globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM SMR 990 - pro a proti
14.1.2012 v 20:03
Čaute chlapi, případně i dívky, pokud máte nějaké zkušenosti s touto motorkou, napište mi je, prosím. Kladné i záporné, potřebuji vědět prakticky vše.

Po 5 letech jsem prodal svoji ZX10R a dlouho jsem hledal motorku, která by mi "vrátila" takovou tu radost z ježdění kterou jsem měl ve věku kolem 20 let, kdy jsem doslova letěl do garáže a s každým krokem kdy jsem se přibližoval mne víc a víc šimralo v žaludku. No a pak jsem se jednou projel na kamarádově SMR 990 a... bylo to tam... vrátil jsem se a takhle hubu od ucha k uchu už jsem dlouho neměl. Ještě cca po 15min se mi třepaly ruce vzrušením (fakt nekecám). Takže abych se dostal k věci. Jsem rozhodnutý na 99% že si ji koupím, ale chtěl bych o ní posbírat co nejvíce informací. Už cca 4 měsíce nedělám nic jiného než že rajbuju internet tam a zpátky a hlavu z toho mám jak pátrací balón...

Takže mi napište svoje postřehy, popřípadě názory... teď hned!

KTM SMR 990 - pro a proti

3.2.2012 v 09:19 | Nahoru | #61
Díky za příspěvky a jsem rád, že se to opět trochu pohnulo...

Pete Biggy... jak je to s těmi mapami? Pokud bych měl PWC a nebo podobnou krabičku, tak by přemapování mělo být otázkou chvilky, ne?

1 reakcí na tento příspěvek KTM SMR 990 - pro a proti

3.2.2012 v 09:41 | Nahoru | #62
No tak pokud budeš chtít dávat peníze za Commandera, tak to je jiná, tam si můžeš vyhrát do aleluja. Ale stačí přemapovat Akrapovič mapou, to je otázka cca 20 minut. Jak který dealer, jeden si vezme 500 kč, druhý 1000 kč a třetí to počítá od minutové sazby a vyjde tě to třeba jen na 280 kč. Je to ta snadnější a jednodušší varianta než PWC a většinou sedí/funguje.

Jinak co se týče toho, že Akrapovič nemá zvuk. Nevím, myslím, že je celkem hezký, ale všeobecně je známo, že Wingsy mají ještě libovější. Já právě již vícekrát na různých fórech četl, že Mivvy nic moc, jak zvuk, tak hlavně zpracování. Psal jeden anglán na světovém KTM SMT fóru, že měl dřív Suonno na FZ1 a z původních nýtů mu nevydržel ani jeden A na youtube je i video přímo s SMT, jak se borcovi sekl killer. Leoše se mi moc nelíbí, je to prostě sprostý hliník z Humpolce, ale zvuk mají hezký, to zase jooo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

5.2.2012 v 11:20 | Nahoru | #63
Pete Biggy> a na kolik vyjdou ty wings? vypadají moc dobře. Já jsme se ještě díval na yoshimury, ale viděl jsem je jen na dukovi, ale myslím že by tam nemusel být rozdíl je dát na smt. A taky jsem včera objevil zardy, vypadají ns SM špica. Ale samo, že to bude bez E

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

5.2.2012 v 11:52 | Nahoru | #64
Ferenc> V zimním ceníku vycházejí na 578 E (522 bez carbon cap). Když vezmeš, že to jsou titany s karbonovou špicou srovnatelné (a to si troufám říci, že prakticky i zpracováním) s Akrapovic Evolution Slip On, tak to je více než dobrá nabídka. Navíc se Gorazd specializuje na KTM, což o něčem taky vypovídá. S tou homologací to je holt pešek, ale když to vezmeš kolem a kolem, tak pokud nechceš dát hříšné peníze za mnou již zmíněné Akrapoviče či Remusy, vycházejí mi ty Wingsy jako nej varianta. Zardy jsou finančně taky úplně jinde a Yoshimury na SMT resp. SMko jsem neviděl. Laufy na SD ti bez úpravy pasovat nebudou. A navíc dávat japonské koncovky na rakouský stroj mi příjde tak trochu divné. Každopádně nevím, proč už teď řešíš koncovky, když ještě ani nemáš moto

Naposledy editováno 05.02.2012 11:56:20

(reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

5.2.2012 v 12:13 | Nahoru | #65
Pete Biggy> to aby tady míšovi vlákno nestálo zima dlouhá, motorka ještě nedořešená tak řeším takové chujoviny

1 reakcí na tento příspěvek KTM SMR 990 - pro a proti

5.2.2012 v 18:04 | Nahoru | #66
Jj... u motorek se nejdřív musí řešit pořádné prďákovské výfuky...

(reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

5.2.2012 v 18:07 | Nahoru | #67
MichalR10> tak, tak. Až podle toho který značkový lauf se podaří lacino koupit, tak následně se na nej vybírá motorka

3 reakcí na tento příspěvek KTM SMR 990 - pro a proti

12.2.2012 v 14:50 | Nahoru | #68
kurva michal..vubec to nekupuj...jede to strasne, brzdi to strasne... aby ti to neporvalo paprce v tom dedkovskem veku
kua divam se, ze pokukujem zase po stejnem typu motorky chlapi
za me jednoznacne ano...ten speed triple byl bomba... na ty lehny uz jsem kurva starej... na druhou stranu se dalo, ale fajne pogunit i na tym triumphu, ze to vsude ocumovali, jak bych prijel na kosmicke lodi ze startreku ani rikat nemusim ale nejsem zadna metrosexualni deva, tak mi to bylo celkem fuk (kecam ...uzival jsem si to)
ale pak jsem zajel parkrat na okruh, tam zapracovalo moje ego a trosku me zacalo srat ,ze me plno lidi dava na motor...ten triumph byl takovy funnos do mesta...
a jelikoz cekame maleho vetrelce a loni jsem najel na ceste 3tis km, tak sel speed z domu a uvazuju o necem na okruh...svezt se na necem tak 5krat do roka, at jsem vice doma...
ale to smr ve me hloda...hloda...
speed byl super...ale chtel bych zase zmenit...tohle bude dost podobne, ale o dost agresivnejsi a hlave brzdy (ty byla u tripla zase na pi*u)
cim vic chodim na ten net...tim vice spekuluju a nevim co chcu...tak uvidime jestli vyhraje ta okruhovka, kacena anebo pristi sezonu jen kocarek
jo a PS:
jedine akrap kuwaaa ... ten sound zx10 je nezapomenutelny budiz ji bazar na dily lehky...boban, co ji od me vzal ji rozsekal na nudle... po cilovce v brne si udelala par salticek... slysim pisk...podivam se do prava a vidim kwakera jak napodobuje alese valentu a jeho skok na olympiade...

(reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

12.2.2012 v 18:28 | Nahoru | #69
Pitris> Čuuus, takže malý vetřelec už je na cestě? My jsme teď dostavěli barák, ZX10R je z domu pryč (u mě i u Hanky) a taky už začínáme uvažovat o nějaké malé "kuželce" (bude mít velkou hlavu po nás... ), takže jediná možnost kdy si koupit novou motorku je teď a pak na delší dobu prd... já už jsem pro to SMR 100% rozhodnutý. Stačilo se jednou svézt a bylo jasno... bohužel to ale nebude hned, takže musím vydržet ze pár předlouhých měsíců cca do června...

1 reakcí na tento příspěvek KTM SMR 990 - pro a proti

12.2.2012 v 22:12 | Nahoru | #70
MichalR10> jasan...ten uz jednim okem vykukuje...do mesice mi konci ten muj sranda life a bude se ze me muset stat zodpovedny vudce rodiny a ten nejlepsi tatinek... pro takoveho prototypa idealniho muze, jako jsem ja...zadny problem ...ale covece uz se tesim...hold fotrovatim
no ta kacena bude eno neno...veerim...nejel jsem...ale nacteno mam, jako ne jeden opupinkovany pubos... jinak jeden znamy, co vymenil speeda za duka...si nemuze vynachvalit...
No za me urcite jo... ty rovne riditka me osobne proste sedli... ja bych tu lehnu uz na cestu nechtel...navic,co se ted zacina produkovat...uz jaksik nedelaji pro nas spravne sedlaky...
jeste koketuju s tim okruhem...kamoska prodava dziksra K6...za 60kachli...hodne lidi z dediny ted drancuje dromy...
...hlavne cekam, jestli nam povoli pripojeni do site pana CEZu...a money zafici pekne do solaru na vyrobu elektriky...
...takze to nechavam kapku uzrat...uvidime, co bude...nebude...mozna to bude fakt jen kocarek a kolo (kuva...aspon neco shodim )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

21.2.2012 v 21:09 | Nahoru | #71
Pitris> Shodím neshodím, kua s tím já si starost nedělám (málokdo je šlang jako já) Fakt je ten, že hledám nějakou opravdovou motorku a tu v dnešním světě "mám pupínek na líčku riderů" těžko pohledat... naštěstí v Mattingoffenu vědí co a jak a tak je volba více než jasná... doufám že co nejdřív koupím a taky doufám že se brzy potkáme a něco sosneme...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

