1 reakcí na tento příspěvek pneumatiky mitas
na ER-5 jsem začínal jezdit na Bridgestone battlax (přesněji si to už nepamatuju) potom na něčem od Heidenau a skončil jsem na Mitasech H-16 (přední) H-17 zadní. Dotaz je ale na Mitas obecně, takže osobní zkušenosti je taková, že za sucha naprosto bez problému jako na předchozích pneumatikách. Na mokru v Alpách stejně tak na mokrém Rumunském Fagaraši můžu s klidem říct, že jsem ostatní motorky dojížděl (taháním to u ER-5 v porovnání s ostatními asi nebude).
650GS jsem koupil na nových Touranckách a před cestou do Albánie jsem přezul na E-07, na kterých mám teď něco přes 9tkm. E-07 jsou oproti touranckám o trošičku nervóznější na dokonalém povrchu (hold hrubší vzorek). Na druhou stranu mi u E-07 přijde, že dává čitelně dopředu vědět že se blíží na hranu, zato tourancka mě párkrát z ničeho nic o něco ujela. Jezdím dost na cestách nižších tříd a tady má hrubší vzorek v mých očích výhodu v "požírání" nějakých těch kamínků, či hrubšího štěrku.
na E-07 jsem určitě tak 2000km najezdil za teplot i pod 5°C, stejně tak relativně dost km na vodě (určitě přes 1000km) a nikdy na mě E-07 žádnou sviňárnu neudělaly!
spíš než fakt, že u mitasu je každá pneu originál může být důvodem rozdílných zkušenosti právě ta změna směsi na přelomu roku 2011.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneumatiky mitas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneumatiky mitas
Naposledy editováno 23.04.2015 00:18:23
Naposledy editováno 23.04.2015 06:37:58