paolo_novy Přidat reklamu

Téma: R1 07 a ZX10 08
5.1.2010 v 22:54
nechci rikat ze to ma nejakou vypovidajici hodnotu, ale prislo mi to zajimavy...

Anketa: tak jak je to s tim co vic jede?
R1 jede vic
37%
18
ZX10 jede vic
16%
8
R1 ma sikovnejsiho ridice
4%
2
ZX10 ridic je lempl
43%
21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 14:33 | Nahoru | #61
assassin> Je to tak jak pises,retarder je ukotvenej k ramu brzdy prez tenzomete,kterej snima pri statickem mereni silu,kterou je motorka v danem bode zastavena a graf se sklada jen z techto presnych bodu,ale co se deje mezi body nevis,proto je potreba kombinovat treba dynamiku se zatezi se statikou. Treba urcite zmeny v predstihove mape se v dynamice vubec neprojevi,protoze se prejede rpprez to misto relativne rychle,tak se to musi resit staticky,nebo dynamikou,kde si prez retarder zvysis zatez. Ale to vsechno je na docela dlouhe povidani. Tqk zdar,jdu BRZDIT

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 14:40 | Nahoru | #62
assassin> vsechny principy jsou funkcni, kdyz jsou spravne implementovane. Zalezi co se lepe realizuje. Kdzy budu chtit jednorazove merit hrubou momentovou cha-ku maleho motorku a nechci se s tim moc zdrzovat, pouziju elektromotor a digitalni (treba kuchynskou vahu), palit vykon na statoru tak abych udrzel +- konstantni otacky je snadno dosazitelne rucni regulaci(na libovolnem silovem prvku). Levne, rychle, pomerne presne.
Kdyz budu merit kW denne, pouziju automatizovane zarizeni(LabView, DSpace, CANalyzer apod....) a to co nejprimeji, cili merenim proudu (na el.retarderu) generovaneho pri rovnovaznem stavu dosazenem automatickou regulaci(PID, lepe LQR apod.)

GRASSEL> jo, mas pravdu, ctu rychle a delam chyby.

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 14:43 | Nahoru | #63

Murkin>assassin> Je to tak jak pises,retarder je ukotvenej k ramu brzdy prez tenzomete,kterej snima pri statickem mereni silu,kterou je motorka v danem bode zastavena a graf se sklada jen z techto presnych bodu,ale co se deje mezi body nevis,proto je potreba kombinovat treba dynamiku se zatezi se statikou. Treba urcite zmeny v predstihove mape se v dynamice vubec neprojevi,protoze se prejede rpprez to misto relativne rychle,tak se to musi resit staticky,nebo dynamikou,kde si prez retarder zvysis zatez. Ale to vsechno je na docela dlouhe povidani. Tqk zdar,jdu BRZDIT



jj tohle je mi jasny... studoval sem brzdu od Jarose, pro isnpiraci.. porad mi jeste lezi v hlave vlastni brzda:) on tam ma prave taky mereni sily - momentu v tom ukotveni retarderu.. ale ten retarder nakym zpusbem elektricky budim tzn i tam by se dalo z toho buzeni usuzvat na to jak velkej moment tam je.. ale uz je to asi moc nepresny.. ja jen jestli se to nekde nepouziva tak.. ale ten silomer je jasne lepsi i kalibrace je celkem snadna.. znama paka, znama velikost zavazi... pohoda jazz...

me prave od pokracovani na vlastni brzde odradilo to ze nemam zadnej vhdnej retarder a ze bych mohl brzdit jen dynamicky.. coz neni ono... ale treba se jeste k necemu dokopu...
dalsi vec je ze mam valce drazkovane.. ale se sklonem drazek.. zajimalo by me jestli mi to motorku bude strkat ke strane.. co jsem videl na produkcnich brzdach tak meli drazky co stahovali kolo doprostred.. ale jak rikas, je to na dlouhou debatu, musim se nekdy stavit.. pripravit te o nejaka moudra

R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 14:45 | Nahoru | #64
prostě je to jednoduchý je mechanik a mechanik, mezitím co mechanik bude opravovat motorku pečlivě a všichni budou spokojený tak mechanik bude mít super výbavu za velký prachy, plnou hubu keců a bude taky mechančit tak odvede svojí práci napitchu ale oba dva mechoši budou říkat že to dělaj správně a dobře

Naposledy editováno 06.01.2010 14:45:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 14:46 | Nahoru | #65

Dawe02>assassin> vsechny principy jsou funkcni, kdyz jsou spravne implementovane. Zalezi co se lepe realizuje. Kdzy budu chtit jednorazove merit hrubou momentovou cha-ku maleho motorku a nechci se s tim moc zdrzovat, pouziju elektromotor a digitalni (treba kuchynskou vahu), palit vykon na statoru tak abych udrzel +- konstantni otacky je snadno dosazitelne rucni regulaci(na libovolnem silovem prvku). Levne, rychle, pomerne presne.
Kdyz budu merit kW denne, pouziju automatizovane zarizeni(LabView, DSpace, CANalyzer apod....) a to co nejprimeji, cili merenim proudu (na el.retarderu) generovaneho pri rovnovaznem stavu dosazenem automatickou regulaci(PID, lepe LQR apod.)

