Uzavřeno 20.11.2010 v 13:17 uživatelem Luba-CBF
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF125 vs. CBR125R
MiDv>asi nechápu pointu toho co jsi napsal, ale jinak v pohodě... Ano byl jsem v Hondě, jelikož na jaře jdu do motorky
Tak zkus pochopit to, že čísla na papíře ti jsou úplně k HOVNU a to co ti řeknou v Hondě budou dycky jenom reklamní žvásty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF125 vs. CBR125R
BagoBorec>Tak zkus pochopit to, že čísla na papíře ti jsou úplně k HOVNU a to co ti řeknou v Hondě budou dycky jenom reklamní žvásty
To jsem rád, že to říká člověk kterej má Hondu, určitě máš v TP napsaný žvásty... Nakonec výkon tvojí motorky není adekvátní to co máš napsaný v TP a v TP jsou reklamní kecy ( pouze píšu to co si myslíš )...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF125 vs. CBR125R
MiDv>To jsem rád, že to říká člověk kterej má Hondu, určitě máš v TP napsaný žvásty... Nakonec výkon tvojí motorky není adekvátní to co máš napsaný v TP a v TP jsou reklamní kecy ( pouze píšu to co si myslíš )...
Kupodivu máš pravdu, v TP mám 25kW
Já netvrdím že ten výkon není adekvátní tomu v TP, dokonce by se tomu třeba i dalo věřit...ale:
a)to je výkon zjištěnej při ,,laboratorních testech"
b)můžeš mít výkon třebas 20kW u dvacky, ale bude v tak úzkym spektru otáček, že tě předjede dvacka s 15ti kW
c)je nám všem přece jasný, že prodavač v Hondě se nebude chlubit, že YZF-R125 předjede CBRko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF125 vs. CBR125R
BagoBorec>Kupodivu máš pravdu, v TP mám 25kW
Já netvrdím že ten výkon není adekvátní tomu v TP, dokonce by se tomu třeba i dalo věřit...ale:
a)to je výkon zjištěnej při ,,laboratorních testech"
b)můžeš mít výkon třebas 20kW u dvacky, ale bude v tak úzkym spektru otáček, že tě předjede dvacka s 15ti kW
c)je nám všem přece jasný, že prodavač v Hondě se nebude chlubit, že YZF-R125 předjede CBRko
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF125 vs. CBR125R
MiDv>ale zase prodavač řekne, že to sice tolik nejede... ale že cbr je levnější o 30tis. kč... na mě v Hondě působili celkem dobrým dojmem a podle mě vše uváděli na pravou míru... a ještě k tomu výkonu, podle mě si tu křivku výkonu můžeš celkem snadno představit s malýma diferencema... Když mluvíme o 4taktu, tak 2v má zátah od spodu, tz krouťák je nízko, ale 4v ten bude mít zátah výš...
jenže ona i tam malá diference dělaá strašně moc prostě motorky nemůžeš hodnotit podle čmáranic na papíru, ale podle toho jak se s nimam jezdí
a porovnávat 4V a 2V u dvacek?nekecej...tušim že žádná dvacka se ani ve čtyřhrnku nikdy sériově nevyráběla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF125 vs. CBR125R
Naposledy editováno 22.11.2009 13:00:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF125 vs. CBR125R
MiDv>BagoBorec> 2v, 4v je počet ventilů jestli jsi o tom někdy slyšel, asi jste nikdy neviděli auto kde je napsaný 16v (pro tebe to znamená asi 16 válců)!!! 2V, spíš psaný často V2(někdy je to možný pochopit že jsou to válce do V, ale nemusí to být tak), to jsou válce...
