 v 11:07 | Nahoru | #87
to občasný kvíknutí mě až tak nevadí,ale co mi vadí je-že mi trochu tahá spojka.trefit neurtál když stojíš je celkem umění-buď cvakne dvojka,nebo jednička-trefit to mezi je někdy porod.když stojím na místě tak to táhání cítit nejde-jen ten neutral...
seřízená je dobře,koukal jsem se i na koš jestli není omačkaný.není-vypadá jako nový...

leju motorex.

EXC 450 Rada

20.6.2010 v 11:37 | Nahoru | #88
Dolph-cz> tak ten neutrál mi na Husarovi na místě taky nejde...
Musím buď vyřadit při zastavování ještě za jízdy, nebo to chcípnout s kvaltem a vyřadit potom, jinak tam ten neutrál na místě už prostě nedám, jestli to taky nebude u Husarů "normální"...

2 reakcí na tento příspěvek EXC 450 Rada

20.6.2010 v 12:07 | Nahoru | #89
Těch "normálů" je u těch,jinak skvělých husarů už nějak moc chlapci,nemyslíte?

EXC 450 Rada

20.6.2010 v 12:38 | Nahoru | #90
U husara se kos moc dobre omlatit neda kvuli tem trubickam Coz je dobre reseni. Na druhou stranu zpusobuji ten problme s vyrazenim pri stani, ale panove vyradit to normalne jde i pri stani staci trosku pridat plyn a neutral tam skoci jako nic .-)
Kviceni spojky neresim
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist