globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
 
11.1.2010 v 21:21
Zdravim, mám dotaz, setkali jste se na vlastní kůži s něčím podobným že v TP je např. 11/25kw ale reálný výkon motorky je poněkud jinde,jelikož je odškrcená, a stane se nehoda kde viník je druhá osoba, tudíž jste v tom nevinně a tudíž by vám měla vše zaplatit jeho pojistka. že se zkoumal reálný výkon, a jak se to dál řeší? policie, pojišťovna. Zajimalo by mě, jestli se může stát že přijdou na to že výkon není 25 ale 74kw a že mi nic nezaplatěj? :-/ díky za odpovědi

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 23:06 | Nahoru | #61

noend>Ale když budeš argumentovat tím, že jsi to tak koupil a věřil jsi údajům zapsaným v TP....



S tím souhlasím.Já když koupil mašinu,tak jsem ji taky neběžel nikam testovat.Prostě jsi koupil motorku,má STK,má techničák,má pojistku...co víc?Jako majitel jsi udělal všechno,co jsi měl.Ty přece nemůžeš vědět,kolik má skutečně kobyl,ty to nepoznáš,neumíš,nevíš.A pak tě těžko dostanou.

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 23:14 | Nahoru | #62

Pan-Pepe>S tím souhlasím.Já když koupil mašinu,tak jsem ji taky neběžel nikam testovat.Prostě jsi koupil motorku,má STK,má techničák,má pojistku...co víc?Jako majitel jsi udělal všechno,co jsi měl.Ty přece nemůžeš vědět,kolik má skutečně kobyl,ty to nepoznáš,neumíš,nevíš.A pak tě těžko dostanou.

že nevíš a nepoznáš je hezký,nicméně jako řidič jsi za to zodpovědnej

1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 23:18 | Nahoru | #63
No to sou zase hádky, jediní kdo to zavrhuje je roberto a bago protože splnujou ty podmínky, ale kdyby měly taky votevřený moto(u blaty asi těžko) taky by se tak hádaly o zákony čr?

výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 23:20 | Nahoru | #64
A navíc autor se ptal jestly někdo ví o konkrétním případu kdy takhle nekoho dostaly, spekulací je tady plno témat, ale jedinej případ kdy na to někdo doplatil ne!!!

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 23:20 | Nahoru | #65

Pan-Pepe>S tím souhlasím.Já když koupil mašinu,tak jsem ji taky neběžel nikam testovat.Prostě jsi koupil motorku,má STK,má techničák,má pojistku...co víc?Jako majitel jsi udělal všechno,co jsi měl.Ty přece nemůžeš vědět,kolik má skutečně kobyl,ty to nepoznáš,neumíš,nevíš.A pak tě těžko dostanou.

Je to furt dokola. Tímhle se neobhájíš. Pokud neznáš, nevíš, tak si to máš nechat zjistit, kde znají a ví. Pokud si to nenecháš, je to jen tvoje chyba. Nebo si myslíš, že když vyjedeš s autobusem bez řidičáku, tak se vymluvíš na to, že si nevěděl, že musíš mít na to řidičák? Vždyť přece telefon nemáš, internet ti nešel, na televizi nekoukáš, bojíš se cizích lidí a proto nevycházíš přes den z domu.

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 23:25 | Nahoru | #66

Davv>No to sou zase hádky, jediní kdo to zavrhuje je roberto a bago protože splnujou ty podmínky, ale kdyby měly taky votevřený moto(u blaty asi těžko) taky by se tak hádaly o zákony čr?

nejde o zákony,jde o to,že pokud se stane fakt průser a jde o řidičák nebo o kriminál tak každý zkusí všechno,já bych se nerozpakoval,není doba na city. a že bych tě na to dostal,o tom nepochybuj,je to jako bys jel na crosce a neměl řidičák

2 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 23:34 | Nahoru | #67
No koukám, jak sou některý týpci hrdinové, jen abyste neletěli za maminkou, až na váš někdo po nehodě vybalí cálovat rřeba půl mega za ten "překlep" v TP. Kdo chce kam.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 23:40 | Nahoru | #68

Dave81>No koukám, jak sou některý týpci hrdinové, jen abyste neletěli za maminkou, až na váš někdo po nehodě vybalí cálovat rřeba půl mega za ten "překlep" v TP. Kdo chce kam.....


Já pořád nechápu,proč má potřebu 17 letej týpek,co sotva rozezná spojku od přední brzdy,jezdit na motorce,na kterou nemá papíry? Neumí jezdit ani na té,na kterou je má,ale už kouká po tom,jak jezdit na něčem,na čem nesmí...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 23:42 | Nahoru | #69

HonzaGSX>hele a co když mám řidičák na neomezenou, motorku otevřenou na plnej třeba 80kw ale v papírech 25kw.taky mě s tim vykopnou kvuli neodpovídajícím ůdajům v TP?????


Vozidlo,u kterého neodpovídají údaje z TP skutečnému stavu je ze zákona NEZPŮSOBILÉ provozu. Je úplně jedno jestli to je velikost pneu,disků (hlíny na tuZingových autech...) nebo světla (nemáš např.v TP xenony....),jiný motor nezapsaný po přestavbě....... , chybějící restriktor výkonu, "špatně-jinak" zapojené CDI...... Kámošovi nedal borec přednost na křižovatce bez rozlišení (oba v plechovce), páč jel přeci po širší - rozuměj hlavní, silnici. Vše v pohodě sepsali ,auto bylo odtaženo do servisu,kam se dostavil likvidátor od viníka na prohlídku k odhadu škody.No a co myslíš? Našel to. Měl ho tam, turbo , a nebylo v TP.Takže smolíkpacholík a platí to všechno i když za to nemůže. O výmluvách jako "já to tak koupil a od koho to už si nepamatuju" ani nepřemýšlej. Jednou jsi majitel vozidla a zodpovídáš za něj v plném rozsahu. Ty likvidátoři taky nejsou úplný blbci,voni totiž nic jinýho, než že se hrabou v bouračkách nedělají a tak se toho dost naučí .Tak si to přeber.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 23:43 | Nahoru | #70

Dave81>No koukám, jak sou některý týpci hrdinové, jen abyste neletěli za maminkou, až na váš někdo po nehodě vybalí cálovat rřeba půl mega za ten "překlep" v TP. Kdo chce kam.....

může tě to taky udělat viníkem nehody se zraněním,nedej bože se smrťákem,nebo několikamilionovou škodou a tam se potom řeší i daleko menší píčoviny jako např voňavej stromeček na zrcátku,neboli v zorném poli řidiča a podobný nesmysly,na jízdě bez řidičáku na nezpůsobilý motorce by si každej právník rád snadno vydělal,pokud lde o odřený dveře na favoritu tak dá rozum,že se na to každej vysere a neřeší to,bavíme se o velkých škodách,nebo o zranění

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 23:47 | Nahoru | #71
motocvok> Přesně tak.
Nehledě na to, že u většiny motorek stačí zkušenýmu technikovi pár sekund na to, aby poznal, zda má skutečně výkon omezen, nebo ne.

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 23:47 | Nahoru | #72

raw>Vozidlo,u kterého neodpovídají údaje z TP skutečnému stavu je ze zákona NEZPŮSOBILÉ provozu. Je úplně jedno jestli to je velikost pneu,disků (hlíny na tuZingových autech...) nebo světla (nemáš např.v TP xenony....),jiný motor nezapsaný po přestavbě....... , chybějící restriktor výkonu, "špatně-jinak" zapojené CDI...... Kámošovi nedal borec přednost na křižovatce bez rozlišení (oba v plechovce), páč jel přeci po širší - rozuměj hlavní, silnici. Vše v pohodě sepsali ,auto bylo odtaženo do servisu,kam se dostavil likvidátor od viníka na prohlídku k odhadu škody.No a co myslíš? Našel to. Měl ho tam, turbo , a nebylo v TP.Takže smolíkpacholík a platí to všechno i když za to nemůže. O výmluvách jako "já to tak koupil a od koho to už si nepamatuju" ani nepřemýšlej. Jednou jsi majitel vozidla a zodpovídáš za něj v plném rozsahu. Ty likvidátoři taky nejsou úplný blbci,voni totiž nic jinýho, než že se hrabou v bouračkách nedělají a tak se toho dost naučí .Tak si to přeber.

svatá pravda,rozumná řeč,navíc když najde důvod,proč odmítnout plnění,dostane prašule,tak se snaží a nepochybuju o tom,že dobře ví,kde hledat

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 00:06 | Nahoru | #73

prackarr>
Já pořád nechápu,proč má potřebu 17 letej týpek,co sotva rozezná spojku od přední brzdy,jezdit na motorce,na kterou nemá papíry? Neumí jezdit ani na té,na kterou je má,ale už kouká po tom,jak jezdit na něčem,na čem nesmí...

já měl v sedmnácti neomezený papíry a motorka se už v tý době dala sehnat taky,neje jawa,jen tak nějak nebyl takovej zájem,nebylo to tolik v modě mít motorku,ještě před deseti lety jsem potkal třeba jen dvě motorky za den,dneska toho lítaj mraky,od nikud nikam v létě v zimě.Přesto jsem proti omezení po dosažení plnoletosti,ale to už jsme řešili a už nechci,chci jen místním střelcům říct,že když už to omezení je,tak ten co na něj sere dává ostatním účastníkům případné nehody do rukou pádný argument jak se zbavit odpovědnosti na jejoich ůkor,to je vše,je mi jedno na čem kdo jezdí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 00:50 | Nahoru | #74
raw> Sory že píšu mimo téma. A co když mám oddělany stupačky spolujezdce? To jako když se stane nehoda, tak taky můžu kvůli tomu cálovat? To si myslím že snad ne?

1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 01:57 | Nahoru | #75
Osobne, ja nedat motorkari prednost a zjistit ze to byl 16 lety kluk na Mitu / NSR / WTF?...
Tak doprdele uznam svoji chybu, ne? Mohl jsem sejmout 40 letyho chlapa na Buze ci cemkoliv jinym... Hlavne ze se nikomu nic nestane... A pokud ano, a je to ma chyba uznam ji, ne???
Budu toho kluka tahat k zodpovednosti kdyz jsem JA necumel???
Dete doprdele motorodino, kazdej z vas tady Mirek Dusin, co dodrzuje zakony a jezdi 50/90/130!!!!!
Kdo z vas pred 15 lety nesnil o tom ze na svy J350 prekona hranici 150 / 200 / 250 km za hodinu a bylo vam 15 - 16 a motorku ste kradli tatovi???
Jdete do prdele...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 02:04 | Nahoru | #76
Mrzout> Se nerozčiluj, i já, stejně jako většina ostatních sem dřív snil a chtěl, aby ta moje chrchla jela co nejvíc. Jenže dřív.....to prostě bylo jinak. V 17ti si měl neomezený Ačko, nechci polemizovat, zda to bylo dobře, nebo ne, ale na všem si mohl LEGÁLNĚ jezdit. Dneska je to jinak, a ty mladý kluci, co špekulujou s "papírovym" škrcením apod. strašně riskujou. Vždyť všechny ty rady "ať se na to vyserou vyserou a těch pár let to vydržej" jsou myšlený dobře, jen má někdo problém to pochopit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 02:10 | Nahoru | #77

Dave81>Mrzout> Se nerozčiluj, i já, stejně jako většina ostatních sem dřív snil a chtěl, aby ta moje chrchla jela co nejvíc. Jenže dřív.....to prostě bylo jinak. V 17ti si měl neomezený Ačko, nechci polemizovat, zda to bylo dobře, nebo ne, ale na všem si mohl LEGÁLNĚ jezdit. Dneska je to jinak, a ty mladý kluci, co špekulujou s "papírovym" škrcením apod. strašně riskujou. Vždyť všechny ty rady "ať se na to vyserou vyserou a těch pár let to vydržej" jsou myšlený dobře, jen má někdo problém to pochopit.


Mne je 23, kamose mam kolem 20ky - CBR600F 25KW(papirove), Bandit (25Kw papirove), R6 (25Kw papir), muzu takle pokracovat do nekonecna... Vsichni maji najeto od 15 let mozna 40 000 km na mrdkach...
PROC MUZU MIT V 18 LETECH PISTOLI LEGALNE??? PROC MUZU MIT V 18 FOTROVO AUTO SE 200KW??? KDO MA KURWA PRAVO MI RICT ZE KDYZ SEM V 18 PLNOLETY NARIZOVAT ZE NESMIM MIT MOTORKU JAKO CHCI???
KDO MI TO KURWA KDY VYSVETLI?????
EDIT: V 18 sem si udelal zbrojak a ted mam doma DE 0.50, protoze sem na nej mel penize??? A moto jsem mit nemohl????

Naposledy editováno 12.01.2010 02:11:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 02:26 | Nahoru | #78
Mrzout> Máš pravdu, nemá to logiku. Ale to tu nechci řešit. Chci řešit, že jezdit na motorce bez příšlušnýho ŘO je riziko. Ne z pohledu, že ty kluci by to neuměli. Ale z pohledu, že stát se může kdykoli cokoli. A málokdo si uvědomuje, jaký můžou bejt následky toho, že jede na motorce, na který podle zákona jet nesmí.

výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 02:28 | Nahoru | #79
a ja to vím,...policajti neví vše.......ale, když je to větší škoda, zranění nebo smrt...
mají nejlepší experty.............

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 02:31 | Nahoru | #80

Dave81>Mrzout> Máš pravdu, nemá to logiku. Ale to tu nechci řešit. Chci řešit, že jezdit na motorce bez příšlušnýho ŘO je riziko. Ne z pohledu, že ty kluci by to neuměli. Ale z pohledu, že stát se může kdykoli cokoli. A málokdo si uvědomuje, jaký můžou bejt následky toho, že jede na motorce, na který podle zákona jet nesmí.


