A co se týče těch úprav, tak se to netýká jen čínských motorek. Kdyby ji Chiro neupravoval, na funkci by to vliv nemělo. Já Japonskou Kawu KLX taky musel potunit, abych mohl jezdit tak nějak hodně enduro, sem tam trať. Přední tlumiče a centrál z KLX R, Zadní kolo 18" z KX, řídítka Pro Taper, jiný sekundární převod, .....
A naopak tím tuningem dostaneš motorku dá se říct na určitou mezní hranici možností ať v lese nebo na trati - máš lepší tlumiče - na trati jedeš rychleji roleta neroleta, dovolíš si s tím skákat, .... a motorka dostává i dost na prdel . Pokud to TRko vydrží, není to sakra dobrý stroj?
A rám (i když zatím jen příčný výztuhy pod sedlem) u KLX praská taky, takže to není žádná výsada čínských motorek. Při enduro zacházení praská rám i na LC4, Big, DR SE to samý a tak by se dalo pokračovat.
1 reakcí na tento příspěvek co je to za motorku?
Daksi vec ze srovnavat Yuki a noname čínu je přeci jen zas maličko jiny level...i když asi ne o moc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za motorku?
FishX3 píše: Problem je když ti upadne stupačka...třeba co si vzpominam že jsem u kamose resil ja....
Stupačka upadla Robertovi i na Blatě 125, takže zase nic novýho pod sluncem.
FishX3 píše: Daksi vec ze srovnavat Yuki a noname čínu je přeci jen zas maličko jiny level...i když asi ne o moc
A tady zase nevíš, o čem je řeč. Třeba model Yuki Cross200 je vyráběný továrnou Quingqi (doufám, že se to tak píše). S Yuki to má společnýho jen to, že je to obchodní značka, pod kterou se to prodává. To znamená, že pod značkou Yuki můžeš koupit opravdu i nekvalitní stroje, bo je vyrábí kde kdo.
Ta fabrika Qingněco patří mezi to nej v číně a jejich modely jsou prostě dobrý a možná těch svých motorek a motoreček, skůtrů a skůtříků vyrobí a prodají víc, než japonská čtyřka dohromady. Skutečně není čína jako čína, jen to chce mít prostě otevřený oči a nebýt zabedněný.
Já nejsem žádný zastánce číny, ale umím pochválit když je něco dobrý a ještě k tomu za pěkný peníze.
Naposledy editováno 16.09.2012 21:56:05