globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Konzistence mazani řetězu
Pěkně jsem si umyl Suzii a už jen namazat řetěz. Mám něco od Panoline, a po aplikaci je to taková srajda hnusná, vypadá to jak sádlo je to normální nebo jsem koupil nějakou hovadinu? Snad se to rozjezdí jelikož na tom zlatém to vypadá otřesně.
Mám od nich i čistič a ten čistí obstojně.

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 11:10 | Nahoru | #61
Bandaska> díky, od tebe to potěšilo ...něco si z toho taky vem a zapamatuj

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 11:11 | Nahoru | #62

t_freedom píše: assassin> ale jo...

já tu nepropaguju nic se speciálním účinkem...ale vehemci jakou oni tu cpou svý offroad řešení (který bych ani za boha nemohl použít na silniční mašinu) fakt nemám ani v mejch štiplavejch poznámkách.
A to nepíšu o jejich dikci, způsobu urážení kohokoli kdo nesdílí jejich názor a převědčeností o svý universální pravdě.

Každej kdo tu něco napíše napíše něco jinýho...nikdo nenapsal ani popel proti řešení druhejch ...jen Horst s Pepim tu budou do všech tlačit jaký jsou buzící, že kupujou maziva ve sprejích. ...chtěl bych vidět jak dlouho bys na TLku mazal motorákem a hlavně jak dlouho by ti tam vydržel(jasně je to lepší než nic, ale ideální to asi taky nebude na silničáka, ne?)



no ja nemam duvod jim neverit kdyt rikaj ze to funguje, zkouseli to a s dobrym vysledkem... ja to nezkousel takze fakt tezko rict..

a na TL by to asi fungovalo, treba ja ted namazal retez kdyz sem menil zadni kolo kvuli stk, byl uz takovej dost zabordelenej a rezavej, naposled sem ho mazal loni na jare.. no tak 2tis od te doby najel :) proste mi taky prijde ze se z mazani retezu dela vetsi veda nez to je... ciste teoreticky kdyt si predstavim co se tam maze, co se toci a co vlastne ta srajde muze namazat.. tak mi prijde ze se mazou jen okrouzky aby se na sucho "neroztrhaly"... jinak se asi ani nema jak dostat na kontaktni plochy ktery se pri otaceni trou...

Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 11:12 | Nahoru | #63
ne, děkuji, zůstanu u zdravého rozumu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 11:14 | Nahoru | #64

Bandaska píše: assassin: Vlasta se našrouboval víc...proti němu jsem výrostek bledý...

měl by ses čéče víc vozit, ať to šroubování má nějakej smysl...dokonce už i Zvolouš jezdí...Má 749



ty vole zvolous 749? no to musi bejt celkem zlo.. nebo v nejblizsi dobe bude, co vim z kola tak on jak vezme do ruky riditka tak to neni zvolous ale zlovous :) jooo mam to v planu, udelam STK a vezmu si TL do prahy, o vikendech nemam cas, tak ze bych se sklouznul sem tam v tydnu....

t_freedom: jo a k ty vydrzi.. retez se kterym sem TL koupil -RK- vydrezel asi 18tis s mizernou udrzbou jak pisu, cistil sem ho jednou... a netusim jak dlouho tam byl predtim... pak sem tam dal CZ, ale v ty dobe jeste nedelali tu unosnejsi verzi.. mel ty plechy skoro polovicni nez ta 530 co delaj ted... ten dal uz v podstate s minimalni udrzbou.. jednou za 1000km postrikat sprejem... asi 8-10tis km... ted je tam ten "tlustej" CZ.. zatim drzi....

myslim ze ta duc zas nebude o tolik vetsi peklo nez TL... a 16tis s kvalitni udrzbou a nejspis kvalitnim retezem vs 10tis na poddimenzovanem retezu (co odbornici tvrdili ze ten je tak na 5km nez ho potahnu po zemi) bez udrzby... to jsou zajimavy fakta k zamysleni

