Téma: Srad 750, ... 25kW??!
18.11.2008 v 20:42
Blbá otázka, na jaře budu kupovat (snad) SRADA 750, je mi 19, takže ho budu potřebovat s 25kW v TP, pěknejch kousků s 25kW je jako šafránu, takže bych se chtěl zeptat, jestli si ho někdo nezkoušel nechat zavřít na 25kW(stříkačku)

díky za relevantní reakce


Naposledy editováno 30.11.2008 20:40:37
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Srad 750, ... 25kW??!

18.11.2008 v 23:01 | Nahoru | #61
StiefTomas> Ja mam taky problem s regulatorem za studena me motorka chyta v pohode po chvilce jezdeni to zdechnu pokousim se nastartovat a starter se pomalu nechce roztocit.pockam 15minut zkusim a nastartuje jak nic.Pri pridavani plynu me blikali svetla to znamena ze jsou nejaky ztraty.a ted me nesla nastartovat vubec.Tak sem to buchl na nabijecku dal z5 do masiny.nastartovala.Pak sem dojel na benzinku a baterka zase slaba.Myslim,ze me to vubec nedobiji.Treba ti to zacne casem delat to samy coz ti nepreju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750, ... 25kW??!

18.11.2008 v 23:03 | Nahoru | #62

SCUD>No to sem si taky myslel ze to klekne a konec.Mel sem ji chicenou na klice a najel sem s tim jeste 100Km domu.Kdyz to chyti klika,udajne na tom jeste slusnej kus ujedes.Kdyby to byly ventily,tak je to prej uz horsi.Takze hlavne nezvedat na prdel.A kdyz uz tak radsi lejt trochu vic oleje nez je max.Ja to takhle bohuzel zadrel



Hele cos tam mel za olej?

(reakce na) Srad 750, ... 25kW??!

18.11.2008 v 23:18 | Nahoru | #63
Spieke> Denicol,ale presny oznaceni bych ti ted nerekl.Mel sem ho tam od kluciny co mi na sradovi delal servis.Ale rozhodne to nebyla zadna sracka,ten klucina pripravuje klukum i motorky na okruh,takze v tomhle mu plne duveruju.

Srad 750, ... 25kW??!

19.11.2008 v 08:28 | Nahoru | #64
nechci bejt spatnej prorok,ale tusim ze podle soucasne nebo nove vyhlasky co bude ti to skrceni bude stejnak na prd,ptz pokud to nevyjede z fabriky s 25 kw tak ti nikdo uz tu papirovou zmenu neudela...chci se plest,ale tohle me rikal kamos kerej dela jakysi prava a taky se takhle o to zajimal.jinak skrtit je to nesmysl...to tam nechas ranec

1 reakcí na tento příspěvek Srad 750, ... 25kW??!

19.11.2008 v 12:48 | Nahoru | #65
Me prave jako dobiji,Normalne na ni jezdim,ale dobiji to nak divne.Pridam plyn a prihasinaj mi vsechny zarovky,takze to nedobiji vic ale min.A pri plny nalozi to nedobiji vubec.Skusim sehnat jinej regulator od Vape a uvidime.Za novej original v suzuce chteji nakych 5500,- coz nedam.U vape za to chteji 1500,- akorat jim musim nak osvetit a vyfotit svorku,aby vedely co a jak.

(reakce na) Srad 750, ... 25kW??!

19.11.2008 v 18:55 | Nahoru | #66

StiefTomas>Me prave jako dobiji,Normalne na ni jezdim,ale dobiji to nak divne.Pridam plyn a prihasinaj mi vsechny zarovky,takze to nedobiji vic ale min.A pri plny nalozi to nedobiji vubec.Skusim sehnat jinej regulator od Vape a uvidime.Za novej original v suzuce chteji nakych 5500,- coz nedam.U vape za to chteji 1500,- akorat jim musim nak osvetit a vyfotit svorku,aby vedely co a jak.



To s tim vapem je pravda borec na tl to ma a je spokojen.je to ceska firma,ze?

Srad 750, ... 25kW??!

19.11.2008 v 22:16 | Nahoru | #67
Jo ceska a maji i redukce,jsem jim uz psal,ale je v tom nakej chaos,budu tam muset spis zavolat a zjistit detaily.

2 reakcí na tento příspěvek Srad 750, ... 25kW??!

21.11.2008 v 08:06 | Nahoru | #68
by mě fakt zajímalo Spieke jak power commanderem seškrtíš moto na 25kw. Moc rád bych to viděl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750, ... 25kW??!

21.11.2008 v 08:59 | Nahoru | #69
ilMedvědGuzzini> vypneš přívod paliva??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750, ... 25kW??!

21.11.2008 v 09:00 | Nahoru | #70

Whistler>ilMedvědGuzzini> vypneš přívod paliva??



a to udělá z 100kw 25kw? geniální nápad, od 8000rpm bohatost nula, palivo nejde, a je tam 25kw.

Tos vymyslel sám?

1 reakcí na tento příspěvek Srad 750, ... 25kW??!

21.11.2008 v 09:11 | Nahoru | #71
Normálně na tom commanderu vypneš 2 trysky a pojede to na 2 válce, ještě se ušetří za svíčky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750, ... 25kW??!

21.11.2008 v 09:13 | Nahoru | #72

Stev>Normálně na tom commanderu vypneš 2 trysky a pojede to na 2 válce, ještě se ušetří za svíčky.



jinak si to nedovedu představit

maximálně ještě že by to ty krajní dva válce točilo proti těm zbylejm, jako aby tak netáhlo, chápeš.

Naposledy editováno 21.11.2008 09:14:12

(reakce na) Srad 750, ... 25kW??!

21.11.2008 v 09:19 | Nahoru | #73

ilMedvědGuzzini>maximálně ještě že by to ty krajní dva válce točilo proti těm zbylejm, jako aby tak netáhlo, chápeš.



naprosto, prostě změnit zapalování ve válcích, jenom se pak musí přetvarovat vačka a klika, ale kovadlinu maj v servisu snad všude.

(reakce na) Srad 750, ... 25kW??!

21.11.2008 v 17:00 | Nahoru | #74

ilMedvědGuzzini>Whistler>ilMedvědGuzzini> vypneš přívod paliva??

a to udělá z 100kw 25kw? geniální nápad, od 8000rpm bohatost nula, palivo nejde, a je tam 25kw.

Tos vymyslel sám?



to měl bejt joke, já vim, poslední dobou mi to moc nejde, kámoši mi to řikaj pořád

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750, ... 25kW??!

23.11.2008 v 16:20 | Nahoru | #75

ilMedvědGuzzini>by mě fakt zajímalo Spieke jak power commanderem seškrtíš moto na 25kw. Moc rád bych to viděl...



Ja to nezaskrtim,ale odbornici ano

1 reakcí na tento příspěvek Srad 750, ... 25kW??!

30.11.2008 v 20:43 | Nahoru | #76
Motorkáři

šlo by koupit takovouhle stříkačku, nechat si někde na brzdě nechat vystavit papír na 25kW a pak jít na úřad?? je to možný, nebo má právo vydávat takovýhle potvrzení jen ofiko servis SUZUKI?

edit: teď mi to dochází, neni to nějakej fake, by se měl škrtit jinou řídící jednotkou a ne výměnou vstřiků né??

Naposledy editováno 30.11.2008 20:44:17

Srad 750, ... 25kW??!

1.12.2008 v 10:08 | Nahoru | #77
Kamarádičci, když už se tu řeší SRAD.
Kdopak z vás ví, jak je to Hondy CBR 600 F r.v. 1998???
Dělal to někdo? Co to kdyžtak cáluje, ofiko.

(reakce na) Srad 750, ... 25kW??!

1.12.2008 v 10:38 | Nahoru | #78

Spieke>ilMedvědGuzzini>by mě fakt zajímalo Spieke jak power commanderem seškrtíš moto na 25kw. Moc rád bych to viděl...

Ja to nezaskrtim,ale odbornici ano



fakt? Máš link na ty odborníky? nebo postup? Fakt by mě to moc a moc zajímalo...

(reakce na) Srad 750, ... 25kW??!

1.12.2008 v 10:53 | Nahoru | #79
Whistler: Papír z brzdy je ti na dvě věci. Na úřadě ti to přepíšou jen proti potvrzení, že ti byla namontována homologovaná škrticí sada. To, že motorku omezíš na 25 kW jiným způsobem nikoho nezajímá, protože v případě havárie a následné nepojízdnosti motorky by nešlo prokázat, jestli byla mašina opravdu uškrcená. Podle (ne)namontovaných dílů se to dá určit, i když je motor nefunkční.

Srad 750, ... 25kW??!

1.12.2008 v 10:57 | Nahoru | #80
dokazu si predstavit skrceni powercommanderem. ale krome toho by se musela hodit nejaka restrikce do saciho traktu... aby tam slo min vzzduchu a pak ubrat palivo na mapach... v podstate jakoby jezdil do pul plynu...

ja mel tele skrceny zrovna tak s tim ze rezim kdy to dava min paliva je primo v ridici jednotce.

kazdopadne pochybuju ze by nakej ladic kterej by vysoustruzil ucpavku do sani a naladil PC mohl vydat nejaky papiry na seskrceni moto...

jinak teda treba na SVckach se to skrceni resi jeste jednoduseji - doraz na plynu...

(reakce na) Srad 750, ... 25kW??!

1.12.2008 v 11:33 | Nahoru | #81

Spieke>ilMedvědGuzzini>by mě fakt zajímalo Spieke jak power commanderem seškrtíš moto na 25kw. Moc rád bych to viděl...

Ja to nezaskrtim,ale odbornici ano



Skrtit vykon necemu PowerCommanderem je jako telepatií nutit psa sezrat mrkev. Teoreticky to jde, ale je to jednoduse neprakticke, zdlouhave a s nejistym vysledkem.
Mnohem jednodussi je udelat doraz plynove rukojeti, ale potvrzeni na 25kW ti u nas stejne na SRADa zadny "odbornik" neudela, pokud vim

Srad 750, ... 25kW??!

2.12.2008 v 10:17 | Nahoru | #82
Hoši, nevím přesně jak to funguje u Suzuki, ale jelikož jsem nějakou dobu dělal v Kawasaki v Brně, tak Vám popíši, jak to funguje u Kawasaki (rozdíly mezi značkami nebudou nijak veliké).

Předně... pokud chceš seškrtit motorku, tak na daný výkon (v tomto případě 25kW) musí být ve spolupráci s Ministerstvem dopravy vystaven TP (na daný typ motocyklu a rok výroby). Pokud toto TP motorka má, tak není problém ji dostat naprosto legálně na dané papíry. Všeobecně platí, že stříkačky jsou na seškrcení poměrně levné (Kawa stála cca 4tis. Kč). Karburátory jsou dražší a tam se cena může vyšplhat někam k 15tis. i výše.

Důležitý je také papír, který Vám dovozce musí vystavit. Je v něm potvrzeno, že motorka byla škrcena tím a tím dílem, na základě toho a toho TP a že splňuje ty a ty směrnice!

S tímto papírem a fakturou za provedenou práci pak zajdete na úřad a tam Vám vše přepíší!

Srad 750, ... 25kW??!

2.4.2011 v 22:51 | Nahoru | #83
Jen bych se chtěl zeptat jak to je s těmahle 25kw paírovýma motorkama,když se s něma dělá technická?Tam snad poznaj že to má víc jak 25KW,ne?
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 Eqwidirium 63 9.9.2024 v 20:16 kratkej01
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 Donadgger 0 6.9.2024 v 21:18 Donadgger
Typový list Suzuki GSX-R 750 Pawkahb750 26 23.8.2024 v 21:41 Kohlstein
Synchronizace karburatorů Suzuki GSX-R 750 Pawkahb750 1 18.8.2024 v 13:23 závoďáček-r1
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Ozzy_ 6 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_


TOPlist