globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 950S nebo HP2?
 
2.1.2008 v 15:39
Toz mam trochu dilema?

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 10:09 | Nahoru | #61
Fanos Rusicka>KTM LC4Advenrure a můžeš dávat s Čížákem celej rok a ne jen pár výkendů :thmubup:

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 10:58 | Nahoru | #62
Hrabě X>Dobře napsané... Někoho prostě bere pohodlné cestování a někoho víc divoké, v dnešní době opravdu nejde uvažovat o motorce na dalších 20let :thmubup: BMW je pro mě trošku široké, je to takový žrout kilometrů a v terénu toho zvládne docela dost. KTM je štíhlá a mrštná ještěrka ;) a zvládne toho mnohem víc :) ale jde to jen na úkor pohodlí. Takže každý si stejně vybere to kam ho srdce táhne a po čem touží. Když koukám na video KTM, tak je pro mě inspirací *yes* U těhle motorek už nejde o nějaké testování, tyhle motorky to už je srdcařina ;)

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 11:08 | Nahoru | #63
Hrabě X>.... trefne napsany *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 11:26 | Nahoru | #64
Hrabě X>>
to je super, no myslis ze je to nejake umenie? Nieco podobne dokaze aj ziguli z 1985.
Mam vw chrobak, 1960 a chyti na prvy krat aj ked rok stoji - momentalne v tom uz mam 3 rocny benzin, nedavam do toho ziadne aditiva - nic. Vzdy v pohode frci. Olej - lejem do toho madit za 80sk/l. Motor bezi ako hodinky. Je to 1200ccm a ma to 30k. Spotreba 8-10. Emisie to ma 100 nasobne oproti dnesnym autam.
Suzuki swift ma o 100kubikov viac, ma 95k a zerie do 7, vytiahne 180km/h. Myslis ze vydrzi do roku 2050? Urcite nie, ale ajtak na pouzivanie je lepsi ten swift.

Nejde to porovnavat co bolo a co je teraz.

Nic v zlom, proste stare GS je maximalne predimenzovana motorka, co sa ukazuje na zivotnosti a aj na hmotnosti.

U KTM,když už jí obhajuješ,že lítá vzduchem atd, odchází stále motor... ostatní díly


motor Lc8 neodchadza. Neviem odkial mas tuto informaciu?

celkem držej....myslím,že kvůli hmotnosti a výkonu je samotnej motor vzhledem k povaze cestovní motorky hodně poddimenzovanej a prostě to není motorka na celoživotní bezúdržbovej provoz a na najetí hromady km,ale je to jen motorka na kravení-super vlastnosti i charakter. Motor by skutečně snesl trošku vývoje ve směru spolehlivosti.


neviem co sa ti na motore nezda. 100tis km vydrzi, to je dostatocny dokaz o jeho spolahlivosti. A pritom aky ma charakter...

Ale druhá strana mince:
V dnešní době je motorka jen spotřební věc a stejně jako u aut se nepočítá s provozem delším než 5-6 let. Bohužel u aut se předpokládá,že za 6 let najezdí kára nějakejch 400-500tis km a musí to vydržet, u motorky se počítá tak s kilem do vyhození u pořádného cesťáku tak do dvou kil (jen můj názor).


neviem ako to je u motoriek, ale 400-500tis km nevydrzi ziadne bezne luxusne auto bez neuveritelne draheho servisu. (najazdit tolko km za 6r na inom ako luxusnom aute povazujem za magorinu - samozrejme dodavky a kamiony sem nepocitame)

Vzhledem k vývoji trhu jako takového si myslím, že aby byl motocykl konkurenceschopný, musí být lehký,výkonný a v neposlední řadě relativně levný,což se se životností zcela neztotožňuje.


suhlas.
Ale ved je blbost kupovat dnes moto na 10 rokov, ked vyvoj ide dopredu milovymi krokmi... Ja sam si necham Lc8 4 roky a potom ju vymenim. Ved koncom tohoto roka bude pravdepodobne nova Lc8, tak za tie 3 roky jej akurat vychytaju chyby...

