Jedno z největších nebezpečích na motocyklu je přebržděné přední kolo. Před cca 8 lety jsem měl Bandita 1200 a odrbal jsem ho právě díky přebržděnému přednímu kolu. Bylo to na mokré silnici a brždění ze 120 na 70 (než jsem si lehnul) kvůli stádu krav, které se procházeli po silnici za zatáčkou. Jak jsem zjistil pád vznikl na přelomu stará a nová silnice. Tedy adheze na staré vyvětralé silnici byla lepší než na nové silnici... přelomu jsem si nevšiml. Moment kdy se kolo utrhlo jsem ani nezaregistroval....bylo to v mžiku.
Na druhé straně jsem se svým BMWR1200S jel po německé dálnici 160 na mokru... dálnice celkem prázdná tak proč ne. Bohužel nevím z jakýho důvodu ale z připojovacího pruhu mi vylítla astra do rychlého pruhu (asi si myslel že má 300 koní). Brždění ze 160 na 80 s hnědou vrstvou na zadku a veliké díky motocyklu.
Jinak ABS mi nikdy na suchu zatím neseplo (a to nebrzdím připosraně)... jen jednou na mokru a jednou na prachu.