Naposledy editováno 03.06.2017 11:40:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
pycha píše: kutilsro> kde to jezdíš?
Ecce Homo Šternberk nahoru dolů furt dokola Na nic jiného nemám čas a na okruh se nedostanu tak tohle je náhradní řešení Na té trati jezdil na motorce už můj děda takže to tam mám rád a k životu mi to stačí ...
Naposledy editováno 02.06.2017 07:47:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
A ty fotky od kutilstra sou uplne normalni. Dyz se topi, tak proste gumy zmolej...nevidim v tom problem..takovy gumy maj proste vsichni lidi co litaj...To neni faktor toho, ze ty gumy sou spatny a nezvladaj Jo, kdyby byly nejak roztrhany, nebo moc prezmoleny, jako kdyz vemes treba roadsmarty do mostu, ktery pak tecou fest, tak to jo. Ale tohle je fpoho. Standrat sjeta mekka guma ve stylu sviznyho turisty, co pospicha, aby se mu v batohu neroztekly nanuky...:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Naposledy editováno 02.06.2017 08:04:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
pycha píše: kutilsro> no chtěj za to nesmysl 8000 za sadu už mi přijde moc
Tak tak.. já nejradši kupuju gumy že zrušených skladů nebo ty co prodejce prodává protože dlouho ležely a už je nikdo nechce kvůli starému Dot ideálně archivní kousky kolem 8 let stáří mě to vyhovuje že už ta guma není úplně měkká a když se prohřeje tak drží pěkně
Naposledy editováno 02.06.2017 08:05:25
2 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Hele vobjednej se na kurz k srsnovi, tohle mu tam rekni a sunda te z bot
dejf. píše: tyvole...jako ja sem taky cune a jezdim stary cestovni puky vetsinou...ale nazor, ze 8 let stary cestaky mu vyhovujou vic nez mekkoucky super lepidla za 8litru...takovyho cloveka sem este nepotkal
Hele vobjednej se na kurz k srsnovi, tohle mu tam rekni a sunda te z bot
Se Sršněm se nebavím Hele já jdu celý život proti proudu...záměrně a usilovně Je to tak, si nedělám srandu fakt mi vyhovují víc tvrdší gumy ( samo ne zpuchřelé a rozpraskané pneu které už své vlastnosti nadobro ztratili ) než ty nové měkké směsi co řidiči pomáhají jak jen můžou ... jsem divnej a jsem na to hrdej Jednu dobu jsem jezdil sice nové ale cestovní ContiForce místo Road nebo Sport právě kvůli tomu, že byly tvrdší.Ale platí, že nejlíp se cítím na PilotPowerech což jsou ale sportovní gumy jen rychle ubývají.
Ona ¨ta starší guma taky změkne když se na ni dlouho tlačí ale nezměkne natolik aby se žmoulala a drží skoro stejně dobře když člověk není jouda a nemá rozhozenou geometrii kol špatným přitáčením
E: Vždycky jsem slyšel za zády když jsem odcházel " S tím se nebav ten je vlivnej " až po dlouhé době mi někdy vysvětlil, že to bylo: " s tím se nebav ten je divnej"
Naposledy editováno 02.06.2017 09:30:22
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
kutilsro píše: Problém bude právě v tom, že to co mám je silniční verze
SP V2 koupil jsem to už s motorkou já bych si je nevybral a jestli se nepletu je to dvousměs a ty kraje jsou prostě měkký... A moje silniční ježdění znamená pořád jeden úsek série cca 15 ostrých zatáček hodinu až hodinu půl pořád dokola takže spíš zátěž jako na okruhu
E: a ty Micheliny byly taky dvousměs ale sportovně cestovní směs navíc 8 let staré takže tvrdší a ty se mi nežmoulaly ... Nějak mi prostě sedí víc.
Dobre, ale mišleny pilot power 2ct/pure power prehrejes (roztečou se) uz po napr. tretim projeti Zeleznaku, proto vubec nechamu, ze ti sedi vic zabozroutsky gumy.
Jinak ta silnicni verze je neco jako SC5 (co tak hodnotil kamos, s kt. jsme se potkali na okruhu) a jsou mnohem tvrdsi, nez "ostre" SC.
Ja si fakt myslim, ze problem bude jinde, treba stary dot, spatny tlaky, spatnej podvozek, nevim....
Kazdopadne SC jsou dost nachylny na smes vs. teplota vs. tlak. Jak jedes napr. zadni gumu SC1 pri teplotach pod 20°C (na trati), strasne rychle ti zmizi.
Obecne je to tak, ze SC0 je kvalifikacni nebo do extremne vysokych teplot, SC1 nad 25°C, SC2 pod 25....., ale mluvim o okruhu.
A ta SC sp/v2 je totalne jina, nez SC1/2....
V SO pojedeme prolitnout Vysocinu, klido se pridej a uvidime, co budou gumy delat. Mam obuto sc1 a k2 (coz je to same jako sc2).
jestli jsem to pochopil tak SP co jsem objednal a co jsem tam měl jsou pro moje použití převážně na silnici nejlepší a fungují ve větším rozsahu teplot a mají větší nájezd
SLEEPER píše:
V SO pojedeme prolitnout Vysocinu, klido se pridej a uvidime, co budou gumy delat. Mam obuto sc1 a k2 (coz je to same jako sc2).
Přidal bych se ale nestíhám ... mám vždycky tak hodinu až dvě max. včetně dopravy tam a zpět takže já se z našeho regionu asi až do podzimu nehnu
Jsem rád když stihnu kolem sedmé večer vymést pár zatáček a pak musím zpátky ( venčení, jídlo, dodělat rozdělanou práci a spát.. a další den nanovo)
E: jinak dot je 2014 takže žádná horká novinka ale tím to asi nebude
Pravda tlaky v gumách na silnici moc neřeším, pokud kolo neutíká tak ho nafouknu na jaře a pokud není na omak měkký nechávám ho tak až dokud ho nezouvám řeším to jako na kole zmáčknu a vidím A když mi v něm zmizí palec tak hledám šroubek nebo hřebík.Je fakt, že ta přední může být po zahřátí moc tvrdá pokud je v ní velký tlak a tak se může hrnout protože se nezmáčkne asi to přeměřím....
Naposledy editováno 02.06.2017 15:04:24
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
pycha píše: zkoušel někdo ty racetec K3
jezdil jsem pouze K2 v létě a super, po ohřátí vydržely víc než já, na podzim jsem zas jezdil K0 kvalifikační pryž, nebo do chladného počasí, ale jak se trochu oteplilo nad 15°C tak byla jak žvejka... Jinak V2 je Version 2 od SP, nevím jestli lepší nebo horší, SuperCorsy V2 jsem nejezdil.... Teď lítám na těch SportAttack 3 a super, držej na TLku neskutečně a když někde zmoknu tak se už tolik nebojím, držej i na vodě, proto maj ten vzorek až do hrany... Sice menší styčná plocha, ale co s tím lítaj fašouni na S1000RR nebo Alex Hoffmann na SuperDuke R mi hlava nebere... E: jinak jsem zaměstnanec skupiny Continental A.G. takže jsem trochu poznamenanej za mě jsou něj sportovní gumy Pirelli, Metzeler, Continental a Bridgestone, Dunlop a Michelin moc nemusím... Německý pryže jsou GutNaposledy editováno 02.06.2017 20:52:08
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Ale čekal bych u S 21 větší výdrž a není to tak. Možná kdybych netahal.
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Naposledy editováno 03.06.2017 09:07:17
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Teď přijdou ty SC pak možná vyzkouším ty racetec, ale já nerad zkouším. Radši stridam jedny gumy pořád abych věděl co to dělá. I proto jsem tam chtěl zas ty bridge, protože jsem je jezdil celou sezónu a byl jsem spokojenej. Teď když mám přímé srovnání je všechno jinak :)
dewwil píše: jezdil jsem pouze K2 v létě a super, po ohřátí vydržely víc než já, na podzim jsem zas jezdil K0 kvalifikační pryž, nebo do chladného počasí, ale jak se trochu oteplilo nad 15°C tak byla jak žvejka...
Kazdej vime, ze SC1 je profilem a smesi stejna jako K1, jen pirelli maji obcas novejsi smesi a teprve pak to daji do metzeleru, ale...
Cim chladnejsi pocasi, tim vice se pouziva tvrdsi smes na zadku. Tebou zminivana K0 (sc0) se jezdi napr. pri teplotach nad 30°C, na zadku...., na predku je to presne na opak. SC2 Je do horkeho pocasi a sc1 do chladnejsiho....
Vetsina lidi totalne prdi na podvozek. On ten repas je fakt dulezitej, stejne jako nasledne nastaveni podvozku. Napr. zx10r ma z tovarny nastaveno staticke predpeti pruzin na jezdce 68Kg a kdo to z vas ma?
Potreba je si udelat SAG na hmotnost jezdce a pak uz dle "trate" doklikavat kompresi, utlum, pripadne rychlou a pomalou komprdu....
Nekdo tu spal, ze SC v2 je uzpusobena pro motory V2. Ja bych tomu i veril, protoze motorky s V2 maji na vyjezdech lepsi grip jak R4 a tyto gumy (sp/v2) jsou upravdu o mnoho tvrdsi, jak sc0/1/2....
2 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Super duke vs Tuono v4 [1, 2] KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 36 | 31.5.2024 v 19:54 Kubák |
Výfuková klapka Aprilia Tuono V4 1100/RR | nazram | 3 | 30.5.2024 v 17:29 nazram |
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 0 | 27.5.2024 v 11:49 Chuck... |
Prevodovka po 5000km Aprilia Tuono V4 1100/RR, Aprilia RSV4 1100 Factory,... | vein | 14 | 9.8.2023 v 19:18 jardusking |
Průměr díry na ventilek Aprilia Tuono V4 1100 RR | nazram | 8 | 14.9.2022 v 08:06 PetrL3 |