Je úplně jedno jestli máš koupit KTM nebo BMW, stejně za 5 let to bude morálně stará jebka,po které nikdo neštěkne,protože trh je už takovej. Kup si to,co tě táhne


presne tak.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 12:14 | Nahoru | #65
Ještě dodatek:
Dřív nebyl moc výběr, BMW dělalo Rollce Royce mezi motorkama pro nacionalisty čili pro Němce a pak taky pro poldy. Ideologie byla: BMW=špičkové auto, motorka musí vydržet všechno,bejt bezúdržbová a musí dělat autům reklamu svou spolehlivostí,čili když už si jí někdo koupí jako šperk,tak mu musí vydržet a za to si i řádně připlatí. Chtěl jsi cestovat,koupil jsi BMW, po celým světě ho měli švestky,tak na něj i byly díly....byl to vrchol potravního řetězce a konkurence nebyla.
Tahle fylozofie je ale ta tam. Dneska je každýmu jedno,jestli kupuje svetr, od toho či toho,protože bude stejně z Číny ale bere ten,kterej se mu v první řadě líbí a zdá ještě kvalitní a za dobrou cenu. Výběr je dneska obrovskej. Štupuje snad vaše kočka doma ponožky,aby vydržely 3roky jako dřív? :D
S motorkama je to stejný, jako se chceš dobře oblékat,chceš si i pěkně po práci zajezdit na motorce,která tě táhne. Myslím,že už nexistuje blbá "značková" motorka, existuje jen blbě zvolenej typ. Stejně jako nemůžeš v piškotech na sněžku, nemůžeš v pohorách dobře zatančit Labutí jezero. BMW se sere elektrika, KTM pár mechanickejh drobností a jinýmu zase něci jinýho....nakonec to stejně za 5 let zahodíte klukovi,kterej začíná a nemá prachy n a novou,protože nebudete chtít jezdit na vojetý porejpaný kraksně,co se za každou mezí může vysypat. Toť vše a už vám dám pokoj. :)

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 12:25 | Nahoru | #66
Hrabě X> naprosto trefné, jasné, přesné. Pod tohle se podepíšu. Skvěle napsáno, pane Hrábě *yes*

KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 13:52 | Nahoru | #67
Hrabe: *yes*

3 reakcí na tento příspěvek KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 16:28 | Nahoru | #68
KTM se presentuje jako výrobce SPORTOVNÍCH motocyklů.i to by mělo něco naznačovat.motor lc 8 je bezkonkurenčně nejlehčí V litrový dvouválec na trhu.až o 20kg proti konkurenci.klikovka je dokonce lehčí než u jednoválců.díky tomu je motor točivý jako nějaký dvoutakt a díky tomu taky poskytuje úžasné svezení pokud se člověk těch 100 koní nebojí.to vše ale nabádá k myšlence že moc nevydrží ale i tady bych oponoval protože už hodně kusů má přes 100000km.při tom si myslím že naprostá většina majitelů ho dost trápí v terénu.někdo tady řekl že lc8 málo testovali než byly dány do prodeje..těžko říci..s jedním kusem najeli 50000km po Mexiku a s druhým to samé někde v Asii.pro mě je lc8 generátorem emocí jaké mi nabídne málokterý motocykl.. :) jen pro zajímavost konstruktér motoru lc8 stvořil i motor pro Aprilii RSV Mille..

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 16:45 | Nahoru | #69
qwert>Znám lidi co zkurvěj na co sáhnou.Jedno je li to BMW,KTM nebo nějakej rejžák.
Pak ale věř,co co vydrží. *no* *no* nebo nevydrží *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 16:49 | Nahoru | #70
Otázkou je , zda těch 20 kg není až moc a jestli by pár kg správně umístěného materiálu nepomohlo lepšímu rozložení tepla . Popojíždění městem od semaforů k semaforům LC8 moc nevoní, ventilátor je v permanenci a u dříve zmíněné chcala voda z expanzky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 17:04 | Nahoru | #71
PetrAT>těžší motor by asi těžko ovlivnil chlazení..lc8 není stavěná na pojíždění po městě.lamely před chladičem zabrání poškození kamenem či zalepení blátem(a znovu to ukazuje k čemu je ta motorka postavená..) ale při pomalé jízdě brání vstupu více vzduchu.dnes už ktm nabízí jako alternativu i hliníkovou mřížku..PS:mě na žádné lc8 voda nikdy nevyvřela..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 17:16 | Nahoru | #72
qwert>Chlapy to není,ale o motorce,ale o stylu jízdy.Jestliže je stavěná na ježdění v terénu,tak po městě jí musím vyhovět a nemůžu jí srovnávat s nějakým cesťákem.
Jestliže zaseru chladič blátem tak,že nechladí,tak bohužel musím zastavit a vyčistit ho.
Pokud toto nedělám,musím počítat s opravami.
Když vezmu BMW Adventure na motokrosovou trať a nevyhovím mu,tak taky musím počítat s odtahem.
Vždyť jsou furt "jen" cesťáci.
KTM vznikla ze závoďáku a BMW z cesťáku,tak si obě motorky vezou pozitiva i negativa blížící se z ktěm jejich základům z čeho vyšli.

Pro mě jsou obě motorky dost dobré a vybíral bych jen srdcem a to mám víc do oranžova.
I když nová osmistovka od BMW mě dost nahlodává.Už se těším na pruberfahr. *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 17:18 | Nahoru | #73
Vaclav DR>aspoň ty mi rozumíš.. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 18:24 | Nahoru | #74
HrabeX- *yes* VaclavDR- rozumi takze taky *yes* vlastne vsichni mate pravdu,stejne si ji koupim :lol: :lol: .Ale aspon mame o cem klabosit.A Lenco neboj jak bude doma tak se mne nezbavite a budete na mne porad nekde v lese cekat :cool: :lol: :D .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 19:31 | Nahoru | #75
Fanos Rusicka> čekat je silný slovo ;)

:lol: :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 20:21 | Nahoru | #76
Klasika>Snad se do jara zahojím,furt nevím z čeho jsem měl tu kýlu,asi z toho čekání *yes* *yes* *yes* :lol: :lol: :lol: :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 20:28 | Nahoru | #77
Vaclav DR> Ty to vždycky rozhrábneš :thmubup: :lol: :lol:
Ty ale vzpomínky jsou to luxusní, co? Jsem si říkala, že náhodný nekrvežíznivý houbař by na tu scenérii musel koukat s hubou do kořán: po lese v krpálu mezi šutrama a kládama různě poházené motorky a pět lidí je po jedné tlačí nahoru :lol:
A přitom všude kolem vedou cesty... :rolleyes: :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 20:39 | Nahoru | #78
Klasika>To teda ani by na nás nevolali ekology ale Chocholouška.
Říkám to furt ,čím starší jsem tím více se nechám strhnout pro necesty,kudy bych před dvaceti lety nejel se stokilovým endurkem.Teď tam tahám ještě své stokilové tělo :lol: :lol: :lol: a dvoumetrákovou motorku. :lol: :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 20:44 | Nahoru | #79
Vaclav DR> jenže na rozdíl od nás, ty se své stokilové tělo vyvezeš na dvousetkilové motorce navrch jako by nic a pak jdeš tlačit nás ;)

KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 21:09 | Nahoru | #80
HP 2 že je lehká motorka???Kup si Yamaha DT 125..to je lehka motorka :lol: :lol: :D

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 21:09 | Nahoru | #81
Klasika>Taky to tak furt není a někdy se karta obrací a jsem rád za Vaší pomoc :thmubup:

2 reakcí na tento příspěvek KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 21:24 | Nahoru | #82
a takové to bylo hezké téma.. :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 21:29 | Nahoru | #83
qwert> a nedržíme se ho snad? ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 21:35 | Nahoru | #84
Klasika>ee..

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 21:36 | Nahoru | #85
qwert>nejhorší,že my M.R.D. terénu,když se rozhodujeme mezi HP a SuperEndurem,zistíme,že bychom raději tlačili něco lehčího a levnějšího :lol: :lol: :lol:
Proto to trochu utíká od tématu.
Stejně je to vyřešený.
KtM 990S nebo LC4 Adventure :lol: :lol: :lol:
Možná že i GS 800 OFF :)

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 21:39 | Nahoru | #86
qwert>Snad si nemyslíš, že se Fanoš rozhodne podle toho, co se tady napíše ;) Ten už má rozhodnuto a myslím, že měl rozhodnuto dávno ;)
Oranžová mu bude slušet :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 21:51 | Nahoru | #87
no nechám se překvapit,když jsem se teda tady bil pro lc8 zbytečně.. :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 21:56 | Nahoru | #88
qwert>nebil jsi zbatečně.Někdo si to přečetl a po neděli jde k Trojanovi pro povánoční slevněnou. *yes* *yes* *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 22:05 | Nahoru | #89
Vaclav DR>tak doufám že ten někdo jsi ty.. :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 22:18 | Nahoru | #90
qwert>Bylo by to prýma,ale bohužel né.
Investuji do vzdělání dcer,tak jsem zatím mimo hru.Jsem rád že mám sem tam na nějakej ten vejlet.
Ale nikdy neříkej nikdy. :D :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist