No a tak se ptám , je tu mezi váma fanda tohoto stylu ?
Uzavřeno 08.06.2011 v 20:06 uživatelem GarageCafe
Každá motorka se kazí,jasný Italové mají problémy a to nejen v motorkách ale přijde mi to jako když všichni říkají že Jawy jsou úplně naprd a že jsou strašně poruchový pořád.
Tak jako co chcete,se ptám ??? Motorku jednoduchou o kterou se člověk musí starat ale víceméně si opraví většinu věcí sám,a nebo něco co jede "pořád" ale je to tak přetechnizovaný že když to klekne tak s tím nehnete ???
Spíš bych řekl že jsou motorky kterým musíš dát Lásku a péči a pak se ti za to odvděčí,ale argumentovat Hondou.....ona ta poruchovost Ducatec,Guzzin,Jaw,ČZ atd není zas taková jaká se z toho dělá bublina.A problémy s H-D,vím jen o jednom a to že měl přidřenej válec ale je to jediná závada o který jsem kdy slyšel.
Desmik> To celkem koukám že zrovna u nás,tak ať ti to jezdí =0)
memphis.unv>DMC.motobiker> tak to jsme na tom stejně. je mně krajně protivné střední proud, což jsou japonci jak vyšití, nemám rád přetechnizovanost, nemám rád elektroniku, mám rád klasiku. mám rád karbec a všechny podobný věcičky, h-d mám rád hlavně proto že je to klasická z oceli poctivě dělaná mašina, motor je klasika, třepe se, řezaní je slyšet v širokým okolí, předpisy obchází kde můžou (třeba krásný přechcaní hlukovéch norem) oproti "moderně" upjatém japoncům. nesnesl bych mašinu s elektromotorem any kdyby měla 1000x lepší parametry, nesnesu ani přílišný novoty. naopak mě okouzlují moderně promyšlený ale přesto klasicky řešený věci jako má třeba buell.
jak jsem říkal nemám rád stádo, nemám rád střední proud, nemám rád modernu za každou cenu, mám rád když se tam drží ten tradiční duch a mašina má taky svou osobnost, mašina si nesmí dělat co chce ale "user friendly" je dobrý na ježdění na nákup.
z toho všeho plyne že se mně mašiny jako 1000 sport nebo thruxton prostě líbit musí
noa pokud se jedná o krouťák, taky ho upřednostňuju před otáčkama hnaným výkonem, ve kterým neni ta zábavnost. a navíc k těm klasickém mašinám to taky patří, dřív žádný velký otáčky nebyly
jinak co se týká hlavně "klasickéch mašin", japonci si hrají na něco co jim nepatří, staví na něčem co neexistuje. respektuju to že kawasaki dělá licenci bonevillu, to uznávám, ti nic nepředstírají, ale pokud japonci vyrábí jakože klasickou mašinu, kterou nikdy neměli a i kdyby jo tak od ní utíkali rychle pryč, tak je to postavený na hlavu. říkám, je to stejný jako kdyby ducna postavila choppera a tvrdila že to je ten jediné správné. chopper ameriku symbolizuje, vychází to z ní, nedokážu si představit podle jaké filozofie to tvoří japonci.
nechcu říkat že to je oproti HD jenom snaha o kšeft, protože aji haryk neni pro někoho krásný modrý oči, ale je to přirozený. to je ono- PŘIROZENOST
1 reakcí na tento příspěvek Styl Cafe Racer
A teď otázka pro pana chytrého : Jaký typ vyráběl Aston Martin v provedení Station Wagon ?
Pokud ho vyráběl kolik bylo vyrobeno kusů ? Jsou to auta , ale neva .
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Styl Cafe Racer
Jen jsem chtěl dát dohromady partu opravdových Cafařů a to se postupem času podaří i přes různé DMC.pseudobikery začínající na rejži na kterou za jízdy plivali ajezdili jen v noci a styděli se a pak hrčí nejnižší pekáč z Itošky a myslí že postopili vo tunu pater .
Cafe Racer není pro šupáky a lakýry . Vono totiž není kam spěchat .
GarageCafe> Co musí splňovat motorka,aby "jela" ???
Přijde mi že H-D nic nikomu nevnucuje,lidi jim za to ruce trhaj sami aniž by se museli nějak snažit. =0)
do japonska putovala jedna jediná nobelova cena, japonci dokážou sice každé nápad vypilovat do dokonalosti, ale sami na nic svýho nepřijdou, a stejně robotický a neosobní jsou aji jejich mašiny. výkon je sice pěkná věc, ale charakter?
to že haryk nejede je opět nesmysl a pokud se chceš hádat o kvalitě HD vs. Yamaha, tzn usa vs. jpn, přečti si v prvním letošním testu srovnání fat boba a midnight star, píšou že se hádali o to kdo haryka zrovna bude mít
a co se týká toho že haryk je na hovno ještě jednou, proč teda japonci začali dělat stejný mašiny, když byly technicky zastaralý, výkonově neperspektivní a nikdy je nedělali, proč ten krok zpátky dělali když je to tak na hovno?
2 reakcí na tento příspěvek Styl Cafe Racer
Takže : Návrat Cafe Racerů se koná ? Co myslíte ? Nebo je best vystíhnout si kola na koženejch kalhotech na zadnici a vyrazit na HD s klukama ?
GarageCafe> Podle mě je nejlepší neřešit co je teď v módě, ale dělat si to co každýho baví, komu se líbí Choppery, ať si jezdí na Chopperech celej v kůži, a komu se líbí Café Racery, ať si postaví třeba Kafáče, a komu se líbí rejže, ať si kopí rejži, dle tvého vzoru se nageluje, pustí si nějakej rejžovskej film pokud takovej existuje, natře se na žluto, přez ksicht si dá Japonskou vlajku, a bude happy jakej je to největší borec! Takhle nějak to taky děláš ne? Jinak nevím co si zač, nejdřív nepotřebuješ aby motorka moc jela, potom se ti zase zdá že HD nejede, a nakonec se sám zamiluješ do rejže, vo který se dá říct že i ten nejhorší HD jede líp, chlape já se v tobě ale fakt nevyznám...
jinak za mě TRIUMPH
Naposledy editováno 15.05.2009 01:10:04
po ochcávce netoužím, dívám se po bavorovi 525i e34, nebránil bych se ani alfině 155 2.0ts
mašiny co se mně fakt že líbí jsou italský a americký. to neznamená že jiný jsou špatný, jsou jenom jiný a zrovna jejich vlastnosti nepreferuju, ale jak jsem říkal, co člověk to názor, jenom doufám že to neříkám pozdě