o vejkendu se poptam zbytku lidi s bullem jestli to mam zacit resit. pokud by to bylo jak si to +- maluju tak by to melo bejt nekde kolem 1000-2000 za blatnicek coz oproti 8 z nemcourska neni nejhorsi
Mě by třeba na BMW vadil zvuk, nelíbí se mi, není to klasickej zvuk dvouválu. To jen tak na okraj.
Možno pre viac kusov by sa to dalo nejako ukecať. Prípadne to viem stiahnuť ku mne, som v Budapešti pomerne často, a prípadne aj poslať do Ždírca nad doubravou, do našej sesterskej firmy. Takže tak. ak máte vážny záujem, dajte vedieť
Pro mě lepší znamená bezpečnější při jízdě která mě zrovna baví ... když chci jet ostřeji, tak mě podrží podvozek (Öhlins) a brzdy, při kochačce krajinou těch 100 Nm při nějakých 3,5 tisících a když se chci přesunout z místa A do místa B a prší, tak mě chrání prdel vypínatelné ABS.
A nevím, jestli jsi skutečně slyšel zvuk toho boxeru Myslím, že ten zní dostatečně dvouválcově. Každopádně výfuk je u BMW hodně konzervativní a proto mi do příštího týdne přijde laďák od Zardu.
Bulldoga jsem měl na naučení se jezdit na velké motorce. Byla to moje první a byla to určitě lepší volba než otrhané Suzuki GS 500 nebo malý Bandit.
A s nikým se nehádám že je Bulldog vysloveně špatný viz můj příspěvek #57. Jenom jsem poukázal, že má také nezanedbatelné slabiny.
J!Rka>Cafe_Racer>
Pro mě lepší znamená bezpečnější při jízdě která mě zrovna baví ... když chci jet ostřeji, tak mě podrží podvozek (Öhlins) a brzdy, při kochačce krajinou těch 100 Nm při nějakých 3,5 tisících a když se chci přesunout z místa A do místa B a prší, tak mě chrání prdel vypínatelné ABS.
A nevím, jestli jsi skutečně slyšel zvuk toho boxeru Myslím, že ten zní dostatečně dvouválcově. Každopádně výfuk je u BMW hodně konzervativní a proto mi do příštího týdne přijde laďák od Zardu.
Bulldoga jsem měl na naučení se jezdit na velké motorce. Byla to moje první a byla to určitě lepší volba než otrhané Suzuki GS 500 nebo malý Bandit.
A s nikým se nehádám že je Bulldog vysloveně špatný viz můj příspěvek #57. Jenom jsem poukázal, že má také nezanedbatelné slabiny.
O kvalitách BMW se pochybovat nedá. Zvuk je charakteristický a otevřenými výfuky je to opravdový dvouválec!
BMW je třída sama pro sebe stejně jako Ducati, akorát BMW je poruchovější lol lol lol
A skutečně jsem pořád nepochytil ty "nezanedbatelné slabiny". Myslíš tím motor s 80Nm v celém rozsahu? Co mají potom říkat majitelé šestistovek?
Nebo snad podvozek? Jak už jsem psal, ostatní majitelé a i testovací jezdci se na něj tvářili trochu jinak. Tím spíš mě tvoje hodnocení překvapuje, když ho srovnáváš proti cestovnímu enduru. Dost dělají pneumatiky, třeba odtud vítr vane.
Cafe_Racer>J!Rka> Neboj, vím o čem mluvím. BMW má prostě svůj charakteristickej zvuk, kterej možná zní jako velkej dvouvál - přesně do chvíle, než kolem projede nějaký véčko. A není to o výfuku.
A skutečně jsem pořád nepochytil ty "nezanedbatelné slabiny". Myslíš tím motor s 80Nm v celém rozsahu? Co mají potom říkat majitelé šestistovek?
Nebo snad podvozek? Jak už jsem psal, ostatní majitelé a i testovací jezdci se na něj tvářili trochu jinak. Tím spíš mě tvoje hodnocení překvapuje, když ho srovnáváš proti cestovnímu enduru. Dost dělají pneumatiky, třeba odtud vítr vane.
No, kdyby ses alespoň podíval s jakou motorkou bulldoga srovnávám, tak takdy nebudeš muset plkat takové kraviny
Já se nechci hádat o blbostech ... bulldog pro mě byla super motorka na naučení. Ale prostě jsou i lepší motorky, tak proč se tomu tak usilovně bránit
chtěl bych vás požádat o radu. Před 2 měsíci jsem absolvoval malou bouračku, lehli jsme si s Buldočkem na nějakém sajrajtu, naštěstí to odnesla jen trochu nádrž a ochranný rám, ale už je to opraveno. Když jsem motorku zvednul a porovnal zrcátka a pravý blinkr,zkusil jsem ji nahodil a vše běželo OK. Asi po 4 km jízdy motor zvadnul a přestal táhnout, nejvíc jel 80-90. Zastavil jsem v servisu Yamaha v Hustopečích,kde zkontrolovali svíčky - vše OK, na víc neměli čas, nebyl jsem objednán. Tak jsem se coural domů do Břeclavi. Protože motor občas střílel do karburátorů, tak jsem postupně odzkoušel palivové čerpadlo, palivový filtr, ventil na nádrži, palivové hadičky - vše OK. Co je mi záhadou, je že motor někdy jede normálně, pak obyčejně po rozjezdu zvadne a zase se dusí. Nevím, jestli se při havárii něco nepodělalo s nastavením karburátorů, holt to není Jawa 350. Předem díky za každou radu, snad mají nějakou zkušenost i majitelé Drag Starů, je to tentýž motor.
Jo,tohle funguje. Dnes jsem to mel znovu rozdelany,pred 10 minutami jsem skoncil,zatim jsem to nezkousel. Je to v benzinu,motor se dusi,spotreba spadne na 3.5/100. Vcera mi to chciplo 2 km od baraku, shodil jsem sedlo,krabici nad baterkou a znova zkontroloval palivove cerpadlo,filtr atd. Pak to jelo na sto pro dobrych 60 km a pri rozjezdu z krizovatky po dost velkem naklonu se to zase zacalo dusit. Cert vi,chci si overit maximum veci,nez pojedu do servisu - studoval jsem manual,ale moc moudry z toho nejsem.