Mam v motoru zvýšenou kompresy a zjistil jsem že by se mělo hnout s předstihem na zapalování aby to navýšení tlaku mělo význam a hlvně aby se motor zbytečně neničil.
Nedávejte sem odkaz na výrobce Ignitech - už jsem s nimi přes mail komunikoval. Prostě jestli nevíte třeba o jiný značce, nebo řídící jednotce z druhé ruky která by odpovídala mým požadavkům (jinej předstih a pokut možno startovací omezovač).
Díky za výpomoc hoši .
Naposledy editováno 06.02.2012 16:43:09
1 reakcí na tento příspěvek Programovatelná řídící jednotka (zapalování) Haya
SVéčko píše: assassin> tak to bude to že to někde píšou, a jinde ne. Jinak SAM je trochu extémní případ a velkej expert. Jinak raptor už má kyvku i centrál z aprilky. Akorát nejsem doma, takže zatím nehodím foto. Jinak se trošku snažím otunit aby mi zase v Třebešově Orgáč neujel na obyč baworáku .
Jejda na koho jsem narazil . A to ten Báw má jen 80 koní a letos oslaví 15té narozeniny - toto ale letí ....
To je mašina táty, on mě ji pujčil a ani jsem ji neměl v ruce. Docela mě potěšilo co jsem nechal motorek za sebou, vlastně všechny ostatní byli silnější .
Ale proti Hayabuse je to na výšší kvalty lenoch - doufám že to nebude číst Motodědek, jinak mě Báwa už nikdy nepůjčí .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Programovatelná řídící jednotka (zapalování) Haya
SVéčko píše: Dawe02> Dík, není moje. Majitel je Patrik Kolář, já ho jen prudím a pomáhám
On má tak pěknej servis jo ? Dlouho si řikám, že se tam musim jednou podívat.
Jen mimochodem, Kolář si u nás v práci nechal upravit ten lehoučkej ráfek. Tipuji dobře že je z Hondy RS 125 R ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Programovatelná řídící jednotka (zapalování) Haya
1 reakcí na tento příspěvek Programovatelná řídící jednotka (zapalování) Haya
SVéčko píše: Orgovany> JJ, tipuješ správně, letos ho někdo sundal při nájezdu do boxů. Ten někdo si to pálil dál a prý málem sundal i pořadatele.
Jestli zjistili kdo to byl, tak ho měli disciplinárně potrestat !!!
SVéčko píše: Jinak co se týče třebešova tak jsem malinko dopřevodoval, ale jinak jsem se měl na tý motorce problém udržet(stupačky vepředu, řidítka vysoko), jak jsi to dělal na tom bmw? Ještě domáknu ty restrikce na prvních kvaltech a snad se to bude víc stavět samo(nebo táhnout)
Jak ? Jednoduše ! Dajem gas !
U toho Báwa uplně perfektně funguje spojka a rychle jsem dokázal najít její optimum.
V 1. závodní jízdě jsem odstartoval dokonce pěkně po zadním kole, to se tátovi nikdy nepovedlo. Taky sem si liboval, jak drží zadní pneu a nemusim ji nahřívat. Do druhý jízdy jsem byl nažhavený že svuj čas vylepšim o další desetinku nebo i víc. Zalehnu co to jde, dajem gas, pustim spojku a guma ti najdenou nějako přestala fungovat . Ale byl z toho docela efektně projetý drift a to mě baví - baví bavit lidi .
1 reakcí na tento příspěvek Programovatelná řídící jednotka (zapalování) Haya
SVéčko píše: Jo to bych taky bral, musím trénovat, jsem se držel abych neuletěl. Ale že by se litr stavěl na 1,2, nebo trojku za plynem se říct nedá. Příjde mi jak když tam je kontrola trakce a jede na limitu stavění na zadní. zkusím pořešit nějaký TRE. Na nižší kvalty mi pomalu stíhal i kámoš na SVčku650 a kolem 180 už neměl šanci. Nechápu
Kurva, neřikej, že tam máš kontrolu prokluzu ?! Asi by to chtělo trochu poladit no ....
1 reakcí na tento příspěvek Programovatelná řídící jednotka (zapalování) Haya
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Programovatelná řídící jednotka (zapalování) Haya
Před 20ti lety byli motorky motorkami, kam se to až postupem vývoje dostane netušim, ale asi to bude jezdit samo