Tady je video, jak to vypadá:
Na netu jsem našel informaci o tom, že se jedná o možný projev poškozeného těsnění pod hlavou, takže to vypadá, že normální to není. Setkali jste se s tím někdo prosím?
Jinak kompresi bych změřil, ale nemám jak, manometr nemám. Jen jsem zjistil, že na otočení klikovkou je potřeba 13Nm, tam, kde dojde (kažedé dvě otočky) ke kompresi, je potřeba cca 20 - 21Nm, víc toho bez manometru asi nezjistím
Předem díky za jakoukoliv pomoc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese každé dvě otočky?
nemako píše: sundat hlavu,dát nový těsnění a fláknout jí zpátky je ok?
Vyhozeny prachy. Pokud hlavu sunda, musi ji nechat srovnat, tolerance bude jen par setin. Az bude hlava srovnana, muze dat novy tesneni a dotahnout podle manualu.Slávek-TDM píše: Vyhozeny prachy. Pokud hlavu sunda, musi ji nechat srovnat, tolerance bude jen par setin. Az bude hlava srovnana, muze dat novy tesneni a dotahnout podle manualu.
Pokud to je potřeba, hlavu srovnat nechat můžu, to už je maličkost. Spíš jde o to, jestli je tam dost materiálu na to, aby se vůbec dal nějaký při zabroušení ubrat, aby pak ventily nenarážely do pístu...
1 reakcí na tento příspěvek Komprese každé dvě otočky?
Jinak KLE dekompresor nemá, tak ho ani hledat nemusíš. Jsem stejného názoru, dle tvého videa tam něco není v pořádku a jinak než sundáním hlavy to nezjistíš a pak budeš prostě pokračovat dál. Je to minimální tah a dozvíš se celkem dost v jakém stavu motor je. Maximálně bych pak sundal ještě vanu a podíval se zespodu, popřípadě trošku prohlédl olej co jsi vypustil. Pokud s tím chceš jezdit dál, tak máš ještě hodně času do jara a pak budeš vědět jak na tom jsi.
Daj vedieť nakoľko je tento tip správny, som zvědav
Ale aj tak sa mi tá kompresia - z toho ako to točíš v pohode jednou rukou račňou - zdá až príliš slabá, aj na fučiace ventily a krúžky, každopádne, takáto téma vo fóre ma baví, človek sa tu môže dozvedieť.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese každé dvě otočky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese každé dvě otočky?
Ale ne, radsi to budeme zkouset startovat i kdyz je ocividne neco v haji a nadelame tim jeste vetsi paseku, to je podle tebe spravne reseni?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese každé dvě otočky?
První bych to zkusil nastartovat,když to nepojede a určitě to nemá kompresi,tak pak bych to taky rozdělal,a jak psali kluci,pěkně se do toho asi vysypeš,když už to bude rozdělané,tak už bych to udělal komplet,takže hlava,ventily zabrousit pastou,snad nebudeš muset kupovatnové,gufera ventilů,minimálně nové pístní kroužky,uvidíš jak budou vypadat válce abys nemusel dělat výbrus+nové písty,nový rozvodový řeťez,těsnění a určitě jsem na něco zapoměl,někdo mě rád opraví-doplní.Ale první bych to zkusil nastartovat.
zizitop píše: dadanek1999> snad jsi ze neurazil.
První bych to zkusil nastartovat,když to nepojede a určitě to nemá kompresi,tak pak bych to taky rozdělal,a jak psali kluci,pěkně se do toho asi vysypeš,když už to bude rozdělané,tak už bych to udělal komplet,takže hlava,ventily zabrousit pastou,snad nebudeš muset kupovatnové,gufera ventilů,minimálně nové pístní kroužky,uvidíš jak budou vypadat válce abys nemusel dělat výbrus+nové písty,nový rozvodový řeťez,těsnění a určitě jsem na něco zapoměl,někdo mě rád opraví-doplní.Ale první bych to zkusil nastartovat.
Ale nee, jen už jsem trochu vynervil, promiň jestli jsem zněl nějak protivně nebo tak
Věc se má takhle. Zatím jsem sundal hlavu, výfukové ventily dost humus, obalené karbonem, netěsní. Těsnění pod hlavou vypadalo v pořádku, ale samozřejmě dám nové. Sundám i válec a vyměním těsnění pod ním, když už to dělám, tak to bude pořádně, prostě pro sychr.
Zatím je objednaná sada těsnění na vršek (tj. pod hlavu, pod válec, gufera ventilů, ještě cosi a kopa Okroužků). Takže bude potřeba stáhnout pružiny ventilů, ventily vyndat, vše očistit a uvidí se co dál.
Ve válci bylo dost jemného bordelu - buď odrbaná rez, nebo uvolněný karbon, ale válec vypadá v pořádku, zítra ho mohu vyfotit. Zatím to nevypadá na nějakou hrůzu, snad bude trocha poctivé údržby stačit. Jen nevím co s těmi kroužky, jen kroužky jsou tady přes 3 tisíce, takže moc se mi do toho nechce, ale pokud to bude nutné, samozřejmě je koupím. Jde nějak otestovat těsnost? Třeba až bude válec sundaný, vložit do něj píst, zvrchu nalít olej a zjistit jestli protéká, nebo něco na ten způsob? Prostě jak ověřit jestli těsní, nebo jestli to vyměnit?
Jinak měl bych na Vás ještě dotaz ohledně zabroušení dosedací plochy hlavy. Je tam na to dost materiálu? O kolik se to může vzít, když to hodím do firmy co tyhle věci dělá? Mám trochu strach, aby mašinou nevzali desetinu tady, desetinu tam a pak nemlátil píst do ventilů...
Naposledy editováno 03.01.2017 20:48:57
1 reakcí na tento příspěvek Komprese každé dvě otočky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese každé dvě otočky?
Zemba82 píše: Zkoušel jsi našroubovat svíčky a zalít hlavu benzínem? Za jakou dobu to proteče?
Ano, okamžitě to mizí vevnitř, tak to nakloním a vylívám takhle vše co jsem tam nalil.
Jinak ano, je to tak, chci od toho mít prostě klid. Jsem rád, že mě někdo plně chápe To těsnění na vršek (vyjma těsnění víka ventilů - to je v pořádku) + těsnění na olejovou vanu k tomu mě vyšly i s poštou na 1340Kč. Origo rozvoďák se dodává snýtovaný, takže je třeba kvůli tomu půlit motor. Možná raději koupím za cca 1900Kč od DID, natáhnu ho do motoru přes starý rozvoďák a vyhnu se tak půlení
Mimochodem, kde ty kroužky sehnat levněji? Viděl jsem je jen na partsdepot.
1 reakcí na tento příspěvek Komprese každé dvě otočky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese každé dvě otočky?
Např.:
Pístní kroužky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese každé dvě otočky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese každé dvě otočky?
dadanek1999 píše: nemako> Však je taky asi jedinná správná I kdyby ten motor chytl, akorát by se podpalovaly ventily
já netušil,žes to koupil s tím,že je motor mrtvej. pokud to jezdilo s benzínem v oleji,tak bych asi hledal jinej motor. mám takovou zkušenost,že už to nikdy nebude uplně dobrý.nemako> Je taky možný, že se benzín dostane do oleje, když ho někdo stříkne na píst ve snaze aby to nastartoval, tak bych tomu moc taky nevěřil.
Nechci tady do někoho rýpat, ale taky třeba nebudete měřit tlak v pneu když to leží na ráfku.
KubaLC8 píše: dadanek1999> tu tvoji "tesnost" jsi mel merit prave manomentrem podle tlaku ve valci, to je zaklad toho, jak motorka pojede, ted kdyz to mas uz rozebrane tak je pozde, jinak bys to musel dat cele dohromady a pak to teprve zmerit.
a jak by ji asi tak měřil, když mu evidentně netěsní výfukový ventily??
Moc bych nedal za to, že kroužky budou taky v háji. Ten nános karbonu na ventilech dost pravděpodobně vznikl spalováním oleje..
Keď som sa ešte za čias Škodoviek 100-130, žigulákov, poľských Fiatov a Moskvičov hrabal v ich motoroch tak sa tesnosť krúžkov vo valci kontrolovala tak, že sa do valcov po zhodení hlavy nalial petrolej a čakalo sa ako rýchlo pretečie /potom sa samozrejme musel vymeniť olej ale ten budeš dávať nový aj tak/ ak si dobre pamätám tak na dobrom motore tam vydržal aj do druhého dňa. Porovnávať kompresiu na 2T a 4T mi príde ako vtákovina.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese každé dvě otočky?
nemako píše: já netušil,žes to koupil s tím,že je motor mrtvej. pokud to jezdilo s benzínem v oleji,tak bych asi hledal jinej motor. mám takovou zkušenost,že už to nikdy nebude uplně dobrý.
Myslím si že to s tím nejezdilo. Spíš to proteklo během dlouhého stání v bazaru, nádrž byla plná po okraj a do bazaru to imho přitáhli jako pojízdný, resp. "nastartovatelný"
Jinak všem děkuji za rady Dneska snad shodím válec, tak pak pošlu fotky a změřím, jak to vypadá
Naposledy editováno 04.01.2017 14:02:20
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 2 | 15.4.2024 v 14:00 Medved |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |