paolo_novy Přidat reklamu

Téma: co je to za motorku?
 
13.9.2012 v 16:44
ahoj,na aukru jsem narazil na celkem zajimavou motorku.Vypada precizne udelana a za 31 000kč nová.Nevíte co je to za značku?I ten výfuk vypada dobre...
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) co je to za motorku?

16.9.2012 v 19:52 | Nahoru | #61
FishX3> Ono to není funkční jen když je to potuněný. Třeba ta moje Yuki měla jenom jinou svíčku a fajfku, protože se proklepal káblík pod náfrží. A borec, co jsem to od něj koupil, s tím najel po Evropě za rok a 1/2 16000 km. Já další 4000, než mi ji ukradli. Vše fungovalo naprosto bezvadně. Jediná moje závada byl povolený šroubek na +pólu aku - oprava na pár minut. Jinak jsem ji parkoval venku, bez plachty, za jakýhokoliv počasí.

A co se týče těch úprav, tak se to netýká jen čínských motorek. Kdyby ji Chiro neupravoval, na funkci by to vliv nemělo. Já Japonskou Kawu KLX taky musel potunit, abych mohl jezdit tak nějak hodně enduro, sem tam trať. Přední tlumiče a centrál z KLX R, Zadní kolo 18" z KX, řídítka Pro Taper, jiný sekundární převod, .....
A naopak tím tuningem dostaneš motorku dá se říct na určitou mezní hranici možností ať v lese nebo na trati - máš lepší tlumiče - na trati jedeš rychleji roleta neroleta, dovolíš si s tím skákat, .... a motorka dostává i dost na prdel . Pokud to TRko vydrží, není to sakra dobrý stroj?
A rám (i když zatím jen příčný výztuhy pod sedlem) u KLX praská taky, takže to není žádná výsada čínských motorek. Při enduro zacházení praská rám i na LC4, Big, DR SE to samý a tak by se dalo pokračovat.

1 reakcí na tento příspěvek co je to za motorku?

16.9.2012 v 20:25 | Nahoru | #62
Problem je když ti upadne stupačka...třeba co si vzpominam že jsem u kamose resil ja....

Daksi vec ze srovnavat Yuki a noname čínu je přeci jen zas maličko jiny level...i když asi ne o moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za motorku?

16.9.2012 v 21:53 | Nahoru | #63

FishX3 píše: Problem je když ti upadne stupačka...třeba co si vzpominam že jsem u kamose resil ja....


Stupačka upadla Robertovi i na Blatě 125, takže zase nic novýho pod sluncem.

FishX3 píše: Daksi vec ze srovnavat Yuki a noname čínu je přeci jen zas maličko jiny level...i když asi ne o moc


A tady zase nevíš, o čem je řeč. Třeba model Yuki Cross200 je vyráběný továrnou Quingqi (doufám, že se to tak píše). S Yuki to má společnýho jen to, že je to obchodní značka, pod kterou se to prodává. To znamená, že pod značkou Yuki můžeš koupit opravdu i nekvalitní stroje, bo je vyrábí kde kdo.
Ta fabrika Qingněco patří mezi to nej v číně a jejich modely jsou prostě dobrý a možná těch svých motorek a motoreček, skůtrů a skůtříků vyrobí a prodají víc, než japonská čtyřka dohromady. Skutečně není čína jako čína, jen to chce mít prostě otevřený oči a nebýt zabedněný.
Já nejsem žádný zastánce číny, ale umím pochválit když je něco dobrý a ještě k tomu za pěkný peníze.

Naposledy editováno 16.09.2012 21:56:05

(reakce na) co je to za motorku?

16.9.2012 v 21:55 | Nahoru | #64
Janek> jenže bylo to myšleno tak, že jsou rozdíly mezi čínou a Čínou kde Yuki je Čína

1 reakcí na tento příspěvek co je to za motorku?

17.9.2012 v 10:55 | Nahoru | #65
Přesně tak jak píše Janek. V podstatě můžeš koupit čínu jaké koliv zančky a bude dobrá a na druhé straně města bude mít kluk stejnou jako ty a bude to šrot. Je jedno jakou (Yuki, lifan, Loncin) důležité je z jaké fabriky ten stroj vylezl. Jinak co se týče těch mých ůprav. Bez nich by to nefungovalo. Jezdíme dost Hard a navíc, na té číně, přední tlumiče ztvrdli po pár dnech, zadek naopak skákal jen na pružině, řidítka z bláta, z kopce jsem mačkal brzdu a stejně to nebrzdilo, natož když na tom má jezdit ženská. Ale to všecko byly věci se kterýma jsem před nákupem počítal a právě proto jsem koupil jetou za pár kaček. Ale bez těchto úprav byla motorka nepoužitelná! Jo , možná na pocuky pro předsedu místního JZD.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za motorku?

17.9.2012 v 16:25 | Nahoru | #66
chiro2> On taky to TR nikdo na nějaký hard ježdění nevyráběl, takže s původnímy komponenty by na svůj účel sloužila taky dobře. Proto jsem dal za příklad i tu svou Kawu. Kdybych ji používal k účelu, pro který byla postavaná, tak by taky rám neprasknul, nepotřeboval bych echt pevný řídítka, centrál, který pobere skoky, a vůbec bych neřešil spoustu dalších věcí.

(reakce na) co je to za motorku?

17.9.2012 v 16:41 | Nahoru | #67
Janek> Jasně jasně. Je to tak. Na TRku jezdím už jen do práce a řekl bych že ještě dlouho budu. To X-motos co jsem upravoval, je taky stavěný jen tak do lesíka na houby. Kdyby ho tyk lidi využívali, taky vydrží dlouho. No já jsem spíš vykulenej z toho motoru. Je to fakt držák, ale asi to bude tím, že to není "překoňovaný" v Základu 17.5 kw, momentálně cca 22kw, ale pořád to není taková palba na ten obsah. Olej dělám po 15ti mth, to si myslím, že je tak akorát. Věřím že bude sloužit dlouho. Ono je to hlavně o tom, jaks e k tomu chováš a staráš se o to. Znám kluka co dokázal za rok ZKRYPLIT aj EXC 530R a to je dva roky stará motorka. Můj Husar z roku 99 byl vedle toho jako novej. A taky že byl!
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist