Téma: Výška sedla

11.1.2010 v 20:41
Snad brzy se už začnu učit jezdit:). Na jaře si chci udělat papíry a tak se rozhlížím po nějáké 125. Ale mám problém jsem asi 155cm vysoká. ( No spíš malá:( ) Chtěla bych se zeptat jestli by měl někdo radu jak asi vysoké sedlo by bylo pro mě vhodné. Nebo spíš jestli se najdou nějaké zkušené holky nebo i kluci s podobnou výškou a už vědí jaké motorky jim sednou. Nechci silnici. Radši enduro typu Varadero. Dvoutakt nechci, chci čtyřtakt. Předem děkuji za rady.

Naposledy editováno 11.01.2010 20:43:05

11.1.2010 v 22:06 | Nahoru | #61

TOLI.>A to ještě ani netušíš kolik stojí provoz když chceš fakt "JEZDIT" a ne jen jezdit.Ostatně pokud pořídíš enduro a chytne tě to tak budeš jen "JEZDIT"-možná až LÍTAT.

Tak snad to nějak pude:)

11.1.2010 v 22:07 | Nahoru | #62
Wild_Pajusha> No to je už je věc jiná. :\

11.1.2010 v 22:12 | Nahoru | #63

kadeloid>Wild_Pajusha> No to je už je věc jiná. :\

2 reakcí na tento příspěvek Výška sedla

11.1.2010 v 22:14 | Nahoru | #64

11.1.2010 v 22:15 | Nahoru | #65

TOLI.>Já už varana na poli vyděl- naposledy ho vytahoval traktor z šílený bažiny ale to byl litr.

11.1.2010 v 22:18 | Nahoru | #66

Wild_Pajusha>No uvidíme. Mamka se teda moc na to moje ,,zbláznění" netváří. Má strach. Ale taťulda se toho nějak chyt:)

No vidíš. Nech tomu volnej průběh a můžeš tomu trošku pomoct

11.1.2010 v 22:19 | Nahoru | #67
Pokusim se najít fotku-fakt to bylo komický ten týpek šel sám asi 2km do vesnice kde zvonil na všech chalupách a asi až na 6 pokus se dozvonil a dokonce měli i traktor.

11.1.2010 v 22:19 | Nahoru | #68
TOLI.> To asi byla podívaná

11.1.2010 v 22:20 | Nahoru | #69
TOLI.> tu fotku bych rád viděl teda

11.1.2010 v 22:21 | Nahoru | #70
kadeloid> no,máš pravdu,ale všichni kámoši začínali na čoprech a dneska jezdí na "pet lahvích",včetně mé drahé polovičky. jen jeden vydržel,ale ten měří 158cm.Ne,mě se tyhle lokomotivy vždycky líbily.

2 reakcí na tento příspěvek Výška sedla

11.1.2010 v 22:25 | Nahoru | #71
Tak tady to je fakt řízek ten co dává na Varanovy to si nikdo nedokáže ani představit.

11.1.2010 v 22:26 | Nahoru | #72
Rubi> To já začínal na fychtlu Nakonec sem se dostal k Viragu a pomalu ze silnice zase mizím mezi stromy na enduru.. :\ Loni sem na na čopru najezdil asi kolem 800km a na enduru tak 2000... Chudák tam je v garáži a nikdo jí neprojede... Táta nemá čas, brácha rači sporta a já jí nechci tahat v dešti a hezkejch dnů moc nebylo...

11.1.2010 v 22:27 | Nahoru | #73
TOLI.> Hustý.. Předpokládám, že ten co ho tahal nebyl majitel pole

11.1.2010 v 22:29 | Nahoru | #74

kadeloid>TOLI.> Hustý.. Předpokládám, že ten co ho tahal nebyl majitel pole

Tak to už nevim.Ale myslim že ne-to by se na fotce tvářil jinak např. letící vidle

11.1.2010 v 22:33 | Nahoru | #75
kadeloid> takhle mám ještě chudinku KawasakiVN800,taky stojí doma a co jsem pořídila Viky tak už nejezdí.Je to úplně jiné a vracet se zpět mi nejde.Vloni jen do konce června 1800km,Viky 3150km.Ale vrátím se k tématu,první kritérium bylo-dosáhnout na zem.Manipulace na místě s 311kg to ti špičky nepomůžou.Jen paty,nebo zařazená 1.

11.1.2010 v 22:34 | Nahoru | #76
TOLI.> Přesně tak Propíchal by mu kola a ještě ho přetáhnul ti řetězem co ho tahal

11.1.2010 v 22:40 | Nahoru | #77

11.1.2010 v 22:42 | Nahoru | #78

kadeloid>Rubi> občas i ta pata je málo.. Mě naštěstí ještě čopr nespadnul. Jen sem jednou blbě vyklopil stojánek, otočil se a najednou rána.. Otočim se zpátky a koukám motka na zemi.. Enduro sem položil už hodněkrát.. Vjel sem na hrbol, zratil rovnováhu a marně sem šmátral nohama nějakej pevnej bod. Kecnul sem sebou do bláta. Trošku sem si osvojil techniku držení rovnováhy trialistů a dost to pomáhá.. Ale když to nečekám, tak stejně padnu.

Trialisti sou na jinym levelu stačí si osvojit to že musíš sesunout prdel a ubalancovat to aspon jednou nohou.Já toho za měsíc napadám víc než kdejakej asfaltomrdal za život.

11.1.2010 v 22:46 | Nahoru | #79

Naposledy editováno 11.01.2010 22:46:45

Výška sedla

11.1.2010 v 22:51 | Nahoru | #80
moje dívka má stejný problém a chtěla enduro, teď ho má, udělal jsem jí radost a pořídil jí motárdová kola, tím se motorka o něco snížila, na zem ale stejně oběma nohama nedosáhne, je ale šikovná a naučila se pomáhat si motorem a hodně předvídat a jde to, chce to cvik..

držím palce..

11.1.2010 v 22:52 | Nahoru | #81

kadeloid>TOLI.> Jo to jo. Ale ono když se sedí v terénu tak to pak pěkně kope do prdele. Já většinou stojim ve stupačkách a vyvažuju tělem a nohama.. Dost se mi stává, že letim lesem a stojim jednou nohou na stupačce a druhou mávám kolem motorky abych se vyvážil

11.1.2010 v 23:02 | Nahoru | #82

TOLI.>Joo to je normální to já dělám taky ,horší je když stojíš v nějaký "rokli" no prostě díře tak akorát na motorku a přední kolo máš v kopci,zadní kolo v kopci a pod sebou tak půl metru.To pak obouma nedošáhneš ani náhodou a bud padneš a nebo sesuneš zadek na jednu stranu a nějak to jednou nohou ubalancuješ i když máš druhou botu na sedačce-v opačném případě utéct upadnout co nejdál protože 200kg na noze je nic moc pocit.

No to mi povídej.. Já většinou spíš spadnu a jak padám tak strkám no mašiny aby padala na druhou stranu.. :\ Jednou se mi stalo, že sem přejížděl z jedný koleje od traktoru do druhý. Předním kolem sem se dostal do druhý, ale zadní zůstalo v první. Neměl sem ještě vzadu chlupatici a jel sem asi krokem a ono mi tak rychle ujelo a těch 130 kilo co to má mi padlo přímo na koleno. Tenkrát sem jí měl asi tejden a neměl sem jěště chrániče kolen a nemohl sem měsíc chodit. Tenkrát když mě táta viděl, tak mi dal prachy a řikal ať si upaluju koupit chrániče Já byl rád, že sem si zaplatil benzín co sem projezdil..

12.1.2010 v 07:25 | Nahoru | #83

12.1.2010 v 08:00 | Nahoru | #84

12.1.2010 v 08:03 | Nahoru | #85

PijanST>no hele, upravil jsem si introuše a moje paní, která je výškou dost podobná tobě, tak ta když si sedne na místo řidiče, tak má ještě pokrčené nohy v kolenou

Jenže ona chce Enduro....

12.1.2010 v 08:18 | Nahoru | #86

rancher>V terénu si padejte jak chcete, ale chci vás vidět na semaforu, když to před tebou zamázne auto a ty nedosáhneš nohama,jak budeš balancovat, pak budeš jak ten maník, co si odšrouboval sajdku a zapomněl na to. Co světla, tak nohy na stupačkách a prásk...

Takovíhle situace se musejí předpovídat. Když jedu za plechovnou, tak vždycky čekám, že bude brzdit a držim si takzvanej bezpečnej odstup a nelepim se za něj. Já mám zkusešenosti s tim, že na zem sem taky blbě došáhnul a na silnici v tom nevidim problém. Pokud by se slečna rozhodla jezdit v terénu, tak tam je to menší nevýhoda, ale problém v tom taky nevidim.

12.1.2010 v 16:26 | Nahoru | #87
a co yamaha TW je to 4t je to mensi ale me se moc nelibi

12.1.2010 v 20:32 | Nahoru | #88
Jendas87> hele já jsem nikdy vedle sebe Twčko a Varane vedle sebe neviděl, ale podle parametrů výrobce je TW na sedle vyšší

12.1.2010 v 20:37 | Nahoru | #89
TOLI.> tak ten Varan je luxus

13.1.2010 v 13:46 | Nahoru | #90

rider_Danny>TOLI.> tak ten Varan je luxus