22.2.2012 v 08:33 | Nahoru | #72
MichalR10> Pokud máš v plánu funglovku, tak jsi to pěkně načasoval, letos má být o poznání levnější, cca o 40 tisíc oproti SMT. A myslím, že ještě něco i ukecáš

Jinak mi včera přišly ty Wingsy a je to skutečně nádherná práce. Můžu začít s úpravami, mám jich v plánu spoustu, jen nevím do kterých se pouštět sám a které raději nechat na servisu. Jenomže oni často ani sami spoustu věcí neví (a ani úpravy v podobě kuchání různých věcí nejsou v jejich zájmu ani fabriky) a tak nezbývá nic jiného než čerpat ze světových fór, popř. alespoň základní přehled i na českých lc8ičkách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

22.2.2012 v 09:06 | Nahoru | #73
Pete Biggy> no té ceny jsem si též všiml... zvláštní je, že ročník 2011 je na prodej cca za 300 a 2012 za 260... nějak mi to nejde do hlavy. A hlavně se divím, že je opravdu levnější než SMT...

Doufám že potom nahraješ nějakou fotku

(reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

22.2.2012 v 14:50 | Nahoru | #74
MichalR10> 260??? Oficiální cena za 2012 je 291 900 kč a to už ho teď někde nabízejí za 260?
Pokud bys měl možnost mít 2011 a 2012 za stejnou, tak je to na velké zvážení. 2012 už má ABS, tzn. delší hadice, jiná pumpa, tzn. větší prodleva a už to nejsou takové břity. Ten rozdíl ale samozřejmě není nijak markantní, pořád jsou to monobloky od Bremba. Spíš bych zvážil to, zda používáš zadní brzdu. Jakkoliv je ABS od KTM vyladěné perfektně, tak u zadní brzdy to je fakt opruz. Takže pokud brzdíš hodně/vždy i zadkem, popř. máš v plánu si pomáhat do driftů, šel bych do 2011. Samo, že ABS jde vypnout, ale zase kdy bys ho na eRku pak zapínal? U SMTčka už těch situací vzhledem k cestovním předpokladům bude jistě víc. Ale pokud zadek máš jen jako přívěšek a nebo nemáš v plánu si Káťu nechávat na opravdu delší dobu, tak bych volil 2012.

KTM SMR 990 - pro a proti

22.2.2012 v 15:06 | Nahoru | #75
No právěže mám v plánu nechat si SMR delší dobu. Rozhodující je v tomto případě cena, protože rozdíl 30-40tis. je opravdu citelně znát. Jsem naučený brzdit z 99% předkem, i když si právě od SMR slibuji i to, že se naučím trochu jiný jízdní styl (možná že vůbec ne) a budu si hrát i se zadní brzdou.

Nemyslím si že bych byl takový citlivý jezdec, že bych poznal rozdíl v účinnosti brzd mezi 2011 a 2012, teda pokud ten rozdíl není opravdu značný.

KTM SMR 990 - pro a proti

22.2.2012 v 19:34 | Nahoru | #76
michal, ještě pouvažujme tu cenu 245 přímo z fabriky, to už je super gut cena! musíme to ale ještě nejak potlačit, nejlíp tak pod 200

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

22.2.2012 v 20:04 | Nahoru | #77
Pete Biggy> tak říkáš že ty wings jsou parádní? já jsem se do nich též zamiloval...nechat na laseru nechat vypálit homo značky, samolepku akrapovič ( i když nesnáším si hrát na neco jiného..) a při případné kontrole nemůže být problém.

jaké úpravy máš na mysli? Co jsme si o tom četl tak nikdo nepsal o nějákém znatelnějším nárustu, myslím že pak už cesta v podstatě končí..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

22.2.2012 v 20:40 | Nahoru | #78
Ferenc> No hele a co třeba tohle: fajn, ty si to jakožto typický čecháček doma pěkně upečeš a vykutíš, s velkou parádou vyjedeš do Alp a hned za čárou tě rakouský cajtík s pouze dvojmístným IQ (ale selským rozumem) u Retzu zastaví a strčí ti tam drát. Co myslíš, že se v tu chvíli stane? Kdo myslíš, že koho přechcal? Nebo tam budeš mít drátěnky na nádobí? Být na jeho místě....až bys zčernal. Podvod kamaráde! To jiného, který by měl jen vložky, klidně nehomologované tlumiče s rozumným kraválem a který by se nechoval jako primadona co pobral všechen rozum světa, bych klidně pustil dál. Hele, já jsem samo taky tu homologaci pořád řešil, ale jiná volba než předražené Akrapy, Remusy apod. s katem prostě není. Takže ve finále mi ty Křídla vyšly jako nej volba a budu holt doufat, že budu mít na cestách štěstí na lidi.

No a co se týče úprav: jde jich udělat fakt hafo, to mi věř. Od vykuchání EPC systému, SAS, lambdy, úprav převodového poměru, hrdel sání po uživatelské palivové mapy atd. atd. Tady pro představu vlákno jednoho maséra od klokanů:

http://www.ktmsmt.co....php?f=13&t=3299

Pěkné čtení

To MichalR10: Poznat to jde, ale jak už jsem psal, rozdíl není velký a pořád to jsou top monoblok brzdy. Mně však jednoznačně vadila ta zadní brzda. Ale je pravda, že 80% lidí brzdí jen předkem.

Naposledy editováno 22.02.2012 20:48:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

22.2.2012 v 21:34 | Nahoru | #79
Pete Biggy> strkat drát tam může, ale bude mu to prd co platné. Dá přece rozum, že tam má člověk tlumící vložku, 80dB je mín než najdeš v techničáku většina motorek. Je to zdařilá kopie akrap, tak více než pochybuji že že by to byl někdo né 100% znalý schopen vůbec rozpoznat.

Já myslím, že se to moc řeší, já jezdil AUS na SBK vždy s laděnýma výfuky a když se člověk chová relativně dle předpisů nemá problém. A když narazí na horlivého, tak má "akrapy" s vložkama, s E a klidně i kartou..investice do vypálení, samolepky minimální, šance na nachytání skoro nulová, tož tak v mých očích.

na to vlákno tunningu už jsem se dříve koukal, pěkně si s tím vyhrál . Ale převodové poměry, comandery, ignitechy, KN filtry, výfuky, úpravy airboxu, G-packy, eliminátory a já nevím co ještě jsem na svých motorkách měl, mne přivedly akorát k jednomu poznatku. Člověka to teší, řádně to odlehčí kapsu ale reálný výsledek skoro nikde, nějakých 5PS - absolutně zanedbatelná hodnota. Lépší investice vytunit figuru...o 5kg mín, a efekt x násobně lepší
Ale zábava musí být, tak proč ne! Já krome laufu bych se na nějaký tuning SM vykvákl, bo je jasné že z toho stejně žádná raketa nebude Ale to mne už naštěstí nevadí

(reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

22.2.2012 v 21:43 | Nahoru | #80
Pitris> velká gratulace k budoucímu přírůstku!

P.S musím potvrdit že s hypotékou na barák, 2 svišti se šetří na novou motorku fakt špatně..

(reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

22.2.2012 v 21:51 | Nahoru | #81
Ferenc> Nějak jsem to nepobral, proč by mu to mělo být prd platné. Jakože ta vložka tomu drátu ten průchod zabrání nebo co Ten lauf s vložkou je stejně ďuravý jako ten slavný maďarský hokejový brankář, co ho před časem pustili z basy
Jinak měj na paměti, že těch 80 dB je u Wingsů na volnoběh a v TP se většinou uvádí cca 4000-4500 ot./min., moje KTMka má tuším v těchto otáčkách napsaných 88 dB.

Píšeš, že se to moc řeší a pak sám vymýšlíš pálení čísla, jiné nálepky apod. Tak ti nevím
Jak už jsem napsal, vše je o lidech, když narazíš na blbce, tak ti pomůže tak max. pánbůh

1 reakcí na tento příspěvek KTM SMR 990 - pro a proti

22.2.2012 v 23:00 | Nahoru | #82


myslíš že tímto někdo něco prostrčí?! já myslím že ne...výfuk homologuje koncovka(tlumítko), které je tak zahlé směrem ke stěně, že jen tak něco neprostrčíš i bez této "punčochy". Do sériového tlumiče vsuneš drát x krát dál, vyzkoušeno.
jak myslíš že to májí teda ty homologované výfuky? Přes ty jejich tlumítka už to jako vsunout nepůjde? a přece je to z hlediska E, hluku ok. Už je to to pobratelné?

jinak souhlas že je to lidech, tak jako všechno. Já tady napsal jen způsob jak to v podstatě "papírově" pro oko zlegalizovat, každý at si z toho vezme co uzná za vhodné.

(reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

23.2.2012 v 08:04 | Nahoru | #83
Ferenc> No hele, nemám to sice teď před sebou, ale ty s těma sítkama podle mě teda nemám. Moje výfuky přišly s namontovanými velkými dB killery a když se podíváš skrz, tak tam je díra jak pánu bohu do oken. Drátů bys tam prostrčil 10 najednou. Druhá sada killerů je menší a nechci to s jistotou tvrdit (ještě se na to fakt juknu), ale podle mě tam žádné sítko taky není. Mám za to, že to co uvádíš, je ta USA a kanadská verze a pro tu musíš mít úplně jinou palivovou mapu. A co se týče těch našich, po přemapování na Akrap mapu je ideální jezdit bez killerů, max. s velkými. Když namontuješ malé, tak už tu směs máš moc bohatou. Ptal jsem se na to mimo jiné i přímo Gorazda a ten mi napsal, že pokud budeš mít Akrap mapu, doporučuje jezdit max. s velkými tlumivkami. Tzn., že pokud tady budeš jezdit bez, máš přemapováno a pak bys tam chtěl dát tlumivku se sítkem když razíš za hranice, musel bys si zase přemapovávat. A to tak chceš dělat před každou cestou za čáru? Z toho důvodu jsem to právě zjišťoval.

Jinak co se týče homologovaných výfuků: jak už jsem psal, žádné, které nemají katalyzátor, na SMT homologaci nemají. Jinými slovy, pokud chceš mít na SMT (předpokládám i na nové SMR) homologované laufy, musíš mít kat a přes ten drát samozřejmě neprorveš Ještě jinými slovy, to tzv. "E" neznamená pouze hlukový limit

1 reakcí na tento příspěvek KTM SMR 990 - pro a proti

23.2.2012 v 09:51 | Nahoru | #84
No, moc se tady do toho výfukového hnidopišství nechci vměšovat, ale já to vyřeším tak, že tam vrznu nehomologované "vuvuzely" a jestli se někdy rozhoupu k tomu že pojedu do zahraničí, tak nahodím originály a fertig...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

23.2.2012 v 10:02 | Nahoru | #85
MichalR10> Pokud budeš mít PWC resp. si umíš sám (nebo někoho máš kdo umí nahrávat mapy), tak jo. Ale jestli namapuješ na otevřený lauf a když tam pak dáš zpátky zase origo koncovky aniž bys měnil směs, myslím, že se to mašině líbit nebude. Ale to je můj názor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

23.2.2012 v 11:19 | Nahoru | #86
Pete Biggy> Určitě PWC... navíc opravdu nejsem žádný cestovatel a do zahraničí (rozuměj na Slovensko) jsem se podíval za celou svou kariéru motoploužila jen jednou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

23.2.2012 v 12:30 | Nahoru | #87
MichalR10> Tak to joo, to je pak jiná a tato rozprava je pro tebe pak totálně zanedbáníhodná.
Hele, ale to bych se být tebou ještě zamyslel, jestli má pro tebe smysl kupovat levnější koncovky (Leo Vince, Mivv, Wings...) a PWC plus nutné ladění a dyno měření. To už by ti pak finančně do Akrapů moc nechybělo nebo možná vůbec nic, takže bych v tom neviděl moc nějakou výhodu. Myslím, že bys z toho spojení stejně asi nevytřískal moc navíc oproti Akrapovič laufům s Akrapovič mapou. Oni to mají fakt až neskutečně sladěné...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

23.2.2012 v 12:51 | Nahoru | #88
Pete Biggy> Však ještě uvidím. Samozřejmě že bych nějaké vuvuzely chtěl, ale na druhou stranu to teď (aspoň pro začátek) není nic co by mne nějak tlačilo. Takže tomu nechám spíš volný průběh a ono se to nějak vyklube...

(reakce na) KTM SMR 990 - pro a proti

23.2.2012 v 12:54 | Nahoru | #89
MichalR10> Jasan.

Je pro představu jak vypadá zevnitř standardní koncovka.



1 reakcí na tento příspěvek KTM SMR 990 - pro a proti

25.2.2012 v 17:06 | Nahoru | #90
Ahoj lidi, chtel bych se dozvedet jaky rafky a rozmery gum bych si mel koupit kdyz chci prezout WR 450F na supermoto ? Prosim poradte rad se dozvim vse.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vadný imobilizér KTM 990 SM R kawar125 7 19.4.2024 v 08:40 kawar125
Stojan pro KTM 990 SM R KTM 990 SM R RED-MAN 3 9.7.2023 v 22:19 RED-MAN
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... pagos 5 13.2.2023 v 15:11 Pepa919
Integralka 10 - 15 - 20 tisic [1, 2, 3, 4] KTM 990 SM R PetrXX 98 23.7.2022 v 19:34 dva_hrnce
Identifikace Akrapoviče KTM SMT [1, 2] KTM 990 SM-T, KTM 990 SM R , KTM 990 SM KubaLC8 31 20.7.2022 v 14:34 KubaLC8


TOPlist