Naposledy editováno 05.08.2011 11:20:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 11:17 | Nahoru | #65

assassin píše: ty vole zvolous 749? no to musi bejt celkem zlo.. nebo v nejblizsi dobe bude, co vim z kola tak on jak vezme do ruky riditka tak to neni zvolous ale zlovous :) jooo mam to v planu, udelam STK a vezmu si TL do prahy, o vikendech nemam cas, tak ze bych se sklouznul sem tam v tydnu....



sorry že lezu do diskuze, ale opravdu čtu to co vidím? Assassin vyjede?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 11:17 | Nahoru | #66

t_freedom píše: Já ty zkušenosti ale mám...o řetěz se fakt starám příkladně, protože s tím výkonem jde do háje fakt rychle. Mám pračku a čistím petrákem (cca. 1000-1500km, když je obalenej srajdama, nebo po dešti), mažu nelepivým teflon Motulem.
Víc jak 16.000 jsem zatím nedal ... na ZRXsu když jsem na to sral, vydržel řetěz tak 10.000.



To nevypadá na příkladnou péči, možná pečlivou ale něco je špatně ...

Například nechápu jak může bejt dobře namazanej řetěz obalenej srajdama když mažeš nelepivym Motulem, já měl i s mazivem od Motorexu řetěz vždycky čistej, jen tmavší válečky od toho maziva.

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 11:18 | Nahoru | #67
assassin> problém není v nenamazání, problém je spíš v ostřiku. Já jim to bahňákům neberu, ale po tom co jsem taky zkoušel mazat olejem a několikrát jsem v zatáčce v náklonu zklouznul(je zajímavý, že vždy v levý) a pak se podíval na gumu ze strany ...nechal jsem toho raději.Víš... dám jednou ročně 370kč za sprej, než jednou ročně opravoval mašinu.

Víš to jsou taky zkušenosti...ačkoli jsem toho tolik asi "nenašrouboval" ...

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 11:19 | Nahoru | #68
assassin> tak to je,stačí udržet O kroužky ve formě a je vyhráno,na silniční motorce nebo enduru,to je fuk,když se používá automatickej přímaz tak taky kape olej,a dolík má na gsxr1000 řetěz taky orig a má najeto přes 40 tis.a že má někdo obavy ze stříkání,není nic snažšího než po namazání protáhnout řetěz v hadru,a když to někam odstříkne,krásně se to utře narozdíl od těch srček,na gsx1200 jsem měl leštěný ráfky a když jsem to namáz olejem tak to taky zústavalo čistý,ale to jsem ještě neměl rozum,to jsem kombinoval i se sprejem

Naposledy editováno 05.08.2011 11:19:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 11:20 | Nahoru | #69

assassin píše: ty vole zvolous 749? no to musi bejt celkem zlo.. nebo v nejblizsi dobe bude, co vim z kola tak on jak vezme do ruky riditka tak to neni zvolous ale zlovous :) jooo mam to v planu, udelam STK a vezmu si TL do prahy, o vikendech nemam cas, tak ze bych se sklouznul sem tam v tydnu....



Zas Ti to bude reznout venku místo sedání prachu v garáži?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 11:23 | Nahoru | #70
Stev> no třeba proto že těma sračkama někde projedeš...a pojem "sračka" každej asi chápeme jinak. Na mým řetězu dokážeš většinou rozeznat jednotlivý články a většinou i ruznou barvu válečků a článků.

Těžko říct kolik má vydržet při určitým výkonu a krouťáku (i stylu jízdy) ...na Duckně poznáš, že je nestejnoměrně vytahanej docela jasně ... houpáním při akcelaraci i volný jízdě. Na ZRXsu jsem to nikdy nepoznal ...tam jsem používal měrky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 11:28 | Nahoru | #71

Stev píše: Zas Ti to bude reznout venku místo sedání prachu v garáži?



mam od veferaka slibenou plachtu.. a od souseda dnad dokonce moznost i stat v garazi.. a jeste od veny tady z motorkaru co bydli v horo taky....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 11:29 | Nahoru | #72
t_freedom> no potom možná bude pro tebe off road způsob relevantní

Ne vážně, nemyslím že bych jezdil na odlišnejch silnicích ale vždycky když jsem mazal tak byl řetěz čistej, jen se mu leskly válečky. Čistil jsem buď každý mazání nebo ob jedno, to je 1 nebo 2 tis km.

Chce to hned po mazání otřít hadrem z obou stran, jak už tu padlo.

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 11:29 | Nahoru | #73

assassin píše: mam od veferaka slibenou plachtu.. a od souseda dnad dokonce moznost i stat v garazi.. a jeste od veny tady z motorkaru co bydli v horo taky....



tak v sobotu v Davli na pumpě

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 11:29 | Nahoru | #74
assassin> tak to pak jo, třeba se někdy po práci sklouznem, až se na Tebe nebude stát fronta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 11:34 | Nahoru | #75

t_freedom píše: Stev> no třeba proto že těma sračkama někde projedeš...a pojem "sračka" každej asi chápeme jinak. Na mým řetězu dokážeš většinou rozeznat jednotlivý články a většinou i ruznou barvu válečků a článků.

Těžko říct kolik má vydržet při určitým výkonu a krouťáku (i stylu jízdy) ...na Duckně poznáš, že je nestejnoměrně vytahanej docela jasně ... houpáním při akcelaraci i volný jízdě. Na ZRXsu jsem to nikdy nepoznal ...tam jsem používal měrky.



ja jel teda jen na obycejny 999 ale nic zasadniho ve vykonu a tahu sem nenasel.. u tech ostrejch verzi bych ocekaval ze to bude vic tahat ve vyssich otackach... proste ze si to ten kroutak co to ma kolem 8mi udrzi az do omezovace.. a to je tech 10-15-20koni navrch... aspon kazdy ostrejsi V2 co jsem zkousel se tak chovalo...

TL uz dobry tri roky pouzivam tak ze doma kdyz si vysetrim pul hodiny casu tak oblitnu kolecko co mam v okoli najety.. cca 40km ... na 7mi podrazuju, na 10ti radim dalsi...v podstate nedavam vic jak trojku.. myslim ze si retez se mnou uzije az az nejvetsi zahul na retez podle mych zkusenosti neni ani tak prenasena sila (moment) ale rychlost.. tzn o zivotnost a stav retezu bych se bal na buse pri castym jezdeni velkou rychlosti... u toho vytahanyho retezu....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 11:35 | Nahoru | #76
Stev> jasně, já to tak dělám...očistím, otřu ...namažu, otřu...ale ve válečkách a kolem všude je ještě "hromada" maziva která pak třeba 20km lítá ven...strana gumy byla plná fleků... krom toho, ten řetěz má za provozu 60-70°C(možná i víc) a tím se taky dost změní viskozita ...no neměl jsem s tím úplně dobrou zkušenost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 11:36 | Nahoru | #77

VlastíkPlamínek píše: sorry že lezu do diskuze, ale opravdu čtu to co vidím? Assassin vyjede?



ja jezdim, uz sem letos vyjel asi 3nadrze na TL, asi 4 na husce a asi pul nadrze na stevovo VTR

vikendy mam prave zabity, proto premejslim o prevozu motorky do prahy.. abych se sklouzl v tydnu.. v praze toho totiz moc bez dilny neudelam tak i nakej cas by se nasel.. jak odjedu na vikend do dilny tak tam se moje jezdeni na motorce spis zmeni na jizdu od baraku do dilny na husce.. cca 800m trenovani wheelies...

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 11:40 | Nahoru | #78

assassin píše: ja jezdim, uz sem letos vyjel asi 3nadrze na TL, asi 4 na husce a asi pul nadrze na stevovo VTR

vikendy mam prave zabity, proto premejslim o prevozu motorky do prahy.. abych se sklouzl v tydnu.. v praze toho totiz moc bez dilny neudelam tak i nakej cas by se nasel.. jak odjedu na vikend do dilny tak tam se moje jezdeni na motorce spis zmeni na jizdu od baraku do dilny na husce.. cca 800m trenovani wheelies...



píšu tě do distribučního listu na večerní výlety.

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 11:40 | Nahoru | #79
t_freedom> taky to může bejt tím petrolejem, je mastnej, a množstvím který tam stříkáš. Já osobně jsem vždycky čistil petrolejem a pak jsem umyl petrolejem čističem na řetěz taky od motorexu. Mazivo jsem stříknul jednou zezadu na rozetu.

Teď co mám ten bel ray 6in1 tak čistím ještě míň a používám čištič na brzdy kterej taky odmastí. Ale nemám žádnej nájezd takže nevím jak se to v budoucnu projeví, vypadá to ok.

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 11:41 | Nahoru | #80
assassin> nedokážu posoudit ...
vím jen že na teď cejtím různě vytahanej řetěz daleko jasněji než kdy na 4válu. A můžu ho povolit, utahnout ...cokoli...ale nic s tím nenadělám. Origo na Duckně mi vydržel 16.000km... a taky hádám, že kromě rychlosti bude mít velkou váhu rázový zatěžování od kliky (rozmístění trakce na gumu) ...což bude u L-dvouválu (s lehoučkou klikou) myslím docela hustý...

Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 11:43 | Nahoru | #81
tohle taky maže jen olejem a většina lidí si to nemůže vynachválit, má to prodlužovat životnost taky díky mazání, že to maže furt Scottoiler

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 11:47 | Nahoru | #82

t_freedom píše: Stev> jasně, já to tak dělám...očistím, otřu ...namažu, otřu...ale ve válečkách a kolem všude je ještě "hromada" maziva která pak třeba 20km lítá ven...strana gumy byla plná fleků... krom toho, ten řetěz má za provozu 60-70°C(možná i víc) a tím se taky dost změní viskozita ...no neměl jsem s tím úplně dobrou zkušenost.



ono kdyz to je postrikany tim lepidlem, nabali to prach a zere to kola/valecky.. na blbejch tvarech zubu vznikaj docela velky sily v clanku retezu a podle me dochazi k tomu natahovani retezu prave takhle... kdyz sem si poridil kolo tak sem taky iniciativne mazal retez a prach co se na to nalepil mi sezral pomerne drahy prevody na kole.. tam se taky maze jen cep ridkym olejem a vse ostatni peclive otrit... z tehle zkusenosti mi proste prijde ze to co rika Vlaha dava smysl.. a ja uz sem se u spousty specialnich produktu za ty roky dostkrat spalil - ze nejsou az tak specialni.. a spousty veci u kterejch se rika ze to delali odbornici ze radsi se do toho sam nevrtat sem zjistil ze ti odbornici nejsou az takovi odbornici... ale to prinesl cas, driv sem se taky zastaval tehle vsech specialnich veci kdyz se mi to argumentama ala selsky rozum snazil vyvratit muj otec... az casem sem zjistil, ze mel ve spouste pripadu pravdu...

a Vlaha, bandaska, virago a kupa dalsich co uz sem nechodi a uz si snad ani nevzpomenu na jmena jsou "ptaci co me ucili litat" v dobach kdy jsem ja "nasedal na motorku obracene"

Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 11:56 | Nahoru | #83
Fazer, prodavanej s 38kkm, originakl retezovka menena pri servisu ve 40kkm spis preventivne. Dopnuta za celou dobu 4x.

Daytona vcetna obcasneho okruhoveho radeni, najeto 20kkm, retez dopinanej 2x.Vypada jako novej.

Edit: A na jezdeni v terenu mi ridkej olej dava smysl, chces aby ulit i s bordelem, a ne aby se bordel prilepil na retez a obrusoval ho. Na silnici je to sporny, ale mazu kdecim specialnim (did, motorex, motul, castrol, v nouzi mlha concoru a setrit).

Naposledy editováno 05.08.2011 12:00:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 11:57 | Nahoru | #84
assassin> vraťme se k bodům

netvrdím, že motorák něco zničí nebo uškodí AD1)
nepoužívám, žádný lepidla apod. AD2)
...těžko to dokážu, ale dávám-li výkon, v jednom razu na otáčku, nebo ve dvou za sebou jdoucích rázech na dvě otáčky, bude to možná pro řetěz jiný namáhání.

VlaHovi, Bandaskovi a všem bohům se hrozně a ze srdce omlouvám... ... jejich cestu jsem již vyzkoušel, nepřipadala mi bezpečná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 12:16 | Nahoru | #85
assassin> ten poslední odstavec si vytisknu a zarámuju...

1 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 12:42 | Nahoru | #86
Nedá mi to a přihodím si pro Scottoiler. Vzhledem k povaze mého ježdění, kdy se kolikrát ráno rozhodnu že na tom pojedu i do práce když chčije, jsem musel čistit a mazat pomalu každý víkend. Používal jsem S100 bílý spray na řetězy. I když jsem to pak otřel, stejně se na to lepil bordel. Vyřešil jsem to E-scottoilerem. Od té doby je řetěz čistej, akorát zas nacházím kapky oleje na krytu řetězu a blatníku. Ale tohle neřeším, protože na rozdíl od té bílé sračky tohle jde umýt šamponem když myju motorku. Je jasný že tohle neosloví ostrý silničáře, ale mít enduro, je to tam hned. BTW nechápu ten začátek diskuze, kde je motorovej olej vydáván za největšího ničitele kroužků. V návodu k motce mám jasně napsáno: čistit petrolejem (je mastnej a neničí kroužky), mazat motorovým olejem.

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 13:18 | Nahoru | #87
Capt.Orr> jasný, trochu to zaprasí zadní kolo, ale kryt řetězu pobere nejvíc a to je myslím malá daň za velikou výdrž řetězu...a jen mimochodem, mám i naháče bez krytu řetězu a tam to mažu stejně...hadrem otřu ráfek a pohoda...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 13:22 | Nahoru | #88

Bandaska píše: assassin> ten poslední odstavec si vytisknu a zarámuju...



no co kdyz je to pravda

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 13:25 | Nahoru | #89
assassin> i prd velebnosti...jsem amatér, jako všichni...to ty bys mohl vyučovat

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

5.8.2011 v 13:26 | Nahoru | #90

t_freedom píše: assassin> vraťme se k bodům

netvrdím, že motorák něco zničí nebo uškodí AD1)
nepoužívám, žádný lepidla apod. AD2)
...těžko to dokážu, ale dávám-li výkon, v jednom razu na otáčku, nebo ve dvou za sebou jdoucích rázech na dvě otáčky, bude to možná pro řetěz jiný namáhání.

VlaHovi, Bandaskovi a všem bohům se hrozně a ze srdce omlouvám... ... jejich cestu jsem již vyzkoušel, nepřipadala mi bezpečná.



moc neverim ze by to jakoze cyklicke namahani s jinou freq/amplitudou melo nejakej zasadni vliv na zivotnost.. v mem okoli lidem retezy drzi +- podobne nezavisle na koncepci motoru...

ja asi budu na zkousku vyrabet kopii scottoilera ja mozna tu jejich cestu na stary kolena zkusim.. minulej vikend sem po dlouhe dobe myl rafek od svinstva na retez a fakt to jde blbe (nezacal sem samponovat, aby se nekteri nelekli, jen sem to kolo potreboval odvezt autem:) )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 1 Včera v 19:39 Fueltank
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist