globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Benzín!!!
 
4.4.2010 v 16:50
Zdravím chtěl bych se zeptat u jaké benzinky je nejlepší benzín protože se mě dokonce stalo že ta moje motorka trošku vynechavala při plynu když jsem načerpal u jedné pochybné benzinky.....
a jak to je stím specialním benzínem u OMV ta 100 je k něčemu ? díky za odpovědi předem

Benzín!!!

4.4.2010 v 22:44 | Nahoru | #61
zase zasirani fora :D ja beru tam kde me to napadne. ale nejcastejs OMV, mam ji nejbliz od baraku... kdyby ste se nekdo nekdy dostal do Loun tak na shellce nebrat!!! hlavne naftu ne!

(reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 22:48 | Nahoru | #62
babuka - Asi jsi mě nepochopil já tankuju 100oktaňák kvůli tomu že v tom ten sajrajt není, jako v 95 kde musí bejt 3%,

Naposledy editováno 04.04.2010 22:50:41

1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

4.4.2010 v 22:50 | Nahoru | #63
Ono je jedno odkud se benzin přiveze, pokud to tady vrznou do starejch zavodněnejch nádrží :/.

Jinak oktanový číslo určuje odolnost paliva vůči detonačnímu spalování (samozápalům), nemá to nic společnýho s ,,výkoností,, paliva. Pokud mám tedy předepsanou 95tku nemá smysl tankovat 100oct. Jediný co u toho funguje je placebo efekt.

1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

4.4.2010 v 23:03 | Nahoru | #64
takže jsem se vlastně hovno dozvěděl pač tady se nikdy nikdo neshodne :D

(reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 23:17 | Nahoru | #65
babuka> jezdil jsem ve škodě 120 resp v garde motor s KP 11/1 a po nalití 100oct to raketa byla :), při tankování 95tky motor detonoval(nouzové tankování u malé benzinky).

Nicméně tankovat cokoli jiného do seriového vozidla ať auta či motorky než uvádí výrobce je zbytečný, možná i kontraproduktivní...

(reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 23:19 | Nahoru | #66

m8rinek>Ono je jedno odkud se benzin přiveze, pokud to tady vrznou do starejch zavodněnejch nádrží :/.

Jinak oktanový číslo určuje odolnost paliva vůči detonačnímu spalování (samozápalům), nemá to nic společnýho s ,,výkoností,, paliva. Pokud mám tedy předepsanou 95tku nemá smysl tankovat 100oct. Jediný co u toho funguje je placebo efekt.



Detonační spalování nastává kdy ? Když to nějak zkomprimuju a snějakým kompresním poměrem, tj. více oktanů znamená, že to mohu zkomprimovat víc a když to víc komprimuju, tak to i víc expanduje a jak jsem psal tak 95 oktanů je řekněme na mompresní poměr 9,5. Vetšina motorek moderních má tak 12, takže 100 oktanů to opravdu nemá smysl, ale 98 proč ne. U 125 to bude mít trochu vliv/relativně vzato.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 23:19 | Nahoru | #67

WIR>takže jsem se vlastně hovno dozvěděl pač tady se nikdy nikdo neshodne :D


tak necti ty nase debilni prispevky (obcas sou fakt idiotsky a uplne mimo tema) a koukni se na regulerni testy na brzde a ne na prispevky zdalo se mi ze to vic tahne, nebo jede lip ve vysokejch otackach to sou vetsinou kecy pro babicku
a ted do me

1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

4.4.2010 v 23:24 | Nahoru | #68
Přečtěte si tenhle článek a udělejte si obrázek o Shellu. Je to sice o naftě, ale i tak.........

http://auto.idnes.cz..._145641_automoto_fdv

Benzín!!!

4.4.2010 v 23:37 | Nahoru | #69
už beru jen N95 jak je potřeba. Ono,Benzina,Pap oil,Robin,Omv atd.Vždy je znát rozdíl v tom jak to jede ať se natankuje tady nebo tam. Je to jedno. Vezmu na Ono a jede to standartně pak na Pap oilu a jede to jak blázen pak na Shellce a je to o něco horší než na Papoilu. V létě jsem dal plnou na Papoilu a pohoda valim na Lipno a ve Volarech beru plnou na Robinu a jelo to tak na piču,že v Písku sem dotankoval asi 8L Omv Carrera100 a pak to jelo normoš.Vždy se při tankování bojím co si tam naleju za sračky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 23:38 | Nahoru | #70

radi5>Přečtěte si tenhle článek a udělejte si obrázek o Shellu. Je to sice o naftě, ale i tak.........

http://auto.idnes.cz...automoto_fdv [/quote]

Tohle už jsem tady psal (bez toho odkazu teda), ale to nejde vůbec srovnávat.

(reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 23:40 | Nahoru | #71

poly>tak necti ty nase debilni prispevky (obcas sou fakt idiotsky a uplne mimo tema) a koukni se na regulerni testy na brzde a ne na prispevky zdalo se mi ze to vic tahne, nebo jede lip ve vysokejch otackach to sou vetsinou kecy pro babicku
a ted do me



100 oktanů je hlavně pro Porsche apod. atd.

1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

4.4.2010 v 23:50 | Nahoru | #72
Vysoce aditivovaný 100okt benáli mají - mazivostní přísady které snižují třecí odpor paliva v vcelé pal soutavě i to je plus např pro spotřebu, čistící aditiva ap. a hlavně jak už sem psal není v nich na rozdíl od N95 ta biosračka!

Pumpy který maj ocejchovaný stojany podlíhaj dobrovolně více testum na kvalitu, takže když uvidíš stojan še štemplem kvality můžeš být klidnější.

Naposledy editováno 04.04.2010 23:53:04

(reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 23:55 | Nahoru | #73

100okt benál hlavně jak už sem psal není v nich na rozdíl od N95 ta biosračka!



2 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

5.4.2010 v 00:06 | Nahoru | #74
Biosložka je snad ve všech palivech

(reakce na) Benzín!!!

5.4.2010 v 00:07 | Nahoru | #75
babuka> Nejde, ale o čemsi to svědčí.

(reakce na) Benzín!!!

5.4.2010 v 00:12 | Nahoru | #76
Fidži.V-Strom> Asi si koupím kolo. Takhle budu jezdit na vlastně energii

(reakce na) Benzín!!!

5.4.2010 v 00:27 | Nahoru | #77

Fidži.V-Strom>Biosložka je snad ve všech palivech



Pro 100okt platí jiná norma a mimo jiné NESMÍ obsahovat biosložku, na rozdíl od 95 kde je přikázaná...

Takže i když v motoru nevyužiju 100 oktanů tak toto palivo jisté výhody má - prostě si připlácím nadstandard

(reakce na) Benzín!!!

5.4.2010 v 01:15 | Nahoru | #78

poly>tak necti ty nase debilni prispevky (obcas sou fakt idiotsky a uplne mimo tema) a koukni se na regulerni testy na brzde a ne na prispevky zdalo se mi ze to vic tahne, nebo jede lip ve vysokejch otackach to sou vetsinou kecy pro babicku
a ted do me

Vlákno je o kvalitě benzínu,žádnej výkon se tady neřeší,tuďíž jedinej kdo ho zasírá jsi bohužel ty

(reakce na) Benzín!!!

5.4.2010 v 01:22 | Nahoru | #79

hondacbf1000> Kristova noho...! Jak tyhle kokotiny můžet pořád někomu žrát...???
Já Ti na stejné trase ukážu rozdílnou spotřebu takovou, že Ti ji nebude věřit nikdo.
Na trase Praha-Zlín udělám spotřebu 5,0litrů/100km a druhý den Ti ukážu se STEJNÝM AUTEM spotřebu 10litrů na 100km.
V žádném případě to nebude palivem, ale pravou nohou na plynu a jízdím průměrem...!!!
Auto bude Passat 2,0 TDi a těch 10litrů bude spotřeba při projetí trasy 300km za 2hodiny 5minut.
Ale možná se po absolvování trasy pobliješ...



Dobře, když pominu focuse.. Jinak tamto mám z vlastní zkušenosti. A je to pravda. Já si radši korunu připlatim za Vervu 95 od Benziny, na kterou jezdim dva roky a jsem maximálně spokojenej.
Jinak by to na velkejch mašinách nepoznáte, ale u 125tek je to sakra znát. Mám kámoše s YBR a jedině bere Shell V Power, prej mu to jede líp a řikal, že třeba o 5km/h. Když má 11koní, tak je to asi sakra znát..
Jo a údajně se tyhle "zázračný paliva vozej z Německa či Rakouska"
Tak a ted' se do mě pust'te

1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

5.4.2010 v 01:28 | Nahoru | #80
Tankuju kde co a vždycky to pálí, kompresní poměr mám historický 9,2 .

Na 125ccm (4T Jawa Sport), jednou jsem si dal 100 oktanů Shell a zhoršily se starty, možná to jelo o chlup víc.

Na Onu občas tankuji, když vezmu v potaz, že palivo tam koluje vcelku velkým tempem (mají dost zákazníků) tak nemám strach jako když bych měl brát někde v JZD .

Otázka k distribuci:
- kdo zásobuje českou síť čerpacích stanic? (připadá mě, že po většinu Česká Rafinérská, nechce se mi věřit, že každá firma bude mít namícháno jinak např. onen Natural 95)
- je nějaká povinnost, např. roční kdy má být zásobník paliva na pumpách vyčištěn?

(reakce na) Benzín!!!

