paolo_novy Přidat reklamu

Téma: malej litr
 
25.1.2011 v 21:50
Hledám co nejmenšího litra - většina mašin je pro mně docela vysoká ( ne chooper - a ne Ducati).
Mám zatim H6 (r.v. 2005) ale chtěl bych něco trochu silnějšího nejde o rychlost , spíš o zátah (dal bych přednost dvouvalu ale 4val muže být taky).

Za každou radu předem díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

26.1.2011 v 19:29 | Nahoru | #61

mayhem píše: Budwik musí mít radost,že se z jeho dotazu stala hádka mezi vysavači a pořádnýma motorkama .
S tím argumentem ohledně točivého momentu jsi to"pyco "trochu posr.né ? Co průběh? To ti nic neříká?
Jednoduše,borci co mají koule a nebojí se sedlat 2V tak jej sedlají a užívají si ,ti druzí se budou do nekonečna ohánět kultivovaností,čitelností a pod.
Můj názor,podotýkám můj,je takový,že jízda na 4R je nuda pro děti a holky



ty vole schvalne si sedam na ten dvouval s tim hustym pribehem.. nacpu na nej gumice abych se nebal a jedem..jsem dvouivalem nepolibenej.. takze se na to tvarim dost otevrene a proste - davam tomu polomotoru sanci ukazat mi jaky to je kdyz ma motorka koule..

tak cvak jedna.. rozjezd.. dvojka.. plnej VRRRRM..rikam si OK to kurva vubec neni spatny a cekam az se to sebere.. a hadej coi se stane? ano.. prijde omezovac, zadny sebrani se nekona.. na kazdej kvalt.. zatim hodnotim jen pocitove a nekoukam na budiky.. takze ten omezovac temner dycky trefim pac prijde hrozne brzy..
takhle parkrat dokola a furt nic.. proste furt ta hyena nejede... proste mrtvy polomotor!

rikam si OK.. tak je to asi vec co se musi vic hlidat.. musis vole cuet na otackomer a nesrat to do omezovace.. vysledek stejnej.. akorat ze ted uz vim ze tam je tech 9.000-9.500 a ze uz musim radit a ze OPRAVDU TEN ZATAH NE A NE SE OBVJEVIT...!

zase hledam chybu u sebe.. rikam si tak co vole.. ses dylina, lempl na ruce.. dyt je to dvouval co jede od spoda.. tak ho neser nahoru k omezovaci, stejne je nahore vydechlej.. tak zkousim otevoirat plyn uz ve 4000, pak ve 4500 v 5000 a furt nic.. proste tomu chybi vykon a ne opravdu to nejede!

samozrejme preci bych neodsoudil ten vystavni klenot rakoske techniky zabaleny do italskych kalhotek a rikam si OK, je to dvouval, asi ma hodne uzky spektrum pouzitelnejch otacek.. nebud debil.. musis je najit a jezdit v nich.. (tenhle proces jsem jeste nedotahnul podle svych predstav, jaro napovi) ale uz ted vim ze OK.. kdyz se to drzi mezi 6000-9000 tak nejde rict ze to vubec nejede... ALE STEJNE TO JEDE PEKNY HOVNO NALITRA! a ten kultovni zatah.. ty vole hoši cekam na nej kazdou vyjizdku a fakt ji dycky davam sanci... a vona na me furt sere.. kunda jedna italska..

zatim jsem nemel moznost porovnat s nikym na 4 valci kdo by jel se mnou a mel stejny zapaleni do tahani hefta.. ale letos snad dali panbuh bude vic casu i prilezitosti.. a zjistim (respektiva ta namyslena dona mi konecne dokaze) ze i kdyz se mi zda ze to hovno jede, ze mi ostatni neujizdej..

jenze moc tomu neverim.. protoze pocitove kdyz si myslim ze jedu kudlu jako prase pyčovoleklááda!!! aspon 180 tak je na tachaku 125!!! (KMH ne miles)

myslel jsem si ze budu mit dvouval na paradu a pro radost, ale je to tak vydechly, ze az me opravdu poradne nasere (az nad ni s konecnou platnosti zlomim húúúl) tak ji navliknbu do laminatu a prošroubujuá padakama a pude potit krref na okruh a at se tam klidne zesere! a vymenim ji za zeloenou desitku s malejma sikmejma vocima jako spravna japonska poslusna slecinka...!

