Právě se chystám jim napsat stížnost. Máte někdo zkušenosti ohledně dialogu s jakoukoliv pojišťovnou ve věci reklamace výše náhrady? Předem díky za příspěvky.
Klokan SV>Dík moc za info šlo mi o to zda po mě bude páčit nějákej paragon za klín pod motor a další věci, když jsem to koupil jako celek tak takovej doklad samozřejmě nemám...
Když to vezmu konkrétnějc jaká by byla podle tebe ze strany pojišťovny férová náhrada.
fazer 2003 podle mě cena cca. 110.000 najeto 25.000km druhej majitel, motorka leštěnka maximální (i na fotkách likvidátora )
poškozený díly uznaný v zápisu od likvidátora jsou cca. tyhle+mnou zjištěný ceny u prodejce yamahy
klín pod motor 10.900
padací špunty 4.200
brzdová páka 2.100
stupačka 2.050
výfuk 22.267
dekl motoru 1400
dekl motoru 2100
a k tomu ošoupaná alpinestárka (taky nafoceno) doloženej doklad o nákupu za 8000,- před 2 rokama
Dík moc pokud se na to podíváš, alespoň bych věděl s čím je hnát a nebo na co případně kejvnout.
Stáří 6let, ujeto 25.000km - dle ZS č.1/2005 je THVR - 43,75%. KNM=0, bez amortizace. Na motku bych doporučil fakturu, nebo si nech od Yamahy sepsat ceny ND a chtěj to rozpočtem, dopočítaj práci a je to. Oblečení je zvlášť... To ovšem platí, jestli moto byla opravdu v poho a km, rok si napsal dobře (rozhoduje uvedení do provozu) a plasty nebyly vařený nebo jinak opravený. Ale radit na dálku je obtížné, víč co?! Chtělo by to vidět. Každopádně je nejlepší se domluvit s technikem nebo likvidátorem... Fakt se neboj, sme lidi Moto cca 55.000,-(pouze odhad - díly + práce + olej, těsnění pod víka, fakt jenom odhad) a boty dělaj majetkáři, do toho moc nevidim, ale typ bych max. 4.000,-. Boty asi 10let životnost nemaj, že?!
Ty moje maj né dělám si prdel. No uvidíme, každopádně dík za nástřel . Uvedená do provozu byla 6/2003, km přesnějc asi 25.700, plasty nevařený, origo doplňěk...nafoceno je to myslím od likvidátora precizně včetně utrženýho slajdru na botě a všechny zasažený díly jsou zaškrtnutý v zápisu jako "výměna". Motorku jsem před focením vyblejskal tak že by mohla na výstavu, aby bylo jasný že to není nějáká chuěrka o ktero není postaráno.(zaškrtnuto "stav laku za 1") Samozřejmě jsem řek že budu škodu chtít likvidivat rozpočtem...je to pro mě výhodnější. Pneu samozřejmě ve správným rozměru a hloubce dezénu. Tak počítám že moc prostoru pro to mě odrbat není,ale uvidíme. jen jsi mě trochu vyděsil tim že je to přez 50.000,- myslel jsem na první pohled že to bude max. tak 25-30.000 kč viník se přiznal, tak se policajti nevolali... nebu už je ten škodnílimit větší do kterýho se nemusej volat?
Naposledy editováno 27.06.2008 14:35:44
Klokan SV>assassin> no staci ze to proslo STK?
ja treba mam podobny upravy jako milan (brzdy, tlumic, hadice atd) a mam je zapsany v origo nemeckym technicaku s tim ze TUV odsouhlasil ze to tam muze bejt... to by mi asi bylo v podobnem pripade taky k ...
STK, TUV je ok, když to máš v TP. Nemyslim, že by na technickej postřehly že má Suza brzdu z Kawi, STK to projde, ale pak při nehodě na to přijde třeba znalec a moto Ti můžou v extrému poslat na výzkumák (když si třeba viník). Když si poškozenej a viník se 100% přizná tak už se s tim na 99% nikdo zabejvat nebude. Ale když tu výbavu, která tam nemá bejt někdo uvádí jako zhodnocení, budu se o to zajímat...
jasny chapu... ono mam jen to TUV v origo nemeckejch papirech, v cechach rekli ze to tam prepisovat nebudou, ze tam neni ani tolik mista:)
Škodní limit se nějak zásadně neřeší. Vono to máš těžký, nabouráš pekaře a jak má vědět kolik bude škoda, když vo autech nemá páru. De o to, jestli to viník nahlásí a popíše rozsah poškození shodně s Tebou. Aby nenahlásil jenom např. boční kapota... Jestli je všechno poškození opravdu v souvislosti s nehodou, nevidím v tom problém.
Jinak všeobecně, ke každý nehodě cajty... je to orgán
Omluva Milanovi, že mu zas...m téma.
Jinak jsem rád, že se tu řešej různý případky, alespoň bude mít víc lidí trochu potuchy o tom, jak to chodí.
Ohledně těch mejch úprav je situace taková, že jsem technikoj nic neříkal. Ten v životě ani TeLe neviděl, takže nevěděl. Měl jsem tušení, že by k něčemu takovýmu, jakože "co to dělá na silnici" mohlo dojít.
Jediný, co by mi nějak mohlo oficiálně zvednout trochu víc hodnotu motorky je ten zadní öhlins - u toho si nejsem jistej, jestli to nějakou homologaci na silnici má. Nakonec si teda myslím, že těch +10% by mělo bejt o.k.
Jinak od mojí páteční ranní "reklamace" zatím ani čárka a to vždycky odpovídali ještě ten den ... asi vítr!
Naposledy editováno 30.06.2008 15:14:43
Naposledy editováno 17.07.2008 10:48:04
jako specialista D.A.S. vám dokážu všem poradit jak si pro příště ušetřit starosti s vyřizováním, policajtama a hlavně jak na to, aby pojišťovna zaplatila vše co má.
Amen
volejte na 607 976 721
Fejzrouš: pokud sis to nechal vyplatit formou vypoctu bez dodani faktur tak se nediv oni to vezmou zes i to veschno meni a nic si neopravoval pokud by jsi dodal fakturu ze si vymenil jen neco tak by ti amortizovali jen ty novy veci
Naposledy editováno 13.09.2008 23:06:35
Nejsi povinen se handrkovat s jeho pojišťovnou, pokud zaútočíš právně na osobu která způsobila škodu, bude muset on, jako klient pojišťovny dokopat svoji pojišťovnu k plnění náhrady za škodu, kterou provozem vozidla způsobil.