5.4.2010 v 09:14 | Nahoru | #81

navrc6>Nechápu proč vyhazujete peníze za reklamní mýtus Shell V-power,až na oktany kvalitativně srovnatelnej s obyčejnými palivy většiny společností Poslední 2 roky máme ve firmě tankovací karty Shell na asi 30 aut Ford,Škoda,Renault,Fiat(nafta i benzín) a dokud jsme tankovali všude možně,tak bylo všechno v normě,ale od doby co tankujeme takřka výhradně Shell máme neustále problémy s palivovou soustavou (vstřikovače,čerpadla atp.)toliko praxe.. Nyní info od kamaráda pracujícího přímo v Čoice s přístupem k výsledkům testů z ůstavu paliv a maziv,. Nejkvalitnější paliva má suveréně Benzina (Verva je prý ůplně bezkonkurenční)následuje OMV dále Agip,EuroOil a nyní už z trhu odstoupivší JET,.. potom už je to všechno průměr,který splňuje kvalitativní normy,včetně již zmíněné Shellky,takže jestli máte rádi angličáky,tak prosím,ale já si tam po zkušenostech raději naleju něco jiného



Naprostý souhlas! Mám stejné informace. pokud se nepletu, tak právě u Shellu se profláklo, že tankuje nějaký zmetky.

Benzín!!!

5.4.2010 v 09:42 | Nahoru | #82
Mám 5km od domova čepro-tedy EURO OIL,a často tudy jezdím a vždy když jim přivezou palivo tak je to cisterna čepro. A o 2km zpět mam neznačkovou bezinku na jejichž kvalitu nadává dost lidí, kudy ovšem projíždím ještě častějc a vozí jim palivo někdy BENZINA-(kvalita) a někdy PETROTRANZ což nevím jak teť ale bývali to pěkní šmelináři a mýchači.

(reakce na) Benzín!!!

5.4.2010 v 10:01 | Nahoru | #83

prasouš>Do okruhovek jsme tankovali jen Shell V-power racing 100+ a tak nějak to funguje... Až jsem se nechal ukecat a začal do ní kupovat Vervu od Benziny a výsledek? Podstatně čistější koncovka výfuku a taky kyvka... Jakožto starý Shellák musím před Vervou smeknout a tankuju už jen tu... Jen škoda, že se u benziny nesbírám body, bylo na smart kartě znát když se pro tým koupilo 120 litrů Vpoweru



A ten zázračný magnetizer puužíváte při závodech taky?Nebo je to nedovolený způsob zvýšení výkonu




Naposledy editováno 05.04.2010 10:02:05

Benzín!!!

5.4.2010 v 10:25 | Nahoru | #84
Nechci dělat nikomu reklamu ale když jsem začínal na VFR 400 tak byl hodně velký rozdíl v benzínu který jsem tankoval. Když jsem jel na klasický tak ve vysokých otačkách to nechtělo jet cukání někdy i vynechání motoru když jsem raz zkusil shell V power 95 tak bez problému. Takže asi nějaký podstatný rozdíl ve kvalitě bude.

Benzín!!!

5.4.2010 v 10:32 | Nahoru | #85
Abych to zde uvedl na pravou míru: Mám kamaráda, jehož otec vlastni benzinku, konkrétně OMV. Takže z ověřeného zdroje mám informace, že je běžnou praxí: Přijede cisterna na doplnění podzemních zásobníků. Cca 60l benzinu se odlije bokem a nahradí vodou(nebo mozna vodou s něčím, aby se to smíchalo)

Naprosto běžná praxe...takže je UPLNĚ jedno kde tankuješ, je to zase jenom o lidech, který kvůli vlastnímu minimálnímu zisku nadělá škodu ostatním.
Jinak z vlastní zkušenosti tankuju nejcasteji na Lukoilu...cena byva ok a problem sem nidky nemel. Netankuju zasadne na Unicornu..kdyz jsem mel MZ tak 2x sem tam tankoval a 2x mi zdechla hned 200m za benzinkou.musel sem vzdycky vycistit karburator a pak teprv jela.

Benzín!!!

5.4.2010 v 10:44 | Nahoru | #86
Tady můžete také číst.
Vysokooktanová paliva

(reakce na) Benzín!!!

5.4.2010 v 10:44 | Nahoru | #87
SiSpo> Nevím, jak to mají pumpy s údržbou nádrží, ale u nás pro benzín jezdí cisterny do Střelic
u Brna a berou stejný druh z té samé nádrže. Jen si každá značka přimíchává svoje aditiva.
Jen 100-oktanový benzín se vozí z rafinérky v Rakousku pro ÖMV, jak to má Shell, nevím.

Benzín!!!

5.4.2010 v 10:48 | Nahoru | #88
Někdo tady psal, že ten Ví Pávr je jako citelně znát na výkonu, že

Tuším jediné, co je citelné, je průvan v prkenici a dobrej pocit "rejsingpyčo semšumachr"

(reakce na) Benzín!!!

5.4.2010 v 11:03 | Nahoru | #89

Fidži.V-Strom>A kup ještě tohle:

www.ekomagnetizery.cz/

Taky to mám a funguje to.



a když si to dáš na pinďoura tak chčiješ džus

Benzín!!!

5.4.2010 v 11:20 | Nahoru | #90
Nafta se vozí do oklí Brna z Rakouska....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist