CRF 450 z webu http://www.countrycross.sk
PS: a když nebudete děti zlobit, večer vám sem dám hrůzostrašné obrázky, na kterých je vidět, co jsem udělal včera v Domaniži s kovanýma brýlema z KTM Powerparts katalogu
Naposledy editováno 18.08.2008 10:01:52
[img] jsem byl v šoku, tak jsem myslel že je to kus objímky z páčky. Nedošlo mi že v takovém eloxu objímky nemám.... Najednou jsem uviděl tohle:
[img] červený flíček je přibližná poloha trčícího sloupku.... Řekl jsem si že jsem kokot, že jsem si nezkontroloval šroub který to stahuje. Myslel jsem si že tam nebyl... Ale pak jsem si všimnul,že v té díře je zbytek šroubu - ten náraz ho utrhnul, ulomil ten kus objímky a vystřelil ven z toho částečně uzavřeného tvaru sloupek!!!!
Tak jsem motorku vytlačil na volné prostranství a přemýšlel co provedu - jasné bylo jediné - nějak dojet těch 20 km do depa. Tak jsem začal od zbytku šroubu - to šlo vyšroubovat prsty. Pak jsem sundal horní brýle a chtěl je naivně nasunout na trojnožku sloupek / obě šavle. To mi došlo že cosi nehraje a že asi bude cosi špatně. Lítaly tam centimetry . Pak se zjevil v lese Vlado Preis protože vyvařil v tom výjezdu a taky chtěl do depa. Tímto mu děkuju že mi pomohl. Smýkali jsme to fest a museli všechno povolit. Horní ložisko už nebylo (vysypalo se) ale i tak jsme to seskládal asi takhle:
[img] což teď dost nechápu, protože celý komplet spodek - sloupek - vrch vypadá takhle:
[img] není trik! Kolik asi tak bude stupňů v tom sklonu??? A ještě jednou:
[img] že jsou po smrti horní brýle je jasné... Ale ten sloupek mi vyrazil dech. Je to excentr - zespoda přitažený šroubem. Když jsem to dneska rozdělal ten šroub byl zespoda vytržený ze závitu:
[img] samotný sloupek je takovýhle banán!
[img] děkuji soudruhům z firmy Xtrig, která pro KTM tyhle brýle dělá za kvalitní výrobek.... I když - takhle mně to stojí nové brýle, dvě špice ve předním kole a pomačkaný brzdový kotouč Braking, který snad půjde vyrovnat. Možná kdyby ty brýle vydržely, přišel bych o svoje Solvy..... to by bylo dražš!.... Ale každopádně nechápu, jak jsem z téhle šupy mohl vyjít bez škrábanečku!!!!!!
Naposledy editováno 21.08.2008 08:09:25
A mám ještě jeden! Ale ten iba takto zkratkovitě.... Nejdřív titulky.
Příčina a následek
Osoby a obsazení:
Já
Rejdy Magura s výrobní vadou
KTM EXC 450 05 Factory Racing, najeto 0,5MTH
Režie: Osud
Exteriéry: Pískovna Břeclav
Natočeno: Jaro 05
PŘÍČINA:
[img]
Vana666>bathed> jestli jsi schopný takhle rozlámat brýle o obyčejnou borovici tak se nedivím že je pro tebe hračkou holýma rukama utrhnout řidítka !
P.S: mi se to už taky povedlo, dokonce dvakrát. A taky holýma rukama.
No dobře, ale ty se svýma zkušenostma - chápeš ty brýle?????
Ono to totiz mohlo byt pretazeny a mohl jsi tu objimku natrhnot vlastnim utazenim. Ten lom na hornich brylach je UNAVOVY a nebo KREHKY?
Nehlede na to,ze jsi s tim motocyklem uz nejakou tu havarii mel a mohl jsi ty bryle poskodit jiz drive.
Zaplat panbu ze se ti nic nestalo. Urcite bych jeste zkotroloval osku v prednim kole,jastli jsi ji nahodou neohl.
kazdopadne az budu potrebovat pretrhnout,ulomit nebo znicit, neco zdanlive neznicitelneho, obratim se na tebe:)
1. oko
2. šroub bych tím poškodit mohl ale těžko naprasknout objímku
3. .... jenže přetažený šrouby bych asi nevyšrouboval prsty, ale měl by roztažené i závity - asi víš co myslím
4. jednoznačně křehký
5. oska je v pohodě
6. žádná havárka nebyla, jenom běžné pády
7., 8., 9., 10. a 11. kopu se patama do prdele!!! Nejenom pánbůh zaplať ale fšeci svatí!
spalovac>Vespa> ono opravdu ty lite brejle proti frezovanym z duralu jsou mnohem min pruznejsi...proste dural oproti litemu hliniku je co se tyce pruznosti a pevnosti o nekolik levelu vys
No, a navíc tohle by měl být dokonce výkovek s následným opracováním
bathed>assassin>
jo. Mý pravý jméno je Franta Kocórek!
no kdyz se neco neuveritelnyho podari tak tomu rikame "sila hospodyne" ale ty evidentne jezdis jinej level nez my smrtelnici, takze to byla hezka slupka... a jak rikas straznej andel mel docela honku, stacily centimetry a nevim jestli by helma a hlava to pobraly stejne jako vidle:)