Tech píše: gugo> No když jsem četl test na 1290Adventrue, přišlo mi to složité dost, elektronický podvozek, mapy...
Vlnič> Něco už si přečíst můžeš. Jak je to nestranné nevím.
První test na Afriku.
http://rustsports.s3...nSpecial.pdf [/quote]
pěkný test
1 reakcí na tento příspěvek kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700
bulldogbiker píše: Afrika je nejlepší !!!!
a v čem?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700
seikos píše: a v čem?
na fotkách
1 reakcí na tento příspěvek kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700
Naposledy editováno 24.11.2015 18:24:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700
1 reakcí na tento příspěvek kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700
Myslím že CB 500X má úplně nový motor jako CBR 500R. Má to spotřebu jak 125ka.
Kromě VFR to jsou rozpočtovky jak blázen, ale navzdory tomu prostě nemají žádné problémy. Ta dvouspojka už chvíli jezdí, VFRko bylo představeno 2009 ? To je 6 let...Na blbý QuickShifter u BMW jsem něco slyšel po dvou měsících.
Naposledy editováno 25.11.2015 00:06:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700
seikos píše: a v čem?
ve všem, hlavně kvalita a cena
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700
krojc0 píše: vikik> Musím říct,že jediné co mě zarazilo je,že píše jak se musí přemlouvat při rozjezdu a předjíždění.
Stromu škodí dlouhý převod, ale narozdíl od běžných aut předjíždíš kromě dálnic snadno, navíc si užší
pružné zrychlení 100-140kmh na poslední kvalt:
sv1000.........4,3sekund
versys650....5,1s
v-strom650...8,2s
auto80kw....14,8s (při podřazení 11s)
Co maj říkat dědové ve feldách?
Naposledy editováno 25.11.2015 18:35:52
Holt není to litrovej buchar a motor z SV potřebuje točit, aby jel. Když nespěcháš, tak z kila jen přidáš plyn. 6. kvalt je opravdu slabší, ale na dálniční přesun 110-120km/h to nemá chybu. Motor jen ševelí. Zase na 5 vyjede i s báglama leccos.
Prostě cestovní motorka jak má být.
Předlouhej dojezd na nádrž a pohodlí nadevše.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700
bulldogbiker píše: ve všem, hlavně kvalita a cena
aha. A ty jsi tu kvalitu viděl na vlastní oči? Nebo jen na fotkách? Já na tom alespoň "zatím" seděl na výstavě. A můžu ti říct že když jsem zabral třeba za padací rám, tak mi málem zůstal v ruce. Takže podle mě bude kvalita lecjaká.Podle tebe bude samozřejmě skvělá, protože "to je Honda"
A cena? Za cenu Afriky koupíš i nový Triumph Tiger Explorer XC, což je motorka o dimenzi dál. Takže ona ani ta cena není nic extra
Naposledy editováno 26.11.2015 08:50:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700
Ber to tak ze Afrika (stara) je pro hodne lidi bud srdcovej stroj nebo vysnenej stroj. A hodne lidi se k novy afre upina jak k modle, ja se tedy predem obavam toho ze to proste tak dobry nebude, ale to ce casem uvidi ne ?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700
gugo píše: seikos> ono otazka jak o jakou dimenzi jde. 260kg bych v dimenzi teren tahat nechtel. A jsou proste veci, ktery z papiru nevykoukas.
Ber to tak ze Afrika (stara) je pro hodne lidi bud srdcovej stroj nebo vysnenej stroj. A hodne lidi se k novy afre upina jak k modle, ja se tedy predem obavam toho ze to proste tak dobry nebude, ale to ce casem uvidi ne ?
Jasně že se časem uvidí. On ten Triumph byla taky modla ke který se leckdo upínal a po pár letech z toho leckdo vystřízlivěl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700
Plně natankovaná 230Kg je v kategorii skvělá hodnota a sakra rozdíl proti 260kg, ale všechno není jen o váze. Když pominu, rozměry kol, úplně jiný podvozek + světlou výšku. Budeš se divit ale polovinu úspěchu tvoří motor a ten 3. válec se v terénu hodně blbě dávkuje.
A zase, o síle v rukou to je až když se to zastaví.
Btw. Nebyl jsi to ty, kdo poukazoval na nějaké problémy s hlavou u Trumpety ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700
Tech píše: seikos> Často s Tebou souhlasím, ale tohle snad nemůžeš myslet vážně. Asi Afře závidíš hmotnost proti tomu tanku, co máš ty jinak nevím. Tiger je do terénu naprosto nevhodný.
Plně natankovaná 230Kg je v kategorii skvělá hodnota a sakra rozdíl proti 260kg, ale všechno není jen o váze. Když pominu, rozměry kol, úplně jiný podvozek + světlou výšku. Budeš se divit ale polovinu úspěchu tvoří motor a ten 3. válec se v terénu hodně blbě dávkuje.
A zase, o síle v rukou to je až když se to zastaví.
Btw. Nebyl jsi to ty, kdo poukazoval na nějaké problémy s hlavou u Trumpety ?
Je jasný že 21" předek bude v terénu vždy lepší. Už jen s ohledem na lepší dostupnost pneumatik. A co se podvozku týče, Triumphy jsou vedle hmotnosti se svouji tragickou Kayabou taky v terénu nic extra zážitek. Nový model s WP podvozkem bude snad na tom lépe. Snad ty inovace co přináší nový model (mimojiné i palivové mapy do terénu) Trumpetě trochu pomůžou. A pak záleží co to znamená terén. Jestli to co bylo například na těch promo videích k Africe, tak to zvládne poměrně dobře každá motorka, včetně toho "nevhodného" Triumpha. Tahat se v terénu - pod tím si představím třeba výjezd na Černou studnici, což je oblíbená kratochvíle mastodontí komunity
Tam se užije spousta zábavy, nervů a litrů potu
Myslím že nejsme se svými názory nijak ve sporu.
gugo: 220 versus 260 kilo - žádné překvapení. Nůžky se samozřejmě rozvírají. Navíc Yamaha má poměrně "pomalý" podvozek, není to taková hadimrška jako kačena.
Naposledy editováno 26.11.2015 13:37:53
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700
seikos píše: A co to má s tím společného?
No promo videa bych radši nechal být, ale dělat to samé s Trumpetou by asi moc zábava nebyla. Já pořád doufám, že Afrika se bude v terénu co nejvíce přibližovat 990Adv + spolehlivá jako stará. Čas ukáže jestli to tak bude.
Naposledy editováno 26.11.2015 14:10:35
Tech píše: Jen to, že tvoje dimenze dál má nic moc podvozek, nevhodná do terénu, problémy s motorem a váží jako staré Varadero.
No promo videa bych radši nechal být, ale dělat to samé s Trumpetou by asi moc zábava nebyla. Já pořád doufám, že Afrika se bude v terénu co nejvíce přibližovat 990Adv + spolehlivá jako stará. Čas ukáže jestli to tak bude.
A vsechno je relativni. Vloni jsem s guzzinou projizdel tunel Parpailon a jel se mnou nejaky francouz na Exploreru. Doce jsem koukal jak to na te trumpete dava. Takze vhodna nevhodna, je to o gumach a o skillu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700
S tou Afrikou jsi taky jako kolovrátek.Kurňa,za pár let se uvidí.Je možné že bublina splaskne.Jestli ne,jen dobře,ale mlet o tom od klávesnice mi přijde zcestné.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 27 | Dnes v 13:20 Animals21 |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | Včera v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |