paolo_novy Přidat reklamu

Téma: BT 1100 bulldog
 
22.4.2008 v 22:56
snad na podzim pořídim, kdo máte zkušenosti, napiště mi prosím něco o ni, popř. odkazy na weby kde se touhle italskojaponskou kráskou zabejvaj
Předchozí
1 2 3
Následující

BT 1100 bulldog

10.6.2008 v 13:54 | Nahoru | #61
no hele kdyz tu tak rozebirate bullika premejslim ze bych nechal stvorit podblatnik na zadek mely by ste zajem pripadne za nejaky rozumny koruny ?pro dva lidi se to skoro nevyplati resit totiz

BT 1100 bulldog

10.6.2008 v 14:10 | Nahoru | #62
pro NaaR No kdyby se to povedlo, nevypadalo to nějak rušivě a bylo za rozumnou cenu, tak se přidám.

BT 1100 bulldog

10.6.2008 v 14:42 | Nahoru | #63
no predpokladam ze bych to zkopcil od nekteryho vyrobce naferovku. takze nejakej naklad tam bude.a tim by melo bejt zaruceny ze to nebude jak pest na oko...
o vejkendu se poptam zbytku lidi s bullem jestli to mam zacit resit. pokud by to bylo jak si to +- maluju tak by to melo bejt nekde kolem 1000-2000 za blatnicek coz oproti 8 z nemcourska neni nejhorsi

BT 1100 bulldog

10.6.2008 v 15:29 | Nahoru | #64
NaaR > Jo, to zní rozumně.Můžeš se mnou počítat.

BT 1100 bulldog

10.6.2008 v 15:40 | Nahoru | #65
NaaR> ja som kupoval zadný blatníček z maďarska, u yamahy, ale nie je to samozrejme továrenský výrobok, robí to niekto odtiaľ zo sklolaminátu, celkom masívne, aj s materiálom na uchytenie. bolo to v surovom stave, chcelo to asi 2 hodinky so šmirglom a tmelom /aj so schnutím/ a následne prelakovať. Na počudovanie sadlo bez problémov. Pokiaľ si pamätám, cena vlani bola okolo 25 000 HUF, t.j. podľa kurzu asi 100 až 110 EUR. možno by vám stálo za to zobrať jeden a ten naformovať. Kupoval som u Yamaha Kovacs v Budapešti.

BT 1100 bulldog

10.6.2008 v 16:53 | Nahoru | #66
Peter BT> no pokud by to bylo za 100 ecek tak se skoro nevyplati to delat ale spis objednat vic kusu najednou... mzes mi dat nejakej presnejsi kontakt ?posilaj do cr ..?

BT 1100 bulldog

10.6.2008 v 19:28 | Nahoru | #67
J!Rka> Lepší = rychlejší? Určitě. Lepší = s lepšíma jízdníma vlastnostma? Určitě. Lepší = ..... ? Záleží co si dosadíš, co pro tebe motorka představuje a co od ní čekáš. Pro mě dnes lepší není, a když tak sleduju ten vývoj trhu motorek tak nejspíš ani nebude.

Mě by třeba na BMW vadil zvuk, nelíbí se mi, není to klasickej zvuk dvouválu. To jen tak na okraj.

BT 1100 bulldog

11.6.2008 v 21:21 | Nahoru | #68
NaaR> viem len, kde to je, ale mal by som isť do budapešti najneskôr budúci týždeň, popýtam sa na to a zistím aj aktuálnu cenu.
Možno pre viac kusov by sa to dalo nejako ukecať. Prípadne to viem stiahnuť ku mne, som v Budapešti pomerne často, a prípadne aj poslať do Ždírca nad doubravou, do našej sesterskej firmy. Takže tak. ak máte vážny záujem, dajte vedieť

BT 1100 bulldog

12.6.2008 v 00:00 | Nahoru | #69
Peter BT> Hele pokud to bude mozny nejako a za rozumnej peniz pak proc ne kdyz je ta moznost
oki, tak kdyz budes tak od te dobroty a otocis se tam bylo a pozjistis tak by to bylo super

BT 1100 bulldog

12.6.2008 v 08:30 | Nahoru | #70
Cafe_Racer>
Pro mě lepší znamená bezpečnější při jízdě která mě zrovna baví ... když chci jet ostřeji, tak mě podrží podvozek (Öhlins) a brzdy, při kochačce krajinou těch 100 Nm při nějakých 3,5 tisících a když se chci přesunout z místa A do místa B a prší, tak mě chrání prdel vypínatelné ABS.

A nevím, jestli jsi skutečně slyšel zvuk toho boxeru Myslím, že ten zní dostatečně dvouválcově. Každopádně výfuk je u BMW hodně konzervativní a proto mi do příštího týdne přijde laďák od Zardu.

Bulldoga jsem měl na naučení se jezdit na velké motorce. Byla to moje první a byla to určitě lepší volba než otrhané Suzuki GS 500 nebo malý Bandit.

A s nikým se nehádám že je Bulldog vysloveně špatný viz můj příspěvek #57. Jenom jsem poukázal, že má také nezanedbatelné slabiny.

BT 1100 bulldog

12.6.2008 v 08:33 | Nahoru | #71

J!Rka>Cafe_Racer>
Pro mě lepší znamená bezpečnější při jízdě která mě zrovna baví ... když chci jet ostřeji, tak mě podrží podvozek (Öhlins) a brzdy, při kochačce krajinou těch 100 Nm při nějakých 3,5 tisících a když se chci přesunout z místa A do místa B a prší, tak mě chrání prdel vypínatelné ABS.

A nevím, jestli jsi skutečně slyšel zvuk toho boxeru Myslím, že ten zní dostatečně dvouválcově. Každopádně výfuk je u BMW hodně konzervativní a proto mi do příštího týdne přijde laďák od Zardu.

Bulldoga jsem měl na naučení se jezdit na velké motorce. Byla to moje první a byla to určitě lepší volba než otrhané Suzuki GS 500 nebo malý Bandit.

A s nikým se nehádám že je Bulldog vysloveně špatný viz můj příspěvek #57. Jenom jsem poukázal, že má také nezanedbatelné slabiny.



O kvalitách BMW se pochybovat nedá. Zvuk je charakteristický a otevřenými výfuky je to opravdový dvouválec!
BMW je třída sama pro sebe stejně jako Ducati, akorát BMW je poruchovější lol lol lol

BT 1100 bulldog

12.6.2008 v 08:38 | Nahoru | #72
Peter BT> ok zisti co kdyz to bude trosku rozumny tak budem chtit dva :D

BT 1100 bulldog

14.6.2008 v 08:54 | Nahoru | #73
J!Rka> Neboj, vím o čem mluvím. BMW má prostě svůj charakteristickej zvuk, kterej možná zní jako velkej dvouvál - přesně do chvíle, než kolem projede nějaký véčko. A není to o výfuku.

A skutečně jsem pořád nepochytil ty "nezanedbatelné slabiny". Myslíš tím motor s 80Nm v celém rozsahu? Co mají potom říkat majitelé šestistovek?
Nebo snad podvozek? Jak už jsem psal, ostatní majitelé a i testovací jezdci se na něj tvářili trochu jinak. Tím spíš mě tvoje hodnocení překvapuje, když ho srovnáváš proti cestovnímu enduru. Dost dělají pneumatiky, třeba odtud vítr vane.

BT 1100 bulldog

14.6.2008 v 09:46 | Nahoru | #74
Ještě něco dodám, ať se nemotáme kolem dokola: pokud si někdo kupuje Bulldoga s tím, že je to velkoobjemový naháč srovnatelný s XJR, GSX, CB, tak určitě dělá chybu - to je prostě jiná liga. Ale výkon u BT není žádný tajemství a každý snad ví, že si kupuje motorku s výkonem 65 koní. Nic na závodění, ale dost na pohodové svezení.

BT 1100 bulldog

14.6.2008 v 18:54 | Nahoru | #75
Vážení,právě jsem z něho slezl. Byl jsem se podívat s juniorem na dragsterech v Hošovicích a na zpáteční cestě jsem si řekl, že ho otestuju. Pejsek vezl přibližně cca 200kg živé váhy (možná trochu pod ale určitě min.190 kg) Můžu říci, že krouťák je skvělej i na pětku .Když jsem mu to nandal tak to ukazovalo 180 km/h a nebýt toho ,že už otáčky měly blízko do stopky, tak by ho nic nezastavilo.Akcelerace byla stále výborná.Opravdu nevím ,kde se vzal názor ,že to " dva neuveze".Samozřejmě se to těžko bude srovnávat s něčím ,co má 1700 obsah. Jak se říká - obsah ničím nenahradíš.

BT 1100 bulldog

14.6.2008 v 20:40 | Nahoru | #76
marwil-senior> omezovač otáček je tuším na 7.000, ale na pětku tě dřív čeká omezovač rychlosti na 190 km/h

BT 1100 bulldog

14.6.2008 v 21:26 | Nahoru | #77

Cafe_Racer>marwil-senior> omezovač otáček je tuším na 7.000, ale na pětku tě dřív čeká omezovač rychlosti na 190 km/h



Budeš mít pravdu

BT 1100 bulldog

14.6.2008 v 22:12 | Nahoru | #78
jj nad 190 se mu nechtelo :D ale je fakt ze sem otacky nesledoval od 140 sem na to nemel srdce :D:D

BT 1100 bulldog

14.6.2008 v 22:25 | Nahoru | #79
Když už jsem to načal, tak rychlostí omezovač je tam údajně kvůli emisím a k jeho odstranění není potřeba nic víc, než přerušit jeden kabel pod sedlem. Kdyby jste někdo chtěl provést, pošlu detaily :) (u sebe jsem ho nechal, nepotřebuju tak lítat)

BT 1100 bulldog

14.6.2008 v 22:31 | Nahoru | #80
hh no u bulldga vidim jako lepsi jiny upravy nez omezeni 190 :D:D

BT 1100 bulldog

16.6.2008 v 09:10 | Nahoru | #81

Cafe_Racer>J!Rka> Neboj, vím o čem mluvím. BMW má prostě svůj charakteristickej zvuk, kterej možná zní jako velkej dvouvál - přesně do chvíle, než kolem projede nějaký véčko. A není to o výfuku.

A skutečně jsem pořád nepochytil ty "nezanedbatelné slabiny". Myslíš tím motor s 80Nm v celém rozsahu? Co mají potom říkat majitelé šestistovek?
Nebo snad podvozek? Jak už jsem psal, ostatní majitelé a i testovací jezdci se na něj tvářili trochu jinak. Tím spíš mě tvoje hodnocení překvapuje, když ho srovnáváš proti cestovnímu enduru. Dost dělají pneumatiky, třeba odtud vítr vane.



No, kdyby ses alespoň podíval s jakou motorkou bulldoga srovnávám, tak takdy nebudeš muset plkat takové kraviny

Já se nechci hádat o blbostech ... bulldog pro mě byla super motorka na naučení. Ale prostě jsou i lepší motorky, tak proč se tomu tak usilovně bránit

BT 1100 bulldog

16.6.2008 v 18:36 | Nahoru | #82
J!Rka> Už to vidím, co jsem vyved. To jsem teda střelil vedle.

BT 1100 bulldog

21.6.2008 v 16:43 | Nahoru | #83
marwil-senior>

Muzu potvrdit, ve dvou - tj. tak 210 kg v plne zbroji - buldocek tahne porad dobre a po dalnici jede 160 bez problemu. Solo udela 190, ale to uz se mam co drzet. Radsi uz to nebudu zkouset.

BT 1100 bulldog

22.6.2008 v 20:51 | Nahoru | #84
ZMA> Já to říkám pořád,prostě ... pohodová motorka pro pohodáře

BT 1100 bulldog

20.7.2008 v 17:41 | Nahoru | #85
Zdravím Buldogáře! Neměl někdo problémy s e sezením, myslím s jezdeckou pozicí? Připadá mi, že to hluiboké sedlo mě tlačí do zadní části a nedokážu se nikam posunout. Nedělal někdo nějaké úpravy sedla? Díky za každou připomínku!!!

BT 1100 bulldog

20.7.2008 v 20:36 | Nahoru | #86
zdýna>

zdar,
to puvodni sedlo nebylo spatne, ale gelove je o 100% lepsi, hlavne pro spolujezdce.

BT 1100 bulldog

20.7.2008 v 20:44 | Nahoru | #87
zdýna> zadnej problem ale pokud te tlaci tak si ho nech predelat na svoji prdel to eni az takovej boj.

BT 1100 bulldog

21.7.2008 v 14:30 | Nahoru | #88
Ahoj Buldokáři,
chtěl bych vás požádat o radu. Před 2 měsíci jsem absolvoval malou bouračku, lehli jsme si s Buldočkem na nějakém sajrajtu, naštěstí to odnesla jen trochu nádrž a ochranný rám, ale už je to opraveno. Když jsem motorku zvednul a porovnal zrcátka a pravý blinkr,zkusil jsem ji nahodil a vše běželo OK. Asi po 4 km jízdy motor zvadnul a přestal táhnout, nejvíc jel 80-90. Zastavil jsem v servisu Yamaha v Hustopečích,kde zkontrolovali svíčky - vše OK, na víc neměli čas, nebyl jsem objednán. Tak jsem se coural domů do Břeclavi. Protože motor občas střílel do karburátorů, tak jsem postupně odzkoušel palivové čerpadlo, palivový filtr, ventil na nádrži, palivové hadičky - vše OK. Co je mi záhadou, je že motor někdy jede normálně, pak obyčejně po rozjezdu zvadne a zase se dusí. Nevím, jestli se při havárii něco nepodělalo s nastavením karburátorů, holt to není Jawa 350. Předem díky za každou radu, snad mají nějakou zkušenost i majitelé Drag Starů, je to tentýž motor.

BT 1100 bulldog

21.7.2008 v 19:38 | Nahoru | #89
ZMA> Má to snímač polohy škrtící klapky, snad jediná věc který by se mohla "elektronicky" podělat. Ale měla by mít vlastní diagnostiku: když zapneš klíčky, vyletí ti postupně obě ručičky na max a zase se vrátí?

BT 1100 bulldog

21.7.2008 v 21:43 | Nahoru | #90
Cafe_Racer>
Jo,tohle funguje. Dnes jsem to mel znovu rozdelany,pred 10 minutami jsem skoncil,zatim jsem to nezkousel. Je to v benzinu,motor se dusi,spotreba spadne na 3.5/100. Vcera mi to chciplo 2 km od baraku, shodil jsem sedlo,krabici nad baterkou a znova zkontroloval palivove cerpadlo,filtr atd. Pak to jelo na sto pro dobrych 60 km a pri rozjezdu z krizovatky po dost velkem naklonu se to zase zacalo dusit. Cert vi,chci si overit maximum veci,nez pojedu do servisu - studoval jsem manual,ale moc moudry z toho nejsem.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist