2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
prackarr>Mě je to jedno. Já bych na značce tak nelpěl,ale tvoje věc. Pokud nedělá yamaha nic v tom,co potřebuješ,tak jdi do jiné a pak se vrať,ne? Já to taky tak dělám.
No já měl všechno yamaha už od malička od flétny, přez klávesy přez domácí Hi-Fi po moto ... Jako mě se XJ600 líbí, bo potom bych chtěl XJR1300, akorád jestli na tak těžkou krávu není těch 45kW není na tu váhu málo :-/
1 reakcí na tento příspěvek Velký problém s KW
posmiros>tak na takovým hovádku velkým se nejel ale motorka je to parádní
a Yamahy se drž
když srovnám konstrukčně a zpracováním TDR oproti GS tak TDR je vymakaný a GS mrdka
PS: neberte to doslova
Já už na XJR "jel" (parkoval sem náš školní kousek do haly když měla škola výstavu, bo sem byl jedinej z těch co tam byli kdo na motorce aspon seděl ) a peklo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
Tafi.>No já měl všechno yamaha už od malička od flétny, přez klávesy přez domácí Hi-Fi po moto ... Jako mě se XJ600 líbí, bo potom bych chtěl XJR1300, akorád jestli na tak těžkou krávu není těch 45kW není na tu váhu málo :-/
neboj já mám 34 kW a těch tachometrovejch 180 to taky jede a v pohodě stačím i klukům na větších motorkách
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
Gregi>ptaak> Ono ja osobne si myslim, ze kdyz uz mas neco najeto na dvace, tak stokonovy sestikilo neni problem zvladnout, je to spis o hlave.Taky jsem mel jako prvni velky moto stokonovyho Fazera.Jediny co si myslim, ze motorka hodne ovlivni jak clovek jezdi.Hlavne rychlost prizpusobi.Ono s tim vetrem to taky neni tak horky, jak jsem psal u 200 uz to zacina byt dost neprijemny na nahaci,ale jestli jedu 150, nebo 180, tak tam velky rozdil nevidim.
nikdy to není o hlavě. Tuto frázi nesnáším. Je to blbost,je to blbost,je to blbost. Slouží to jako omluva a odůvodnění si daného stavu a jednání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
ptaak>nj, problém je ten že ten zákonodárce viděl nejspíš motorku jen na obrázku
Nejenom motorku Však znáš běžnou praxi ať už je to jakýkoliv obor, komise více odborníků něco navrhne, třeba to má ze začátku i smysl, hlavu a patu, poté se začne mezi odpoledními párečky s hořticí projednávat. Franta z horní k tomu hodí jeden šestipivní návrh, kolega z dolní nechce zůstat pozadu, tak z pod svého třetího piva přidá další dva, pak to ti šašci odhlasují, a ve finále všichni nas*atí se vzácně shodnou, že zákon je uplně na <i> a bude se muset novelizovat, a historie se opakuje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
posmiros>neboj já mám 34 kW a těch tachometrovejch 180 to taky jede a v pohodě stačím i klukům na větších motorkách
Ale GS je lehčí o půl tuny
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
špilas>Tafi.> ty vole tak borec je závislej na jawe..takže fichtl, 250,350,350 oilmaster, 500OHC a ty seš závislej na Námaze, takže flétna, klávesy, hi-fi, xj600, xjr1300
Ještě mám baťoh, brýle, trička, čepice, pera
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
prackarr>nikdy to není o hlavě. Tuto frázi nesnáším. Je to blbost,je to blbost,je to blbost. Slouží to jako omluva a odůvodnění si daného stavu a jednání.
to cos napsal je kravina, jo hrajou roli zkušenosti to neříkám, ale když jseš debil a nemáš to v hlavě srovnaný tak se zabiješ i na tom pětikile, který jede třeba těch 170.....1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
dj_hroch>Nejenom motorku Však znáš běžnou praxi ať už je to jakýkoliv obor, komise více odborníků něco navrhne, třeba to má ze začátku i smysl, hlavu a patu, poté se začne mezi odpoledními párečky s hořticí projednávat. Franta z horní k tomu hodí jeden šestipivní návrh, kolega z dolní nechce zůstat pozadu, tak z pod svého třetího piva přidá další dva, pak to ti šašci odhlasují, a ve finále všichni nas*atí se vzácně shodnou, že zákon je uplně na a bude se muset novelizovat, a historie se opakuje...
bohužel máš recht,kolego.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
Tafi.>Ale GS je lehčí o půl tuny
no provozní hmotnost je 190 kg takže to nebude o tolik
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
Tafi.>Ještě mám baťoh, brýle, trička, čepice, pera
a hlavně TDR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
ptaak>to cos napsal je kravina, jo hrajou roli zkušenosti to neříkám, ale když jseš debil a nemáš to v hlavě srovnaný tak se zabiješ i na tom pětikile, který jede třeba těch 170.....
Není to kravina. PSal jsem o gyroskopu,o hmotnostech,pak zkušenosti,předvídavost,zodpovědnost atd. To jsou vše faktory a mnohé další,vč. štěstí,co ti dají přežít či ne. Nic není 100% ale spíše je to o tom,na čem jedeš,jak o té hlavě,hlava bývá ten nejméně spolehlivý faktor. Stejně jako přerušovaná soulož je nejméně spolehlivá antikoncepce a můžeš mít hlavu,jakou chceš.
Edit:"Hlava byva nejmene spolehlivy faktor."
Naposledy editováno 01.05.2010 23:51:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
posmiros>no provozní hmotnost je 190 kg takže to nebude o tolik
to je tak těžká? XJ má o dva válce víc a jen o 3 kila víc :-/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
Tafi.>to je tak těžká? XJ má o dva válce víc a jen o 3 kila víc :-/
no tak vidíš
vůbec se neboj že by ti přišla slabá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
ptaak>prackarr> nesrovnával bych přerušovanou soulož s jízdou na motorce. Moto se řídí hlavou, to mi nevymluvíš. A hmotnost...ona motorka má jinou hmotnost když má 25kw nebo je otevřená?
Ne,já reagoval na 130 na osmině a na 200kg hornetu.
Hlava je faktor,to jistě,ale není pravdou,že je to o hlavě,ta je až to poslední,nebo jedno z posledních. A hlavně- hlava nejde otestovat. Motorka ano,takže lehce zamezíš tomu,aby se jezdilo na silnější motorce ale huře,aby se jezdilo pomalu na rychlé.
Hoši,věřtev tomu,že za ta léta,co jezdím vím,co píšu,i když se vám to asi nelíbí a ani se vám nedivím.
Naposledy editováno 01.05.2010 23:54:36
2 reakcí na tento příspěvek Velký problém s KW
Gregi>Tafi.> Ja sem uvazoval o XJR 1200, nebo teda sis mi ho znami nabizel.Je to moc pekny, ale jizda na tom jak na copru.Na poklidne projizdky super.Jen bych se bal, ze me ten provoz sezere prasatko.
1200 s karbecema je uplně někde jinde než 1300 se střikama