Aha, vidiš, to mě nenapadlo
Ono totiž s těma písmenkama je to ještě trošičku složitější, ale obecně se jako 2V vyjadřuje dvouválec.V2 je potom véčkovej dvouválec.U aut je potom třeba R6 nebo V6
Kdybys rovnou napsal že jde o ventily tak se tu nemusíme hádat
PS:Nikdy jsem nepoznal v praxi rozdíl dvouventilu a čtyřventilu, potažmo pětiventilu
3 reakcí na tento příspěvek Honda CBF125 vs. CBR125R
Ale tak mezi těmadle dvema snad rozhoduje cena ne? Záleží na co máš
Jinak CBF - 5 převod. stupnů
CBR - 6 převod. stupnů - tam se uřadíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF125 vs. CBR125R
azgum>jeden vergl vetsi jak druhy
Ale tak mezi těmadle dvema snad rozhoduje cena ne? Záleží na co máš
Jinak CBF - 5 převod. stupnů
CBR - 6 převod. stupnů - tam se uřadíš
Tyvole ty máš slušný hlody Vsadim gatě, že obě motorky jsi viděl tak max na obrázku
azgum>jeden vergl vetsi jak druhy
Ale tak mezi těmadle dvema snad rozhoduje cena ne? Záleží na co máš
Jinak CBF - 5 převod. stupnů
CBR - 6 převod. stupnů - tam se uřadíš
Vsadím se, že jeden z těch verglů by ti natrh gule jako prd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF125 vs. CBR125R
BagoBorec>Tyvole ty máš slušný hlody Vsadim gatě, že obě motorky jsi viděl tak max na obrázku
tak v zasade ma pravdu ja sem na CBR jel a jakoze nic moc... o CBF jsem slysel od jednoho majitele, kterej se se mnou zacal bavit kdyz videl ze mam CMN v ruce a dozvedel jsem se, ze to da normalne tak kolem 160 zatacka nezatacka, jezdi to zadarmo, a muzes brousit kebuli vobrubnik a ty gumy to stejne podrzej takze logicky bych sel do CBF ted vazne ve 4T 125 vidim ucel jen u nakejch pohoda stroju jako YBR, XR nebo jinejch odsrkovadel, ktery jsou na levny a velmi nenarocny jezdeni ok. na zacatek v terenu nebo na "supersportu" bych volil radsi 2T, protoze je fakt vtipny kdyz nekdo "leti" zalehlej na CeBRu ci R125 a predjedeho nekdo ve stoje na dvackovym 2T endurku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF125 vs. CBR125R
Uvalak>tak v zasade ma pravdu ja sem na CBR jel a jakoze nic moc... o CBF jsem slysel od jednoho majitele, kterej se se mnou zacal bavit kdyz videl ze mam CMN v ruce a dozvedel jsem se, ze to da normalne tak kolem 160 zatacka nezatacka, jezdi to zadarmo, a muzes brousit kebuli vobrubnik a ty gumy to stejne podrzej takze logicky bych sel do CBF ted vazne ve 4T 125 vidim ucel jen u nakejch pohoda stroju jako YBR, XR nebo jinejch odsrkovadel, ktery jsou na levny a velmi nenarocny jezdeni ok. na zacatek v terenu nebo na "supersportu" bych volil radsi 2T, protoze je fakt vtipny kdyz nekdo "leti" zalehlej na CeBRu ci R125 a predjedeho nekdo ve stoje na dvackovym 2T endurku
ne každej chce jezdit se spotřebou 5-9l/100km... a navíc cpát prachy do motoru2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF125 vs. CBR125R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF125 vs. CBR125R
Uvalak>MiDv> jinak nevim kolik si delal 2T a 4T motoru, ale GO u 4T te vyjde mnohem draz...
jo no, ale taky mě to GO vydrží přes 30tis km... u 2T je to různý :D ale je to mnohem míň1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF125 vs. CBR125R
Uvalak>MiDv> jinak nevim kolik si delal 2T a 4T motoru, ale GO u 4T te vyjde mnohem draz...
Jenže kolik těch GO u 4T 125 děláš?Dle mě jsou to nesmrtelný motory - že se najde vždycky nějaký pako, který to honí studený, točí při třicítkách do omezovače nebo sere na olej to už je věc druhá, za kterou ten motor nemůže.Zatímco u 2T prostě vlivem výkonu a horšího mazání dochází k většímu opotřebení všech součástí motoru - to prostě nevokecáš
MiDv>jo no, ale taky mě to GO vydrží přes 30tis km... u 2T je to různý :D ale je to mnohem míň
tak to je dost individualni u kazdyho motoru, ja jsem zatim na zadnym 2T GO nedelal, protoze mam motorku vzdycky tak na rok, a zatim nebylo potreba. kdyz vezmu 2 motory se stejnym uzitim napr. z EXC 250 a EXC-F 250, tak GO delas vicemene po stejny dobe a zalezi to spis jak tomu nakladas a jak se o to staras, to ze ti 4T vydrzi o chvilkku dyl se zase kompenzuje 2x takovou cenou GO a ve vysledku te ta udrzba vyjde skoro nastejno, ale 4T mas zase o dost slozitejsi, tak bezny uzivatel si vetsinou neudela pist sam, coz na 2T zvladne v klidu skoro kazdej.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zapojenie hadičiek Honda cbr 125r Honda CBR 125R | ignácio | 13 | Včera v 16:05 Krautkopf |
Prokluzování spojky (vyřešeno) Honda CBR 125R | Bumik | 13 | 1.6.2024 v 00:37 Drakl |
Podtlak honda cbr 125 Honda CBR 125R | Honza003 | 10 | 31.5.2024 v 13:29 ignácio |
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 14 | 17.5.2024 v 07:35 rg250 |
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R | Honda23 | 49 | 15.5.2024 v 23:04 Ozzy_ |