Zúžený výběr je mezi Hornet 900, CB 1300 a XJR 1300
moje vize: Hornet: skvělej na blbnutí, krátký ježdění kolem komína, do práce..cestovat na něm "se dá"...
CB 1300: těžká mrcha, skvělá cestovka, bezproblémové vstřikování
XJR 1300: to samý, ale s karbecama...
Otázka: Existuje něco mezi tím? Chci obratnost Horneta, sílu XJR, spolehlivost CB...
Jsou to strašně malý rozdíly, furt se to tu volmílá jako kůže/textil, řetěz/kardan apod. nesmysly... Jak jste na tom vy? :D
Měřím 185cm, vážím skoro metrák, doteď jsem jezdil na Hornet 600... cetování tak max. 1-2x do roka, ročně tak 10-15tis.km po republice...denní ježdění do práce, po práci, před prací... )
1 reakcí na tento příspěvek Co koupit do 130.000 Kč z nahatejch litrů?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit do 130.000 Kč z nahatejch litrů?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit do 130.000 Kč z nahatejch litrů?
komu žere olej? mě to zatím nevzalo ani decku, a spotřeba při pohodovce se motá okolo 7l/100km , jo věřím že když někdo šáhne na karbece tak si veme 10 ale jinak ne.
komu žere olej? mě to zatím nevzalo ani decku, a spotřeba při pohodovce se motá okolo 7l/100km , jo věřím že když někdo šáhne na karbece tak si veme 10 ale jinak ne. [/quote]
Můj B12S si vezme ve dvou v prumerný rychlosti 140km/h 6,5litru, ve devou myšleno s batužkem. Sám jsem jel nejvíc za 6,5l na 100 a to byla průměrná rychlost 160 a víc, a oleje nežere ani kdybych chtěl. Prostě SUZUKI 4EVER! *yes* *yes* *yes* :thmubup:
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit do 130.000 Kč z nahatejch litrů?
Heh, GSX 1400 je replika XJRka jak vyšitá, ale taky nepovedená. Zlatý XJRko s horším podvozkem a karbcema. To je alespoň originál. GSX 1400 s těma laxně ostrýma hranama, nechutně dlouhýma koncovkama výfuků ala "trombón". No a ten černej motor se snahou o žebrování ala vzducháč, se na to prostě nedá ani dívat. *no* :D :D
Btw. nechápu, jak někdo u Yamahy mohl nové XJRko 07 zkurvit jedním výfukem a vstřikováním a ještě k tomu ty dvě koncový kulatý světla, tfuj tajxl velebnosti, to by jeden zvracel. Jediný, co je na novém XJRku hezký jsou zrcátka. :D
S pozdravem "XJR forever" Lipos :D [/quote]
Chlapče, koukám že tomu fakt rozumíš. Nevím co tu plácáš za nesmysly o "snaze o žebrování ala vzducháč", gsx 1400 je totiž vzducháč, ten chladič je totiž chladič oleje víš?
No a ostatní věci jako je spotřeba, podvozek, jízdní vlastnosti... radeji nemluvím.
Koukám že jsi na těch mašinách asi neseděl co? Já měl tu čest vodit obě dvě a ta Sůza je opravdu mnohem dál.
1 reakcí na tento příspěvek Co koupit do 130.000 Kč z nahatejch litrů?
Lipos:XJR 1300 je klasika a má krásnej motor,snad jeden z nejhezčích,co jsem kdy viděl.Jinak ale co se týče té spotřeby,tak vede GSX 1400 a podvozkově je na tom o dost lépe.Podvozek XJR 1300 je už trochu koncepčně zastaralý.Stejně tak je paráda u GSX 1400,že si štěluješ zadní tlumiče přimo v rukavicích a nepotřebuješ ani klíč,což je z hlediska praktičnosti i při cestování bomba *yes* . Škoda,že to teď pohnojili poslední dobou s tou jednou koncovkou.Ty starší GSX 1400 se dvěma nádhernýma trombonama a 190 vzadu,stejně tak s krásnou podsedadlovkou,to je co se týče designu pastva pro oči *yes*
Heh, GSX 1400 je replika XJRka jak vyšitá, ale taky nepovedená. Zlatý XJRko s horším podvozkem a karbcema. To je alespoň originál. GSX 1400 s těma laxně ostrýma hranama, nechutně dlouhýma koncovkama výfuků ala "trombón". No a ten černej motor se snahou o žebrování ala vzducháč, se na to prostě nedá ani dívat. *no* :D :D
Btw. nechápu, jak někdo u Yamahy mohl nové XJRko 07 zkurvit jedním výfukem a vstřikováním a ještě k tomu ty dvě koncový kulatý světla, tfuj tajxl velebnosti, to by jeden zvracel. Jediný, co je na novém XJRku hezký jsou zrcátka. :D
S pozdravem "XJR forever" Lipos :D [/quote]
Chlapče, koukám že tomu fakt rozumíš. Nevím co tu plácáš za nesmysly o "snaze o žebrování ala vzducháč", gsx 1400 je totiž vzducháč, ten chladič je totiž chladič oleje víš?
No a ostatní věci jako je spotřeba, podvozek, jízdní vlastnosti... radeji nemluvím.
Koukám že jsi na těch mašinách asi neseděl co? Já měl tu čest vodit obě dvě a ta Sůza je opravdu mnohem dál. [/quote]
Koukám, že jsem někomu šlápl na kuří oko :) Když říkám "ala vzducháč" mám na mysli ala vzducháč. Se podívej na XJRko, jak má vypadat žebrování správného vzducháče a ne nějaká náhražka žebrování co je na GSX. Nikdo neříkal, že GSX není vzducháč. A parametry typu spotřeba, podvozek, jízdní vlastnosti XJRku klidně odpostím, protože dle mého názoru k tomu velkoobjemovýmu vzducháči mi sednou karbce jak prdel na nočník, se spotřebou do 7litrů nat95 si s dovolením vystačím a hranatooblé (jinak to ani nejde nazvat) kontury GSXa mě přijdou jako snaha spojit oblou klasiku s hranatým hajtech dizajnem (to snad neeee *no* )
Měl jsem tu příležitost projet se na obou kouscích a zvolil jsem dle mého nejlepšího uvážení pro mě líbivější variantu. Sůza je možná mnohem dál, to jí taky nikdo nebere, protože XJRko bylo první a proto GSX beru prostě jako vylepšenou repliku XJRka :D :D