EDIT:
co se tyce citelnosti V2 tak treba RSV dava informaci ze jich tolik ale vubec nepotrebuju.. R1 si fklidecku plula pres bordel na silnici a ten polomotor hlasi kazdej ale fakt snad jakejkoliv odklon od idealni roviny asfalktu.. asi me chce vystrasit svinje..

Naposledy editováno 26.01.2011 19:51:58

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

26.1.2011 v 19:31 | Nahoru | #62
R1PYCO>
V podstatě s tebou souhlasím (a to mám dvouvál), akorát bych dodal, že to co píšeš platí spíš na okruhu. V provozu je to ale o tom, kdo jede víc bez mozku a pokud nejezdíš vyloženě rovinky 240 kmh a víc, tak se dá držet podobné tempo i na dvouválu. Na dvouválci těch 140 koní využiješ vždycky, ale 180 koní ze čtyřválce nedostane vždycky každý jezdec. Pak jde o to, že dvouvál je dokáže lépe přenést.
Pro mě osobně má navíc dvouvál větší fun factor, který upřednostním před 30 koňmi navrch. Bavím se o jízdě po silnici. Na nové 1198 jsem nejel, ale myslím si, že ta už má hodně co nabídnout i oproti novým japoncům. Ohledně dvouválů koluje hodně mýtů - to máš to samé, jako když ti někdo tvrdí, že je dvouvál lepší, protože na něm nemusíš tak často řadit (možná tak GS1200 apod.)

(reakce na) malej litr

26.1.2011 v 19:34 | Nahoru | #63

mayhem píše: No a k tématu,škoda,že jsi odepsal ducnu,ta je pro tebe jak vyšitá a servis taky není nějaká tragédie. Jen chce víc péče,ale umí to vrátit



Budwiku - tož pokud bys porizoval 1098/1198 tak na dlouhy leta nepotrebujes menit stroj.. kdyz vezmes efektivniho a hodnyho poslusnyho japonce tak sice budes rychlejsi, budes jen jezdit a bez starosti krom spotrebaku... ale tu radost jako tahle nova ducna nebo ten entusiasmus to v sobe nema.. ja treba 250 za motorku dat nechci.. mam to na hrani a nechci to ani setrit.. a ducatky by bylo skoda.. to bych si vycital ji rozvesit.. a je to tak jednoduchy..

nevim jak vysoka je RC8 a je to moc hezka motorka.. objem uz ma zvetsenej, takze se nemusis trapit tim ze to nejede.. na silnici to dycky stacit bude a kdyz to bude rovinkaty tak na tebe pockaj..

(reakce na) malej litr

26.1.2011 v 19:40 | Nahoru | #64

Petr-RSV píše: R1PYCO>
V podstatě s tebou souhlasím (a to mám dvouvál), akorát bych dodal, že to co píšeš platí spíš na okruhu. V provozu je to ale o tom, kdo jede víc bez mozku a pokud nejezdíš vyloženě rovinky 240 kmh a víc, tak se dá držet podobné tempo i na dvouválu. Na dvouválci těch 140 koní využiješ vždycky, ale 180 koní ze čtyřválce nedostane vždycky každý jezdec. Pak jde o to, že dvouvál je dokáže lépe přenést.
Pro mě osobně má navíc dvouvál větší fun factor, který upřednostním před 30 koňmi navrch. Bavím se o jízdě po silnici. Na nové 1198 jsem nejel, ale myslím si, že ta už má hodně co nabídnout i oproti novým japoncům. Ohledně dvouválů koluje hodně mýtů - to máš to samé, jako když ti někdo tvrdí, že je dvouvál lepší, protože na něm nemusíš tak často řadit (možná tak GS1200 apod.)



no vidis.. tak to jsi asi jeden z mala co me nezna a nehada se ze lzu aniz by vedel o me aspon jaky mam cislo bot...

ja to vidim tak, ze tech 180 k vyuzijes docela casto.. a rikam si ze tech 30 k obetovat byla chyba.. ale jeste furt se na ten polomnotor divam s nadeji.. i kdyz ted uz i trochu skrz prsty.. po testech na podzim, ktery uz se nepodarilo dotahnout do konce mi zbyvaj jen ty pocioty frustrace a nez to prebijou nejaky ozitivni emoce muze trvat..
tam kde to na silnici (v provozu) nevyuzijes - stejne nevyuzijes ani 130 k protoze jedes pri zdi z nejakyho objektivniho duvodu, prilis uzky, prilis rozbity, priois velkej bordel na vozovce.

Podle me s okruhem nemas pravdu, protoze tam te bude stat prave tech chybejicich 30 k (ne sosna ale OKRUH!! brno most apod) cas.. kdy ti na rovinkach furt tech 30 k bude cukat a kdyz budete oba stejne sikovni ty na vdva a druhej na r4 tak ho v zatacce nestahnes.. on si to nenecha spadnout budete to projizdet stejne rychle a ty proste nikde nenajedes to co on ucuknul kdyz mel hefta nadoraz

aporpos: ja si mylsim ze temer kazda ducatka ma co nabidnout.. ale krom tehle novejch od roku 2005 co je prevrtali to urcite nebude to ze na nich budes nejrychlejsi.. jsou to krasny stroje, drzej si hodnotu, nadherna vyzdoba, nebo nabytek atd atd atd.. ale nejsou to objektivni duvody proc si ji poridis... na to jsou dnes japonsky..ducna je pro radost..

Naposledy editováno 26.01.2011 19:45:34

1 reakcí na tento příspěvek malej litr

26.1.2011 v 19:43 | Nahoru | #65
no vidis pietro.. koukam ze sis ten polomotor stejne rozbil.. a to proto ze te zradila technika nebo jsi potkal cizi predmet v trajektorii?

skoro bych si vsadil ze te nekde vytrestala.. a doufam ze jsi OK.. ale nakonec.. nestesti se nevyhyba ani japonskym svlecnam..

malej litr

26.1.2011 v 20:02 | Nahoru | #66
Vybírat mašinu tak aby člověk dosáhl na zem? Já to považuji za velmi rozumné .
Ovšem tady to prý odborníci považují za zbytečné a většina tomu tleská, tak to asi bude pravda...

malej litr

26.1.2011 v 20:02 | Nahoru | #67
TL 1000

(reakce na) malej litr

26.1.2011 v 20:08 | Nahoru | #68

Petr-RSV píše: R1PYCO>
V podstatě s tebou souhlasím (a to mám dvouvál), akorát bych dodal, že to co píšeš platí spíš na okruhu. V provozu je to ale o tom, kdo jede víc bez mozku a pokud nejezdíš vyloženě rovinky 240 kmh a víc, tak se dá držet podobné tempo i na dvouválu. Na dvouválci těch 140 koní využiješ vždycky, ale 180 koní ze čtyřválce nedostane vždycky každý jezdec. Pak jde o to, že dvouvál je dokáže lépe přenést.
Pro mě osobně má navíc dvouvál větší fun factor, který upřednostním před 30 koňmi navrch. Bavím se o jízdě po silnici. Na nové 1198 jsem nejel, ale myslím si, že ta už má hodně co nabídnout i oproti novým japoncům. Ohledně dvouválů koluje hodně mýtů - to máš to samé, jako když ti někdo tvrdí, že je dvouvál lepší, protože na něm nemusíš tak často řadit (možná tak GS1200 apod.)



Více k této problematice

malej litr

26.1.2011 v 20:11 | Nahoru | #69
Ale jinak je s dvouválem i sranda

1 reakcí na tento příspěvek malej litr

26.1.2011 v 20:12 | Nahoru | #70
PetrRSV> vidim to stejně..
Guza proti 2V které tu uvádíte už vůbec nejede, ale na technické pasáži je to o jezdci..
Ale kde se dá podržet heft do 200km/h + , tam je 2V slabší..
Stačí letmý výjezd z kruháku, oba na dvojku, oba plnej z cca 50km/h, když u guzy řadím ve 160 čtyrku, tak se ten vysavač začíná na tu dvojku rozmotávat a má navrch.. Já už tam cpu v klidu šestku a koukám jak mi na trojku mizí..
Ale 2V je pro mne motorka s charakterem a proto ho mám.
4V bych stejně nevyužil, možná za pár let.
Můj tajný tip na další stroj je 750 gixero a potřebu přejít na litr asi mít jen tak nebudu.

1 reakcí na tento příspěvek malej litr

26.1.2011 v 20:13 | Nahoru | #71
pyčo máš smysl pro vyprávění, byl to i docela napínavej příběh
a tak co to fakt uzavřít tim, že uděláme kompromis? nejlepší je litr štyrvál do vé co ty na to?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

26.1.2011 v 20:27 | Nahoru | #72
R1PYCO> Mno mas pravdu ze ctyrvalec je proste lepsi koncepce v temer kazdym podstatnym ohledu. Nicmene to je snad uz znama vec (alespon mezi lidma co se o to trosku zajimaj) a tak me spis napada ze nechapu proc sis koupil dvouvalec kdyz ti jde o to aby ta motorka proste jela co nejvic? To jsi mel spis setrit na nejakyho baworaka. Dvouvalce proste nejsou pro kazdyho. Nekdo uz nechce jinak a nekomu to zas vubec nic nerika.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

26.1.2011 v 20:35 | Nahoru | #73

R1PYCO píše: ty vole schvalne si sedam na ten dvouval s tim hustym pribehem.. nacpu na nej gumice abych se nebal a jedem..jsem dvouivalem nepolibenej.. takze se na to tvarim dost otevrene a proste - davam tomu polomotoru sanci ukazat mi jaky to je kdyz ma motorka koule..

tak cvak jedna.. rozjezd.. dvojka.. plnej VRRRRM..rikam si OK to kurva vubec neni spatny a cekam az se to sebere.. a hadej coi se stane? ano.. prijde omezovac, zadny sebrani se nekona.. na kazdej kvalt.. zatim hodnotim jen pocitove a nekoukam na budiky.. takze ten omezovac temner dycky trefim pac prijde hrozne brzy..
takhle parkrat dokola a furt nic.. proste furt ta hyena nejede... proste mrtvy polomotor!

rikam si OK.. tak je to asi vec co se musi vic hlidat.. musis vole cuet na otackomer a nesrat to do omezovace.. vysledek stejnej.. akorat ze ted uz vim ze tam je tech 9.000-9.500 a ze uz musim radit a ze OPRAVDU TEN ZATAH NE A NE SE OBVJEVIT...!

zase hledam chybu u sebe.. rikam si tak co vole.. ses dylina, lempl na ruce.. dyt je to dvouval co jede od spoda.. tak ho neser nahoru k omezovaci, stejne je nahore vydechlej.. tak zkousim otevoirat plyn uz ve 4000, pak ve 4500 v 5000 a furt nic.. proste tomu chybi vykon a ne opravdu to nejede!

samozrejme preci bych neodsoudil ten vystavni klenot rakoske techniky zabaleny do italskych kalhotek a rikam si OK, je to dvouval, asi ma hodne uzky spektrum pouzitelnejch otacek.. nebud debil.. musis je najit a jezdit v nich.. (tenhle proces jsem jeste nedotahnul podle svych predstav, jaro napovi) ale uz ted vim ze OK.. kdyz se to drzi mezi 6000-9000 tak nejde rict ze to vubec nejede... ALE STEJNE TO JEDE PEKNY HOVNO NALITRA! a ten kultovni zatah.. ty vole hoši cekam na nej kazdou vyjizdku a fakt ji dycky davam sanci... a vona na me furt sere.. kunda jedna italska..

zatim jsem nemel moznost porovnat s nikym na 4 valci kdo by jel se mnou a mel stejny zapaleni do tahani hefta.. ale letos snad dali panbuh bude vic casu i prilezitosti.. a zjistim (respektiva ta namyslena dona mi konecne dokaze) ze i kdyz se mi zda ze to hovno jede, ze mi ostatni neujizdej..

jenze moc tomu neverim.. protoze pocitove kdyz si myslim ze jedu kudlu jako prase pyčovoleklááda!!! aspon 180 tak je na tachaku 125!!! (KMH ne miles)

myslel jsem si ze budu mit dvouval na paradu a pro radost, ale je to tak vydechly, ze az me opravdu poradne nasere (az nad ni s konecnou platnosti zlomim húúúl) tak ji navliknbu do laminatu a prošroubujuá padakama a pude potit krref na okruh a at se tam klidne zesere! a vymenim ji za zeloenou desitku s malejma sikmejma vocima jako spravna japonska poslusna slecinka...!

EDIT:
co se tyce citelnosti V2 tak treba RSV dava informaci ze jich tolik ale vubec nepotrebuju.. R1 si fklidecku plula pres bordel na silnici a ten polomotor hlasi kazdej ale fakt snad jakejkoliv odklon od idealni roviny asfalktu.. asi me chce vystrasit svinje..


Napsané tvrdě,ale absolutně souhlaím.Takhle nějak se V2 chová a srovnávat ho s čtyřválcem prostě nejde.Mám toho na nich odjeté hodně,ale po koupi V2 jsem si potvrdil,že opravdu dvouválec ne-je-de! Ale já si na něm jízdu víc užívám a proto si ho nechám.

malej litr

26.1.2011 v 20:40 | Nahoru | #74
jj.. tenhle kluk (nejmenuje se michal?) to pred lety vysvetlil uplne dokonale.. zezacatku jsem mu moc neveril.. ale dneska vidim ze si ten kluk moc nevymejslel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

26.1.2011 v 20:43 | Nahoru | #75

dva_hrnce píše: PetrRSV> vidim to stejně..
Guza proti 2V které tu uvádíte už vůbec nejede, ale na technické pasáži je to o jezdci..
Ale kde se dá podržet heft do 200km/h + , tam je 2V slabší..
Stačí letmý výjezd z kruháku, oba na dvojku, oba plnej z cca 50km/h, když u guzy řadím ve 160 čtyrku, tak se ten vysavač začíná na tu dvojku rozmotávat a má navrch.. Já už tam cpu v klidu šestku a koukám jak mi na trojku mizí..
Ale 2V je pro mne motorka s charakterem a proto ho mám.
4V bych stejně nevyužil, možná za pár let.
Můj tajný tip na další stroj je 750 gixero a potřebu přejít na litr asi mít jen tak nebudu.



jenze zatim co ty tammas na dvojku idealni pomer, tak on si tam muze o jeden podradit, dostane se na ideal u sebe, zezacatku otoci heftem o trochu min aby mu nenatlouk a pak uz si s tebou vytre prdel.. letmy vyjezd z kruhaku proste neni rezim kdy se snazis ukrojit kazdou desetinku...

(reakce na) malej litr

26.1.2011 v 20:44 | Nahoru | #76

LSbiker píše: pyčo máš smysl pro vyprávění, byl to i docela napínavej příběh
a tak co to fakt uzavřít tim, že uděláme kompromis? nejlepší je litr štyrvál do vé co ty na to?



to klidne muzem.. pac jsem na tom nikdy nejel.. ale kdyz zrovna funguje takprej RSV4 funguje vyborne..

(reakce na) malej litr

26.1.2011 v 20:47 | Nahoru | #77

pylot píše: R1PYCO> Mno mas pravdu ze ctyrvalec je proste lepsi koncepce v temer kazdym podstatnym ohledu. Nicmene to je snad uz znama vec (alespon mezi lidma co se o to trosku zajimaj) a tak me spis napada ze nechapu proc sis koupil dvouvalec kdyz ti jde o to aby ta motorka proste jela co nejvic? To jsi mel spis setrit na nejakyho baworaka. Dvouvalce proste nejsou pro kazdyho. Nekdo uz nechce jinak a nekomu to zas vubec nic nerika.



no protoze me zajimala ta mýty opredena technika a jak to vlastne je s tim brutalnim zatahem.. no a ted to vim.. zatim siho jeste necham ten v2 a budu zkoumat kjestli jsem nahodou neco neprehlydnul...a kochat se nadeji ze me neshodi, ze se mi nevysere a v mezicase prijde jeste 4val s laminatama abych nemohl brecet ze mi nejakej lempl na rovince ujel jen proto ze ma par koni navic uz od vyroby..

a v2 zustane doma do roztrhani tela nebo dokud me svejma manyrama a spatnym vychovanim (tj dokud se nezastavi) neprinuti ho vyvezt z garaze ke skale a strcit do jnej..

(reakce na) malej litr

26.1.2011 v 20:49 | Nahoru | #78

italšrot píše: Napsané tvrdě,ale absolutně souhlaím.Takhle nějak se V2 chová a srovnávat ho s čtyřválcem prostě nejde.Mám toho na nich odjeté hodně,ale po koupi V2 jsem si potvrdil,že opravdu dvouválec ne-je-de! Ale já si na něm jízdu víc užívám a proto si ho nechám.



no vidis.. dyt to rikam.. ..a pokud te to chytlo - tak super.. me to taky bavi, ale ten sbirajici se mixerek mi stejne chybi...

