Nabíječku používám elektrickou z Lídlu. Mezi nabíječku svorky jsem vložil souosý napájecí konektor.
https://www.gme.cz/k...ajeci-5-5-2-1-m-20cm
https://www.gme.cz/k...ajeci-5-5-2-1-f-20cm
nyní lze nabíjet přes konektor - tak jako notebook.
další konektor jsem použil na baterii - stačí nalisovat očka
https://www.gme.cz/k...rf1-25-6-otvor-6-4mm - napájení +
https://www.gme.cz/k...i-kab-oko-7610-03-06 - napájení -
konektor lze vyvést např. do podsedlové schránky a doplnit kryt vlastního konektoru.
Nabíječka není znehodnocena - souosý konektor umožní opět nasazení svorek.
Lze doplnit pojistku atd.
Aplikováno na Jawa Dandy 125 a Yamaha XTZ 660
abcman píše: GL1> 5 let jsem měl šestku Fazera (S2) a tam byla baterka hned za řídítkama pod nádrží a to byl voser ju dostat ven Což právě krásně vyřešil vytaženej kabel k optimatce...
Jinak proudovou zatížitelnost toho kabelu bych extra neřešil, vždyť motobaterky se zpravidla dobíjí nízkým proudem 0,8 - 1 A
Taky nevím proč to tu slam řeší, když vodič násobně toto zatížení převyšuje.
1 reakcí na tento příspěvek Nabíjení akumulátoru v motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabíjení akumulátoru v motorce
mikro píše: n V autě není jedinej pájenej spoj typu lanko/drát-konektor. vše je krimp.
To máš pravdu. Ale řeč byla o tom,že v autě, zabezpečovačce či motorce, není vůbec žádný pájený spoj, což je nesmysl.
A k tomu úbytku tak na 75cm drátu což tak u nabíječek bývá, to není až tak dramatické.
Naposledy editováno 13.06.2017 09:18:39
PetrXX píše: Medved> tak takovy zpusob pajeni jsem jakteziv nedelal (jo, jsem prase)
Ty dva draty udrzis u sebe jak - to je kolem sebe omotas, kdyz je nahrivas na teplotu kdy se pajka roztece? Kalafunu jako pripravu na pajeni pouzivat nebo ne?
Ber to jako otazku nekoho, kdo ma sice papiry na svarovani plamenem, ale cin ho nejak obesel
To se to v laboratori uci, kdyz tam mas dva draty v pripravku .
A kurva - prestan rikat pajce cin. Cinu tam je tak 60% .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabíjení akumulátoru v motorce
řeč byla o tom,že v autě, zabezpečovačce či motorce, není vůbec žádný pájený spoj
Pokud se nepletu tak jsi pritakaval tomu co psal se-sefindejs1310 píše: Mohl by nekdo vypracovat technologicky postup pro pajeni
a vsichni ho budou dodrzovat.A beda tomu kdo to bude delat jinak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabíjení akumulátoru v motorce
Torino píše: FJRPEPA> Pokud se nepletu tak jsi pritakaval tomu co psal se-se
Ovšem to byla odpověď na úplně jinou věc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabíjení akumulátoru v motorce
PetrXX píše: Medved> tak takovy zpusob pajeni jsem jakteziv nedelal (jo, jsem prase)
Ty dva draty udrzis u sebe jak - to je kolem sebe omotas, kdyz je nahrivas na teplotu kdy se pajka roztece? Kalafunu jako pripravu na pajeni pouzivat nebo ne?
Ber to jako otazku nekoho, kdo ma sice papiry na svarovani plamenem, ale cin ho nejak obesel
ono je dost rozdil kdyz v idealnim pripade pajis dva nove/ciste vodice a pak kdyz neco bastlis na moto - tym jsou vodice obvykle zaoxidovane nebo mastne a pak uz je to improvizace a zkusenosti toho kdo bastli. Malokdo ma u sebe komplet chemii a cas a naladu se s tim patlat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabíjení akumulátoru v motorce
assassin píše: Malokdo ma u sebe komplet chemii a cas a naladu se s tim patlat...
Trochu kyseliny solne prevarenou zinkem by snad v supliku mohl mit kazdy ...Medved píše: Trochu kyseliny solne prevarenou zinkem by snad v supliku mohl mit kazdy ...
Zase to pak chce spoj peclive ocistit - ja radsi vodic chvili "potrapim" vyssi teplotou v "kulicce" pajky, komplet ponoreny v kalafune - on se sajrajt vysmazi a pajka chytne :)
2 reakcí na tento příspěvek Nabíjení akumulátoru v motorce
Letovaných spojů je v autě či na motorce hodně
Letované spoje drát - drát, nejsou ne kvůli špatné vodivosti,či dokonce hrozbě ulomení drátu či oxidaci. Ale jsou tam zásuvky, kvůli snadné rozebiratelnosti a tím zlevnění
celkových oprav.
Letovaných spojů drát - koncový přístroj, je na motorce či autě hodně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabíjení akumulátoru v motorce
FJRPEPA píše: Takže abych to letování cínem shrnul
Letovaných spojů je v autě či na motorce hodně
Letované spoje drát - drát, nejsou ne kvůli špatné vodivosti,či dokonce hrozbě ulomení drátu či oxidaci. Ale jsou tam zásuvky, kvůli snadné rozebiratelnosti a tím zlevnění
celkových oprav.
Letovaných spojů drát - koncový přístroj, je na motorce či autě hodně.
...není důležité zúčastnit se, ale vyhrát za každou cenu, co Pepo?
Jak já jsem rád, že když jsem začínal s hrabáním se v motorkách, tak internet skoro neexistoval, teď bych byl vytřepaný i ze zapojení blbé zásuvky, protože dle m.cz to je skoro neřešitelný problém
fockewulf píše: ...není důležité zúčastnit se, ale vyhrát za každou cenu, co Pepo?
Jak já jsem rád, že když jsem začínal s hrabáním se v motorkách, tak internet skoro neexistoval, teď bych byl vytřepaný i ze zapojení blbé zásuvky, protože dle m.cz to je skoro neřešitelný problém
Já vyhrávám rád, ale ne za každou cenu.
Jo a taky si jako Ty myslím,že bez internetu a hlavně servisů by dneska mnoho motorkářů přestalo jezdit. Ale hlavně,že umí jezdit po zadním a v koloně na srazu. A když jim řekneš, tak zítra si dáme tisíc kilometrů v kuse, tak se rozbrečí.
Naposledy editováno 14.06.2017 09:11:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabíjení akumulátoru v motorce
Pojistka stačí co nejblíž baterii a i ty nejlevnější nabíječky, které mají na štítku CE, jsou chráněné tavnou nebo elektronickou pojistkou.
1 reakcí na tento příspěvek Nabíjení akumulátoru v motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabíjení akumulátoru v motorce
Medved píše: Jo, delas to uplne blbe . Pajka se nedava na ocko trafopajecky (nebo na pero klempirske pajecky nebo na jakoukoli cast jakekoli jine pajecky). Pajka se priklada k ocku (nikoli na ocko) pajecky az ve chvili, kdy jsou oba pajene materialy ohrate tak, aby se po nich cin pekne roztekl. Pripadne, pokud se nechce chytnout, je mozne tuknout pajkou o ocko, cimz se to urychli.
Tebou popsanym postupem se da nejlepe udelat studenak anebo prepalit pajku.
Ber to jako rypnuti nekoho, koho se snazili 4 roky naucit pajet .
Nojo pak si z vas z Pansky clovek nema delat prdel ze se ucite 4 roky pajet, vona je to fakt pravda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabíjení akumulátoru v motorce
gugo píše: Nojo pak si z vas z Pansky clovek nema delat prdel ze se ucite 4 roky pajet, vona je to fakt pravda
staryho Peska na tebe. Ten by ti to vysvetlil. Ty vole - kdyz si vzpomenu jak v laborce sedelo 20 studentu se sitkou od pomerancu na hlave ...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabíjení akumulátoru v motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabíjení akumulátoru v motorce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabíjení akumulátoru v motorce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabíjení akumulátoru v motorce
gugo píše: FJRPEPA> proto to zalejvaj do takovyho tlumiciho penovyho hnusu co ?
To co je na foto, není žádný tlumicí pěnový hnus. Je to pouhý izolační lak.
Naposledy editováno 14.06.2017 11:41:01
gugo píše: Medved> to jste meli jako proc ? my tedy na Prikopech jsme pajeli jen jeden rok (mam ten pocit) a pak jeste jeden rok na navijarne.
nojo, ty vole - ta vase pseudo skola ... pak ma nekdo umet poradne pajet.V Panske se v podstate pajelo v kazdem predmetu, ktery mel nejakou praktickou vyuku. Elektronika, elektrotechnika, spojovaci technika, telekomunikacni praxe, spojovaci provoz, ... vsechno uz to ani nedam dohromady - takze pajecku jsme drzeli v ruce fakt cele ctyri roky - akorat se to lisilo v tom, jaka ta pajecka byla. No - a jak se mi to hodilo, kdyz jsem po prvaku na brigade stravil tyden v dire u Jindrissky veze a spojkoval jsem hlavni kabel z Jindrissky na SR Nove Mesto, ktery nejaky borec pretrhnul kdyz vyhrabaval potrubi.
FJRPEPA píše: To co je na foto, není žádný tlumicí pěnový hnus. Je to pouhý izolační lak.
hele na to jakej jsi neuveritelne chapavej - tak ti mohlo dojit, ze tohle foto ma ukazat co se deje s pajenym spojem pokud prave v tom tlumicim materialu zalitej neni
neni to asi snadny zit ve svete kde predpokladas same idioty a jedinej kdo neco vi/umi jsi ty sam ikdyz jo, trosku neco o tom vim