Legalne muzu zastrelit chlapa, legalne muzu ridit v podstate tank, s 3.4 tuny a 200 kilowatama, ale motku ne?
929fire> Polisum je to u prdele... Oni urci vinika a nekdy ani to ne, jen aby meli co nejmin prace - info od kamose (20 let, bandit 25 papirovych KW) - se serou na to... proc by to resili? Predaj to kriminalce nebo si to vyridi pojistovny a obcane poser se...

výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 02:34 | Nahoru | #81
jo taky jezdím od 17 a mám tam hodně přátel...oni opravdu ty mtorkáře nehoní, ale seškrabují...

výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 02:34 | Nahoru | #82
a dnes 46 let , jen abys věděl...

výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 02:35 | Nahoru | #83
Jawa v 17 letech ... 500 DOHC-jednoválec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 02:35 | Nahoru | #84
Mrzout> Asi nechceš rozumnět. Já ten zákon nevymyslel a obhajovat ho nebudu. Ale ten zákon je prostě platnej a to je tak nějak směrodatný. To, že v 18ti můžeš mít pistol, nebo řídit nadupaný auto ti v případě průseru jako obhajoba podle mě asi nepomůže.

1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 02:38 | Nahoru | #85
nemá ani zbraň ani 200Kw auto jen ústa na blití...

výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 02:38 | Nahoru | #86
nesmyslů a číst neumí

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 02:44 | Nahoru | #87

Dave81>Mrzout> Asi nechceš rozumnět. Já ten zákon nevymyslel a obhajovat ho nebudu. Ale ten zákon je prostě platnej a to je tak nějak směrodatný. To, že v 18ti můžeš mít pistol, nebo řídit nadupaný auto ti v případě průseru jako obhajoba podle mě asi nepomůže.


Tady ne... nepochybuju o tom ze treba v "pravnim state" jako je USA by mi pravnik vtomhle pomohl...
Body? ANO, Papiry od 21? ANO, ale se skolou jizdy na okruhu v cene autoskoly... Jinak ten kolotoc oplakavani mrtvych kamaradu neskonci...
929fire> A myslis ze ja u hasicu ne??? Pochybuju ze tvi kamaradi uz videli tolik kluku z "motorodiny" na sracky jako ja, ze se jim kazdou sezonu vymele 5 kamosu a z toho to 3 nerozdejchaj a ty pak vedes vyjizdky za mrtvy??? Ze maji doted kamose v nemocnici, ktery sam o sobe vi ze by radsi byl mrtvy a doted pro nej budes delat posledni a prvni na svete???
Radsi obetujes svuj zivot svuj soukromy zivot (pritulka mi dala kvuli tomu kopacky) abys byl se svym nej kamosem ve spitale prvnich 14 dni po nehode v kuse a nevis jestli ti neumre v naruci na ARO???
Neudelas to! A pokud ano, chtel bych abys se mnou jel a TeKillou... Kluk 30let, 40 leta manzelka... 2 deti...

výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 02:46 | Nahoru | #88
Jelikož já v 17ti udělal sk.A - neomezenou, tak sem samozřejmě taky chtěl motorku co jezdí aspoň 300 km/h. Naježděno jsem měl hovno (to ploužení na pincku se nedá počítat, a cross na KX125 taky ne). Jenže v tý době jsem to viděl jinak. Přišlo mi zbytečný trápit se na nějaký chrchle, když to "mám prostě v rukách i v hlavě". No fotřík měl naštěstí rozum a silnou motorku mi prostě nekoupil. No tenkrát mě to sralo, ale dneska jsem mu za to vděčnej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 02:48 | Nahoru | #89

929fire>nemá ani zbraň ani 200Kw auto jen ústa na blití...


3ka Golf GTI u kluka co sotva udelal autoskolu neni zbran???
Dneska je problem za par korun udelat zbrojak a za 5 mesicnich brigadnich platu koupit zbran? kdyz mas zbrojak?
Zproneverim se svy povesti slusneho debatera tady, ale jdi do prdele...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 02:55 | Nahoru | #90
Mrzout> rozsirim radu tech, kteri nechapou, proc se tak rozcilujes Dave81 chtel imho jen rict, ze se to (v dnesni dobe, chces-li) nevyplati delat (z hlediska uvazovani: "co se stane, kdyz se neco posere"). O tom, jestli je zakon nastaven intuitivne spravne (jestli jsou vyvazene moznosti obcana v oblasti vlastneni motorek a zbrani) tu predtim nepadlo ani slovo a ani ted tu snad nikdo netvrdi, ze se mu dnesni settings zdaji byti logicke...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist