Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
ale vše zkoušet po otáčkách (zářezich)
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
gorkin píše: ano odskok i kompresi musíš to zkoušet jak to bude fungovat ,,,,a hlavně si to znač,,,
nedělal bych to najednou, může klidně začít jen předpětím, ale tam by se ten 1 cm od konce neměl změnit, jen se zmenší dráha pohybu tlumiče a tím i pocit ponoření. Odskok a kompresi taky ladit zvlášť, třeba to ponoření se dá ovlivnit přitáhnutím komprese, aniž by bylo třeba sáhnout na odskok.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jak říká bikerxx kdyz se to zatlouka do zdvihu na sérii nerovnosti, moc velkej odskok, jinak na ponorovani pri brzdění funguje větší komprese(low speed okruh)
Pružiny - je celkem rozdíl progresivně vinuta pružina vs linearni - kdyz se porovnávají tuhosti
a k tomu odskoku vzadu mam teraz 8 klikov z uplneho dotiahnutia /seriovy stav/, ale je pravda, ze pri prepruzeni sa mi fakt dost pomaly vracia. Ked to dam na 12 klikov, tak to ide krasne spat.
v predu mam odskok 5 kliko z max. /seria 6/ - na tych piatich klikoch ked chytim motorku za rajdy a sklbnem s nou hore, citim ako kusok zdvihnem pred. koleso. To asi nebude dobre, ze. Pri 7 klikoch ostane koleso krasne na zemi.
Tak skusim asi zatial tie odskoky.
Naposledy editováno 01.10.2013 08:05:01
http://www.eagleraci...o-tlumice-ohlins.htm
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
jestli chceš mít pérovani přesně na svou váhu ...odvez to někomu co se podvozkem zabýva
jinak muže být vice škody než užitku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
MichaelaZX636 píše: když už se tu řeší ten podvozek,asi mám stejnej problém.Na výjezdech při přidání plynu ztrácím adhezi předního kola,budto se úplně utrhne nebo mi to dělá hroznej bordel s řídítkama.Kámoš mi to nastavoval tak aby mi ta motorka hezky padala do zatáček ale při mém čase to není normální asi.....co ted s tím? též to řešit přes zadní tlumič??
Novou R6ku si uplne klidne naklikej podle manualu do serie, a jezdi. Dokud nebudes jezdit Brno pod 2:20, nema cenu na seriovej podvozek ani sahnout. Vetsinou to tuneni je na skodu, nez k uzitku. Musis mit uz hodne najezdeno, abys ocenila drobne zmeny na podvozku. A i pak je lepsi doladovat, nez delat generalni a radikalni zmeny ....
3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Michaelo : na podvozek se zeptej tady treba ( jakuba od x bikers ) a nebo někoho kdo má stouhle R6 už něco za sebou. A nebo si jen pročti toto. http://www.eagleracing.cz/sites/techinfo-tlumice-ohlins.htm
Naposledy editováno 01.10.2013 13:41:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ermolenko píše: ono to chce ve vidlích aspoň jednou za rok vyměnit olej. pak je to jako když s tím zatočí pan Haslacher
Že si to kemiku někdy neřekl že se ve widlích mění wolej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
norihaga píše: Že si to kemiku někdy neřekl že se ve widlích mění wolej
ty vole tobě zapoměli říct, že se musí dělat servis aspoň jednou za rok ale to si zjistil po pár sezonách
Nikotýn píše: ty vole tobě zapoměli říct, že se musí dělat servis aspoň jednou za rok ale to si zjistil po pár sezonách
ty kokůtku já mám bezúdržbowej motocykl a rovnou pak měním celej motór když rupnou po 9000!!! okruhových km kartery proto se divim
poli46 píše: Ozzy: Promiň ale Kdy pochopíš že nastavení z fabriky do provozu neni nejlepší na okruh, každý váží jinak, každý má jiný stil , jiný pocit a ta motorka se dá naladit tak aby každému vyhovovala. Tvoje motorka je jak žvejkačka, ale vyhovuje ti to i když každou chvíli ležíš.
Michaelo : na podvozek se zeptej tady treba ( jakuba od x bikers ) a nebo někoho kdo má stouhle R6 už něco za sebou. A nebo si jen pročti toto. http://www.eagleracing.cz/sites/techinfo-tlumice-ohlins.htm
ty do toho rejpeš ...
a ležiš ůplně stejným počtem né li víc
tak se uklidni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 5 | Dnes v 09:23 1Gabo |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35796 | Dnes v 09:11 assassin |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |