Co byste vybrali vy? Plus pro VTR bude asi pohodlí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S
Tak v tom případě bych já osobně šel do Hondy. TL je ošklivý [/quote]
A co Hyjosung woe? Ten se nedělá v litru? :lol: [/quote]
Woe nedělá. Kdyby se dělal, tak už mi dva kousky stojej v garáži! Jeden na všední den a druhý na víkendy :lol:
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S
Homer píše: [quote=Lada.s][quote=Homer]
Tak v tom případě bych já osobně šel do Hondy. TL je ošklivý
A co Hyjosung woe? Ten se nedělá v litru? :lol: [/quote]
Woe nedělá. Kdyby se dělal, tak už mi dva kousky stojej v garáži! Jeden na všední den a druhý na víkendy :lol: [/quote]
Tak to je houno, nic pod litr nechci, páč to je pro měkoty :lol: :lol: :lol: :shy:
To byl samozrejme ftip ;)
Lada.s píše: [quote=Homer][quote=Lada.s]
A co Hyjosung woe? Ten se nedělá v litru? :lol:
Woe nedělá. Kdyby se dělal, tak už mi dva kousky stojej v garáži! Jeden na všední den a druhý na víkendy :lol: [/quote]
Tak to je houno, nic pod litr nechci, páč to je pro měkoty :lol: :lol: :lol: :shy:
To byl samozrejme ftip ;) [/quote]
Vždyť já jsem to taky jako ftip pojal. Kdybych mluvil vážně tak napíču, že si ty litrový Hyosungy koupím tři! :lol: :lol:
Lada.s píše: [quote=Homer][quote=Lada.s]
A co Hyjosung woe? Ten se nedělá v litru? :lol:
Woe nedělá. Kdyby se dělal, tak už mi dva kousky stojej v garáži! Jeden na všední den a druhý na víkendy :lol: [/quote]
Tak to je houno, nic pod litr nechci, páč to je pro měkoty :lol: :lol: :lol: :shy:
To byl samozrejme ftip ;) [/quote]
tak to bys měl koukat spíš po guzzinách nebo po bulldogovi protože TL je 996ccm no néé? :lol: :lol: :P
1 reakcí na tento příspěvek VTR 1000 F vs TL 1000 S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S
btw to kolo neni spatnej napad, jak jsem v sobotu prodal, tak jsem si v nedeli dal vylet na soutok moravy a dyje, moc fajn vylet, navic jsem prestal s chlastem, setrim, setrim... uz zadny kompromisy a nahrazky, bude bawko :thmubup:
P.S. Kde je konec tvému TRX?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S
ted jsem byl v jednom bazaru, hezky si postavil vedle sebe TL a VTR, přesedával sem a tam jak trotl a zjistil ze VTR mi k mé subtilní postavě pasuje víc...páč TL je fakt nejak velké.....nebo já moc malej :( :marod:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S
a jinak to presedavani, tos udelal dobre. ale velikosti se neboj, spis to pohodli, ruce... a zkousel jsi ten starsi typ vetra nebo novejsi? ten uz je mi celkem sympatickej...
http://www.tipmoto.c...?tid=31786&fid=2
Pokud jsi tam moc na rozpacich, tak bych zvazil veskere stranky. Ale nejlepe se na tom projed - to je fakt nej.
Ja jsem si jisty v tom to chci - vzhled + pocit z jizdy ( pokud se to povede ) tak na cesty na me ceka VTR SP-2 :D :D. Na Dukne radsi nechci jed, abych rychle nezmenil nazor :lol: .
www.ppracing.cz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S
...TL nebo VTR ....taky jsem se rozhodoval,obě si sjel a nakonec koupil VTR,protože jsem kápnul na naprosto luxusní s nebylo co řešit *yes*
TL je krásná motorka s drsným charakterem a nedobrou pověstí,kterou si myslím nezaslouží.Je to taková neposedná potvora na vyblbutí ideální- nízko říditka-vysoko stupačky,nádrž vražená v rozkroku,fajn motor a zvláštní podvozek..prostě temperamentní milenka!Osobně si na ní nedovedu představit delší vejlety,ale spousta lidí na ni lítá děsý porce a v pohodě.
VTR je cestovnější...pohodlnej posez,okamžitě padne do ruky,minimální vibrace,podvozek přitáhneš a je OK,ikdyž na dnešní stroje nemá.Pro sportoví jízdu má málo místa pro náklony a s origo výfuky musí dřít snad i při jízdě rovně.Stupačky brousí hned po nich.Motor je držák a celkově si myslim,že co se týče spolehlivosti je na tom VTR velmi dobře a nemá žádný typický mouchy.Výkonově TLku asi nestačí ...VTR je trochu tupější,ale pořád je to litrovej dvouvál se pěkným krouťákem,kterej ve správnejch rukách pojezdí kde co.Spotřebu nemá cenu moc řešit,protože oba tyhle stroje si vezmou pokud je budeš držet u huby.
Celkově jsem s VTR spokojenej a vyměním ji jen z toho důvodu,že budu chtít zkusit zas něco jinýho.Držim palce při výběru a pokud se rozhodneš pro TL,tak i pevný nervy při shánění,protože je spoustu pěknějch VTR,ale TeLat jak šafránu....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S
3 reakcí na tento příspěvek VTR 1000 F vs TL 1000 S
nechci zakladat nove tema tak to soupnu sem:
na motorce jezdim celkem dlouho (XZ-550-1rok,gpx600-5 let, ZZR600-1rok) to ze chci dvouvalec to vim jiste. motorku chci na jezdeni kolem komina.+ obcas okruh, ale nechci zadnou zaludnost.
adepti:
1)SV650- bojim se ze je slaba. ale zase by se na ni dal jet plnej plyn- tzn.nebat se za to vzit..
2)VTR1000f - jak tu bylo receno -snatek z rozumu, dle meho usudku, rozumnej motor, ovladatelny..je dost levny- takze horky kandidat
3) TL1000S - to mi vzdycky rozbusi srdce kdyz to vidim, ale bojim ze udelam nekde chybku v zatace , blbe uberu plyn nebo pridam, a bude s nekde kotalet..
4)FALCO - IDEEALL ..ale uz dost drahy- tzn. koupit az pristi rok
to LADA.s- jak si spokojenej s VTR?
to ASSASIN - je TL skutecne v zatacce tak zaludna?- myslim ten motor- brzdeni/pridani
to aLL. - nestacilo by SV650? nebo je to po ZZR uz slabotka..
vsechny diskuze kolem tohoto jsem tu precetl - cca 5 hodin...takze tak nejak mam odhad..ale preci kdyby nekdo neco poradil...
diky vsem za reakce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S
Ale je to jak píšeš. U V-stromu 650ky jde motor pěkně od volnoběhu na nižší kvality a od 4 tisíc je použitelnej i na 6ku až do omezovače. žádný propady ale ani dramatický nárůsty.
Taky jsem chtel zkusit 2val kvuli kroutaku... vysoke rychlosti pres 150 me neucarovaly. Nakonec je doma "sportovnejsi" BMW se 100konikama a 100vkou Nm a jsem nadmiru spokojen. Ikdyz popravde jsem od toho po presednuti cekal trosku vic.... ze to proste bude trhat ruce a ono je to mirumilovny stroj...no BMW je vzdycky spis na to pohodli, spotrebu a vydrz nez hnani se za kinokama. Nad TL jsem taky premyslel ale neni tak pohodlny a preci jen to Vcko je vic agresivni a na cestovani "horsi".
Na SV jsem jel jeste v dobe kdy jsem mel GSXF a samozrejme to od spodu jelo lip ale kdyz se ten banditi motor dostal na tech 7tis tak mel azse rosku navrch pred 2valcem... neprislo mi to vubec jako nejake "vykonove" zlepseni. Na okresky je to moc fajn motorka s vybornou ovladatelnosti, ale to tom tvem ZZR to je spis lehky krok zpet.
moto guzi je pekna...ale 150 je dost penez...
sv1000- je jak pisete kolem 120- coz je na me moc - nebo az pristi sezonu...tzn pojezdit jeste ZZR... no nevim
proto zustavam tedy u duelu VTR/TL na ty budu mit
nezbejva nez vzit penizky a nekde obe masiny projet....ale kde najdu obe pekne pohromady.??
mate nekdo osobni srovnani s CBR 900-01 vs TL vs VTR ??? toho blejda sem chvilku jel takze mam nejak predstavu
myslim ze s cbr 900 01 to bude nesrovnatelne, cbr je o generaci jinde,lehci, vykonejsi... ja jezdil na gsxr1000 01 a byl to rozdil tridy, uplne neco jineho.....