GRASSEL> jo, mas pravdu, ctu rychle a delam chyby.



jasny jasny .... a nenapada te nejake easy levne samodomo reseni retarderu na moto-brzdu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 14:50 | Nahoru | #66
assassin> napada
Kdy se konecne rozhoupes a pustime se do toho? Muzu dat cast z toho jako diplomky... zatim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 14:56 | Nahoru | #67

Dawe02>assassin> napada
Kdy se konecne rozhoupes a pustime se do toho? Muzu dat cast z toho jako diplomky... zatim.



no me nic nenapadlo.. ja bych do toho sel, muj nepritel je cas.. ale kdyz by cast teoretickeho badani "oddrel" nakej student a ja bych to o vikendu prevedl do praxe tak no problem... mam material, ty valce uz si myslim videl (jsou videt i ty drazky) + strojni vybaveni..tenhle rok snad pribude i naka obyc CNC frezka...


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 14:59 | Nahoru | #68
assassin> zjisti priblizny moment setrvacnosti, udelej tomu ram s pripravou na uchyceni sensoriky a muzem to prevezt do labiny k nam do Brna a odstartovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 15:05 | Nahoru | #69

Dawe02>assassin> zjisti priblizny moment setrvacnosti, udelej tomu ram s pripravou na uchyceni sensoriky a muzem to prevezt do labiny k nam do Brna a odstartovat.



myslim ze je to plna ocel... to zvazim.. pak by to bylo jasny... ram sem chtel udelat uz "nacisto" tzn premejslim jestli dat oba valce a kolo pustit do mezery mezi ne, nebo jeden valec jako to maj vsichni.. co ty drazky myslis ze vadi jejich sklon?

taky sem premejslel jestli bych tomu ramu nenadelil rovnou nakou napravu aby to bylo mobilni.. tohle transportovat do brna bude orisek.. to bude velky i na dodavku... promyslim, a navrhnu nak ten ram a poslu ti ho k pripominkam.. to by bylo fajn kdyby se to nekam hnulo:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 15:09 | Nahoru | #70
assassin> jeden nebo dva podle toho nakolik jsou hmotne. Uvidis az je zmeris. Drazky urcite nevadi. Kdyz to udelas jako prives, nevadi, jen ten prevoz bude zatim riskantni. A nejakou moto pro testy (treba pres pristi zimu) bys mohl dat, nebo bych musel zajistit? Dal bych to nekomu svedomitemu a dohledl bych na to.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 15:21 | Nahoru | #71

Dawe02>assassin> jeden nebo dva podle toho nakolik jsou hmotne. Uvidis az je zmeris. Drazky urcite nevadi. Kdyz to udelas jako prives, nevadi, jen ten prevoz bude zatim riskantni. A nejakou moto pro testy (treba pres pristi zimu) bys mohl dat, nebo bych musel zajistit? Dal bych to nekomu svedomitemu a dohledl bych na to.



promyslim a domluvime to nejak mimo forum.. moto mam jen svoji.. a znas jak sou na tom TL na brzde.. radsi bych si ji znicil sam:) ale neco by se naslo az to bude v tomhle stadiu...

co jsem to predbezne zkoumal tak hmotnostne byl ten valec na tom podobne jak ten jarosuv, ale mensi prumer... takze nizsi moment setrvacnosti jasne... proto sem uvazoval se dvema.. i mi prislo ze by to ze sedi kolo mezi valci mohlo byt lepsi nez jak je to zvykem na ostatnich moto brzdach...

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 15:24 | Nahoru | #72
assassin>
Mám menší dotaz mimo téma. Dá se u Suzuki zjistit modelový rok z VINka? Dík.

Už nic. Jsem to našel. Pozice 10. Jen tam nepíšou jestli 1 znamená 2001, ale předpokládám, že ano.

Naposledy editováno 06.01.2010 15:38:47

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 15:26 | Nahoru | #73

assassin>promyslim a domluvime to nejak mimo forum.. moto mam jen svoji.. a znas jak sou na tom TL na brzde.. radsi bych si ji znicil sam:) ale neco by se naslo az to bude v tomhle stadiu...



hele mensi dotaz prosimte, brzda nejak muze motoru ublizit? ja myslel ze to je jen vytoceni a zatizeni jako v provozu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 16:17 | Nahoru | #74
Bubrak ZX10R> to je specifikum TL, myslim ze '97, udajne se zadira zadni valec na klice...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 16:31 | Nahoru | #75

Dawe02>Bubrak ZX10R> to je specifikum TL, myslim ze '97, udajne se zadira zadni valec na klice...



ok dik a souvisi to nejak s tou brzdou?

R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 16:58 | Nahoru | #76
ty woe ja budu chytrej az si tohle vsechno prectu....

Honda je HUjda...

R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 17:14 | Nahoru | #77
tak čti protože podle tvych přizpěvku s hujdou si docela vul

Naposledy editováno 06.01.2010 17:14:39

R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 17:17 | Nahoru | #78
Honda je hujda - to je takovej zaklad, od kteryho se muzeme vsichni odpichnout.

R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 17:20 | Nahoru | #79
a takovy to bylo dobry čteni.. KAWASAKI jdu si ohnout ventil !!!

1 reakcí na tento příspěvek R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 18:14 | Nahoru | #80
Jednoznačně KAWASAKI

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 18:32 | Nahoru | #81
Kawasakiman> Myslíš tu Kawasaki,podělanou od 929(jdu si vyměnit regulátor)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 18:41 | Nahoru | #82

Bubrak ZX10R>ok dik a souvisi to nejak s tou brzdou?



mám pocit že se blbě chladí a přehřívá, ona se bude trochu hůř chladit asi každá motorka. Ale chtělo by to vyjádření někoho kdo tomu rozumí

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 18:46 | Nahoru | #83

Stev>mám pocit že se blbě chladí a přehřívá, ona se bude trochu hůř chladit asi každá motorka. Ale chtělo by to vyjádření někoho kdo tomu rozumí



jsem tady, s čím potřebujete poradit klucí?!

2 reakcí na tento příspěvek R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 18:52 | Nahoru | #84
Hoří hovno?

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 18:59 | Nahoru | #85
Ghost.33> no jasně

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 19:00 | Nahoru | #86
Ghost.33> Pouze suseny velbloudi.

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 19:32 | Nahoru | #87
Stev> Hele grassel ti poradi ten je na to smat.Prej je to nejakej ten napinak riditek nebo tak!! uz to tady jednou psal!!!

1 reakcí na tento příspěvek R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 19:58 | Nahoru | #88
Murkine založ si nějaký svoje vlákno o měření na brzdě, já myslim že to tu dost lidí zajímá jak se má efektivně měřit, kdo co jak dělá, jak se to nemá a tak a nějaký příklady z tvojí praxe kdo co chtěl atd. Nebo tahle trojka assassin Dawe02 a ty, jsou to pěkný příspěvky který maj hlavu a patu a člověk si z toho něco veme když se o to zajímá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 20:09 | Nahoru | #89

YOSH_BOY>Murkine založ si nějaký svoje vlákno o měření na brzdě, já myslim že to tu dost lidí zajímá jak se má efektivně měřit, kdo co jak dělá, jak se to nemá a tak a nějaký příklady z tvojí praxe kdo co chtěl atd. Nebo tahle trojka assassin Dawe02 a ty, jsou to pěkný příspěvky který maj hlavu a patu a člověk si z toho něco veme když se o to zajímá



No jo,nebyl bych proti,ale je tolik práce,že mám do června co dělat,takže se moc nezastavim,natož abych něco napsal,teď se připravujov motorky a motory na mistrák a než se člověk naděje,tak to začne takže když mám nějakou volnou chvilku,tak jí raději věnuju rodině a dětem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 20:12 | Nahoru | #90

Murkin>No jo,nebyl bych proti,ale je tolik práce,že mám do června co dělat,takže se moc nezastavim,natož abych něco napsal,teď se připravujov motorky a motory na mistrák a než se člověk naděje,tak to začne takže když mám nějakou volnou chvilku,tak jí raději věnuju rodině a dětem


jo chápu a pak k tomu ještě někteří šulini co tu prd rozumí nechtěj ti to tu věřit..já jen že mě sere vždycky hledat tvoje odpovědi po celym foru
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1199, 1200] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35997 Včera v 17:36 Kamikadze-Ace
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 627 10.6.2024 v 14:51 Kubik19
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 8.6.2024 v 19:47 Blacky94
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_


TOPlist