ale na něčem takovém jsem kdysi začínal, akorát to byla dvěpade. V hlavě dvě svíčky a výfuk dělal strašný kravál. I tu nádrž jsem měl, na boku měla gumové placky o které se suprovně opíraly kolena při jízdě ve stupačkách, vůbec to nebylo špatné !
A hlavu jsi mel vjejirovou , nebo tuhle rovnou?
Ta 250 s tezkym zapalovanim jezdi pry hezky(ja na ni nikdy nejel).Ja mam tu s tim lekym a to je takovy podivocely. No vyfuk dela desnej brajgl. Kdyz dojedu nekam na trat,tak co se tyce kravalu,tak suverene vedu
A nezustala ti zadna nekde ve stodole. Vis jak....vzpominka na mladi.
ale já tu motorku blbec (tehdy jsem na to koukal jinak) nenechal původní, postupně jsem ji předělal na pětikvalt, převařil rám na delší zdvihy, tu nádrž vyměnil za vlastnoručně dělaný komín, pak znovu převařil rám a ještě dal předky z 516, dal úplně jiný výfuk atd.
Ale tehdy se na tom fakt nejezdio špatně
ale udělalo na mě tehdy dojem že přední 21" i zadní 18" stály 30,- Kčs
akorát po nějaké době ty zadní zdražily na 60,- Kčs
hajzli jedni komunistický !!
Vespa> diry ve vykonu za studena znamena chuda smes... ovsem pokud je to zatepla ok tak bych to neresil maximalne tak zkusit posunout jehlu jestli to nebude lepsi
kazdopadne vycitat si to nemusis. Proste takova byla doba. Kazdej se snazil z toho udelat to nejlpsi. K dispozici nic nebylo a tak nezbyvalo,nez zapojit vlastni um. Holt motorka se kupuvala jednou za X let ne jak ted.Co sezona to novy bike
Kazdopadne svest na takove klasicke krosce po trati je zazitek. Aspon si pak clovek uvedomi,co to bylo za borce. Jezdit 40 minut na trati s takovym vybratorem,kterej nebrzdi,netlumi.
Co Vano,jaka to byla drina??
jinak s tou dřinou a vibracema už ani nevím, já to prodal před osmnácti lety a to už je fakt dlouho. Akorát vzpomínám že jsem tehdy měl po každém závodě totálně vytřepaný žaludek, takže pérování asi nic moc
a po průjezdu brodem se muselo pár set metrů furt přibržďovat aby se vysušily bubny, i tak to moc nebrzdilo
a po vapkování to nechytalo vůbec
šel z toho trochu kravál ale kupodivu to i celkem jelo
ale pamatuju si ceny:
ojniční sada 180 Kčs
píst 250,-
karburátor 90,- !!!
řetěz taky 90 korun, ještě možná jede mám, používám je na trialky
celá fungl nová motokrosová 250tka cca 9000 korun
no i benzín byl trochu levnější
asi si starou krosovou zetku někde půjčím ať mám srovnání živější
Vespa>Já jsem to rozdělaný neměl tak nevím přesně princip, ale je to takovej forichtung co do motoru natlačí víc benzínu při prudkým přidání plynu, aby to mělo živější reakci.
Přesně tohle jsem měl na CRF ale na 450, což o obsah nejde.tohle opravdu je problém akcelerační pumpičky.Ja jsem ladil a ladil, bo jsem dal dynojet a od Bud racingu jinou nádobku akcel. pumpy a stal se mi stejný problém, pak jsem zjistil, že byla špatná membrána.
P.S.: Akcel. pumpa je pouze na 4T a funguje jako klasické vstřikování římo do difuzoru a to ppouze ze spodních otáček při prudkém otočení plynu, to eleminuje díru a moto jede.Lzde to otestovat, když sundáš karbec a otočíš plynem a hned poznáš, zda pumpa funguje, či ne.Na to vvideu je to evidentní...........