Galdič>By mě zajímalo estli všichni co píšou jak motorce u startování uleví taky jí uleví když na ní jedou. Každej jezdí jako prase třeba než tam na semaforu kopne jedničku tak to protůruje nebo za jízdy řadí bez spojky nebo jede jak debil ještě za studena, nebo za jízdy řadí tvrdým kopanutím do řadičky vole místo aby hesky cvaknul a tak... no, ale hlááááávně ži jí chuděrku citlivoučce nastartoval, aby se chudinka startéreček nebo baterčička neunavinkala. S tim děte do piči.
Galdič>By mě zajímalo estli všichni co píšou jak motorce u startování uleví taky jí uleví když na ní jedou. Každej jezdí jako prase třeba než tam na semaforu kopne jedničku tak to protůruje nebo za jízdy řadí bez spojky nebo jede jak debil ještě za studena, nebo za jízdy řadí tvrdým kopanutím do řadičky vole místo aby hesky cvaknul a tak... no, ale hlááááávně ži jí chuděrku citlivoučce nastartoval, aby se chudinka startéreček nebo baterčička neunavinkala. S tim děte do piči.
tak tak pičo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?
Stev> Co je dvouhmotovy setrvak pochopis az si zacnes stezovat v servise, ze to chrasti a kope, nejpozdeji az ti reknou cenu jeho vymeny.
Btw: Nektere starsi Fiaty, co jsem v nich jel, odmitaly taky startovat bez stlacene spojky. Byl tam elektricky blok, ktery vypinal zapalovani.