globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VTR 1000 F vs TL 1000 S
 
21.4.2007 v 07:27
Tak a ted mam dilema, byl jsem rozhodnutej pro TL, ale nasel jsem par krasnych VTRek. Jezdim celkem na pohodu, žádnou pilu, a celkem často i ve dvou.

Co byste vybrali vy? Plus pro VTR bude asi pohodlí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S

23.4.2007 v 13:05 | Nahoru | #61
Lada.s>>
Tak v tom případě bych já osobně šel do Hondy. TL je ošklivý [/quote]
A co Hyjosung woe? Ten se nedělá v litru? :lol: [/quote]
Woe nedělá. Kdyby se dělal, tak už mi dva kousky stojej v garáži! Jeden na všední den a druhý na víkendy :lol:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S

23.4.2007 v 13:07 | Nahoru | #62

Homer píše: [quote=Lada.s][quote=Homer]
Tak v tom případě bych já osobně šel do Hondy. TL je ošklivý


A co Hyjosung woe? Ten se nedělá v litru? :lol: [/quote]
Woe nedělá. Kdyby se dělal, tak už mi dva kousky stojej v garáži! Jeden na všední den a druhý na víkendy :lol: [/quote]
Tak to je houno, nic pod litr nechci, páč to je pro měkoty :lol: :lol: :lol: :shy:
To byl samozrejme ftip ;)

(reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S

23.4.2007 v 13:19 | Nahoru | #63

Lada.s píše: [quote=Homer][quote=Lada.s]
A co Hyjosung woe? Ten se nedělá v litru? :lol:


Woe nedělá. Kdyby se dělal, tak už mi dva kousky stojej v garáži! Jeden na všední den a druhý na víkendy :lol: [/quote]
Tak to je houno, nic pod litr nechci, páč to je pro měkoty :lol: :lol: :lol: :shy:
To byl samozrejme ftip ;) [/quote]
Vždyť já jsem to taky jako ftip pojal. Kdybych mluvil vážně tak napíču, že si ty litrový Hyosungy koupím tři! :lol: :lol:

(reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S

23.4.2007 v 14:14 | Nahoru | #64

Lada.s píše: [quote=Homer][quote=Lada.s]
A co Hyjosung woe? Ten se nedělá v litru? :lol:


Woe nedělá. Kdyby se dělal, tak už mi dva kousky stojej v garáži! Jeden na všední den a druhý na víkendy :lol: [/quote]
Tak to je houno, nic pod litr nechci, páč to je pro měkoty :lol: :lol: :lol: :shy:
To byl samozrejme ftip ;) [/quote]
tak to bys měl koukat spíš po guzzinách nebo po bulldogovi protože TL je 996ccm no néé? :lol: :lol: :P

1 reakcí na tento příspěvek VTR 1000 F vs TL 1000 S

23.4.2007 v 14:24 | Nahoru | #65
karf: to spravi tlusty tesneni pod hlavou:)

(reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S

23.4.2007 v 14:33 | Nahoru | #66
assassin>to ti jen sníží kompresní poměr takže dýl vydrží ložiska na klice a pojede to HTP ale zdvihovej objem to nezvedne :| *no*

VTR 1000 F vs TL 1000 S

23.4.2007 v 14:36 | Nahoru | #67
karf no jo:) nejak mi to dneska nemysli....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S

23.4.2007 v 15:16 | Nahoru | #68
Lada.s> Peace samozrejme promine, ale abys potom misto jezdeni a meneni oleje po 12 tisicich se jenom v tom nevrtal v garazi, parde :lol: ale jak jsem ti rikal, jestli chces jeste divocit, nebo uz budes takovej usedlej...

btw to kolo neni spatnej napad, jak jsem v sobotu prodal, tak jsem si v nedeli dal vylet na soutok moravy a dyje, moc fajn vylet, navic jsem prestal s chlastem, setrim, setrim... uz zadny kompromisy a nahrazky, bude bawko :thmubup:

VTR 1000 F vs TL 1000 S

23.4.2007 v 15:42 | Nahoru | #69
Zdar Laďo, vidím že se tady chystá nějaká zrada!!! Jestli bych směl něco doporučit tak si kup to Falco-vypadalo fajnově. Nebo Tuono, nebo RSV no prostě APRILII:) Ale jestli si vybíráš mezi VTR-F a TL-S tak jsem taky pro Tele.

P.S. Kde je konec tvému TRX?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S

23.4.2007 v 16:22 | Nahoru | #70
Peacemaker>nemělo být bawko už minule....nejak si matně vzpomínám :P
ted jsem byl v jednom bazaru, hezky si postavil vedle sebe TL a VTR, přesedával sem a tam jak trotl a zjistil ze VTR mi k mé subtilní postavě pasuje víc...páč TL je fakt nejak velké.....nebo já moc malej :( :marod:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S

23.4.2007 v 16:59 | Nahoru | #71
Lada.s> jo jo bawko chci uz dlouho, ale bylo mi jasny, ze na nej nemam, tak jsem stridal a stridal... a uz jsem rekl dost! :cool:
a jinak to presedavani, tos udelal dobre. ale velikosti se neboj, spis to pohodli, ruce... a zkousel jsi ten starsi typ vetra nebo novejsi? ten uz je mi celkem sympatickej...

(reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S

23.4.2007 v 17:10 | Nahoru | #72
Peacemaker>ten starší, ale rozhodně bych chtěl 01 a výš, a třeba tato je moc krasna :shy:
http://www.tipmoto.c...?tid=31786&fid=2

VTR 1000 F vs TL 1000 S

23.4.2007 v 17:12 | Nahoru | #73
A jak je to s nahranima dilama ? At. VTR se dela doted, seznes za super prachy novy r.v. Nevim no, jeste jak ti vice sedi.
Pokud jsi tam moc na rozpacich, tak bych zvazil veskere stranky. Ale nejlepe se na tom projed - to je fakt nej.
Ja jsem si jisty v tom to chci - vzhled + pocit z jizdy ( pokud se to povede ) tak na cesty na me ceka VTR SP-2 :D :D. Na Dukne radsi nechci jed, abych rychle nezmenil nazor :lol: .
www.ppracing.cz

VTR 1000 F vs TL 1000 S

23.4.2007 v 17:49 | Nahoru | #74
Lada.s> resil jsem podobne dilema a nakonec jsem skoncil u GSX-Ra 750, TLko se mi libilo moc ale respekt z neho byl jeste vetsi, nynejsich 135koni je na me habadej a kdyz si vezmu ze bych to mel jeste v podani tvrdyho dvouvalu....

(reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S

24.4.2007 v 14:13 | Nahoru | #75
Krajinkář> Tak na moji VTR po instalaci ladaku , KN, a dynojetu a naslednem odladeni sla spotreba o 2l dolu a jela vyrazne lepe.

VTR 1000 F vs TL 1000 S

24.4.2007 v 16:44 | Nahoru | #76
PetrVTR: to je sice fajn že šla spotřeba o 2 litry dolu, ale za cenu která přesáhla určitě tak 15-20 litrů že?? 2 laďáky filtr kit?? to radši narvu těch 20 litrů navíc do nějaký mašiny co ladit nepořebuje...

VTR 1000 F vs TL 1000 S

26.4.2007 v 00:29 | Nahoru | #77
Zajimalo by me o te uprave VTRera neco vic,ja uz sem moje koupil takhle KN a vrtli vyfuky jestli je neco s karbecama to nevim,moc mi nezere tak 7-8 na 100,ale nejakou strasnou kladu nejezdim,byl sem i na brzde a tam mi namerili 106 koni,tak jako nevim co ty upravy mely zpusobyt,ze by tu spotrebu a nejaky lepsi chod motoru,podle ceho muzu poznat nejakou tu Dynu,neco napiste na tohle tema toho zatim moc nevim :)

VTR 1000 F vs TL 1000 S

5.5.2007 v 23:29 | Nahoru | #78
VTR *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S

6.5.2007 v 01:09 | Nahoru | #79
Lada.s>

...TL nebo VTR ....taky jsem se rozhodoval,obě si sjel a nakonec koupil VTR,protože jsem kápnul na naprosto luxusní s nebylo co řešit *yes*
TL je krásná motorka s drsným charakterem a nedobrou pověstí,kterou si myslím nezaslouží.Je to taková neposedná potvora na vyblbutí ideální- nízko říditka-vysoko stupačky,nádrž vražená v rozkroku,fajn motor a zvláštní podvozek..prostě temperamentní milenka!Osobně si na ní nedovedu představit delší vejlety,ale spousta lidí na ni lítá děsý porce a v pohodě.

VTR je cestovnější...pohodlnej posez,okamžitě padne do ruky,minimální vibrace,podvozek přitáhneš a je OK,ikdyž na dnešní stroje nemá.Pro sportoví jízdu má málo místa pro náklony a s origo výfuky musí dřít snad i při jízdě rovně.Stupačky brousí hned po nich.Motor je držák a celkově si myslim,že co se týče spolehlivosti je na tom VTR velmi dobře a nemá žádný typický mouchy.Výkonově TLku asi nestačí ...VTR je trochu tupější,ale pořád je to litrovej dvouvál se pěkným krouťákem,kterej ve správnejch rukách pojezdí kde co.Spotřebu nemá cenu moc řešit,protože oba tyhle stroje si vezmou pokud je budeš držet u huby.

Celkově jsem s VTR spokojenej a vyměním ji jen z toho důvodu,že budu chtít zkusit zas něco jinýho.Držim palce při výběru a pokud se rozhodneš pro TL,tak i pevný nervy při shánění,protože je spoustu pěknějch VTR,ale TeLat jak šafránu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S

6.5.2007 v 07:25 | Nahoru | #80
MazutyVTR>díky chlape, koukal jsem i na tvoje VTR a dost vážně jsem o něm uvažoval, ale nakonec jsem našel jeden vymazlenou černou 99ku kousek od Brna, v pondeli si pro ni jedu :P *yes*

(reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S

6.5.2007 v 12:01 | Nahoru | #81
Lada.s>
Tak ať ti to dopadne a máš doma co nejdřív pěknej strojek! *yes*
Já si svýho mazla asi nechám...je vypiplanej,nic mu nechybí,tak si s ním
ještě něco užiju ;)

3 reakcí na tento příspěvek VTR 1000 F vs TL 1000 S

25.8.2007 v 20:36 | Nahoru | #82
zdravim vsechny.
nechci zakladat nove tema tak to soupnu sem:
na motorce jezdim celkem dlouho (XZ-550-1rok,gpx600-5 let, ZZR600-1rok) to ze chci dvouvalec to vim jiste. motorku chci na jezdeni kolem komina.+ obcas okruh, ale nechci zadnou zaludnost.
adepti:
1)SV650- bojim se ze je slaba. ale zase by se na ni dal jet plnej plyn- tzn.nebat se za to vzit..
2)VTR1000f - jak tu bylo receno -snatek z rozumu, dle meho usudku, rozumnej motor, ovladatelny..je dost levny- takze horky kandidat
3) TL1000S - to mi vzdycky rozbusi srdce kdyz to vidim, ale bojim ze udelam nekde chybku v zatace , blbe uberu plyn nebo pridam, a bude s nekde kotalet..
4)FALCO - IDEEALL ..ale uz dost drahy- tzn. koupit az pristi rok

to LADA.s- jak si spokojenej s VTR?
to ASSASIN - je TL skutecne v zatacce tak zaludna?- myslim ten motor- brzdeni/pridani
to aLL. - nestacilo by SV650? nebo je to po ZZR uz slabotka..
vsechny diskuze kolem tohoto jsem tu precetl - cca 5 hodin...takze tak nejak mam odhad..ale preci kdyby nekdo neco poradil...

diky vsem za reakce

(reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S

25.8.2007 v 20:51 | Nahoru | #83
wokill>upřímně, jesltli máš za sebou 6 let ježdění na motorkách, tak na sv650 to asi nebude ono. jede hezky, newtometry tam jsou hezky nezáludně od 4 tisíc do volnoběhu bez propadů, ale dovedl bych si představit silnější motor. u mě to nejspíš vyhraje litrový nahatý sv.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S

25.8.2007 v 21:25 | Nahoru | #84
wokill>pro tebe to SV 650 nebude zadnej posun k "lepsimu"... teda jako bude ale za par vyjizdek ti budou chybet koniky. To uz spis to SV v litru... pokud se ti libi a z TL mas strach tak bych volil tuto variantu....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S

26.8.2007 v 09:23 | Nahoru | #85
no SV1000 je uz ale "drahy"..respektive mimo moji kapsu...jinak proc by ne.:)...asi to necham az prodam masiny. a budou penize na stole tak to zacnu objizdet. Jinak z TL strach ani tak nemam, ale spis nevim co to bude delat.:) duvod moji zmeny je ze ZZR neni spatna,ale motor zacne delat neco az kolem 8-9 pak kolem 11-12 uz to leti..ale to uz je zase jedu dost rychle... osobne sem jel asi 50km na CBR 900 -01 a to byla parada, akorat kdyz uz se prave zacalo neco dit tak tam bylo 200..a to uz mi prijde dost rychlost na okresku..proto bych chtel neco co takle potahne v nizsich rychlostech(otackach).. pul roku sem jezdil na XZ 550 - 60koni dvouval..nedavno jsem si to pucil a paradni ..sice to moc netahne ani nejede, ale ten prubeh motoru a zvuk me fascinoval...trosku vzruso oproti 4valu... vim ze asi sem uz 1000xtej kterej resi to samy...ale pokud mate nekdo zkusenosti/dojmy..z prestupu z 600 4val na 2val tak rad si poslechnu...respetkive cokoliv..:)

(reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S

26.8.2007 v 10:00 | Nahoru | #86
wokill>SV1000 neni o moc dražší než SV650 pokud srovnáš stejnej ročník a +- stejný kilometry. SV650 k4 je třeba za 100-110 tisíc a SV1000 je kolem 120-140. Starší 99-02 kulatý 650ky jsou pochopitelně niž.
Ale je to jak píšeš. U V-stromu 650ky jde motor pěkně od volnoběhu na nižší kvality a od 4 tisíc je použitelnej i na 6ku až do omezovače. žádný propady ale ani dramatický nárůsty.

(reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S

26.8.2007 v 10:21 | Nahoru | #87
wokill>no ja jsem mel minulou sezonu (vlastne mou prvni) taky 4val 6ku a to prevleceneho bandita GSXF... na nauceni dobry ale pak uz mne to jezdeni ani nejak nebavilo kvuli "vykonu" :|
Taky jsem chtel zkusit 2val kvuli kroutaku... vysoke rychlosti pres 150 me neucarovaly. Nakonec je doma "sportovnejsi" BMW se 100konikama a 100vkou Nm a jsem nadmiru spokojen. Ikdyz popravde jsem od toho po presednuti cekal trosku vic.... ze to proste bude trhat ruce a ono je to mirumilovny stroj...no BMW je vzdycky spis na to pohodli, spotrebu a vydrz nez hnani se za kinokama. Nad TL jsem taky premyslel ale neni tak pohodlny a preci jen to Vcko je vic agresivni a na cestovani "horsi".
Na SV jsem jel jeste v dobe kdy jsem mel GSXF a samozrejme to od spodu jelo lip ale kdyz se ten banditi motor dostal na tech 7tis tak mel azse rosku navrch pred 2valcem... neprislo mi to vubec jako nejake "vykonove" zlepseni. Na okresky je to moc fajn motorka s vybornou ovladatelnosti, ale to tom tvem ZZR to je spis lehky krok zpet.

VTR 1000 F vs TL 1000 S

26.8.2007 v 10:22 | Nahoru | #88
Moto Guzzi Daytona 1100!

VTR 1000 F vs TL 1000 S

26.8.2007 v 13:12 | Nahoru | #89
takze sv650 z kola je venku...:/
moto guzi je pekna...ale 150 je dost penez...
sv1000- je jak pisete kolem 120- coz je na me moc - nebo az pristi sezonu...tzn pojezdit jeste ZZR... no nevim
proto zustavam tedy u duelu VTR/TL na ty budu mit
nezbejva nez vzit penizky a nekde obe masiny projet....ale kde najdu obe pekne pohromady.??
mate nekdo osobni srovnani s CBR 900-01 vs TL vs VTR ??? toho blejda sem chvilku jel takze mam nejak predstavu

VTR 1000 F vs TL 1000 S

27.8.2007 v 10:12 | Nahoru | #90
wokill: kdyz jedes na pohodu tak te v zatacce nemuze nejak extra prekvapit, kdyz pojedes 'rychleji' tak zas drzis motor v tockach a taky to neni nic zaludnyho...... myslim ze neni ceho se bat, ale chce to vyzkouset, VTR je na ovladani mnohem prijemnejsi a normalni clovek na nem urcite bude rychlejsi, ale me se treba moc nelibi a nudilo me.
myslim ze s cbr 900 01 to bude nesrovnatelne, cbr je o generaci jinde,lehci, vykonejsi... ja jezdil na gsxr1000 01 a byl to rozdil tridy, uplne neco jineho.....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist