"Jinak je to hodně dobrá guma, zadní po optické stránce poměrně brzy trošek schodkovatí, ale na jízdě to nejde poznat."
To je dáno ostřejší akcelerací a nejen při rozjezdu,ale jak píšeš,ničemu to nevadí.Stačí plynule zrychlovat,citlivější rozjezdy,ale málokdo to vydrží A samozřejmě tlak v pneu,ale to jsme už v jiném vlákně
Co se týče BTček,jak psal HORNIS GSX se plně ztotožnuji s jeho příspěvky.Už na Hayabuse 2001 byly 020 a jak je všichni chválili Jenže,dlouho se ohřívá,je to tvrdá pneu a tak dlouho vydrží,ale protočit kolo nebo brzdit déle než je zdrávo není problém.Je to už retro v dnešní době,nedal bych ji na zadek,natož předek,ustřeluje.Leda na dlooohý výlet abych měl jistotu,že se na ní vrátím,ale ruku na srdce,je to vážně jistota?
E:písmenko
Naposledy editováno 27.03.2013 22:49:15
Stále se však bavím o cestovně-sportovní pneu,pro rýpaly
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop roadsmart 2. Kilometrový nájezd?
HornisGSX píše: dejf.> já se nehádám ale BT021 se montovali už na motorky od roku 2001!!!
bych řek ,že nebyly ještě ani navržený nepleteš se?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop roadsmart 2. Kilometrový nájezd?
banda1250 píše: bych řek ,že nebyly ještě ani navržený nepleteš se?
Imho si je plete s BT020.
Zadek 12 tis. na znacky. Predek by este 2-3 unes urcite.
Nic mi na nich nevadilo, pac sem zacinal a teporv si zvykal na vetsi masinu. Az tak od druhy pulky jejich zivotnosti, sem jim trochu daval. Ale presto to byly puky stary koncepce. Pak sem nasadil RS1 a zmena o 180'. Chovani v zatackach, jistota. Ale to bylo dany taky dost tim, ze ty bridge byly dost placaty z myho mrdal tempa. Ale i novy mely o dost placatejsi profil nez ty RS no...Dyz sem prezul na RS, tak byl pohled ze zadu fakt hroznej. Takova užovka opticky (navic na B. ve 160 jenom...)
Naposledy editováno 27.03.2013 23:13:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop roadsmart 2. Kilometrový nájezd?
HornisGSX píše: dejf.> já se nehádám ale BT021 se montovali už na motorky od roku 2001!!!
Nemas pravdu, na FZ6 2005/2006 byli jeste prvovyrobni Bt020. 021 byla novinka nekdy v roce 2008. ALe byla to asi nejhanenejsi guma, zvlast na predku. Pravda je ze je bez zmeny jmena inovovali. Takze to co ma na motorce kolega uz nemusi byt vubec spatne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop roadsmart 2. Kilometrový nájezd?
marekparek píše: MPR2 3700km na S1000RR
sportsmart na CBR1000RR 3600km
sportmax na FZ1GT 5600km (ale 3tis jen turistická jízda)
dunlop qualifer1(d208) 2700-3500km (první na FZ1GT,drzhá na CBR900rr)
Q2 3500km CBR1000RR
M 2CT 3700km Cbr 1000rr
Pirreli supercorsy 3000km 1000rr
MEtzeler race trak M3 (už se neamatuju nazev přesně)2700km CBR600rr
bylo toho víc
Převážně jsem začal jezdit jen Dunlopy...seděli mě pocitově nejvíc...včetně Qualifieru
nejezdím svátečně ani negumuju ...
Supercorsy mi seděly taky...
po několika klouznutí Mišulinů tak sem od nich upustil(spíš blok v havě no)
guma sjeta na dojezdy a kraje tak 1mm nad dojezd(předek nepíšu to je většinou 1:2zadním)
ježděno 100%cesta
obdivuju někoho kdo najede na těhle gumách víc jak 6000km ...mě to nejde
jinak adosíku ja bych ti doporučil spíš ty sportsmarty podle mě je to dobrá guma jak na cestování tak na blbnutí
Jo taky pořád mám v hlavě ještě ty Sportsmarty...Kamoš na nich dal na cbr 1000 rr 5500 km v pohodě. Ale spíš se přikláním k těm Roadsmartům. Jel jsem RS1 na svčku a no problem to rvat na kolena. Má to minimálně 2 měsíce čas na rozmyšlenou. Snad vyberu dobře.
Sushi píše: měl jsem to v záložkách, tak to sem šoupnu...
... šup
http://www.motocykl...matik_2012_prvni_dil
edit: je tam docela zajímavá část o tom, jak se guma změní, když už má něco odjeto. Tohle neřeší nikdo, každý jen jak jede nová guma...
Je na tom PRESNE VIDET jak je uplne jedno co si koupis ! Ty gumy deli 437-420 -> 17 BODU ! To jsou pratele necela 4 procenta ....
99 procent jezdcu nepozna v podstate zadny rozdil, a pokud jo, tak se jim to muze zdat uplne jinak nez testovacim jezdcum, protoze kazdy jezdime O HODNE jinak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop roadsmart 2. Kilometrový nájezd?
