Urvanej>NickSlaughter> Nechceš přihodit fotečku v jakym to máš teď stavu, mě by zajímalo jak takovou mašinu budeš dávat dohromady, protože o náhradních dílech si budeš moct nechat tak akorát zdát. To si musel mít kliku, že si na takovou raritku narazil, nebo si ji dovezl z její domoviny?
Snad časem nějaké foto dotlačím, kromě motoru snad ani žádnou foto nemám. Stav byl celkem ucházející až na chybějící díly Blatníky jsem musel neechat vyrobit nové, staré použít již nešly, nyní je vše otryskané korundem, mechanické části z 60% zrenovované, bohužel práce je na něm ještě dost a vyžaduje dost peněz, které teď tečou jinam. Motorka je v rodině od padesátých let
Dám ti kontrolní otázečku, Powercommander, co myslíš že to dělá??
není tak náhodou zvýšení výkonu+snížení stotřeby=perpetum mobile??
kdyby to šlo tak výrobce by palivovou mapu předělal, tomu věř, on tráví 1000 hodin nastavením map.
To je POWER commander ne ECONOM commander
Sensation86>>hele myslíš si, že po odjetých kdyby 10000 km seš takovej borec, aby jsi zvládal Blacka nebo Busu? A to ještě by jsi na to hodil nejraději něco ti hned zvedne výkon? Asi to bude strašně slabé že? Podívej seš skoro stejně starej jako já, ale je mezi námi rozdíl, já jezdím od 14ti let, něco už jsem na moto namotal, ale ani ted bych se na takový stroje moc necítil, si myslím, že bych se hodně snadno mohl přecenit. Ale jestli ty seš takovej borec, že to máš po pár km v sedle v malíku potom smekám. Jenom doufám, že tady pak nebude odkaz na tvý parte, jako se tu poslední dobou rozmáhá
Sensation86>Jurawood>Kamos co ma Blacka s tim powerem tak jel s pritelkyni do chorvatska a s bagáží... jel porad 160km/h vzalo si to 6L na 100Km a to tam nedal este ty usporne rezimy power commander funguje tak ze ti navysi vykon ne?takze kdyz ho mas tak tolik netahas za plyn a je to silnejsi za stejnou spotrebu... takze kdyz netahas za plyn tak si to veme mene paliva
Kdyby si znal prncip Power Commanderu, tak takovouhle blbost nenapíšeš
Sensation86>JohnyVentil> Nerikam ze jsem borec ale myslim si ze jizdni vlastnosti Blacka jsou velice dobre... drzi na nerovnostech apod. holt se musi opatrne s plynem pac od 6tis. ot. je to centryfuga ale myslim si ze kdyz ze zacatku opatrne tak si myslim ze nejni problem na nej prejit... zacinal jsem na tom co mam nikdy jsem predtim nejezdil... nevidim duvod proc neprejit na Blacka... kdyz budu jezdit v klidu... a s rozvahou...
Pokud neplánuješ cestování po Evropě, tak je black v podstatě k ničemu. na běžné ježdění okolo komína a občasnou projížďku je vhodnější nějaká lehčí a ovladatelnější motorka. Ne vše je o výkonu. BTW: s rozvahou a v klidu můžeš jezdit i s tím co máš teď
Sensation86>NickSlaughter> Blbost??? jako blbost??? to tak je u COmmanderu... jak jsem rekl kamos jel s BlackBirdem do Chorvatska... naloztena motka bagazi a este tam mel svoji pritelkyni a jel porad 160km/h a brala si 6L na 100km a jak jsem rekl to tam este ma 2palivoví mampy na uspornej rezim
Pochop jednu věc..black má v sérii dostatečný výkon na to aby mohl cestovat v klídku rychlostí 150-200 km/h tudíž Power Commander vůbec nepotřebuješ. Zvýšený výkon je při takové jízdě nepatrný a na spotřebu mít vliv nebude.
Každá motorka se ti bude na rovinkách zdát pomalá, zkoušej zatáčky a i tvá postarší šestistovka bude rychlá
A nechápu to, že chceš blacka a řešíš spotřebu, která se u rozdílných modelů liší řádově o 1-1.5l na 100 km.
Urvanej>pitrysek3> No právě kvůli tomu bylo asi toto vlákno založeno, aby se špekulovalo, ale trochu se to tu zvrtlo.
Já s tebou třeba nesouhlasim v tom, že nová znamená zákonitě lepší, protože sdílim názor Bornyse, ale i se ho držim, proto mam starou mašinu a novou si koupim až zjisitm, že nejde narazit na nestočenou nebouranou ojetinu (což nemusim poznat).
Prostě u mě je to o prachách, ne že bych neměl, ale jsou jiný priority. Koupit novou mi přijde moc velkej výdaj za tu jistotu toho, že se to neposere. Nejsem uplně levej, tak se nebojim se u mazat, proto si radši dovolim ojetinu s tim, že bude potřebovat servis už i jinej než jen servisní obyčejný prohlídky.
Mimochodem by se to tu dalo rozšířit na to, kdo tu má nejstarší motorku zahraničního původu.
Já mam Suzu GS rv. 93 celokapotu takže zatim vedu
měl jsem před půl rokem CB500 r93 z Německa, šlapala jako hodinky, mechanik řikal, že motor je zevniř jak novej(samozřejmě nadsázka )
Sensation86>NickSlaughter> Neresim spotrebu jen ti rikam ze Black s PowerCommanderem zere mene kdyz tahas za plyn jako predtim nez si mel powercommander... uz me chapes??? power zvysi vykon... za stejnou spotrebu paliva... takze kdyz ja nevim napr. budes tocit 4tis ot. a pojedes bez poweru 100km/h a s powerem ve stejnych otackach 120km/h tak nemusis tocit 4tis aby jsi dosahnul 100km/h takze timpadem palis mene paliva a vykon mas stejny a budes tocit napr. 3,8tis... ty tocky jsem dal jako priklad nevim kolik tocí pri 100km/h... co se tyce moji 6tky tak v zatackach je dobra ale jako ve 2lidech uz je to línejsi... proto chci Blacka... za 1se mi uz libil pred lety, za 2 je dobra na nerovnostech a za 3 jezdim hodne casto jak sportovne tak cestovne... jak zatacky tak tahle rovinky... jezdim docela dalky... proste chci silneho cestaka co se mi vzdycky libil a hotovo... a neerikam ze si tam dam power kvuli spotrebe... ale jednou pokud bych mel Blacka tak na power casem budu uvazovat...
Je vidět že techniku máš v malíku. lol Otáčky vs.rychlost jsou dané převodem,ne výkonem,takže pokud chceš ubrat otáčky při určité rychlosti,musíš změnit převod.Btw absolutně nechápu účel použití Comanderu u motorky s více jak 160k.Pokud něco nadhodí bude to (odhaduju) do 10k.Troufnu si říct že jako laik v tom přebytku výkonu poznáš tak leda prd.Pokud bych něco chtěl na něm "ladit",tak by to bylo "dýchání"motoru.Laďák(ale kvalitní) a propustnější filtr.Dál bych v tomhle směru nic neměnil.
PS:Nejsem motorář,ale selským rozumem mi vychází že tvůj kolega může Comanderem snížit spotřebu leda omezením výkonu.Když tak mě někdo opravte,jestli to tak není.
Sensation86>restore> Udelat to co kamos... KNK filtr... svody a vyfuk Akrapovič a PowerComander... vaha o 20kg sla dolu a vykon o 20koní nahoru... je to ten co jezdi 160km/h za 6l na 100 total nalozenou motku s pritelkyni... rikam ze commander umi usetrit palivo... kdyz mi neverite tak je mi to fuck... vim co vidim
Vyměnil těžké svody a koncovku,ušetřil váhu.Motorka sebou méně vláčí,spotřeba dolů.Otevřený filtr a laděná koncovka,posun točivého momentu směrem dolů,méně řazení,častější využívání nižších otáček.Opět spotřeba dolů.Comander je už jen jako třešnička na dortu a bez něj by to fungovalo zrovna tak.Použití téhle krabičky na stroji,kterým normálně jezdím na vyjížďky,dovolené atp. jsou vyhozené prachy.Tak to vidím já.
Naposledy editováno 02.08.2008 21:47:38
Sensation86>restore> Ja bych rekl ze jsou vyhozeny prachy... za ty svody a vyfuk... je to od Akrapoviče a dal za to 60tis... to jsou u me vyhozeny prachy
Ale no táák.Na trhu jsou i levnější,ale má na Akrapoviče,tak si ho koupil.Podstata ale zůstává stejná.
Jinak kluku jeden, držim ti palce ať máš na to furt rozum a nervy udržet výkon svého budoucího stroje na uzdě, protože i takovej troubík jako ty si nezaslouží umřít vlastní blbostí.
Celej motor se ssáním a výfukama bych přirovnal k trubce do který foukám když je vepředu díra malá a vzadu velká stejně projde jen tolik vzduchu.....a naopak.Naštelovat pak motoor samo sebou jde ,ale na brzdě a je to práce jak jsem se informoval na dlouho.No a výkon jestli Vás vtrhne 5 koní to je jako jedna sekačka navíc Prostě NE.Nic jsem na mojí motce neměnil trošku mě mrzí ten zvuk oproti kamarádovo "ladákům" ale on to tak koupil a navíc mě to žere o 0,5-0,8 litru míň než jemu.Tak jak říkám od výrobce na normální ježdění je motorka akorát Samo sebou laboravali jsme na 50 tkách ,ale .....to už je řeč o něčem jiném