paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ..prubeh "vykonu"
2.12.2009 v 01:54
Muj pohled na vec: (tyka se motorek, na kterych jsem jel)

1-valce: vykon hned , ale celkove slabe, slaby vrch.. na mesto je to idealni, nemusi se to tocit atd.
2-valce: nizkootackove (HD) jedou pekne od spodu, ale zas vrch na hovno a celkove to hovno jede.. vysokootackove (LC8) zas maji hovno spodek, coz mne strasne sralo.. potom to jede, ale zazrak to neni teda vubec
3-valce: nuda, nuda jel jsem pouze na street triplu R, ten motor byla strasna nuda.. spodek pry silny - no ja si silny spodek predstavuji jinak.. a vrsek zadny.. skoda, hodne jsem si od toho sliboval..
4-valce: KDE JE SPODEK?! to uz muzou rovnou dat volnobeh na 7000 otacek.. uz nejvetsi omyl jsou pro mne ctyrvalcove 600ccm - no to je hruza.. ale i R1 prece ma hovno spodek.. kdyby to neslo tocit nad 7000otacek, tak je to strasne hodne..

Jaky motor ma silny spodek, ale i slusny vrsek?
Napada mne potom pouze napr Speed Triple. Nebo jak jsou na tom motorky typu Bandit 1200, Busa atd.?


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 14:24 | Nahoru | #61

yeuop>kdyz uz tu nekdo zminoval CR 500 - tak to jsem nezkousel, ale strasne rad bych zkusil

jinak souhlasim s assassinem, jsem zblbly z toho jednovalce.. kdybych na nem nejezdil, tak bych se na vsechno dival asi jinak a nepozastavil bych se nad tim, ze ctyrvalce nemaji spodek atd.



Ono je to na tom XT posazem, pérováním, zpřevodováním. Prostě když za to vezmeš tak jak jsi vzpřímenej tak to s tebou hejbe. Věřím tomu že kdybys třeba na tom street triplu odjezdil pár tisíc a zvyknul sis co a jak, tak se tomuhle mudrování akorát zasměješ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 14:37 | Nahoru | #62

Stev>Ono je to na tom XT posazem, pérováním, zpřevodováním. Prostě když za to vezmeš tak jak jsi vzpřímenej tak to s tebou hejbe. Věřím tomu že kdybys třeba na tom street triplu odjezdil pár tisíc a zvyknul sis co a jak, tak se tomuhle mudrování akorát zasměješ.



jj vec zvyku... ja sem po prvnich zkouskach na ostrem motardu taky mel pocit ze tele nejede.. a na silnici se jen diky tomu ze tele jede lip dotahuju na rovinkach na kamose s motardama... pocit ze zrychleni tam dela vaha, prevody.. posez presne jak pises..

i lidi zvykli na V2 pri zkusebni jizde na R4 nadavaj ze to nejede a naopak.. je potreba si na to zvyknout proto objektivne srovnat tyhle motorky z pohledu "jede x nejede" je nemozny..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 14:40 | Nahoru | #63
assassin> ale na to aby si Yeuop polechtal ego když slyší od lidí že je blbec je to dobrý dost

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 14:43 | Nahoru | #64

Stev>assassin> ale na to aby si Yeuop polechtal ego když slyší od lidí že je blbec je to dobrý dost



myslis ze je to naka psychlogicky popsatelna uchylka? mit radost z toho ze si ostatni mysli ze sem blbec?

..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 14:43 | Nahoru | #65
No ty si teda pořádný kus debila!

(reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 14:48 | Nahoru | #66
assassin> Ono je to vzájemný tak ho to neuráží ale potvrzuje si že výjimečnejch lidí je málo. Tohle by měl vidět tafi na smetišti, psychoanalýza v praxi

(reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 15:15 | Nahoru | #67

Bozo>Nedávno dělali přímej srovnávací test Busy a BMW K1300S na www.motorcycle.com. BMW vyšel jako vítěz (jestli si pamatuju správně tak říkají stejný výkon, lepší ovládání).

Zajímavý, že teď už ten článek nedokážu najít ...

Jen pro zajímavost.



Jo to bude pravda, i nová ZZR1400 by ji asi vyklepla. Problém BMW je jednoznačně cena.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 18:41 | Nahoru | #68
assassin> máš asi hodně zkušeností se změnami převodů že?

..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 19:21 | Nahoru | #69
buchni tam roketu jak rafek a uvidis

..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 19:40 | Nahoru | #70
jn všechny motorky jsou na hovno tak furt jezdí na tý tvý 350 a budeš spokojenej....

1 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 19:56 | Nahoru | #71
Cituji:´´To vypadá že chceš bejt the road´s fastest yeuop´´...tak tahle hlaska me tu nejvic rosekala!!!
znackuju, chci se dozvedet co bude dal

(reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 22:26 | Nahoru | #72

Marky-Mark>Cituji:´´To vypadá že chceš bejt the road´s fastest yeuop´´...tak tahle hlaska me tu nejvic rosekala!!!
znackuju, chci se dozvedet co bude dal



asi tak

(reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 23:24 | Nahoru | #73

Che>Váňa> Týwoe, nemáš pocit, že pod nickem yeuop se skrývá baba? Won chce, aby to táhlo nahoře i dole, bylo to lehký a jezdilo to pokud možno za 2 litry



1 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"

3.12.2009 v 06:46 | Nahoru | #74
Tak sme se zasmáli a dáme si trochu teorie jsou motory, u kerejch se předpokládá, že budou požívány spíš ve vysokejch otáčkách, jiný zase konstruktér dělá s požadafkem, aby měly dobrej spodek. Když dá důraz na to, aby to bylo slušný nahoře i dole, tak samo tem motor nahoře nebude tak dobrej, jako spešl vysokoobrátkový a dole nebude tak pohodovej, jako nízkootáčkový. Takovej motor je snem konstruktéra, ale jednoduše to udělat nejde. Gdyž pomineme zajímavý pokusy s motorem s proměnným kompresním poměrem, zbejvaj f podstatě dvě cesty. První je přeplňování a koncern VW to nedávno dokázal, když udělal motor s dvouprincipielním systémem turbína + kompresor. Druhá a pro motky nadějnější cesta vede přes proměnný časování ventilů. Technickej pokrok asi f brzký době umožní i na motkách robotizovaný řazení, ale přátelé ruku na srdce - chtěli byste motku s automatem? Není na tom fšem hezký právě to, že se člověk naučí vyždímat maximum z motoru, jehož charakteristika je dobrá jenom f něčem?

Naposledy editováno 03.12.2009 09:26:54

(reakce na) ..prubeh "vykonu"

3.12.2009 v 09:40 | Nahoru | #75
Che> Doporučuju moto s elektromotorem Zaručeně lineární průběh výkonu
(Ach jo )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

3.12.2009 v 10:27 | Nahoru | #76

PETER.>assassin> máš asi hodně zkušeností se změnami převodů že?



no na TL uz mam asi treti ruznou kombinaci kolecek, na enduru (TE410) mam taky jiny prevody.. ale to nejsem zadna vyjimka, okruhovi piloti maj naprevodovano kazdej, na dragsterech to same a enduristi menej prevody taky temer kazdej :)

1 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"

3.12.2009 v 11:15 | Nahoru | #77
yeuop> Ty raději nejezdi na motorkách vůbec, Speed Tripla nezkoušej, je to strašná jebka co vůbec nejede, dole není nic, uprostřed taky ne a nahoře, o tom snad ani nebudu mluvit... budeš zklamaný tedy dle tvých měřítek. Jsi známej provokatér, ale smutný na tom je, že to nejspíš myslíš Vážně, někdo holt nepochopí motorky nikdy... a není to o věku a už vůbec ne o výkonu... To je vše co jsem ti k tvým recenzím ochotný napsat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

3.12.2009 v 11:29 | Nahoru | #78
hansell> ... škoda, kluk, kterej se vydá sám s Jawkou na Nordkapp ... a pak píše ptákoviny. Asi je to fakt provokatér

edit: a v 25ti?

Naposledy editováno 03.12.2009 11:38:49

1 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"

3.12.2009 v 12:52 | Nahoru | #79
Hele chlapi, každej jsme nějakej a každej z nás má nějakej názor. Cokoliv co tady kdo napíše je jen jeho osobní přístup k věci. Je to velmi subjektivní, ale zároveň krásně bezprostřední.

Rozčilovat se nad tím, že se někomu zdá, že žádná motorka nejede je zcestný. Je to názor a Yeoup na něj má právo. A dokonce má právo ho tady prezentovat (jako kdokoliv z nás). Tak kde je problém? Mě tím docela dobře baví

Jediný nad čím se tady rozčiluju je, když tu někdo šíří rasizmus, ale to je doufám trošku jiná písnička.

EDIT: Mimochodem, Yeoup není úplně mimo mísu. Jen svým specifickým způsobem říká, že neexistuje motor, který by byl ideální v plném spektru otáček. Což je rozhodně přínosnější a férovější vyjádření, než v některých českých časopisech, kde se pomalu o každý motorce dočteš, jak je super a nejlepší (viz Motohouse katalog motorek 2009).

Naposledy editováno 03.12.2009 12:58:26

..prubeh "vykonu"

3.12.2009 v 14:44 | Nahoru | #80
Ty seš šulin co víc říct...

Všechno je na hovno jenom já jsem letadlo vid ?

(reakce na) ..prubeh "vykonu"

3.12.2009 v 14:52 | Nahoru | #81
[quote]skyair>hansell> ... škoda, kluk, kterej se vydá sám s Jawkou na Nordkapp ... a pak píše ptákoviny. Asi je to fakt provokatér
edit: a v 25ti? [/qu

četl jsem jeho deník Nordkapp Expedice 2005 a ten kluk, ať píše bludy tady na fóru jaký chce, má můj respekt.

Vydat se takovou dálku s takovou technikou, to by každej nedal, navíc se mi líbí, jakou formou to napsal...

Doporučuju přečíst...

Naposledy editováno 03.12.2009 14:53:09

1 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"

3.12.2009 v 15:11 | Nahoru | #82
Naprostá blbost takhle to zobecňovat a srovnávat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

3.12.2009 v 15:37 | Nahoru | #83

Hujer>Naprostá blbost takhle to zobecňovat a srovnávat



jj pak by treba v tomhle srovnani vysla zajimave naka MX dvaca:)

1 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"

3.12.2009 v 15:48 | Nahoru | #84
Tak mě taky někdy přijde že moje moto nejede, pak na to vlezu po zimě a jede to jak debil:)

(reakce na) ..prubeh "vykonu"

3.12.2009 v 15:55 | Nahoru | #85

Sefo>Tak mě taky někdy přijde že moje moto nejede, pak na to vlezu po zimě a jede to jak debil:)



to znam, po zime toho mam plny ruce, ale jak jezdim castejs tak pak cumim na ten budik jak se ta rucicka pres tech 200ne a ne hejbat a rikam si ze to je hrozna herka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

3.12.2009 v 15:55 | Nahoru | #86
assassin> Nebo 250 4T... Musíš to obojí točit do mrtva furt přes 10tis aby to jelo

(reakce na) ..prubeh "vykonu"

3.12.2009 v 15:58 | Nahoru | #87

Hujer>assassin> Nebo 250 4T... Musíš to obojí točit do mrtva furt přes 10tis aby to jelo



ja 4t 250 jeste nejel.. ale tipuju ze budu hodnejsi..

ty 125 2t MX mi prijdou nejdivocejsi nic, nic zada:)

jeste sem zkousel RM250 to jelo taky hezky ale uz tam ten prechod nic/zada nebyl tak ostrej:)

..prubeh "vykonu"

3.12.2009 v 16:08 | Nahoru | #88
bych yeoupa posadil na všechny motorky, které nahoře popsal a poslal ho s nimi na:
a) polňačku
b) okresku
c) okruh
d) dovolenou
na všech bych mu změřil časy (ideálně se sparingpartnerem, který osedlal víc různých typů moto), aby zjistil, že neumí využít potenciál motorek

pak by třeba pochopil, že pro každou příležitost se hodí něco jiného

2 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"

3.12.2009 v 16:11 | Nahoru | #89
a mě se líbí jak vás ten renesanční a všeuměl dokáže rozhodit z konceptu. Yeoupe, já ti fandím

(reakce na) ..prubeh "vykonu"

3.12.2009 v 16:21 | Nahoru | #90
illMedvědGuzzin>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Moto pro začátečnici do 300ccm Chunlan 125 Tiger stspravce 24 19.1.2022 v 09:46 650ccm
Nekonečné vlákno-hádka motorkářů o ... [1 ... 17, 18] Chunlan 125 Tiger dr.rath 526 6.6.2018 v 10:01 likvos
Sháním víčko nádrže a levý přepínač... Chunlan 125 Tiger Miyuki_ 3 22.5.2017 v 22:04 Miyuki_
návod k obsluze Chunlan Chunlan 125 Tiger maskarajda 3 2.4.2017 v 10:57 biker.all
Dotaz-rada Chunlan 125 Tiger Vrahoun 6 20.4.2016 v 20:55 Mutlik


TOPlist