Ať chceme či ne, jsou tu mezi námi.
Objevují se v nabídkách dovozců ,různých firem v obchodních domech, moto inzerátech.
Zatracované , neznáme plné pověr a mýtů a nedůvěry, ale lákavých cen.
Pojďme se spolu podívat konkrétně na jednotlivé značky a dovozce, pokud možno s objektivním přístupem a vlastní zkušeností.
Asi tato rubrika nebude pro motorkáře, kteří mají našlápnuto ke sportovní kariéře, nebo příznivcům a obdivovatelům jednotlivých značek, a šponování adrenalinu.
Ale je hodně motorkářů, kteří chtěj jenom jezdit kolem chalupy, baráku do školy, do práce,
na nějaký krátký výlet.Kochat se krajinou a nebo prostě si jen tak zablbnout a nezruinovat přitom kreditku. Dostatečně odolných tím, že jejich ,,ego“ nepotřebuje značkový výrobek.
Nebo se na něčem naučit ,získat zkušenosti a pak se uvidí co dál. A nebo jako druhou motorku na doma , takovou tu služku pro všechno, které není člověku líto, když zrovna nesvítí sluníčko.
Takže budu rád když doplníte dané téma vlastní zkušeností a doufám, že tím pomůžete i ostatním, kteří se rozhodují ANO či NE před koupí.
Připravuji i stránky věnované této oblasti pod názvem http://motochina.webnode.cz
Takže pokud doplníte budu rád /výrobek, koupeno staré , nové, prodejce , servis, najeté kilometry, závady , zkušenosti/ a samozřejmě emoce , příběhy s pískoviště, kdo dočůrá dál jsou přeci k nezaplacení.
motochina.webnode.cz
Uzavřeno 29.08.2011 v 09:29 uživatelem Forget
Otevřeno 29.08.2011 v 09:32 uživatelem Forget
Naposledy editováno 29.08.2011 11:42:55
důležitý je vědět, co kupuju a co od toho čekat.
Úvalák: soudnej člověk by asi netahal čína-enduro na to samý, kde jezdí ostrý (teda mluvím za sebe, svojí motorku a svý terénní neumětelství).
to je jak vzít Fabii Scout na totéž, co L-R Defender.
vrátit čas i s těma zkušenostma, co mám teď, tak bych si Triggera koupil znovu.
3 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
No mně právě jdei o to , říct popravdě tohle třeba ne , to to je schit, naletěl jsem a mám proto tyto důvody. Trochu odělit zrna od plev, jdeli to .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
Uvalak píše: Za me urcite ne. Sice je krasny, ze tu motorku koupis za 30, ale ani jedno z cinskejch endur (a bylo jich minimalne 5 ruznejch znacek) neprezilo jeden den s ostrejma motorkama. Problemu bylo spoustu, od praskajicich svaru, zatejkani do sani, do zapalovani, upadavani sedel a vyfuku, ohnulo se snad vsechno pres stupacky az po riditka i pri mensim padu a dokonal to prasklel blok motoru. Vetsina tech motorek byla fungl novejch nebo meli do 1000 km. Kamos jezdil i na slavnym Shineray 450 ten mel zase prevodovku na 30 minut a pak sla srat. O naprosto zmrveny geometrii vubec nemluvim. Vetsinou to nechce ani moc startovat a nekolik jsme je museli z lesa tahnout na lane. Plnej batoh naradi, sroubu a americky pasky je pro vylety s cinou nutnost. Cinsky enduro je dobry asi jen pro nekoho kdo se rad rozciluje, protoze jezdit se na tom opravdu neda.
Tak pokud budu chtět závodit s ostrým endurem , tak asi s tím musím počítat. Faktem je , že při prohlídce a zkušební jízdě v Pyramidě konkrétně model YUKI TR 250 jsem si vzpomenul na JAWU 90 , Taky skončila prasklinou rámu u hlavy. A bohužel i prodejce měl zkušební moto s ohnutejma řidítkama a řadičkou po pádu, tak to moc taky nelákalo Ne, to není sportovní nářadí byť se tak tváří, tak na lehké blbnutí kolem chalupy pro kluka, který si dokáže ledacos opravit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
Forget píše: Tak pokud budu chtět závodit s ostrým endurem , tak asi s tím musím počítat. Faktem je , že při prohlídce a zkušební jízdě v Pyramidě konkrétně model YUKI TR 250 jsem si vzpomenul na JAWU 90 , Taky skončila prasklinou rámu u hlavy. A bohužel i prodejce měl zkušební moto s ohnutejma řidítkama a řadičkou po pádu, tak to moc taky nelákalo Ne, to není sportovní nářadí byť se tak tváří, tak na lehké blbnutí kolem chalupy pro kluka, který si dokáže ledacos opravit.
Tak jiste, ze to neni sportovni nacini, my s tim taky zadnej zavod nejeli, jenom vejlety kolem 100 km stredne narocnym terenem. Zrovna Yuki TR nam taky prosla rukama, ale tam uz me naprosto odradila ta geometrie, clovek kdyz si stoupnul, tak drhnul koulema riditka, nebo musel bejt hrozne neprirozenej natazenej dozadu. Za me s cinou do terenu ne, myslim, ze jsem toho ozkousel dost, aby me to v mym nazoru utvrdilo1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
Vito_Corleone píše: Za mě taky ano, mam čínskýho tereňáka už 3 a půl roku a furt šlape, jasný poruchy byly, jsou a budou, zas ale když koukám na kolegy, co maj japonský či KTM endura, tk se jim to sere stejně, akorát rozdíl je v tom, že mě ty díly stojí babku a oni solí těžký love za díly... Mýty typu upadávající výfuk či sedlo tomu se musim smát, to sou přesně ty lidový fámy typu "pepa z horní lhoty má simsona a ten jede 100km/h"... A jesli si někdo koupí doopravdy takovej shit, tk tim bych se moc nechlubil, že sem takto naletěl
Hele ty jasnovidce, zrovna to sedlo a vejfuk upadlo na AGB 36 (upadly svary + vadnej mechanismus), kus motoru ulit na AGB 34 (cislo nevim jestli je spravne, proste kopie Aprilky RXV), ridici jednotka vypadla za jizdy z AGB 37, voda do sani a zapalovani tekla u ty 34. Zadny pohadky to nejsou, na vsechno mam minimalne 2 svedky a i nekolik fotek (teda ty ma kamos, pokud bys je mermomoci chtel, daly by se snad dohledat)1. anketa na tomto serveru nejpozději na straně 2 přiláka kupu lidí, kteří na číně nikdy neseděli
2. anketa na tomto serveru není objektivní, jeden nepřítel čínských motorek nechával hlasovat o tom, zda čínu ano či ne, a výsledky upravoval mazáním příspěvků (nejen mého), které se mu nelíbily - v tématu Moto dle původu > Čínské > Yuki SPT 350 je obrázek = důkaz
3. na čínu jsem nadával, dokud byla v záruce - servis dovozce pohotový jen do doby, než se zabil šéf sekce Moto - p. Kácha, R.I.P.
4. práce dealera nejblíže mému bydlišti tragická - nebyl schopen za 30 dnů ani vyměnit spálený regulátor dobíjení a já si v záruce nový kupovat nechtěl
5. prasklé svary - "táhněte do Prahy, kde jste si to koupil"
6. jiný dealer - snažil se, ale s tím, že se vysypou třeba vnitřní pláště výfuků, namohl v záruce dělat nic, jen to po záruce zavařit (nerez elektrodou, pěkně, zatím to drží), jenže ten mechanik, který to dělal, už u nich není
7. jednal jsem při posledních 3 opravách přímo s Průhonicemi, chtěl jsem moto vrátit, např. proto, že v Průhonicích vyměněný prasklý plast byl po dojezdu domů opět prasklý.... nikdo s ním pokud vím během těch 2 hodin nemanipuloval, ale uznávám že prvních 50 km D11 pekelně drncá
8. od doby, co nejsem odkázán na záruční servis, jsem naprosto spokojen - vyměním si olej, seřídím ventily, vyměním baterku sám... teď jsem dal těžší převod (v odkazovaném tématu jsou k tomu fotky) a nečekám, jen jezdím. Baví mě se v motorce vrtat.
Za první rok 9900 km a to byla motorka 3x delší dobu v servisu. Za letošní léto (z čehož jsme měli 3x14 dnů dovolená mimo ČR - bez motorky) ujeto jen 5000 km, minulý víkend 750 km za 1,5 dne, tento víkend 660 km za 1,5 dne, dnes Praha na otočku 350 km... to myslím nejlíp vypovídá o tom, že když se odstraní vady nové motorky, už se jen jezdí
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
a omlouvám se rýpalům, že sem budu koukat tak 2x denně - je moc hezky na to, abych místo ježdění čuměl na sklo a reagoval na každou ptákovinu
SRT 350 bratr poridil jako prvni moto, na nauceni, ocuchani provozu atd. V prodejne pri projeti jela slusne, jen nebrzdila ( predni 2x dvojpistky), ja s tehdejsimi zkusenostmi z J350/639 moc rozdilu nepoznal. Bylo mi receno ze jsou nove, ze potrebuji zajet...po cca 50km jsme tam jeli znovu ze to proste nebrzdi! po 14 dnech opravili cervikem (sroubkem) do packy, s tim ze je to normalni stav. Kdyz si pro to byl, domu nedojel, brzda pribrzdovala az se nakonec ani nerozjel, prevaril brzdovku, oddal desky a tezko rict co na to kotouce. Servis dalsich 14 dni, vymena hadic (udajne bordel v hadici). Nechal si tam jeste dodelavat kohout na rezervu. Pri sepnuti na rezervu ujel cca kilometr . Po odjeti konecne prvni vyjizdky (mesic a pul od koupi moto) se postupne uklepalo par drobnosti kolem vyfuku, nebo spis popraskalo. Cinska nemoc dejme tomu, ale....co se uz nedalo zkousnout, ze rupla stupacka, nebo spis cely kus na kterem je uchycena i zadni stupacka, proste 12ka kulatina cisty lup.
nalozena na vozejk, odstoupeni od smlouvy, nijak se nam nechtelo cekat az mu zustanou riditka v ruce nebo podobna radost.
mozna spatnej kus, mozna erupce na slunci, ale za me ne-e..
neznamyScooterD píše: proč vymejšlet vymyšlené? www.motochina.cz za mě zatím ne
Ano, proč vymýšlet už dávno vymyšlené www.motochina.cz
Tenhle redakční server jede již od roku 2007 a je zaměřený vysloveně na čínské stroje. Jsou tam recenze i postřehy majitelů.
Forget> jestli chceš dám ti odkaz na moderátory
Uvalak píše: Hele ty jasnovidce, zrovna to sedlo a vejfuk upadlo na AGB 36 (upadly svary + vadnej mechanismus), kus motoru ulit na AGB 34 (cislo nevim jestli je spravne, proste kopie Aprilky RXV), ridici jedníotka vypadla za jizdy z AGB 37, voda do sani a zapalovani tekla u ty 34. Zadny pohadky to nejsou, na vsechno mam minimalne 2 svedky a i nekolik fotek (teda ty ma kamos, pokud bys je mermomoci chtel, daly by se snad dohledat)
Řikám, asi ste kápli na špatný kusy Ani jedna z tebou vypsanejch závad nepotkala jak mojí čajnu, tk další 3 čajny, co máme v bandě. A to jim dáváme imrvere jen v terénu už kolem 3 let a že nejezdíme jen na hliněnym plácku za barákem, ale i větší off vejlety nebo tahání nejrůznějšim terénem jako hluboký rokle či enduro tratě. Za tu dobu mě prasknul jen jeden nedůležitej svár, jeden ze dvou, co drží chladič, ani sem to nepoznal, až druhej den doma a nechal převařit za startky, od tý doby drží furt a podle mě neni šance, že by prask znovu A na motoru jsem měl závadu taky jen jednu, při 160 mth rupla předlohová hřídel a ložisko ve vedení karteru. Opět jsem dojel v pohodě domu i když za velkýho řinčení motoru a nešla zařadit čtyřka, jinak to jelo Doma sem motor rozpůlil, vyměnil hřídel, startovací soukolí, jeden pár koleček, myslim dvojkový a spojkovej koš, celkem za 1000kč. Teď mam 260mth a motor frčí furt jak vítr. Nic jinýho sem na něm neměnil, i píst je furt origo. Je potřeba taky dodat, že je tý motorce potřeba dát nějakej servis, většina lidí, co maj dirtbajka, tk to zabahní, doma opláchnou a hoděj do kůlny, hotovo. Pak se divěj, že to rezne, neni to namazaný a rychlejc to jde celý do hajzlu. Ale nemůžeš od toho čekat kvalitu a výkony jako enduro za 160 táců a vejš. Třeba pro mě je naprosto nemyslitelný kupovat takle drahou motorku, ty prachy potřebuju nacpat do mnohem důležitějších věcí v životě. Kdybych takovej peníz měl bokem zbytečně, tk je jasný, že bych si koupil vysněný duro, třeba WR nebo RMX, ale zkrátka na nic jinýho mi nezbejvá, tk beru, co je a nestěžuju si
A nechápu lidi co spouští weby s chybama a bez náplně
Naposledy editováno 29.08.2011 20:31:12
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
DOCELA LITUJI ZE JSEM KOUPIL JAPONCE
PS nekupovat skutry to totiz nejsou motorky a jsou poruchovy jak prase
měl jsem skútr Kentoya PowerMAX. (Čína Baotian)
Na pohled super, 50ccm, 4ventil pěkně točil, vzadu kotouč a laděný výfuk ve standartu.
13" kola - dvě halogenová světla atd....
Prvních 1000km super.
Pak šla do kopru nová baterka - reklamace uznáno
Pak nestartoval - výměna hadiček které otevírají podtlakem benzín
Pak výměna karburátoru
Pak zahřátá motorka nedržela volnoběh - diagnostikováno na procházející gufero (přicucává falešný vzduch)
-Prodán - najeto cca 4000km a jsem rád že šel.
Skútr bych nějáký chtěl, ale čínu nikdy, italii (cikáni) nevěřim takže asi Japonec.
Naposledy editováno 29.08.2011 21:58:10
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
Bimbam>
Můžeš upřesnit o jaký model jde ?