1 reakcí na tento příspěvek malej litr

26.1.2011 v 20:57 | Nahoru | #79
jak jsi rikal "kdyz zrovna funguje" ...to je dalsi otazka...povestna spolehlivost italskejch masin, co ty na to?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

26.1.2011 v 21:02 | Nahoru | #80
LSbiker> nevim.. hodne se toho nakeca.. zeptej se me na podzim..

asi bude hodne zalezet na jakej trefis kus, kdyz mas stesti ze neni z pondeli a patku a jeste na predchozi majitele tak asi bomba... podle me bude japonec proste vic blobuvzdornej.. ale to placam a je toi jen nazor vytvorenej na zaklade kecicku blbecku kteri nikdy na zadnym italovi nejeli.. fuj co to kecam.. chci rict teplousu kteri nikdy na zadnym italovi nejeli a chteli by, a blbecku kteri nikdy nejeli na zadny italce..

EDIT:
ono se da do urcity urovne hodne odpoustet... ale vets max do ty doby nez treba soused/kamos na jinym typu opakovane nema problemy a ceka jen az se utahne to co se ti uklepalo (at uz z jakyhokoliv duvodu) nebo vsichni jezdej a ty furt resis nejaky problemy nebo musis brat nejaky ohledy.. coz te pak na konci tak nasere ze si poridis 4valec pro blbecky se 180 konma a proste jezdis a jezdis a jezdis a obcas neco dolejes nebo vymenis podle navodu ci seridis..

ja si urcite v budoucnu nejakou krasnou italku poridim, a nebudu ji trapit do mrte a budu s ni jen tesit ze je... ale nez do tohodle dozraju... tak budu preferovat stroje, ktery delaj co chci ja kdy chci ja a ne mrdkosrotyx co se furt stavej krizem...

takze fakt nevim jak je to se spolehlivosti u italek.. kez by dobre... nektery blbosti se daj snyst... nebo i dlouhodobe tolerovat... a ignorovat

Naposledy editováno 26.01.2011 21:07:06

2 reakcí na tento příspěvek malej litr

26.1.2011 v 21:04 | Nahoru | #81
Nemohl by mi to někdo shrnout, nechci to celý číst o čem se hádáte s r1pyco:D

(reakce na) malej litr

26.1.2011 v 21:08 | Nahoru | #82

nigga píše: Nemohl by mi to někdo shrnout, nechci to celý číst o čem se hádáte s r1pyco:D



jednoduchy

V2 litr nejede
4valec vysoce efektivni stroj pro blbecky typu FBU ktery chtej jen jezdit a delat je to nejnutnejsi
Italky - nikdy nevis a kdyz nebudes mit stesti tak si s ni pekne naseres dop bot.. ostatne jako s kazdou jinou pelešinou

neztratil se ti v tom smysl a je to dost zkomprimovany pro tebe?

(reakce na) malej litr

26.1.2011 v 21:11 | Nahoru | #83

nigga píše: Nemohl by mi to někdo shrnout, nechci to celý číst o čem se hádáte s r1pyco:D



Že objem a počet válců ničím nenahradíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

26.1.2011 v 21:28 | Nahoru | #84
R1PYCO>

Podle me s okruhem nemas pravdu, protoze tam te bude stat prave tech chybejicich 30 k (ne sosna ale OKRUH!! brno most apod) cas.. kdy ti na rovinkach furt tech 30 k bude cukat a kdyz budete oba stejne sikovni ty na vdva a druhej na r4 tak ho v zatacce nestahnes.. on si to nenecha spadnout budete to projizdet stejne rychle a ty proste nikde nenajedes to co on ucuknul kdyz mel hefta nadoraz



Všechno srovnání, co jsem psal, jsem uváděl na silnici. Na okruhu je mi to jasné - s tím nemám problém. 30 koní na okruhu by sakra chybělo, to je bez debat. Právě proto jsem psal o tom fun factoru - mě dvouválce prostě baví, takže i má nová motorka, kterou nemám v databázi je zase dvouvál (ale dvanáctka ). Na okruhu je to spíš o časech než o pocitech pokud to člověk myslí vážně), takže stačí mrknout na výsledky a je to jasné.
Jinak mé RSV zařvalo v Buchlovských horách, mám to za barákem, tak jsem tam byl každý víkend . Nechal jsem se unést a nepředvídal jsem chování pomalejších - byla to moje chyba. Já jsem z toho vyšel naštěstí OK, nikomu dalšímu se nic nestalo.

malej litr

26.1.2011 v 21:37 | Nahoru | #85
furt se kecá o nespolehlivých italech, ale za chvíli tu budeme mít čínský litrový supersporty...nebo spíš superšroty? prej se ti komunisti zdokonalujou a maj velký ambice ve výrobě motorek. takže zlatá italka nakonec :D . ale to sem zas uplně OT, sorry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

26.1.2011 v 21:44 | Nahoru | #86
R1PYCO> Taky názor a je to fakt, že V2 se výkonem na dnešní litrový čtyřvály nechytá. Jenže sám uznej, že jízda na mašině není jen o maximálním výkonu a pohododovým lineárním, ač velkým výkonem. To, že V2 má vršek mrtvej ví každej a že se tam musí víc řadit je také všem známo, jenže právě pro to je to odlišný styl zábavy a pokud se nehoníš za sekundama na okruhu, tak si na tom užiješ stejně zábavy, jako na ostatních 4V motorkách. Je to tak u aut, nafťák versus benzin, hold každej je jinej a já nemám vyhrazený mašiny, že tu jo a tu ne. Já se rád svezu? Ty snad ne?
Nehádej se tu, je to marný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

26.1.2011 v 21:44 | Nahoru | #87

Petr-RSV píše: R1PYCO>


Všechno srovnání, co jsem psal, jsem uváděl na silnici. Na okruhu je mi to jasné - s tím nemám problém. 30 koní na okruhu by sakra chybělo, to je bez debat. Právě proto jsem psal o tom fun factoru - mě dvouválce prostě baví, takže i má nová motorka, kterou nemám v databázi je zase dvouvál (ale dvanáctka ). Na okruhu je to spíš o časech než o pocitech pokud to člověk myslí vážně), takže stačí mrknout na výsledky a je to jasné.
Jinak mé RSV zařvalo v Buchlovských horách, mám to za barákem, tak jsem tam byl každý víkend . Nechal jsem se unést a nepředvídal jsem chování pomalejších - byla to moje chyba. Já jsem z toho vyšel naštěstí OK, nikomu dalšímu se nic nestalo.



jasny.. je videt ze na tom jezdis.. a pokud se ti to subjektivne libi tak je to OK.. nektery lidi jezdej na chopperech.. ja to vubec nehcapu proc.. nejde to, nesedi, nebrzdi, vsude to dre.. ale pokud to nekdo ma rad a jinak je jako clovek OK.. tak OK.. at si jezdi treba na praseti s podtranima koleckama..

ono cim vic jezdis tak tim vic je to normalni a prestanes vnimat to rizikjo a uvedomovat si ze i kdyz v2 hovno jede tak porad je to strela jako krava v porovnani se vsim ostatnim co jede vetsinou stejune jeste min.. a pokud se ti okoloparkujici nevejdou do applikovaneho vzorce.. nestesti je na svete.. lae jestli jsi ty OK a lidi okolo OK.. tak se hovno stalo.. naky zniceny povareny trubky a cary lisovanyho hliniku nejsou zadna katastrofa kdyz u toho nikdo nezhasne nebo se nezmrzaci..

(reakce na) malej litr

26.1.2011 v 21:55 | Nahoru | #88

Riddick píše: R1PYCO> Taky názor a je to fakt, že V2 se výkonem na dnešní litrový čtyřvály nechytá. Jenže sám uznej, že jízda na mašině není jen o maximálním výkonu a pohododovým lineárním, ač velkým výkonem. To, že V2 má vršek mrtvej ví každej a že se tam musí víc řadit je také všem známo, jenže právě pro to je to odlišný styl zábavy a pokud se nehoníš za sekundama na okruhu, tak si na tom užiješ stejně zábavy, jako na ostatních 4V motorkách. Je to tak u aut, nafťák versus benzin, hold každej je jinej a já nemám vyhrazený mašiny, že tu jo a tu ne. Já se rád svezu? Ty snad ne?
Nehádej se tu, je to marný



hele kdyz to napises takhle umirnene tak se s tebou nebudu hadat.. ale kdyz mi nekdo napise snusku kecu polopravd a nepravd... a kdyz mam naloadu i cas se hadat (tady na m.cz) tak to s gustem udelam.. pac dneska jste me kralovksy pobavili.. jsem ani nevedel ze jsem tak ftipnej a ze se umim tak pekne vystizne vyjadrovat.. asi to nahraju zvukove, podkreslime to nejakym klipem a strcime na jůůůtůůůp aby se mohli bavit dalsi ..

ale ja to vidim trochu jinak nez ty.. az si PO PADESATCE KOUPIM VELKY gRISO NEBO CO PAK BUDE K MANI.. tak ti bodře odpovim.. yeah young man, you are right! neni to jen o vykonu pokud ho mas dost.. ale ted.. nekdy to fakt neni o vykonu.. vetsinou tech prvnich par kilometru nez se to ohreje.. (jasne ne uplne dycky ) nebo nekde kde to fakt nejde.. nebo kde si fakjt netroufnu.. anebo nekdy kdyz po 10 minutach a o 50 km dal zpomalis protoze te boli cely telo a oci ti v helme lezou z dulku jak se tlacis na nadrz a uz to proste nejde vydrzet... tak si pak reknes OK.. seru na to takhle tohle fakt neni normalni radeji se zastav nekde na cokoladku nez trefis nejakyho houslistu s vejcema na zadnim okne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

26.1.2011 v 21:57 | Nahoru | #89
R1PYCO> presne tak, motorka je jen o pocitu a ne kw a zavodackych parametrech. Dle me to ani na nasich silnicich nejde vyuzit, ja mam vykon maly a dost to pocituji, nicmene svobodne se projet po kraji jde a vykon na predjeti plechovky je dostacujici. Casem treba posilnim, da-li Buh zdravi, stesti a penize.
S tema choperama je to docela haluz, znam jednoho kamose, kterj byl husto kruto strelec a jezdil busu, zx12r atd, ted slinta po M1800 intruderovi. Tusim, ze ma zde i profil Zelinář
Tady máš názornou ukázku kam třeba časem dospěješ, hlavně si přečti jeho tema intruder 1800.
Proc mas v profilu tu mrdku?

(reakce na) malej litr

26.1.2011 v 22:23 | Nahoru | #90

Riddick píše: R1PYCO> presne tak, motorka je jen o pocitu a ne kw a zavodackych parametrech. Dle me to ani na nasich silnicich nejde vyuzit, ja mam vykon maly a dost to pocituji, nicmene svobodne se projet po kraji jde a vykon na predjeti plechovky je dostacujici. Casem treba posilnim, da-li Buh zdravi, stesti a penize.
S tema choperama je to docela haluz, znam jednoho kamose, kterj byl husto kruto strelec a jezdil busu, zx12r atd, ted slinta po M1800 intruderovi. Tusim, ze ma zde i profil Zelinář
Tady máš názornou ukázku kam třeba časem dospěješ, hlavně si přečti jeho tema intruder 1800.
Proc mas v profilu tu mrdku?



zelika si najdu.. ale mam jednoho kamarada co mel r1 parkrat ji rozbil a ted mu visi v garazi jeste nedoopravena ale uz ma objednanou novou zx10 2011.. ten mel asi na mesic novyho Vmaxe.. a rikal ty vole ja to musel pustit pryc.. ja s tim jezdil to samy co na sportu, ale ta svine te nepodrzi

k tomu profilu..kdyz se podivas dolu tak ti ten denik muze ledacos napovedet.. ale vetsina lidi jen keca a rve a vedi hovno.. no a s takovymhle nickem je vo´hodne vetsi prdel se s nekym hadat.. malo kdo si opravdu stoji za tim co rika a hodne lidi si nevidi do huby.. ale nadruhou stranu - s takovejma typakama se nebudes bavit ani normalne.. tak proc bychmel kazdymu troubit na potkani co jsem zac.. proste jsem dostal chut se schovat za trosku anonymity.. kdo me zna tak vi.. at uz v dobrym nebo spatnym, nekdo me jeste pozna a udela si nazor... a ten zbytek asi neni dulezitej..
forum je jen forma zabavy kdyz nemas dostatek moralu abys tvoril nejaky hodnoty..
vsalk se na jare treba sejdeme a projedem.. a uvidime.. kdyz najdem dostatecne dustojna trasa kde muze sv vyniknout tak to muze bejt fakt zabava..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist