Po 5 letech jsem prodal svoji ZX10R a dlouho jsem hledal motorku, která by mi "vrátila" takovou tu radost z ježdění kterou jsem měl ve věku kolem 20 let, kdy jsem doslova letěl do garáže a s každým krokem kdy jsem se přibližoval mne víc a víc šimralo v žaludku. No a pak jsem se jednou projel na kamarádově SMR 990 a... bylo to tam... vrátil jsem se a takhle hubu od ucha k uchu už jsem dlouho neměl. Ještě cca po 15min se mi třepaly ruce vzrušením (fakt nekecám). Takže abych se dostal k věci. Jsem rozhodnutý na 99% že si ji koupím, ale chtěl bych o ní posbírat co nejvíce informací. Už cca 4 měsíce nedělám nic jiného než že rajbuju internet tam a zpátky a hlavu z toho mám jak pátrací balón...
Takže mi napište svoje postřehy, popřípadě názory... teď hned!
1 reakcí na tento příspěvek KTM SMR 990 - pro a proti
Jinak co se týče toho, že Akrapovič nemá zvuk. Nevím, myslím, že je celkem hezký, ale všeobecně je známo, že Wingsy mají ještě libovější. Já právě již vícekrát na různých fórech četl, že Mivvy nic moc, jak zvuk, tak hlavně zpracování. Psal jeden anglán na světovém KTM SMT fóru, že měl dřív Suonno na FZ1 a z původních nýtů mu nevydržel ani jeden A na youtube je i video přímo s SMT, jak se borcovi sekl killer. Leoše se mi moc nelíbí, je to prostě sprostý hliník z Humpolce, ale zvuk mají hezký, to zase jooo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti
Naposledy editováno 05.02.2012 11:56:20
1 reakcí na tento příspěvek KTM SMR 990 - pro a proti
3 reakcí na tento příspěvek KTM SMR 990 - pro a proti
kua divam se, ze pokukujem zase po stejnem typu motorky chlapi
za me jednoznacne ano...ten speed triple byl bomba... na ty lehny uz jsem kurva starej... na druhou stranu se dalo, ale fajne pogunit i na tym triumphu, ze to vsude ocumovali, jak bych prijel na kosmicke lodi ze startreku ani rikat nemusim ale nejsem zadna metrosexualni deva, tak mi to bylo celkem fuk (kecam ...uzival jsem si to)
ale pak jsem zajel parkrat na okruh, tam zapracovalo moje ego a trosku me zacalo srat ,ze me plno lidi dava na motor...ten triumph byl takovy funnos do mesta...
a jelikoz cekame maleho vetrelce a loni jsem najel na ceste 3tis km, tak sel speed z domu a uvazuju o necem na okruh...svezt se na necem tak 5krat do roka, at jsem vice doma...
ale to smr ve me hloda...hloda...
speed byl super...ale chtel bych zase zmenit...tohle bude dost podobne, ale o dost agresivnejsi a hlave brzdy (ty byla u tripla zase na pi*u)
cim vic chodim na ten net...tim vice spekuluju a nevim co chcu...tak uvidime jestli vyhraje ta okruhovka, kacena anebo pristi sezonu jen kocarek
jo a PS:
jedine akrap kuwaaa ... ten sound zx10 je nezapomenutelny budiz ji bazar na dily lehky...boban, co ji od me vzal ji rozsekal na nudle... po cilovce v brne si udelala par salticek... slysim pisk...podivam se do prava a vidim kwakera jak napodobuje alese valentu a jeho skok na olympiade...
1 reakcí na tento příspěvek KTM SMR 990 - pro a proti
no ta kacena bude eno neno...veerim...nejel jsem...ale nacteno mam, jako ne jeden opupinkovany pubos... jinak jeden znamy, co vymenil speeda za duka...si nemuze vynachvalit...
No za me urcite jo... ty rovne riditka me osobne proste sedli... ja bych tu lehnu uz na cestu nechtel...navic,co se ted zacina produkovat...uz jaksik nedelaji pro nas spravne sedlaky...
jeste koketuju s tim okruhem...kamoska prodava dziksra K6...za 60kachli...hodne lidi z dediny ted drancuje dromy...
...hlavne cekam, jestli nam povoli pripojeni do site pana CEZu...a money zafici pekne do solaru na vyrobu elektriky...
...takze to nechavam kapku uzrat...uvidime, co bude...nebude...mozna to bude fakt jen kocarek a kolo (kuva...aspon neco shodim )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti
Jinak mi včera přišly ty Wingsy a je to skutečně nádherná práce. Můžu začít s úpravami, mám jich v plánu spoustu, jen nevím do kterých se pouštět sám a které raději nechat na servisu. Jenomže oni často ani sami spoustu věcí neví (a ani úpravy v podobě kuchání různých věcí nejsou v jejich zájmu ani fabriky) a tak nezbývá nic jiného než čerpat ze světových fór, popř. alespoň základní přehled i na českých lc8ičkách.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti
Doufám že potom nahraješ nějakou fotku
Pokud bys měl možnost mít 2011 a 2012 za stejnou, tak je to na velké zvážení. 2012 už má ABS, tzn. delší hadice, jiná pumpa, tzn. větší prodleva a už to nejsou takové břity. Ten rozdíl ale samozřejmě není nijak markantní, pořád jsou to monobloky od Bremba. Spíš bych zvážil to, zda používáš zadní brzdu. Jakkoliv je ABS od KTM vyladěné perfektně, tak u zadní brzdy to je fakt opruz. Takže pokud brzdíš hodně/vždy i zadkem, popř. máš v plánu si pomáhat do driftů, šel bych do 2011. Samo, že ABS jde vypnout, ale zase kdy bys ho na eRku pak zapínal? U SMTčka už těch situací vzhledem k cestovním předpokladům bude jistě víc. Ale pokud zadek máš jen jako přívěšek a nebo nemáš v plánu si Káťu nechávat na opravdu delší dobu, tak bych volil 2012.
Nemyslím si že bych byl takový citlivý jezdec, že bych poznal rozdíl v účinnosti brzd mezi 2011 a 2012, teda pokud ten rozdíl není opravdu značný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti
jaké úpravy máš na mysli? Co jsme si o tom četl tak nikdo nepsal o nějákém znatelnějším nárustu, myslím že pak už cesta v podstatě končí..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti
No a co se týče úprav: jde jich udělat fakt hafo, to mi věř. Od vykuchání EPC systému, SAS, lambdy, úprav převodového poměru, hrdel sání po uživatelské palivové mapy atd. atd. Tady pro představu vlákno jednoho maséra od klokanů:
http://www.ktmsmt.co....php?f=13&t=3299
Pěkné čtení
To MichalR10: Poznat to jde, ale jak už jsem psal, rozdíl není velký a pořád to jsou top monoblok brzdy. Mně však jednoznačně vadila ta zadní brzda. Ale je pravda, že 80% lidí brzdí jen předkem.
Naposledy editováno 22.02.2012 20:48:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti
Já myslím, že se to moc řeší, já jezdil AUS na SBK vždy s laděnýma výfuky a když se člověk chová relativně dle předpisů nemá problém. A když narazí na horlivého, tak má "akrapy" s vložkama, s E a klidně i kartou..investice do vypálení, samolepky minimální, šance na nachytání skoro nulová, tož tak v mých očích.
na to vlákno tunningu už jsem se dříve koukal, pěkně si s tím vyhrál . Ale převodové poměry, comandery, ignitechy, KN filtry, výfuky, úpravy airboxu, G-packy, eliminátory a já nevím co ještě jsem na svých motorkách měl, mne přivedly akorát k jednomu poznatku. Člověka to teší, řádně to odlehčí kapsu ale reálný výsledek skoro nikde, nějakých 5PS - absolutně zanedbatelná hodnota. Lépší investice vytunit figuru...o 5kg mín, a efekt x násobně lepší
Ale zábava musí být, tak proč ne! Já krome laufu bych se na nějaký tuning SM vykvákl, bo je jasné že z toho stejně žádná raketa nebude Ale to mne už naštěstí nevadí
Jinak měj na paměti, že těch 80 dB je u Wingsů na volnoběh a v TP se většinou uvádí cca 4000-4500 ot./min., moje KTMka má tuším v těchto otáčkách napsaných 88 dB.
Píšeš, že se to moc řeší a pak sám vymýšlíš pálení čísla, jiné nálepky apod. Tak ti nevím
Jak už jsem napsal, vše je o lidech, když narazíš na blbce, tak ti pomůže tak max. pánbůh
1 reakcí na tento příspěvek KTM SMR 990 - pro a proti
myslíš že tímto někdo něco prostrčí?! já myslím že ne...výfuk homologuje koncovka(tlumítko), které je tak zahlé směrem ke stěně, že jen tak něco neprostrčíš i bez této "punčochy". Do sériového tlumiče vsuneš drát x krát dál, vyzkoušeno.
jak myslíš že to májí teda ty homologované výfuky? Přes ty jejich tlumítka už to jako vsunout nepůjde? a přece je to z hlediska E, hluku ok. Už je to to pobratelné?
jinak souhlas že je to lidech, tak jako všechno. Já tady napsal jen způsob jak to v podstatě "papírově" pro oko zlegalizovat, každý at si z toho vezme co uzná za vhodné.
Jinak co se týče homologovaných výfuků: jak už jsem psal, žádné, které nemají katalyzátor, na SMT homologaci nemají. Jinými slovy, pokud chceš mít na SMT (předpokládám i na nové SMR) homologované laufy, musíš mít kat a přes ten drát samozřejmě neprorveš Ještě jinými slovy, to tzv. "E" neznamená pouze hlukový limit
1 reakcí na tento příspěvek KTM SMR 990 - pro a proti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti
Hele, ale to bych se být tebou ještě zamyslel, jestli má pro tebe smysl kupovat levnější koncovky (Leo Vince, Mivv, Wings...) a PWC plus nutné ladění a dyno měření. To už by ti pak finančně do Akrapů moc nechybělo nebo možná vůbec nic, takže bych v tom neviděl moc nějakou výhodu. Myslím, že bys z toho spojení stejně asi nevytřískal moc navíc oproti Akrapovič laufům s Akrapovič mapou. Oni to mají fakt až neskutečně sladěné...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti
1 reakcí na tento příspěvek KTM SMR 990 - pro a proti
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vadný imobilizér KTM 990 SM R | kawar125 | 7 | 19.4.2024 v 08:40 kawar125 |
Stojan pro KTM 990 SM R KTM 990 SM R | RED-MAN | 3 | 9.7.2023 v 22:19 RED-MAN |
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | pagos | 5 | 13.2.2023 v 15:11 Pepa919 |
Integralka 10 - 15 - 20 tisic [1, 2, 3, 4] KTM 990 SM R | PetrXX | 98 | 23.7.2022 v 19:34 dva_hrnce |
Identifikace Akrapoviče KTM SMT [1, 2] KTM 990 SM-T, KTM 990 SM R , KTM 990 SM | KubaLC8 | 31 | 20.7.2022 v 14:34 KubaLC8 |