AdosR píše: Jo taky pořád mám v hlavě ještě ty Sportsmarty...Kamoš na nich dal na cbr 1000 rr 5500 km v pohodě. Ale spíš se přikláním k těm Roadsmartům. Jel jsem RS1 na svčku a no problem to rvat na kolena. Má to minimálně 2 měsíce čas na rozmyšlenou. Snad vyberu dobře.
Nekde jsem tusim dokonce cetl ze RoadSmarty 2 maji na bocich stejnou nebo podobnou smes jako SportSmarty, pouze stred je tvrdsi.
1 reakcí na tento příspěvek Dunlop roadsmart 2. Kilometrový nájezd?
edit: je. Ted na to koukam
Naposledy editováno 27.03.2013 23:54:43
A ke krajům to má pak čím dál menší hloubu vzorku. Na krajích cca 3-4 mm. Je to podobné jako u všech pneu. Na kraji pneu je menší vzorek ale masa je tam stejně že? No stejně jako v prostřed ne ale jako by je tam masa dost že? Víte jak to myslím
Naposledy editováno 28.03.2013 17:45:40
Pete-Biggy píše: marekparek> Motáš jabka s hruškama, v drtivé většině to máš sportovní gumy a tam je ten nájezd opravdu takový, jak píšeš Mně např. Dunlopa 208 GPčko dalo na Benelli TNT 2900 km na plátno Akorát mi trošku neštymuje těch 3700 km na Michelinech Pilot Road 2. To je zrovna guma, která co do nájezdu vydrží fakt dost. Ale nevím, možná ten Bawor je fakt žrout pneu. Ale i tak, kámošovi daly PR2 myslím že hrubo přes 10 tis. km na K1300R!!! Takže podle mě scestné
motám nemotám ...ja psal co sem jezdil co lze ještě koupit ...
jinak jezdil sem ty roadsmarty a vydržely 5600km na FZ1gt...
ten Bawor ty gumy žere a myslím že to bude případ všech nových litrů páč ten výkon je k...evskej...
co sem měl možnost vypozorovat tak cestovní řady maj problémy za studena ..a to ja riskovat nebudu už sem se nabruslil celkem dost.. ...
za mě dávám sportovní řady ...a Sportsmart mi příjde nejuniversálnější guma ..
na jaře mám většinou měkké ..a kolem června už nazouvám dvousměs právě třeba ty Sportsmarty.. na podzim už sou skoro hole tak koupím zas jednosměs a polítám co jde a na jaře ji dojedu (pokud zbude )
za sezónu dám 2až 3zadní gumy na silnici...
a rovnat okruh s normální silnicí moc nejde ...povrch..rychlost v průjezdech ...délka co si v náklonu..
ten sportsmárt vydrží i 8-9tis někomu kdo nejezdí třeba tak jak já ...ale může se svézt..i když je fakt že dnešní cestovní gumy snesou daleko více než kdy předtím..
tak jak píšu gumy jde strhat za 3500-4500tis i v dvousměsy...nejkratší životnost byla něco kolem 1700km u jednosměsy na mé mašině(ne daytoně)tady věřím že dá kolem 4000..pč to nemá výkon litru...a posledním je taky tlak jak kdo jezdí a kde jezdí..
já jezdím raději s pocitem jistoty v hlavě ...ale to je každýho věc ...
Naposledy editováno 28.03.2013 18:26:58
na 80Ps,80Nm (na motoru),krátký sportovní převod.
Jediná tato guma mě vydržela 4000 km (na plátno).Ostatní gumy sportovní nebo cestovně-sportovní shořely kolem 2000 km.
Nikdy mě neulítla.No,je trochu těžší.
Pokud je Roadsmart II ještě lepší,za mě -velmi doporučuju.Jinou bych ani nezkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek Dunlop roadsmart 2. Kilometrový nájezd?
Dík.
Jan22 píše: Neví tady někdo jak by vyšlo srovnání RS 2 a BT S20? Nejde mi tak o km nájezd, ale jak drží v zatáčkách.
Dík.
S20 je mekka sportovni guma, jeji vlastnosti vsichni chvali, urcite bude drzet lepe nez RS 2 ale ten najezd bude nesrovnatelne nizsi.
1 reakcí na tento příspěvek Dunlop roadsmart 2. Kilometrový nájezd?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop roadsmart 2. Kilometrový nájezd?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop roadsmart 2. Kilometrový nájezd?
kawa...pavel píše: Proboha co je to za hovado ten řidič
Suprrr, tohle já nikdy nedám.
Na gumach moc nepoznas, na tech roadsmartech braska jezdil kochacku na fazeru kolem 3 minut a ja ho tahal za sebou aby si Brno krapet najel Ale bylo horko, a gumy tekli.
Tyhle BT-003 RS davali v Brne 2:26 a tak dramaticky nevypadaj ...
Naposledy editováno 30.03.2013 22:26:13
http://uloz.to/xuzh1...t-pneumatik-2012-pdf