globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: p
p


Naposledy editováno 27.02.2022 12:29:46

1 reakcí na tento příspěvek p

12.12.2018 v 17:57 | Nahoru | #61
Někde u baterky by jsi měl najít ukostření svazku, něco jako šestka šroubek a od toho kablík s očkem. Ten kablík je kostra pro všechny spotřebiče, na různých svorkách se pak rozdvojuje. Našel jsem ti největší možný obrázek, šroub má číslo 24.

p

12.12.2018 v 18:54 | Nahoru | #62
spousta info i el zapojení
www.hawkworks.net/

(reakce na) p

12.12.2018 v 21:29 | Nahoru | #63
p

Naposledy editováno 09.12.2020 13:23:58

(reakce na) p

12.12.2018 v 21:32 | Nahoru | #64
p

Naposledy editováno 09.12.2020 13:23:32

p

12.12.2018 v 21:34 | Nahoru | #65
p

Naposledy editováno 09.12.2020 13:23:25

p

3.3.2019 v 10:36 | Nahoru | #66
p

Naposledy editováno 09.12.2020 13:23:17
To by to vedení muselo být hodně dlouhý. Není to spíš jen 0,3V? Pokud je na žárovce místo 12V jen 9V, tak už je to strašnej pokles jasu. Tos naměřil na plusovém přívodu, nebo součet plusu a kostry? V každém případě je to potřeba najít a odstranit. Není to normální!
V případě normálního příkonu žárovky (55W) je to výkonová ztráta na přívodu přes 13W a to není možné, někde to musí hřát.

Naposledy editováno 04.03.2019 11:20:05

(reakce na) p

4.3.2019 v 14:50 | Nahoru | #68
p

Naposledy editováno 09.12.2020 13:22:52

p

5.3.2019 v 07:49 | Nahoru | #69
V každém případě to není normální, vždyť se jedná o kousek kablíku. To bych ho vyměnil za rozumný průřez. Zkus ho jen překlenout paralelním vedením. Nebo drastická metoda - zvětši odběr žárovky třeba paralelně ještě jednu žárovku a ono se to někde ukáže - někde v nejslabším místě to přehoří.

p

5.3.2019 v 11:25 | Nahoru | #70
p

Naposledy editováno 09.12.2020 13:22:36

p

5.3.2019 v 11:30 | Nahoru | #71
nejhuř je na tom ta patice na žarovku , tam by se vyplatilo nakrimpovat nový konektory
Koukni ještě po ukostření celého svazku k rámu. Bude do fůra zelených drátů přichycená M6 šroubkem přes ploché očko. Tipuji to někde v blízkosti indukčních cívek.

(reakce na) p

5.3.2019 v 14:11 | Nahoru | #73
p

Naposledy editováno 09.12.2020 13:22:28

p

6.3.2019 v 06:45 | Nahoru | #74
To byl úbytek na mínusu a ten na plusu je stále 3V? Vypadá to slušně, ale není to normální. Musíš hledat, a odstranit. 3V není možné.
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:52:03

(reakce na) p

10.3.2019 v 22:52 | Nahoru | #76
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:51:54
OldCrow> Nějak mi z toho vychází, že závada je v přepínačích.
Levý - úbytek 1,3V, ohřívá se výkonem asi 6W při zapnutí světla
Pravý - úbytek 0,5V, ohřívá se výkonem asi 2,5W
Svorkovnice - úbytek 0,2V. Mělo by být méně, než 0,1V. Pokud bereme v úvahu nějakou chybu měření, tak by se to dalo považovat za normální stav, ale radši bych to po opravení těch přepínačů taky zkontroloval.

(reakce na) p

11.3.2019 v 11:24 | Nahoru | #78
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:51:45
Co to je žárovku s příkonem 65 W? Baterka 11,77 zatížená žárovkou taky není nic moc, ale mám zkušenost, že i v autě nová nabitá Varta 77 Ah a při zapnutí všech spotřebičů též klesá až na 11,9 V. Asi ty dnešní baterky nejsou nic moc. Řešil jsem co největší baterku kvůli nezávislému topení a ani s touto jsem si moc nepolepšil.

(reakce na) p

11.3.2019 v 11:54 | Nahoru | #80
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:51:36
Máš možnost si někde půjčit pořádnou baterku třeba i z auta,4-5 roku je dost.

(reakce na) p

12.3.2019 v 07:35 | Nahoru | #82
kratkej01> To si myslím není relevantní test. Úbytek je pořád úbytek.
Podle mě je zásadní změřit při zapnutých světlech napětí na aku, napětí žárovce a porovnat rozdíl, jedno s jakou baterkou.

p

14.4.2019 v 20:21 | Nahoru | #83
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:51:13

p

16.4.2019 v 21:02 | Nahoru | #84
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:51:07

p

16.4.2019 v 21:11 | Nahoru | #85
Nebo tam dej Ledku. Jednak s menším příkonem bude mít menší úbytek, druhak měnič si s nižším napětím poradí.
Myslíš, že v LEDkách je měnič. Zatím jsem tam vždy našel jen odpor. Tak jsem je vyměnil za zdroj proudu (2 x tr.) a trochu jsem zvýšil svítivost a přitom je nezávislá na napětí a ani při zvýšení napětí není přetěžovaná.

(reakce na) p

17.4.2019 v 07:53 | Nahoru | #87
mito7>
V těch lepších H4, které svítí správně, je. Ale musíš hledat taky aby se tam vešla.

p

17.4.2019 v 10:51 | Nahoru | #88
A co tam ten měnič zajišťuje? Napětí na trojici čipů, které se dnes v těchto "žárovkách" používá je při pracovním proudu přes 9 V, tak ani při lineární regulaci nejsou ztráty nějak významné a rozdíl oproti spínanému stabilizátoru je malý. O něco menší ztráty se dají tímto zajistit, ale při používaných proudech je to skutečně mizivé.
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:49:36

(reakce na) p

5.12.2019 v 20:24 | Nahoru | #90
OldCrow> napsal v březnu

přepínače jsem měl celé rozebrané, vyčištěné, dokonce jsem koupil pravý náhradní a je to pořád, na chlup stejné i s tím jiným


Já jsem psal o přepínači

Levý - úbytek 1,3V, ohřívá se výkonem asi 6W při zapnutí světla


Tam to hledej. Jednak je tam ten přechodový odpor, ale teď navíc 100 ohmů propojení do dálkového vlákna i ve vypnutém stavu.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hřejí kontakty fází z alternátoru Honda NTV 650 Deauville OldCrow 3 9.4.2024 v 09:21 Dr.fík
Jak správně utáhnout hadici chladíc... Honda NTV 650 Deauville OldCrow 11 18.2.2024 v 10:42 FJRPEPA
Repas př tlumičů rada Honda NTV 650 Deauville OldCrow 8 12.12.2023 v 18:53 OldCrow
Křivé trubky př tlumičů Honda NTV 650 Deauville OldCrow 5 23.11.2023 v 11:40 pps2
pouzdra vidlice ALL balls 38-6090 -... Honda NTV 650 Deauville OldCrow 2 4.11.2023 v 08:25 krokoš


TOPlist