paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
8.2.2011 v 15:42
Ahoj motorkáři, moje Virago už čeká na kupce a já mám ještě stále dilema, jakého naháče vybrat. Když jsem zvažoval Bandita nebo Fazera (obě šestky) doporučili jste mi Fazera a já byl v podstatě rozhodnutý. Ale vzhledem k tomu, že cena motorek jde dolů, říkám si, proč nejít rovnou do něčeho silnějšího. Na litrového Fazera si moc netroufám... Docela mě zaujala Honda CB 900f Hornet a ceny jsou docela příznivé, ale bohužel jsem neměl tu čest si na ni ani sednout a rád bych znal váš názor. Měřím 1,76 cm a chtěl bych vědět, jak bych na tom zhruba mohl být s posezem. Trochu se bojím, aby váha nespočívala na rukách, ale u tohohle typu motorky to snad nehrozí. A pokud by vás napadl ještě nějaký naháč s větším objemem okolo 75 000,- rád bych si přečetl i další názory. Díky moc a nezlobte se, že neustále vymýšlím, ale nechci za rok zase měnit motorku...


Besttom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

9.2.2011 v 23:11 | Nahoru | #61

Fidži.FZS píše: I B12 dokáže dost. Jen ta jistota v něm není cítit. Jinak Fazer je agresivní jen na papíře. Hodnoty výkonu na zadním kole už nějsou tak přesvědčivé. Motorově je Bandit ostřejší, podvozkově vláčnější a u Fazera naopak.



jj, s tím by se dalo souhlasit, ale i béčko se dá hezky položit:

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 00:04 | Nahoru | #62
koldan> Vím, vím. Však na té mé fotce je B12S Ale ještě babička, 1997.

Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 00:06 | Nahoru | #63

Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 00:11 | Nahoru | #64
Ještě jedna zajímavost, Bandaska je do 7200 otáček silnější než Fazer.

Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 00:17 | Nahoru | #65
jj spodek má Béčko lepší, nad těch 7-8 už je jinde zase Fejzr. To je to o čem mluvím, záleží co dotyčný chce, na sportovnější blbnutí je lepší rozhodně Fejzr (hezký fotky )

1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 09:14 | Nahoru | #66
Midalu ma vetsi objem... jinak ja bych sel do Zeda!

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 09:34 | Nahoru | #67

besttom píše: Sportovec zrovna nejsem, přecházím z choppera a preferuji klidnější jízdu, ale chtěl bych mít pod sebou ,,kus" motorky. Prostě zabrat za plyn a nechat se táhnout



kdyz jsi zvyklej na zatah 750 (byt na konci pak nejede - ostatne jako tener vsechny v2) kup co se ti libi.. jestli jsi dospelej a vis ze nejsi sportovec, budes na sestce stejne rychlej jako na 1100/1200 REX je nadherna kultovka.. pokud se ti libi.. stejne tak bych se nebal fázera, pokud se ti libi, nebo cehokoliv jinyho.. jakejkoliv 4valec je v jadru hodna motorka ktera dela co chce panicek a neotravuje nejakejma moresama jako V2...

na tvym miste bych se rozhodoval jen podle toho co se ti libi - pak jestli se na to vejdes a jestli se te na tom dobre jezdi - samozrejme bych lezl jen na kusy ktery jsou za cenu co chces dat a co jsou ve stavu ktery je vhodny ke koupi...

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 11:45 | Nahoru | #68
besttom> Začínal jsem na Shadow VT750C a vlastně ji ještě mám, pak jsem si pořídil nejlepšího naháče střední třídy pro menší postavy který, prostě když pominu jeho cenu, nemá konkurenci. Má výkon 108kobyl a víc prostě nikdo nepotřebuje, a váhu šestikila/176kg/ a ovladatelnost jízdního kola... Jen ta cena ještě nestihla spadnout ... Ale jinak kdo hledá dokonalou mášu na blbnutí, ale jak tu již bylo řečeno: nerad delam reklamu pro svoje moto... A každý má svojí krásu, svoje logo-značku, svoje finanční možnosti, atd... Já se opět vracím k chopper stylu, ale to málo kdo pochopí.. Ale jak Já říkám, : kdo má ty gumy, porát kupovat a přezouvat... Každá mašina, má svoje kouzlo....

Naposledy editováno 10.02.2011 11:45:59

1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 11:47 | Nahoru | #69

Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 11:54 | Nahoru | #70
A pak, taky nemusíš řešit, to stálé dilema dvouvál nebo čtyřvál.....

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 12:53 | Nahoru | #71

Šamann píše:



jó tak todlencto bych si uměl představit v garage

2 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 13:40 | Nahoru | #72
Čau chlape, nevim jestli si vybral a taky nevim, jakej styl chceš jezdit.. Teda jako pohodu můžeš jezdit na Všem proto bych ti dal i jako doporučení Tuono, já ho koupil a spokojenost fest.. Chtěl sem něco nahatýho abych nelítal rychle a přitom měl super podvozek, brzdy a V2.. A na toto je to bezkonkurenční v mých očích a sám jako drobek 189/92 se na tom držim do 200 úplně na pohodu a neschovávám se, nad 200 už je to blbé ale takovejch 230 tachometrovejch se dá jet když se držíš zuby nechty..

Jinak zkušenosti s tim co tu probíráš, tak
B12tka je rozumná ale pro mě horší ovladatelnost a podvozek taky moc nekomunikuje s tím, co se děje na cestě..

Fazer byl pro mě líp ovladatelnej, ale přišlo mi to takový nudný ať si sem jel jakejkoli kvalt, tak lineární průběh motoru (jezdil sem pouze vytočenej motor ) a navíc nutno přepákovat jen při jízdě rovně a drobném kličkování sem si odřel obě boty..

Z1000 sem slyšel jen chválu bohužel sem se neprojel..

SV1000 jede slušně dole a podvozek taky neni zlej-můžeš koupit i v polokapotě..

Inazumu bych rači vynechal, neměl sem z ní dobrý pocit,tže sem ani osobně neměl chuť se projet

Nicméně zkrátil bych to jestli máš v hlavě srovnáno tak se neboj většího obsahu jede to víc od spodu a i ve dvou to bude příjemnější na cestování.. Dobře vyber

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 14:11 | Nahoru | #73
Inazuma 12 se krouti a kdo rika ze ne, tak na tom asi nejel Ale je citelna a s trochou srdce a kvalitnim obutim se to da uplne v pohode... Okruh opravdu neni problem, posledni urcite nebudes

Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 14:14 | Nahoru | #74
Fazer nad cim premyslis

1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 14:55 | Nahoru | #75
Teda, to je tolik rad, že nevím, nad čím přemýšlet dříve. Každopádně bych ještě osvětlil situaci - Je mi 33 let, mám 2,5 letou dceru a čtrnáctidenního syna, tzn., že po každé jízdě se chci vrátit domů celý Já vím, že zabít se můžu i na kole, ale jak říkám, jsem pro pohodový styl jízdy a sem tam si na rovince vychutnat tah motoru a zrychlení... Do zatáček si jako Vale nelehnu nikdy, na to nemám odvahu . Takže okruh si pravděpodobně nikdy nezkusím... Hezky to napsal R1PYCO, asi se budu stejně dobře cítit na šestistovce i na tisícovce. Tak pomalu začínám přemýšlet, jestli by nebylo nakonec lepší koupit za těch 75000,- nějakou šestku ve slušném stavu. Nevím, jestli bych někdy vůbec litoval, že jsem nekoupil litra, přece jenom jezdím hlavou a na CBR 600f jsem se vyblbnul docela dost, až jsem si občas spotil až na prd... Důležité je pro mě, abych seděl ve vzpřímené poloze (mám 176cm) a váhu neměl na rukách, dělalo mi to u cebra dost problém a když jsem jel z Ostravy do Prahy, tak za Hradcem na dálnici už jsem dělal přestávky každou chvilku. Možná je to taky tím, že na motorku se dostanu tak dvakrát třikrát za měsíc a teď s druhým prckem to bude ještě méně, takže má vůbec cenu jít do litra??? Nechci vypadat jako magor, který neví co chce, ale chci dobře vybrat a jezdit spokojeně

Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 15:07 | Nahoru | #76
Je pravda, že na šestce budeš stejně rychlej, ALE... budeš muset při každém rychlejším předjížděním jít minimálně o kvalt dolů, celkově dost točit. A to mě prostě vadí. Pokud si kliďas a chceš pohodlnou a příjemnou motorku, která tě nesežere cenově při koupi a ani na provoz, tak Bandit bude super. Řadit skoro nemusíš, jen otáčíš plynem. Fazer bude za 75000 spíš horší kousek a na údržbu je horší. Mě se teď třeba sere elektrika, která je opravdu blbě vyřešená.

1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 15:54 | Nahoru | #77
XJR jednoznačně

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 15:59 | Nahoru | #78

BadRX píše: Midalu ma vetsi objem... jinak ja bych sel do Zeda!



Já ho mohu taky jen doporučit

Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 17:52 | Nahoru | #79
Fazera nebo bandasku. Zkus si je pucit a vyzkouset a ten co ti nejlip sedne tak ber Hodne stesti s vyberem

Naposledy editováno 10.02.2011 17:54:02

1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 18:08 | Nahoru | #80
zalezi co chces, jeslti vic cestovat, tak asi spis xjr1200/1300, B12, asi i ten 900vkovej hornet, i kdyz ten ma asi z tedle ctverice nejlepsi podvozek, nejel jsem na nem, ale jel jsem za a umi pelasit fakt slusne...

sam mam ted nove z1000 kolem 70-100k se sezene v pohode, hodne dobra motorka, sedla mi neskutecne, jen mozna pro tebe bude minus to, ze jede az tak od 7 tis ot/min a trochu vibruje... vibrace mi neva, sv1000s, kterou jsem mel v hledacku taky, vibruje vic, a pri dalsi retezovce ji zprevoduju (o zub min vepredu a o zub vic vzadu) a mozna tlumic rizeni od trible perf a jsem spokojenej letos... no jsem zvedav az nazuju na ni ty pirelli corsa III, qualifiery ji zjevne nesvedci moc

inazuma 750, zr7, atd. to jsou vsechno motorky, ktery sice udrzi tempo s litrem a je to furt honeni se v omezovaci, proto jsem si taky koupil litrovy zetko, kde limitu nedosahnu bych rekl hodne dlouho...

jeslti mas 75k kc tak bych asi vybiral mezi hornetem 900 a tou z1000, ale bacha, jsou to obe motorky, co plynem jdou s klidem na zadni, to treba takova zr7 ci inazuma neumi...

pokud chces vic cestovat asi ten hornet 900, chybu s nim urcite neudelas, oproti B12/xjr to pojede +- stejne, nebude to zrat olej a pujde to vic tocit, sice to nebude takova stylovka, ale ja mam radsi praktictejsi veci...

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 18:15 | Nahoru | #81

Dandule píše: XJR jednoznačně


Pravdu díš .Taky jsem váhal mezi banďourem a XJR. Pak jsem zjistil, že béček je na silnicích dost vidět (člověk se chce trochu přece jen lišit )a XJRek zas tak moc nee. A nelituju. Přesto, že měřím jen 172 tak už ji mám celkem v ruce. Bývalý majitel, taky menší postavy, dal na řídítka představce - trochu je zvedl a posunul k jezdci, takže se sedí pohodlně, motor táhne jak kráva a dálavy jsou moje . Mám poladěné výfuky, takže ještě k tomu krásný zvuk. A jsou borci co jezdí závody na okruhu s touto klasickou kráskou.

1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 18:17 | Nahoru | #82
Takže myslíte, že jít do šestky je krok vedle?

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 18:18 | Nahoru | #83

Maroun píše: Čau chlape, nevim jestli si vybral a taky nevim, jakej styl chceš jezdit.. Teda jako pohodu můžeš jezdit na Všem proto bych ti dal i jako doporučení Tuono, já ho koupil a spokojenost fest.. Chtěl sem něco nahatýho abych nelítal rychle a přitom měl super podvozek, brzdy a V2.. A na toto je to bezkonkurenční v mých očích a sám jako drobek 189/92 se na tom držim do 200 úplně na pohodu a neschovávám se, nad 200 už je to blbé ale takovejch 230 tachometrovejch se dá jet když se držíš zuby nechty..

Jinak zkušenosti s tim co tu probíráš, tak
B12tka je rozumná ale pro mě horší ovladatelnost a podvozek taky moc nekomunikuje s tím, co se děje na cestě..

Fazer byl pro mě líp ovladatelnej, ale přišlo mi to takový nudný ať si sem jel jakejkoli kvalt, tak lineární průběh motoru (jezdil sem pouze vytočenej motor ) a navíc nutno přepákovat jen při jízdě rovně a drobném kličkování sem si odřel obě boty..

Z1000 sem slyšel jen chválu bohužel sem se neprojel..

SV1000 jede slušně dole a podvozek taky neni zlej-můžeš koupit i v polokapotě..

Inazumu bych rači vynechal, neměl sem z ní dobrý pocit,tže sem ani osobně neměl chuť se projet

Nicméně zkrátil bych to jestli máš v hlavě srovnáno tak se neboj většího obsahu jede to víc od spodu a i ve dvou to bude příjemnější na cestování.. Dobře vyber



dvouvál? Tuono? já ti nevím čéče, myslím, že to není úplně hodná motorka a na tu pohodu co sem píše to moc nebude. Navíc za ty prachy by bylo akorát ten starší typ

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 18:20 | Nahoru | #84

besttom píše: Teda, to je tolik rad, že nevím, nad čím přemýšlet dříve. Každopádně bych ještě osvětlil situaci - Je mi 33 let, mám 2,5 letou dceru a čtrnáctidenního syna, tzn., že po každé jízdě se chci vrátit domů celý Já vím, že zabít se můžu i na kole, ale jak říkám, jsem pro pohodový styl jízdy a sem tam si na rovince vychutnat tah motoru a zrychlení... Do zatáček si jako Vale nelehnu nikdy, na to nemám odvahu . Takže okruh si pravděpodobně nikdy nezkusím... Hezky to napsal R1PYCO, asi se budu stejně dobře cítit na šestistovce i na tisícovce. Tak pomalu začínám přemýšlet, jestli by nebylo nakonec lepší koupit za těch 75000,- nějakou šestku ve slušném stavu. Nevím, jestli bych někdy vůbec litoval, že jsem nekoupil litra, přece jenom jezdím hlavou a na CBR 600f jsem se vyblbnul docela dost, až jsem si občas spotil až na prd... Důležité je pro mě, abych seděl ve vzpřímené poloze (mám 176cm) a váhu neměl na rukách, dělalo mi to u cebra dost problém a když jsem jel z Ostravy do Prahy, tak za Hradcem na dálnici už jsem dělal přestávky každou chvilku. Možná je to taky tím, že na motorku se dostanu tak dvakrát třikrát za měsíc a teď s druhým prckem to bude ještě méně, takže má vůbec cenu jít do litra??? Nechci vypadat jako magor, který neví co chce, ale chci dobře vybrat a jezdit spokojeně



jasný, že jezdit se dá i na šestce, ale výhoda vyššího objemu je právě v tom, že nemusíš blbnout a řešit otáčky, když někoho povezeš, tak to pojede furt stejně a hlavně je to i bezpečnější kvůli zrychlení, rychleji předjedeš, dostaneš se z krizovek apod. Jestli si kupuješ mašinu s tím, že ji chceš už nějakou dobu mít a nebudeš ji za rok měnit za jinou, tak rozhodně od 750 nahoru

Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 18:31 | Nahoru | #85
A taky dvouvál je proti 4V hodně "tvrdý" v motoru ( myslím akcelerace vs. brždění motorem - ruce)a aspoň podle mě, je to dost dřina...

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 18:36 | Nahoru | #86
lucky99> Musím souhlasit s tím zvedáním na zadek.

Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 18:43 | Nahoru | #87
ser na Japonce - kup si BMW R850R nebo R1100 R , když budeš hledat seženeš velice hezký kusy s nesmrtelným motorem a kardanem.

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 19:43 | Nahoru | #88

besttom píše: Takže myslíte, že jít do šestky je krok vedle?


Rozhodně jo.
Já bych se podle toho jak jsi popsal tvůj styl ježdění rozhodoval mezi B12,XJR,Inazuma12 a rozhodně ani ta R 1100 R není od věci.
Tydle motorky tě přestože maj přes litr do ničeho nenutěj,řekl bych právě naopak ta suverenita od spoda přispívá k pohodovější jízdě oproti šestce (předjíždění,jízda ve dvou....).

Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 19:50 | Nahoru | #89
[img]

1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

10.2.2011 v 19:51 | Nahoru | #90
no není krásnej ? R1100R za dobrej peníz
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Palivový filtr Honda CB 900F Hornet Jirka7366 8 Dnes v 15:41 Krautkopf
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 8 15.4.2024 v 23:27 2stroke
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 2 1.4.2024 v 22:04 Johny89
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet Pospaa1 21 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366


TOPlist