![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Besttom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
besttom píše: Sportovec zrovna nejsem, přecházím z choppera a preferuji klidnější jízdu, ale chtěl bych mít pod sebou ,,kus" motorky. Prostě zabrat za plyn a nechat se táhnout
kdyz jsi zvyklej na zatah 750 (byt na konci pak nejede - ostatne jako tener vsechny v2) kup co se ti libi.. jestli jsi dospelej a vis ze nejsi sportovec, budes na sestce stejne rychlej jako na 1100/1200 REX je nadherna kultovka.. pokud se ti libi.. stejne tak bych se nebal fázera, pokud se ti libi, nebo cehokoliv jinyho.. jakejkoliv 4valec je v jadru hodna motorka ktera dela co chce panicek a neotravuje nejakejma moresama jako V2...
na tvym miste bych se rozhodoval jen podle toho co se ti libi - pak jestli se na to vejdes a jestli se te na tom dobre jezdi - samozrejme bych lezl jen na kusy ktery jsou za cenu co chces dat a co jsou ve stavu ktery je vhodny ke koupi...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Naposledy editováno 10.02.2011 11:45:59
1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
2 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
Jinak zkušenosti s tim co tu probíráš, tak
B12tka je rozumná ale pro mě horší ovladatelnost a podvozek taky moc nekomunikuje s tím, co se děje na cestě..
Fazer byl pro mě líp ovladatelnej, ale přišlo mi to takový nudný ať si sem jel jakejkoli kvalt, tak lineární průběh motoru (jezdil sem pouze vytočenej motor
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Z1000 sem slyšel jen chválu bohužel sem se neprojel..
SV1000 jede slušně dole a podvozek taky neni zlej-můžeš koupit i v polokapotě..
Inazumu bych rači vynechal, neměl sem z ní dobrý pocit,tže sem ani osobně neměl chuť se projet
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Nicméně zkrátil bych to jestli máš v hlavě srovnáno tak se neboj většího obsahu jede to víc od spodu a i ve dvou to bude příjemnější na cestování.. Dobře vyber
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
sam mam ted nove z1000 kolem 70-100k se sezene v pohode, hodne dobra motorka, sedla mi neskutecne, jen mozna pro tebe bude minus to, ze jede az tak od 7 tis ot/min a trochu vibruje... vibrace mi neva, sv1000s, kterou jsem mel v hledacku taky, vibruje vic, a pri dalsi retezovce ji zprevoduju (o zub min vepredu a o zub vic vzadu) a mozna tlumic rizeni od trible perf a jsem spokojenej letos... no jsem zvedav az nazuju na ni ty pirelli corsa III, qualifiery ji zjevne nesvedci moc
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
inazuma 750, zr7, atd. to jsou vsechno motorky, ktery sice udrzi tempo s litrem a je to furt honeni se v omezovaci, proto jsem si taky koupil litrovy zetko, kde limitu nedosahnu bych rekl hodne dlouho...
jeslti mas 75k kc tak bych asi vybiral mezi hornetem 900 a tou z1000, ale bacha, jsou to obe motorky, co plynem jdou s klidem na zadni, to treba takova zr7 ci inazuma neumi...
pokud chces vic cestovat asi ten hornet 900, chybu s nim urcite neudelas, oproti B12/xjr to pojede +- stejne, nebude to zrat olej a pujde to vic tocit, sice to nebude takova stylovka, ale ja mam radsi praktictejsi veci...
Dandule píše: XJR jednoznačně
Pravdu díš
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
Maroun píše: Čau chlape, nevim jestli si vybral a taky nevim, jakej styl chceš jezdit.. Teda jako pohodu můžeš jezdit na Všem proto bych ti dal i jako doporučení Tuono, já ho koupil a spokojenost fest.. Chtěl sem něco nahatýho abych nelítal rychle a přitom měl super podvozek, brzdy a V2.. A na toto je to bezkonkurenční v mých očích a sám jako drobek 189/92 se na tom držim do 200 úplně na pohodu a neschovávám se, nad 200 už je to blbé ale takovejch 230 tachometrovejch se dá jet když se držíš zuby nechty..
Jinak zkušenosti s tim co tu probíráš, tak
B12tka je rozumná ale pro mě horší ovladatelnost a podvozek taky moc nekomunikuje s tím, co se děje na cestě..
Fazer byl pro mě líp ovladatelnej, ale přišlo mi to takový nudný ať si sem jel jakejkoli kvalt, tak lineární průběh motoru (jezdil sem pouze vytočenej motor ) a navíc nutno přepákovat jen při jízdě rovně a drobném kličkování sem si odřel obě boty..
Z1000 sem slyšel jen chválu bohužel sem se neprojel..
SV1000 jede slušně dole a podvozek taky neni zlej-můžeš koupit i v polokapotě..
Inazumu bych rači vynechal, neměl sem z ní dobrý pocit,tže sem ani osobně neměl chuť se projet
Nicméně zkrátil bych to jestli máš v hlavě srovnáno tak se neboj většího obsahu jede to víc od spodu a i ve dvou to bude příjemnější na cestování.. Dobře vyber
dvouvál? Tuono? já ti nevím čéče, myslím, že to není úplně hodná motorka a na tu pohodu co sem píše to moc nebude. Navíc za ty prachy by bylo akorát ten starší typ
besttom píše: Teda, to je tolik rad, že nevím, nad čím přemýšlet dříve. Každopádně bych ještě osvětlil situaci - Je mi 33 let, mám 2,5 letou dceru a čtrnáctidenního syna, tzn., že po každé jízdě se chci vrátit domů celý
Já vím, že zabít se můžu i na kole, ale jak říkám, jsem pro pohodový styl jízdy a sem tam si na rovince vychutnat tah motoru a zrychlení... Do zatáček si jako Vale nelehnu nikdy, na to nemám odvahu
. Takže okruh si pravděpodobně nikdy nezkusím... Hezky to napsal R1PYCO, asi se budu stejně dobře cítit na šestistovce i na tisícovce. Tak pomalu začínám přemýšlet, jestli by nebylo nakonec lepší koupit za těch 75000,- nějakou šestku ve slušném stavu. Nevím, jestli bych někdy vůbec litoval, že jsem nekoupil litra, přece jenom jezdím hlavou a na CBR 600f jsem se vyblbnul docela dost, až jsem si občas spotil až na prd... Důležité je pro mě, abych seděl ve vzpřímené poloze (mám 176cm) a váhu neměl na rukách, dělalo mi to u cebra dost problém a když jsem jel z Ostravy do Prahy, tak za Hradcem na dálnici už jsem dělal přestávky každou chvilku. Možná je to taky tím, že na motorku se dostanu tak dvakrát třikrát za měsíc a teď s druhým prckem to bude ještě méně, takže má vůbec cenu jít do litra??? Nechci vypadat jako magor, který neví co chce, ale chci dobře vybrat a jezdit spokojeně
jasný, že jezdit se dá i na šestce, ale výhoda vyššího objemu je právě v tom, že nemusíš blbnout a řešit otáčky, když někoho povezeš, tak to pojede furt stejně a hlavně je to i bezpečnější kvůli zrychlení, rychleji předjedeš, dostaneš se z krizovek apod. Jestli si kupuješ mašinu s tím, že ji chceš už nějakou dobu mít a nebudeš ji za rok měnit za jinou, tak rozhodně od 750 nahoru
besttom píše: Takže myslíte, že jít do šestky je krok vedle?
Rozhodně jo.
Já bych se podle toho jak jsi popsal tvůj styl ježdění rozhodoval mezi B12,XJR,Inazuma12 a rozhodně ani ta R 1100 R není od věci.
Tydle motorky tě přestože maj přes litr do ničeho nenutěj,řekl bych právě naopak ta suverenita od spoda přispívá k pohodovější jízdě oproti šestce (předjíždění,jízda ve dvou....).
1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivový filtr Honda CB 900F Hornet | Jirka7366 | 8 | Dnes v 15:41 Krautkopf |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 8 | 15.4.2024 v 23:27 2stroke |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 2 | 1.4.2024 v 22:04 Johny89 |
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet | Pospaa1 | 21 | 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366 |